Neuhquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel een mislukte foto van jezelf
Mijn meerdere persoonlijkheden kwamen naar boven!quote:
Schattig!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn meerdere persoonlijkheden kwamen naar boven!
Oh en deze dan
[ afbeelding ]
Dit is de beste!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Bink is ook de lulligste niet en doet ook mee.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nootjes eten, dronken zijn, en met 40 graden op vakantie zijn én dan foto's nemen: geen succes
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2009 14:42:57 ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Heer G doet ook mee (al weet ie het niet), uiterst charming met meneer Maes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:38 schreef Greys het volgende:
Bink is ook de lulligste niet en doet ook mee.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Met kort haar en ook met Maes
Die is op zich niet zo onelegant, maar what was I thinking with the hair![]()
[ afbeelding ]
Heeft Ziggy nou mini discoballetjes om op die 2e fotoquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy doet ook mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er nog eentje dat ik heel glazig zit te kijken in het vliegtuig, maar daar staat mn ex ook op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Jamaar die vinden jullie toch ook niet boeiendWat een schattige ex heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde!I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, dat waren onze kerstballen en ik vond dat Ziggy ook versierd moest wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft Ziggy nou mini discoballetjes om op die 2e foto?
Ze lijkt een beetje op jou!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een schattige ex heb je![]()
Zonde!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky ook:quote:
We zijn pas op de helftquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen het trouwens mee eens dat dit topic maar snel vol moet?
Nou, kom op...posten dan!quote:
Nee sorry, en ik wilde ook net dingen gaan doen hier thuis, dus je moet hem even zelf volpostenquote:Op zaterdag 19 september 2009 @ 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, kom op...posten dan!
Geen interessante weetjes over de buurvrouw van je tantes baas zijn achterneef die aan kantklossen doet ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was óp het podium bij de foutste party ever, de hollandse avond van de stamkroeg waar ik kwam toen ik nog thuis woonde, hierna werden we er door de security afgesleept omdat Marianne Weber erop moest en weet ik alleen nog dat ik de volgende dag wakker werd met een hersenschuddig en een vreselijke kater![]()
Ik zou ook net een poging tot huishouden gaan doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee sorry, en ik wilde ook net dingen gaan doen hier thuis, dus je moet hem even zelf volposten
Met dat heule korte, of met dit?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Post er nog es wat met je lekkere pittig korte vlotte kapseltje Greys
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 19-09-2009 15:24:46 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |