jeetje al zoooo lang??quote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het wentIk had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Heb je je toilet trouwens boven? Dat scheelt wel een boel maar leuk is dat niet dat heen en weer geloop
quote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Nou vandaag zal ik braaf zijn. Jullie allemaal ook?
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmquote:Op zondag 20 september 2009 11:20 schreef Incantrix het volgende:
(Hmm, telkens als ik niet edit dan doe ik een dubelpost en als ik wel edit ben ik alweer ingehaald door andere poststers, wat suf)
quote:Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmdat was mijn schuld! ik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
die hebben wij ookquote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef Co_OL het volgende:
[..]
We hebben geen complete kamer gekocht maar wel alles uit de zelfde serie (hensvik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag maar eens een beginnetje maken
Hier ook al vanaf 25 wkn ofzo en wat ik al eerder schreef, hoe drukker je erover maakt, hoe meer je je opnaait en dat heeft toch geen zin, tenminste, zo denk ik dan maar en geef meer maar aan toe en denk, tsja t si gewoon zo.quote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het wentIk had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Je was me voor...quote:Op zondag 20 september 2009 13:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh maar dat is toch juist super dat je geen blaasontsteking hebt Mefke. Ik vindt dat zo pijnlijk een blaasontsteking en als ik het heb dan plas ik ook vaak bloed. Je zal gewoon flink wat voorwerk aan het verzetten zijn (geweest) en dat kan soms wel weken duren. Heel spijtig en ook soms behoorlijk pijnlijk maar elke cm die je nu mee krijgt is er eentje die je op het moment supreme niet hoeft weg te puffen.
Heb m bij de action gehaald.quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
Ik heb de mijne bij de Wehkamp bestelt als ik me niet vergisquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
wat lief van je dat je aan me denktquote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Lily, hoe voel je je nu? Los van het feit dat de haan je wekte?
ah, dan is een waterdichte molton wel handig jaquote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Sorry voor de nachtbrakende dametjes. Lag er om 2 uur in ofzo en ben eigenlijk net wakker. Wel zestriljoen keer wezen plassen maargoed. Ik droom ook echt bizar. Ook over jullie heel vaak. En ik ken jullie gezichten niet eens![]()
Ja, hadden ze niet en in de kinderboekenwinkel hebben ze die ook niet, wel "Rupsje Nooit Genoeg". Maar ik heb bij de Xenos een schilderdoek gekocht en ik heb nog acrylverf, dusquote:Twinkly, had jij nog met de boekenberg gebeld over die dikkiedik poster? Of was dat weer iemand anders?
Ahaaaa, nu ikke snapquote:Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
Jaaaaaaa Gefeliciteerd Linda en Lief met jullie Lotte!!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Lottequote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Herkenbaar Serpente. Wel balen dat je misschien vanedaag of morgen bevalt. dan is het wel handig als de stofzuiger het doet. Al is het maar om al die muisjes op te zuigen.
Ik: waar zijn mn handschoenen, ik ga de tuin doen
Rob: maar morgen ga ik een snoeischaar kopen
ik: ja fijn voor je maar ik wil namelijk NU de tuin doen
Rob: ja je doet maar daar is de groenbak bla bla (en ik hoor hem denken, rare hormoonbui ook altijd)
Nu heb ik wat onkruid tussen de tegels uitgetrokken en gewoon laten liggen, mag hij morgen de rest doen
*proest*quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, en sorry dat ik de leuke datum heb ingepikt
Toen ik de laatste keer op de bank bij de vk ging liggen, had ik precies op die plek pijn. De vk kon er nog even flink op porren (auw) en vertelde dat het m'n banden waren. Misschien net zoiets?quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Bucko het volgende:
ik heb een vraagje tussendoor...sinds een week ongeveer heb ik vooral tegen het einde van de middag pijn aan de linker kant naast mijn navel aan mijn huid. Als ik bijvoorbeeld moet lachen of ik buk en er komt druk op dat stukje huid dan is het net of ik een soort brandwond daar voel.....
Jaaaahhhh!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:
N. heeft zojuist, op het hoogtepunt van m'n nesteldrang, besloten om de stofzuiger te demonteren omdat het snoer niet meer oprolde en de aan- en uitknop het niet meer deed. Er blijkt een onderdeeltje kapot te zijn dat niet zomaar bij te bestellen is. Dus heeft ie de klantenservice gemaild. En zij proberen binnen vijf(!) dagen antwoord terug te geven... En voor die tijd schijnt het ding niet meer terug in elkaar te kunnen.![]()
"Lekker hè?" zegt ie. "Hoef je voorlopig niet te stofzuigen!"
Hij snapt het echt niet...
Troel!quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
Even een ego-klaagpost
Ik voel me echt zeer zwaar beroerd en ik ben blij dat ik morgenochtend de eerste ben die me bij de gynaecoloog mag melden, want ik zie het op dit moment zo erg niet meer zitten
Vandaag al twee keer in bad geweest omdat de krampen ondanks een flinke dosis paracetamol niet te houden zijn en dan nog doet het zo verrekte zeer (en toch heb ik niet het idee dat het echte weeen zijn, moet je nagaan)
Heb vandaag ook echt al niets binnengehouden op een stukje taart na en ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, want het maakt geen fluit uit of ik zit of sta of lig of loop enzo. Argh!
quote:Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Aoraki het volgende:
Kledingkast, commode en ledikant voor EUR 375,-. Daar heb je het niet eens bij de IKEA voor.
Lach maar!quote:
Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders overquote:
Ben benieuwd naar jouw kindjequote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
Wat een mooie foto's Lijnloos. Dat neusje ook![]()
[..]
Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
Ben jij al bijna zo verquote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
Wat een mooie foto's Lijnloos. Dat neusje ook![]()
[..]
Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
Doe je een beetje rustig aan!quote:Op maandag 21 september 2009 06:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Icantrix, wat herkenbaar... ook ik moet werken vandaag.. en ik heb denk ik maximaal een uur of 2/3 geslapen over de hele nacht....
zo ontzettend frustrerend...![]()
ben nu ook echt een beetje beroerd ervan... dat heb ik niet vaak....
en ik heb deze week ook nog eens veel te veel te doen... elke avond wel een verplichting. En allemaal belangrijke dingen....
kijken of ik het red om deze week zes (!!) dagen te werken... zo niet, dan hoop ik in elk geval dat ik het tot do volhoudt.. en moet ik me misschien toch maar eens een keertje ziek melden....
Tenzij 17:00quote:Op maandag 21 september 2009 07:46 schreef Aoraki het volgende:
Nou ja, als ze geweest zijn ga ik nog een uurtje plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |