Ik kan niet. Doen jullie het even een keer zonder me?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef Cat22 het volgende:
En wat zien ik: hebben we onze eerste boeking?
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat worden we verwacht vanavond?![]()
En hebben we er al een leuk dansje bij?
Oh enneh... u zei...?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.
Fijne dag!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net ontbeten en het zit er nog in
Mooi, dan gaan we nu op visite
Later lievjens
quote:
Nou, daar kan ik anders ook heel leuk op dansen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is metal Ing, we doen niet aan dansjes, glitter, en andere ellende.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Ehm, het is iets ander repertoire voor vanavond Loveless
Voor vanavond heb ik het inmiddels opgelost, maar we moeten bij die meet maar even een dansje instuderen en de outfits bespreken
Ik heb ook zon! En warmte! En kan geen deuren openzetten want dan stormen de kittens + Yoko de wijde wereld in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Middag! Uitgeslapen tot 11 uur ( nou tot 10 uur en toen moest ik nog een uur met de hondjes knuffelen voor ze me op lieten staan ) , al heerlijk gewandeld , hier in het zuiden is het echt zonnig en warm , en zojuist brood met geitenkaas en cappuchino gehad, de hondjes liggen te bakken op het balkon
Ja, nu wil ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Net ontbeten met appelkruimelvlaai.
De zon is hier weg, maar wat is het lekker warm buiten!
Ik heb vannacht toen ik thuiskwam die 5 minuten nog gekekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
JUIST die eerste vijf minuten brachten me weer volledig aan het twijfelen terwijl ik het zo zeker dacht te weten hoe het zit met de doden![]()
Oh en jullie strandfoto in US is hilarisch en lief!Tomeeeeeto tomaaaaato!
En Nok is geweldig! Maar ze doet het ook gewoon uit eigenbelang hoor, want wie wil Ziggy nou niet van dichtbij meemaken!![]()
Met, maar hij zakt al een beetje wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Blips!![]()
Met of zonder kater vandaag?
Tuurlijk! Ik gedraag me altijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen gister?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toen ik thuiskwam die 5 minuten nog gekekenMaar ik ben het weer vergeten want ik was dronken
En die foto is lelijk, ik kijk recht de zon in
Die foto van MB en Re op het naaktstrand, maar ik geloof dat ze hem alweer weg heeft gehaaldquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Huh wat welke foto, ik mis de helft weer.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto van MB en Re op het naaktstrand, maar ik geloof dat ze hem alweer weg heeft gehaald![]()
En nu ga ik boodschappen doen, koffie en toiletpapier zijn op en dan moet je wel he?
Kijk, dat zijn de goede berichten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
k ga zometeen een nieuwe spijkerbroek halen, pas nl weer in een maat kleiner
Hier is de zon ook weer terug!quote:
Let dan ook opquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Huh wat welke foto, ik mis de helft weer.
Ik vind dat soort foto's juist leuk!quote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Oke...Ing oncharmant op Kreta in een ogenschijnlijk moeilijk gesprek met een meisje wat we tijdens een boottochtje hebben ontmoet.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]OH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke foto![]()
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta nooit echt leuk op foto's maar de foto's die ik van mezelf maak met kittens op schoot zijn vaak helemaal om te janken.
Nee, kwam je tongen dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Let dan ook op![]()
Heb je je tanden al gepoetst?
Ja maar dat was een expres raar getrokken hoofd.quote:
Jij hebt vast ook wel een mislukte foto van jezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |