Valt mee, onze combi-dinges doet het nog steeds heur.quote:
Om zeven uur weg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Moet jij niet naar je schone paps trouwens? Met de Kamasutra for the elderly?
Pannenkoeken! Oh, daar ben ik zooooo gek opquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:10 schreef Maes het volgende:![]()
Wij eten pannenkoeken die gebakken worden door 2 tieners
Step away from the winequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had je nog zullen smsje doen
Waddan!quote:
Hebbie meneer I. nog zien lopen? Die was/is daar ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie meneer I. nog zien lopen? Die was/is daar ook
Lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Was die in Den helder?
Ik heb geen ideeeee hoe jouw meneer eruit ziet. Ik weet wel dat het een chaos en drukte was
kolere. De kooy is 15 min fietsen, we waren nog niet eens op de helft en al 20 min onderweg met al die kut omleidingen
nein, niet gezienquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Je hebt op Haifs de foto's toch wel es gezien van hem en ikke?
Ooh daar ben ik heel erg blij omquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pannenkoeken! Oh, daar ben ik zooooo gek op![]()
Ik had je nog zullen smsje doen, maar ik moet ff kwijt dat ik de tas heul gaaf vind
Nee, niet de red arrowsquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Cool Q.
Dat zijn niet de red arrows toch?
Die heb ik es in Engeland gezien, dat was echt gaaf!
Wij hadden zaterdag hier ook een vliegshow, oude legervliegtuigen, ter ere van de bevrijding van Maastricht.
[ afbeelding ]
Ah ok, de Red Arrows zijn namelijk wel echt supergaaf!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet de red arrows
Het was niet veel bijzonders trouwens hoor. Het werd groots aangekondigd enzo, maar de hele dag heb ik eigenlijk niks gezien. Pas rond een uur of 15 begon het. En het was ook niet veel. Die airshow, een straaljager en een soort van vrachtvliegtuig ding.
Dat was het
Ik zag de foto's op google en die zagen er idd erg tof uit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, de Red Arrows zijn namelijk wel echt supergaaf!
[ afbeelding ]
En je gaat wel naar zo'n vliegshow!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:24 schreef Qwea het volgende:
ik heb straks een verjaardag.
En das niet grappig, want van mijn penicilline voor mijn duim ben ik aan de race kak
Ik heb wel loperamide... maar ik vroeg me af of dat wel kon met de antibiotica. Wel dus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je gaat wel naar zo'n vliegshow!![]()
Ik zou als de dood zijn dat ik met volgescheten schoenen thuis kwam![]()
Moet je ff loperamide kopen en direct 2 innemen en dan iedere 2 uur weer eentje.
Dan kom je de avond tenminste euhm...schoon door
IMHO een B-25, mooie foto!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Cool Q.
Dat zijn niet de red arrows toch?
Die heb ik es in Engeland gezien, dat was echt gaaf!
Wij hadden zaterdag hier ook een vliegshow, oude legervliegtuigen, ter ere van de bevrijding van Maastricht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net spitskool gegeten, uit de wok.
Waar?quote:
Vanaf hier even lezen! Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liftenquote:
Hou die tong bij jequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
En nee Greys, geen metal, gewoonweg een eeuwig meesterlijk nummer
Daar zouden we het hier niet over hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens niet hé, en per sms altijd smeken erom
kippenvelquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Vanaf hier even lezen! Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
En op de pagina er na ook nog.
En vergeet het linkje van PeRi niet aan te klikken!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens niet hé, en per sms altijd smeken erom
Je kunt het onmogelijk al allemaal gelezen en gezien hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
kippenvelik wa shelemaal vergeten van george en izzie!
Nuffe trutjes?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
ow wat een ingebeelde nuffe trutjes zijn die deelneemsters van Benelux Next Topmodel
Oh ja shit sorryquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zouden we het hier niet over hebben
zo wilde ik t al niet brengenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuffe trutjes?
Ordinaire viswijven, sommigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |