Das meestal wel gangbaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:32 schreef Pagan het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Als er al een andere is gooi deze dan maar dicht
[/quote}
Ik miste je al. Moet de lapo een nieuwe openen ofzo? Ik dus net
In SC moet de LAPO een nieuwe openen, met de asielactie moest het een van de organisaaaasiedames zijn ivm aanpassen FIPO e.d.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal wel gangbaar![]()
Maar soms gaat Greys er al 'eentje klaarzetten'
Tis een beetje onduidelijk meestal
Weer wat geleerd. *cappuccino maken gaat*quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal wel gangbaar![]()
Maar soms gaat Greys er al 'eentje klaarzetten'
Tis een beetje onduidelijk meestal
Ik heb ook liever dat ik door wat anders dan een poes word wakker gelikt, maarja You cant have it allquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In SC moet de LAPO een nieuwe openen, met de asielactie moest het een van de organisaaaasiedames zijn ivm aanpassen FIPO e.d.![]()
Ik wilde eerst " waar Loveless weer es wakker wordt gelikt " doen, maar dat paste niet
Doe maar 2quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. *cappuccino maken gaat*
Gadverquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik door wat anders dan een poes word wakker gelikt, maarja You cant have it all![]()
Je zou raar opkijken als die je aan je neus wakker liep te likkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Jennifer Hofman ofzo, die mag me best s'ochtends doen ontwaken
Tjah ik heb ook liever gewoon een kus en dan dat likken dat kan ik dan zelluf najaha laat maar weer, we dwalen al weer afquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als die je aan je neus wakker liep te likken
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je gered
Hier is het bewolkt. Strange...
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
2x toe ook héquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?
Hoiquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?
Nou ja, het is iig half 12 geweest, dus EliesjePiesje kan niet boos wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik heb ook liever gewoon een kus en dan dat likken dat kan ik dan zelluf najaha laat maar weer, we dwalen al weer af
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je geredquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik werd het halve forum over achtervolgd door Zhe-devillll en ik wilde dat jij me kwam redden![]()
![]()
Maar, mogguh damesss
PMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Een belangrijk bericht:
[..]
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
Doe maar!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Een belangrijk bericht:
[..]
Hier is het grijs, bewolkt, mistig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat had je in gedachten Elies?![]()
Hier overigens strak blauw
Hij stuurt me berichtjes (uitnodigingen en shit) en ik vind 'm stomquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG Elies, dat meen je niet, die gast is toch redelijk beroemd met de een of andere debiele foto.
Volgens mij is het een fake-profiel
Ik dacht aan "Over webcams en melkklieren."quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In SC moet de LAPO een nieuwe openen, met de asielactie moest het een van de organisaaaasiedames zijn ivm aanpassen FIPO e.d.![]()
Ik wilde eerst " waar Loveless weer es wakker wordt gelikt " doen, maar dat paste niet
http://tineye.com/search/bb3f78e6a09c29a33a8d9d79ad83d21c65852e0equote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij stuurt me berichtjes (uitnodigingen en shit) en ik vind 'm stom
iig geen boeien en zwepen, maar wat een creep.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://tineye.com/search/bb3f78e6a09c29a33a8d9d79ad83d21c65852e0e
Ik zie mist en ellende, de zon blijft daar bij jou en Ingetje in die achtergestelde gebieden, en wij in Grote Steden krijgen heul niksquote:
Vanmorgen was het echt heul zonnig (zie eerdere bijzonder artistieke foto) maar nu...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij beloofde lekker weer en kijk nu eens
Ik zie onze eerste gig als The Amazing Meows aankomenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen was het echt heul zonnig (zie eerdere bijzonder artistieke foto) maar nu...
Dit gaat weer helemaal nergens over natuurlijk![]()
En ik hier net nog lekker roepen dat ik op zaterdag niet aan werk doe, dat was de goden verzoeken zo bleekWant tuurlijk werd ik vlak daarna gebeld door een zangeres die vanavond moet optreden en zei 'dat ze niet zo lekker wakker was geworden' dus of ik even een ander kan regelen
Ing????
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
En en en er komt nu ook zon!
Dank Hara, Inge, Elies voor het doorsturen
Ooooohh.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoeen stokbrood waar het al in zit
Neuh dat zat er sowieso al niet, alhoewel ik wel vanavond de stad in ga. Kutquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Nu al aan het stokbrood met kruidenboter?
Nou dat wordt niet meer zoenen de rest van de dag Loveless.
Lekkah! Dat ligt bij mij standaard in de vriezer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoeen stokbrood waar het al in zit
Ik kan niet. Doen jullie het even een keer zonder me?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef Cat22 het volgende:
En wat zien ik: hebben we onze eerste boeking?
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat worden we verwacht vanavond?![]()
En hebben we er al een leuk dansje bij?
Oh enneh... u zei...?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.
Fijne dag!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net ontbeten en het zit er nog in
Mooi, dan gaan we nu op visite
Later lievjens
quote:
Nou, daar kan ik anders ook heel leuk op dansen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Ehm, het is iets ander repertoire voor vanavond Loveless
Voor vanavond heb ik het inmiddels opgelost, maar we moeten bij die meet maar even een dansje instuderen en de outfits bespreken
Ik heb ook zon! En warmte! En kan geen deuren openzetten want dan stormen de kittens + Yoko de wijde wereld in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Middag! Uitgeslapen tot 11 uur ( nou tot 10 uur en toen moest ik nog een uur met de hondjes knuffelen voor ze me op lieten staan ) , al heerlijk gewandeld , hier in het zuiden is het echt zonnig en warm , en zojuist brood met geitenkaas en cappuchino gehad, de hondjes liggen te bakken op het balkon
Ja, nu wil ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Net ontbeten met appelkruimelvlaai.
De zon is hier weg, maar wat is het lekker warm buiten!
Ik heb vannacht toen ik thuiskwam die 5 minuten nog gekekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
JUIST die eerste vijf minuten brachten me weer volledig aan het twijfelen terwijl ik het zo zeker dacht te weten hoe het zit met de doden![]()
Oh en jullie strandfoto in US is hilarisch en lief!Tomeeeeeto tomaaaaato!
En Nok is geweldig! Maar ze doet het ook gewoon uit eigenbelang hoor, want wie wil Ziggy nou niet van dichtbij meemaken!![]()
Met, maar hij zakt al een beetje wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Blips!![]()
Met of zonder kater vandaag?
Tuurlijk! Ik gedraag me altijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen gister?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toen ik thuiskwam die 5 minuten nog gekekenMaar ik ben het weer vergeten want ik was dronken
En die foto is lelijk, ik kijk recht de zon in
Die foto van MB en Re op het naaktstrand, maar ik geloof dat ze hem alweer weg heeft gehaaldquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Huh wat welke foto, ik mis de helft weer.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto van MB en Re op het naaktstrand, maar ik geloof dat ze hem alweer weg heeft gehaald![]()
En nu ga ik boodschappen doen, koffie en toiletpapier zijn op en dan moet je wel he?
Kijk, dat zijn de goede berichten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
k ga zometeen een nieuwe spijkerbroek halen, pas nl weer in een maat kleiner
Hier is de zon ook weer terug!quote:
Let dan ook opquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Huh wat welke foto, ik mis de helft weer.
Ik vind dat soort foto's juist leuk!quote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Oke...Ing oncharmant op Kreta in een ogenschijnlijk moeilijk gesprek met een meisje wat we tijdens een boottochtje hebben ontmoet.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]OH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke foto![]()
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta nooit echt leuk op foto's maar de foto's die ik van mezelf maak met kittens op schoot zijn vaak helemaal om te janken.
Nee, kwam je tongen dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Let dan ook op![]()
Heb je je tanden al gepoetst?
Ja maar dat was een expres raar getrokken hoofd.quote:
Jij hebt vast ook wel een mislukte foto van jezelfquote:
Neuhquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel een mislukte foto van jezelf
Mijn meerdere persoonlijkheden kwamen naar boven!quote:
Schattig!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn meerdere persoonlijkheden kwamen naar boven!
Oh en deze dan
[ afbeelding ]
Dit is de beste!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Bink is ook de lulligste niet en doet ook mee.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nootjes eten, dronken zijn, en met 40 graden op vakantie zijn én dan foto's nemen: geen succes
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2009 14:42:57 ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Heer G doet ook mee (al weet ie het niet), uiterst charming met meneer Maes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:38 schreef Greys het volgende:
Bink is ook de lulligste niet en doet ook mee.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Met kort haar en ook met Maes
Die is op zich niet zo onelegant, maar what was I thinking with the hair![]()
[ afbeelding ]
Heeft Ziggy nou mini discoballetjes om op die 2e fotoquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy doet ook mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er nog eentje dat ik heel glazig zit te kijken in het vliegtuig, maar daar staat mn ex ook op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Jamaar die vinden jullie toch ook niet boeiendWat een schattige ex heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde!I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, dat waren onze kerstballen en ik vond dat Ziggy ook versierd moest wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft Ziggy nou mini discoballetjes om op die 2e foto?
Ze lijkt een beetje op jou!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een schattige ex heb je![]()
Zonde!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky ook:quote:
We zijn pas op de helftquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen het trouwens mee eens dat dit topic maar snel vol moet?
Nou, kom op...posten dan!quote:
Nee sorry, en ik wilde ook net dingen gaan doen hier thuis, dus je moet hem even zelf volpostenquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, kom op...posten dan!
Geen interessante weetjes over de buurvrouw van je tantes baas zijn achterneef die aan kantklossen doet ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was óp het podium bij de foutste party ever, de hollandse avond van de stamkroeg waar ik kwam toen ik nog thuis woonde, hierna werden we er door de security afgesleept omdat Marianne Weber erop moest en weet ik alleen nog dat ik de volgende dag wakker werd met een hersenschuddig en een vreselijke kater![]()
Ik zou ook net een poging tot huishouden gaan doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee sorry, en ik wilde ook net dingen gaan doen hier thuis, dus je moet hem even zelf volposten
Met dat heule korte, of met dit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Post er nog es wat met je lekkere pittig korte vlotte kapseltje Greys
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 19-09-2009 15:24:46 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Idd....poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik denk dat ik 't gewoon doe. Ff een inside joke was mooimaar straks komen al die nalezers en lachen ons uit en posten zelf niks
Wat een scheeeeetje is het toch!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Frits mag dr ook nog wel een keer bij met zn meest charming picture ever!
Alleen nog beneden stofzuigen en dweilen en dan ken het er wel weer mee door heurquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Frits met muts!![]()
Ik ben steeds tussendoor ook 'nuttige' dingen aan het doen.
Geloof dat ik wel klaar ben met de nuttige dingen voor vandaag.
Ik heb het jullie niet verteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe de fuck word je 'stiekem tante'
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was in mei trouwens stiekem tante geworden, van een baby. Te vroeg geboren en bla bla, maar hij begint nu echt op een baby te lijken
[ afbeelding ]
Vooral die kleur vind ik wel goed gelukt.quote:
Ja, heb je netjes gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooral die kleur vind ik wel goed gelukt.
Dan was ie wel knap geweestquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verdenk Hara ervan dat het stiekem haar kind is....met Isdatzo
Kleur van de feauteauquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Welke kleur hebben we het nou over die knap gedaan is?
En stoere baby wel!
Je moet ze ook niet schuddenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kleur van de feauteau![]()
Hij kan heel stoer janken ja
Veilig kindjes maken, jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kindertjes, jullie doen hét toch wel veilig
beide goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne dag!Tot straks!
[..]Hoe gaat het met je hand?
En nog iets over het hondje gehoord?
Het is een mogelijkheid jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
Nou seg.![]()
Jullie lopen allemaal stomme foto's te posten en vlak voordat ik binnenkom worden ze weggehaald...
Krijgen jullie ook geen stomme foto's van mij.![]()
Trouwens, wat een muts is die kat van mij. Ik zit net te eten en dan is ze niet bij me weg te slaan, heb ik het op en tijd om haar aan te halen, is ze in geen velden of wegen te bekennen.
Of zou dat wat met dat eten te maken hebben.
quote:
Jep, als ik niet oplet wel. Soms heeft ze het door en gaat ergens anders zitten, anders zet ik haar ergens anders neer. Ik wil wel ff rustig kunnen eten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid ja![]()
Duikt ze niet in je bord?
Dat deed Baloe wel toen ie net uit het asiel kwam...en nu nog als ie de kans krijgt
Jaaahaaa, je moet um ook aandoen en dan fotoquote:
Jij moet met Qwea gaan samenwonen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
fuck die ovenreiniger van Muscle is echt stinkzooi, sta ff lekker te spuiten ermee in mn oventje en op t rooster wat in de keuken lag, maar vergas mezelf gewoon half
Nou, ga dat maar snel vergeten...katten + rustig etenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, als ik niet oplet wel. Soms heeft ze het door en gaat ergens anders zitten, anders zet ik haar ergens anders neer. Ik wil wel ff rustig kunnen eten.
Fuck me!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij moet met Qwea gaan samenwonen!
Maar maar, dat gaat toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht maar tot je je oven weer gebruikt, dan kun je helemaal een gasmasker kopen
Valt mee, onze combi-dinges doet het nog steeds heur.quote:
Om zeven uur weg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Moet jij niet naar je schone paps trouwens? Met de Kamasutra for the elderly?
Pannenkoeken! Oh, daar ben ik zooooo gek opquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:10 schreef Maes het volgende:![]()
Wij eten pannenkoeken die gebakken worden door 2 tieners
Step away from the winequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had je nog zullen smsje doen
Waddan!quote:
Hebbie meneer I. nog zien lopen? Die was/is daar ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie meneer I. nog zien lopen? Die was/is daar ook
Lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Was die in Den helder?
Ik heb geen ideeeee hoe jouw meneer eruit ziet. Ik weet wel dat het een chaos en drukte was
kolere. De kooy is 15 min fietsen, we waren nog niet eens op de helft en al 20 min onderweg met al die kut omleidingen
nein, niet gezienquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Je hebt op Haifs de foto's toch wel es gezien van hem en ikke?
Ooh daar ben ik heel erg blij omquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pannenkoeken! Oh, daar ben ik zooooo gek op![]()
Ik had je nog zullen smsje doen, maar ik moet ff kwijt dat ik de tas heul gaaf vind
Nee, niet de red arrowsquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Cool Q.
Dat zijn niet de red arrows toch?
Die heb ik es in Engeland gezien, dat was echt gaaf!
Wij hadden zaterdag hier ook een vliegshow, oude legervliegtuigen, ter ere van de bevrijding van Maastricht.
[ afbeelding ]
Ah ok, de Red Arrows zijn namelijk wel echt supergaaf!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet de red arrows
Het was niet veel bijzonders trouwens hoor. Het werd groots aangekondigd enzo, maar de hele dag heb ik eigenlijk niks gezien. Pas rond een uur of 15 begon het. En het was ook niet veel. Die airshow, een straaljager en een soort van vrachtvliegtuig ding.
Dat was het
Ik zag de foto's op google en die zagen er idd erg tof uit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, de Red Arrows zijn namelijk wel echt supergaaf!
[ afbeelding ]
En je gaat wel naar zo'n vliegshow!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:24 schreef Qwea het volgende:
ik heb straks een verjaardag.
En das niet grappig, want van mijn penicilline voor mijn duim ben ik aan de race kak
Ik heb wel loperamide... maar ik vroeg me af of dat wel kon met de antibiotica. Wel dus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je gaat wel naar zo'n vliegshow!![]()
Ik zou als de dood zijn dat ik met volgescheten schoenen thuis kwam![]()
Moet je ff loperamide kopen en direct 2 innemen en dan iedere 2 uur weer eentje.
Dan kom je de avond tenminste euhm...schoon door
IMHO een B-25, mooie foto!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Cool Q.
Dat zijn niet de red arrows toch?
Die heb ik es in Engeland gezien, dat was echt gaaf!
Wij hadden zaterdag hier ook een vliegshow, oude legervliegtuigen, ter ere van de bevrijding van Maastricht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net spitskool gegeten, uit de wok.
Waar?quote:
Vanaf hier even lezen! Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liftenquote:
Hou die tong bij jequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
En nee Greys, geen metal, gewoonweg een eeuwig meesterlijk nummer
Daar zouden we het hier niet over hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens niet hé, en per sms altijd smeken erom
kippenvelquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Vanaf hier even lezen! Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
En op de pagina er na ook nog.
En vergeet het linkje van PeRi niet aan te klikken!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens niet hé, en per sms altijd smeken erom
Je kunt het onmogelijk al allemaal gelezen en gezien hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
kippenvelik wa shelemaal vergeten van george en izzie!
Nuffe trutjes?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
ow wat een ingebeelde nuffe trutjes zijn die deelneemsters van Benelux Next Topmodel
Oh ja shit sorryquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zouden we het hier niet over hebben
zo wilde ik t al niet brengenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuffe trutjes?
Ordinaire viswijven, sommigen!
Wist je dat je met die woorden een hele rare zin kan makenquote:
Doe eens?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wist je dat je met die woorden een hele rare zin kan maken
Nu pas?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Hara je elastiekjes zijn er!
Thank you
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
He's playing to get hard
hihihiihihihihihiih
Arrivederciquote:
[..]
He's playing to get hard
hihihiihihihihihiih
Gelezen en gezien nuquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het onmogelijk al allemaal gelezen en gezien hebben.
Kijk verder!
EDIT: foute PI
k volg je niet...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard hebben we het dan over kinderen in de leeftijd <10 die voetbal en andere spelletjes spelen om een beetje het leven te leren kennen. Hoe het in elkaar steekt enzo, competitie-drang, haantjesgedrag, concurrentie, de wil om te winnen. Kennis maken met het geharde leven zeg maar
quote:
[..]
He's playing to get hard
hihihiihihihihihiih
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard hebben we het dan over kinderen in de leeftijd <10 die voetbal en andere spelletjes spelen om een beetje het leven te leren kennen. Hoe het in elkaar steekt enzo, competitie-drang, haantjesgedrag, concurrentie, de wil om te winnen. Kennis maken met het geharde leven zeg maar
deal!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Jij de thee, ik de speculaas. Deal?
smerige slootwaterquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
Komt hij aankakken met z'n heineken.. baaaaaaaaah.
Doe 't dan goed.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Eensquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
Komt hij aankakken met z'n heineken.. baaaaaaaaah.
Doe 't dan goed.
[ afbeelding ]
![]()
Grolsch koppijn bier?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
smerige slootwater![]()
Koppijnpils
[..]
Eens
Ja mamaquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grolsch koppijn bier?![]()
Jij moet duidelijk nog heel wat leren broekkie
Ik krijg werkelijk enkel -gelijk- koppijn van brand. Ik heb 1x verplicht brand moeten zuipen omdat ze niks anders op de tap hadden, nooit weer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:37 schreef Ynske het volgende:
Juup is ook lekker
Brand is van t beste dorpheb ik jaren gewoond. brandfeestjes waren ook leuk
Oranjeboom is koppijnbier
hier opgegroeid met brandquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk enkel -gelijk- koppijn van brand. Ik heb 1x verplicht brand moeten zuipen omdat ze niks anders op de tap hadden, nooit weer.
Doorgaans zuip ik wel wat er is hoorAmstel, Grolsch, Heineken, Oranjeboom, Hertog jan
, warsteiner, nomnomnom
Uiteindelijk krijg ik van alle bier aan het end van de rit koppijn
drommelsch dat is smerigquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ahahha met heineken aan komen zetten en dan grolsch koppijn-bier noemen.
Overigens is Jupiler idd goed te doen, wordt hier veel getapt.
En dommelsch ook, helaas.
Dommelsch is pas echt bocht, de Dries Roelvink van de A-merken bier. Echt smutzig, zeker uit fles.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
dommelschquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
mijn pa dronk vroeger altijd brouwmeesterquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dommelsch is pas echt bocht, de Dries Roelvink van de A-merken bier. Echt smutzig, zeker uit fles.
Verder doet die hele bierdiscussie me niet zo eigenlijk, ik zuip gewoon wat er is![]()
Als het maar niet van dat goedkope C-merk bier uit halve liter blikken is, dat is pas écht vies.
Verder thuis wel meestal Heineken, Amstel of Alfa (als t in de aanbieding is)
Dommelsch is net heineken,quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dommelsch is pas echt bocht, de Dries Roelvink van de A-merken bier. Echt smutzig, zeker uit fles.
Verder doet die hele bierdiscussie me niet zo eigenlijk, ik zuip gewoon wat er is![]()
Als het maar niet van dat goedkope C-merk bier uit halve liter blikken is, dat is pas écht vies.
Verder thuis wel meestal Heineken, Amstel of Alfa (als t in de aanbieding is)
JIj bent officieel een viespeuk nuquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dommelsch is net heineken,. Overigens zijn die C-merk-bieren-uit-0.5L-blikken vaak verrassend goed te drinken.. of iig, als 't moet
.
maar wel goed te doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj bent officieel een viespeuk nu
ik vond isdatzo ook wel goed te doen jaquote:
ik ben dronken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Openbaringen hier ineens
Was ik toch alquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj bent officieel een viespeuk nu
Hey now, uit welk bouwjaar was jij ook alweerquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vond isdatzo ook wel goed te doen ja
Nu druip ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes! Je wil gewoon Isdatzo sandwichen met Ynske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |