Idd....poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik denk dat ik 't gewoon doe. Ff een inside joke was mooimaar straks komen al die nalezers en lachen ons uit en posten zelf niks
Wat een scheeeeetje is het toch!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Frits mag dr ook nog wel een keer bij met zn meest charming picture ever!
Alleen nog beneden stofzuigen en dweilen en dan ken het er wel weer mee door heurquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Frits met muts!![]()
Ik ben steeds tussendoor ook 'nuttige' dingen aan het doen.
Geloof dat ik wel klaar ben met de nuttige dingen voor vandaag.
Ik heb het jullie niet verteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe de fuck word je 'stiekem tante'
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was in mei trouwens stiekem tante geworden, van een baby. Te vroeg geboren en bla bla, maar hij begint nu echt op een baby te lijken
[ afbeelding ]
Vooral die kleur vind ik wel goed gelukt.quote:
Ja, heb je netjes gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vooral die kleur vind ik wel goed gelukt.
Dan was ie wel knap geweestquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verdenk Hara ervan dat het stiekem haar kind is....met Isdatzo
Kleur van de feauteauquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Welke kleur hebben we het nou over die knap gedaan is?
En stoere baby wel!
Je moet ze ook niet schuddenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kleur van de feauteau![]()
Hij kan heel stoer janken ja
Veilig kindjes maken, jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kindertjes, jullie doen hét toch wel veilig
beide goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne dag!Tot straks!
[..]Hoe gaat het met je hand?
En nog iets over het hondje gehoord?
Het is een mogelijkheid jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
Nou seg.![]()
Jullie lopen allemaal stomme foto's te posten en vlak voordat ik binnenkom worden ze weggehaald...
Krijgen jullie ook geen stomme foto's van mij.![]()
Trouwens, wat een muts is die kat van mij. Ik zit net te eten en dan is ze niet bij me weg te slaan, heb ik het op en tijd om haar aan te halen, is ze in geen velden of wegen te bekennen.
Of zou dat wat met dat eten te maken hebben.
quote:
Jep, als ik niet oplet wel. Soms heeft ze het door en gaat ergens anders zitten, anders zet ik haar ergens anders neer. Ik wil wel ff rustig kunnen eten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid ja![]()
Duikt ze niet in je bord?
Dat deed Baloe wel toen ie net uit het asiel kwam...en nu nog als ie de kans krijgt
Jaaahaaa, je moet um ook aandoen en dan fotoquote:
Jij moet met Qwea gaan samenwonen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
fuck die ovenreiniger van Muscle is echt stinkzooi, sta ff lekker te spuiten ermee in mn oventje en op t rooster wat in de keuken lag, maar vergas mezelf gewoon half
Nou, ga dat maar snel vergeten...katten + rustig etenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, als ik niet oplet wel. Soms heeft ze het door en gaat ergens anders zitten, anders zet ik haar ergens anders neer. Ik wil wel ff rustig kunnen eten.
Fuck me!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij moet met Qwea gaan samenwonen!
Maar maar, dat gaat toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Wacht maar tot je je oven weer gebruikt, dan kun je helemaal een gasmasker kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |