abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72926574
Lindaaaaaaa kom op meis! Misschien is ze er nu al wel! en anders nog 'even'
pi_72926604
Oh en ik MELD me vandaag met een niet meer zo dikke enkel, maar nog wel dikke knie. Handig ook dat de knie van mijn linkerbeen is en de enkel van mijn rechter

't Hielp denk ik ook niet dat ik nog een vijf gangen diner heb staan koken voor vrienden... toen deed 't niet echt pijn.. maar daarnaaaa

Nou vandaag zal ik braaf zijn. Jullie allemaal ook?
  zondag 20 september 2009 @ 11:10:54 #153
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72926663
Oh! Had er net dus zo overheen gelezen ivm Iphone dat Linda er al bijna was! Ze gaat het gewoon doen op de 20e!!! Wat mooi!

BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het went Ik had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Heb je je toilet trouwens boven? Dat scheelt wel een boel maar leuk is dat niet dat heen en weer geloop

Xenia, aan sommige dingen kun je echt niks doen... Je kindje moet er toch uit, hoe dan ook en 2 oktober is wel een heel mooie datum
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 september 2009 @ 11:15:42 #154
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72926764
Xenia, ik hoop voor je dat de rust inderdaad blijft bij jou, ik vind dat je dat dik verdiend hebt Op naar 2 oktober (al zou alsnog draaien natuurlijk nog veel mooier zijn, ik hoop het écht voor je)!

CO_ol, die commode gaan wij ook kopen, we hebben er alleen een Mammut Ledikant bij aangeschaft (maar de eerste tijd gaat onze koter in de wieg waar mijn schoonzus cq de peetmama van beeblief en mijn man ook in hebben geslapen). Leuke serie heb je uitgezocht

Sorbootje, goed zo, even rustigaan met enkel en knie En echt hoor, dóen! Ik ben begin februari omvergerend door een hond en omdat ik die avond door moest naar een concert heb ik er te weinig mee gedaan.. Achteraf zaten er haarscheurtjes in mijn enkelband en ik heb er, ondanks fysio en alles, nog altijd last van. Als je dus niet rustig doet nu krijg je hoor!!

Ow, en BJ, balen zeg, het lijkt wel alsof jij het stokje van mij hebt overgenomen (Ik deed vannacht weer 9 uur straight, althans, met één plaspauze waar ik zo ongeveer doorheengeslapen heb..) Overigens komt het bij mij telkens in fases, dan ben ik twee weken lang elke nacht uren wakker en dan slaap ik ineens weer een aantal nachten goed.. Hopelijk krijg jij snel ook je goede nachtrust weer terug

En Rocka, wat kan ik zeggen.. Ik zou willen dat ik je iets aan kon raden, maar als je eenmaal wakker bent helpt er bij mij ook geen lieve moedertje meer aan Dikke , hoop voor je dat je snel rust kunt gaan pakken..
3!
  zondag 20 september 2009 @ 11:17:31 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72926806
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:

BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het went Ik had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Heb je je toilet trouwens boven? Dat scheelt wel een boel maar leuk is dat niet dat heen en weer geloop
jeetje al zoooo lang?? maar gelukkig dat je er inmiddels zelf mee hebt leren omgaan...

en gelukkig hebben we idd boven een toilet, dus ik slaap meestal wel vrij snel weer door... maja zou wel lekker zijn om eens een keertje wat langer dan 2,5 uur achtereen te slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72926828
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Nou vandaag zal ik braaf zijn. Jullie allemaal ook?
daar houd ik je aan

Ik ruik naar babietjes
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 20 september 2009 @ 11:20:08 #157
95408 Incantrix
pi_72926864
(Hmm, telkens als ik niet edit dan doe ik een dubelpost en als ik wel edit ben ik alweer ingehaald door andere poststers, wat suf )

Twinkly, hihi, fijn gebaddert?
3!
pi_72926916
Incatrix en Xenia, gelukkig ben ik niet de enige die zich zo voelt. En bij mij is het een box, bij de ander een kamertje en bij de ander een kinderwagen. Ach ja en hij verdient ook wel iets nieuws, ik schaf daarom ook gewoon eigen kleertjes aan zodat hij niet alleen maar de kleertjes van zijn grote broer aan hoeft. En misschien behoedt ik hem wel voor een of ander gevaar dat ik nu niet kan verklaren. Het voelt gewoon niet goed en mijn man vindt het geen punt om een nieuwe box aan te schaffen. Voelde me wel schuldig dat ik 2 dagen lang heb lopen schuren en schilderen, hij me heeft mee geholpen om dan als nog tot de conclusie te komen dat het hem gewoon niet gaan worden.

Oh en Xenia, 2 oktober is vast een hele mooie dag om geboren te worden. Probeer je nu gewoon te ontspannen, voor zo ver het kan natuurlijk. Je kindje heeft het goed in je buik.
pi_72926943
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:20 schreef Incantrix het volgende:
(Hmm, telkens als ik niet edit dan doe ik een dubelpost en als ik wel edit ben ik alweer ingehaald door andere poststers, wat suf )
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die film ik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72926950
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:

[..]

dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die film dat was mijn schuld! ik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
pi_72926960
oeps
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 11:28:19 #162
5428 crew  miss_sly
pi_72927071
Linda Je bent vast al aan het genieten, maar voor de zekerheid nog even een paar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72927087
..stel je voor: ik heb al een liter karnemelk op en een groot glas vruchtensap, maar plassen... Terwijl ik vanacht wel 3 of 4 keer geweest ben.
Op zich slaap ik prima door plaspauzes heen. Inderdaad toilet boven en dan geen licht aan doen, meestal slaap ik binnen een paar minuten weer. En zodra ik straks dat potje vol heb en manlief richting hap is, ga ik ook een kort tukkie doen. Ik voel me nu net of ik zwaar gedronken heb, was het maar zo!
Linda, al nieuws? Sserpente, hier ook meer harde buiken als ik slecht slaap. Of zou het zo zijn dat als ik slecht slaap, dat komt doordat Driekus anders ligt en ik daardoor meer last heb van harde buien..hmmm
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72927988
Oh, is Linda aan het bevallen. Spannend.

Sorbootje, rustig aan met enkels en knie!

mefke, misschien blaasontsteking, bleh, sterkte

Nachtbraken is niet fijn
Ik doe het zelf ook trouwens. Ik kan simpelweg geen lekkere houding vinden.
Ik hoef er niet vaak uit voor te plassen trouwens (wel een wc boven maar we slapen op zolder )
Vanochtend begon de haan van de buurman te kraaien om 5.15 en niet zo weinig ook.
Gevolg: kinderen klaarwakker
is met ze opgestaan dus ik ben blijven liggen tot 10.00

oh, en Ssserpente, er achter komen dat de rennies op zijn op zaterdagavond is niet cool
pi_72928151
Oee... Linda zet 'm op als je niet al klaar bent natuurlijk en je kleintje al in je armen hebt.

Rocka, hopenlijk kun je je rust nog pakken voor het zover is. Vervelend als je er voor je gevoel geestelijk nog niet klaar voor bent en je lichaam ook nogeens niet meewerkt.

Mefke, voor jou mag er ook wel een eind aan komen. Met recht de laatste zware loodjes

Lees ook een paar mooie mijlpalen gefeliciteerd dames!

Vervelend voor alle nachtbrakers. Ik hou van mijn bed en van slapen. Ik hoop echt dat mij dat bespaard blijft (helemaal zal wel niet lukken, maar hele nachten wakker liggen lijkt me echt een ramp, al slaap ik gelukkig wel makkelijk weer in).

Spannend hier weer hoor, zo'n babyboom op komst.

Hier trouwens vanaf het begin een gevoel dat het een jongetje wordt. Nog een kleine 2 weken en dan weten we het. Ben heel benieuwd.

We gaan zo babykamers kijken bij Baby&Tiener in Rotterdam, die is open vandaag. Hopenlijk kunnen we iets vinden dat we allebei mooi vinden. Als ik vanmiddag terugkom hoop ik op een verse beeb
pi_72928438
Serpente het is je uitgerekende datum
En Poppejans alweer 30 weken!
En meldplicht voor Martine!
En nog een voor Rocka en Mefke.

Ben ook zo benieuwd hoe het met Linda gaat! Had ze geen smsbuddy?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72928648
Lindaaaa!!
zet hem op meid!
gewoon nog even lekker voor de inleiding en wat een geweldige datum

Alle andere LLM's
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72929054
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef Co_OL het volgende:

[..]

We hebben geen complete kamer gekocht maar wel alles uit de zelfde serie (hensvik)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanmiddag maar eens een beginnetje maken
die hebben wij ook
Bevalt prima!!
en dan heb ik deze erin staan

In de grote heb ik de luiers en in de kleine allemaal prulletjes

Hoe zal 't met Linda zijn?? Ik gooi er nog maar een paar tegenaan, al verwacht ik dat ze haar meisje al lang vast heeft!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72929125
Leuk Happy! Veel plezier vandaag!

Hoop ook dat dat nachtbraken je bespaard blijft! Ik heb normaalgesproken nóóit problemen met slapen. Had het ook echt niet verwacht. Ach, nog ff, dan is er van een ritme helemaal geen sprake meer!
  zondag 20 september 2009 @ 12:45:57 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72929278
LLL (laatste loodjes linda), stuur eens een SMSje naar Mvpoeessssss!
We willen het allemaal weten!

Sorry voor de nachtbrakende dametjes. Lag er om 2 uur in ofzo en ben eigenlijk net wakker. Wel zestriljoen keer wezen plassen maargoed. Ik droom ook echt bizar. Ook over jullie heel vaak. En ik ken jullie gezichten niet eens

Mefke, ik hoop dat je al geplast hebt.

Happy, veel plezier in Rotterdam

CoOL, leuke kamer. wij hebben nog niks 28+1wk

Lily, hoe voel je je nu? Los van het feit dat de haan je wekte?

Twinkly, had jij nog met de boekenberg gebeld over die dikkiedik poster? Of was dat weer iemand anders?

Sorboo, een 5 gangen diner, shiek! Je hebt toch wel hulp gehad? Wij hadden gisteren een amerikaanse BBQ, alleen staat nu wel hte aanrecht nog vol glazen. Jammer dat mijn man ze vanmorgen niet even in de vaatwasser heeft gezet.

Faja ach, koop lekker die box, als die 2de handse je niet helemaal zint...
pi_72929522
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:

Hier ook al vanaf 25 wkn ofzo en wat ik al eerder schreef, hoe drukker je erover maakt, hoe meer je je opnaait en dat heeft toch geen zin, tenminste, zo denk ik dan maar en geef meer maar aan toe en denk, tsja t si gewoon zo.
Probeer ook overdag vaak ff te slapen want of ik s middags wel/niet ga slapen, s nachts beter slapen lukt toch niet en slaap ook niet langer dan 2 a 3 u achter elkaar.

Terwijl ik ook van mn bed hou en zeker van slapen, dat was gewoon een hobby van me haha, 11u achter elkaar slapen op een vrije dag, no prob.

Maar gister dacht ik ook, stel dat de bevalling begint, men dan ben ik brak maar ja hopelijk doet de adrenaline dan wat haha.

@ Xenia, 2 oktober is een mooie datum en mocht het eerder gebeurn dan heb je het helaas niet in de hand.
3 oktober nog mooiere datum btw (mijn verjaardag )

Hoe ze een paar wkn geleden nog over weenremmers sprak bij mij hoe meer ik een gevoel krijg dat ik nu tot 42 wkn moet wachten ofzo (verschilt hoor, ene keer denk ik, t komt redelijk op tijd en andere x niet)

@ Voorweenachtige verschijnselen, heb al weken harde buiken etc. en ongesteldheidsgevoel in buik/rug (afgelopen week wat minder) maar heb het vaak na het plassen s nachts of overdag als ik dan weeri nbed lig of op de bank zit dat ik dan echt liefst mn adem in zou willen houden dna trekt het door mn buik/rug heen, iemand die dit herkent?

Die ikea slaapkamerserie heb ik ook gezien maar we houden wat meer van strak zeg maar.

En besluiteloos kan ik normaal ook wel zijn maar nu tijdens de zw.schap valt het me mee.
Gister nog wel ff geswitched van jongensnaam

En ik heb 2 streepjes..............(op mn buik)

OWja @ Sorbo, sterkte met je beurse lichaam

enne @ Didydoos, hoest met jou/jullie?
Weten jullie al meer?
pi_72929737
Geen blaasontsteking hier. Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik dat nou of vind. Maar goed, ik duik nu even mijn bedje in, al is het maar voor een uurtje slaap, zou heerlijk zijn. En met de vk afgesproken dat ik morgenochtend even bel hoe of wat nu verder. Op zich zit de pijn nu meer in mijn rug, maar tis goed uit te houden.
Linda, ik verwacht nieuws van je als ik weer wakker ben!
pi_72929846
oh maar dat is toch juist super dat je geen blaasontsteking hebt Mefke. Ik vindt dat zo pijnlijk een blaasontsteking en als ik het heb dan plas ik ook vaak bloed. Je zal gewoon flink wat voorwerk aan het verzetten zijn (geweest) en dat kan soms wel weken duren. Heel spijtig en ook soms behoorlijk pijnlijk maar elke cm die je nu mee krijgt is er eentje die je op het moment supreme niet hoeft weg te puffen.
pi_72929907
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh maar dat is toch juist super dat je geen blaasontsteking hebt Mefke. Ik vindt dat zo pijnlijk een blaasontsteking en als ik het heb dan plas ik ook vaak bloed. Je zal gewoon flink wat voorwerk aan het verzetten zijn (geweest) en dat kan soms wel weken duren. Heel spijtig en ook soms behoorlijk pijnlijk maar elke cm die je nu mee krijgt is er eentje die je op het moment supreme niet hoeft weg te puffen.
Je was me voor...
Ik heb gelukkig nooit blaasontsteking gehad, maar dat voorwerk ken ik helaas maar al te goed.
Bij Amber een dag of 4, bij Tess bijna een week...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72930116
Linda
pi_72930371
Mefke, sterkte ermee.
Al ff lekker pcm gehad en warm kruikje in de rug?
pi_72930379
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
pi_72930435
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
Heb m bij de action gehaald.
Had zelf de 1 persoons voor 7 euro ofzo en meende dat de 2 persoons iets van 11 euro was en slaapt prima, heb nergens last van.
pi_72930505
Lindaaaaaa!
Ik zei het toch...
En wat een prachtige datum, 20-09-2009!!!! Goed getimed

Martine meldplicht!
En ik zag nog veel meer mijlpalen Dames gefeliciteerd!!!
#geen
pi_72931117
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de mijne bij de Wehkamp bestelt als ik me niet vergis
pi_72931288
Stiemie beetje late reactie maar wat een mooie foto's van je dametjes

Linda wat goed dat het vandaag toch nog is losgebarsten Dat laatste bericht is al van lang geleden, dus waarschijnlijk worden jullie nu al lekker vertroeteld (en anders hoop ik dat dat snel gaat gebeuren!)

Mefke geen blaasontsteking lijkt me juist prima nieuws Dat er nog helemaal geen verweking of wat dan ook is, misschien weer wat minder.

Ik moet wel lachen om de foute box/foute kinderwagen keuzes dus er moet een nieuwe komen. Ik ben gelukkig lui, onze box is (2ehands) ook niet wat ik graag in m'n kamer wil zetten maar ach vorige keer was die er met een jaartje weer uit. Verder is veel 2ehands of hergebruik van m'n eerste en de kamer zouden we nog opknappen maar doen we toch maar niet (geen zin in). Het behang is nog van de vorige bewoners en alleen over geschilderd. Wiegbekleding wilde ik bij de eerste al vernieuwen maar niet gedaan doordat ik niet mobiel genoeg was om wat te zoeken en deze keer vind ik het eigenlijk zonde van het geld.
Gisteren 26 weken
  zondag 20 september 2009 @ 13:49:57 #182
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72931377
Lindaaaaaa , ik ben zo benieuwd!!!
pi_72931594
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:

Lily, hoe voel je je nu? Los van het feit dat de haan je wekte?
wat lief van je dat je aan me denkt

Het gaat wel goed.
Ik heb wel bloedverlies maar niet in die mate dat het langs mijn benen stroomt (zoals bij nr 1).
De placenta heeft nog een week of 14 om te verschuiven.

So far so good zullen we maar zeggen...
pi_72932003
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Sorry voor de nachtbrakende dametjes. Lag er om 2 uur in ofzo en ben eigenlijk net wakker. Wel zestriljoen keer wezen plassen maargoed. Ik droom ook echt bizar. Ook over jullie heel vaak. En ik ken jullie gezichten niet eens
ah, dan is een waterdichte molton wel handig ja
quote:
Twinkly, had jij nog met de boekenberg gebeld over die dikkiedik poster? Of was dat weer iemand anders?
Ja, hadden ze niet en in de kinderboekenwinkel hebben ze die ook niet, wel "Rupsje Nooit Genoeg". Maar ik heb bij de Xenos een schilderdoek gekocht en ik heb nog acrylverf, dus En zelluf (na)gemaakt is ook leuker

Mjah dat slapen, het is een echt zwangerschapskwaaltje, ik heb nog geen oplossing behalve me niet druk maken want dan wordt het echt alleen maar erger.

De katten zijn nu fijn samen een kikker aan het vermoorden, wel buiten gelukkig Moordenaars!!
  zondag 20 september 2009 @ 14:23:11 #185
95408 Incantrix
pi_72932391
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:

[..]

dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die film ik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
Ahaaaa, nu ikke snap Ennuhm, je katten, iew.. Blij dat deze hier op 3 hoog niet bij kikkers kunnen komen en dat het dak te ver weg is om op vogels te jagen

Wiehoe, en lief is de babykamer leegleegleeg aan het maken zodat morgen het zeil kan worden gelegd én we hebben het ontwerp voor het bovenste sierplankje van onze commode klaar (die gaan we vervangen om het meer eigen te maken). Vandeweek dus met mijn papa bespreken, die gaat het plankje voor ons maken Onnozel, maar ik word daar toch zó blij van..
3!
pi_72934349
Linde wat maak je het spannend!!! Hopelijk is je meisje er al!
pi_72934720
het-is-mij: ik heb de molton bij de leenbakker gehaald. Is niet zoals een hoeslaken, maar met losse elastiekjes aan de hoeken, werkt perfect zo want onze maat matras (140 bij 210) hadden ze daar ook niet, maar een 140 bij 2 past prima dankzij de elastiekjes.

Ik ben dus ook weer wakker. Heerlijk een uurtje weggetukt, ging prima zo. Dus vanacht weer een redelijk nachtje en dan komt het vast helemaal goed. Of het moet vanacht doorzetten, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Pijn is ook bijna weg nu. Tis alleen zo jammer dat het niks lijkt te doen...

Oja, linda, waar is je babynieuws?
pi_72936293
Nog even duimen voor de baby van Linda, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu je kleintje ligt te bewonderen!
pi_72936917
Nog geen Linda-baby Ik hoop dat jullie gewoon lekker aan het genieten zijn met z'n 3-tjes en dat je nog geen tijd hebt gehad om hier het blije nieuws te melden of te sms-en.

Mefke, toch wel prettig dat het geen blaasontsteking is toch. Da's niet prettig om te hebben en hopenlijk is het toch voorwerk dat uiteindelijk ergens toe leidt

Wij zijn een beetje eigenlijk. We hebben nog nergens een leuk babykamertje kunnen vinden. We vinden het allemaal net niets Over een paar weken nog naar Babypark in Gouda, maar anders weten we het niet eigenlijk. Waar hebben jullie het gekocht? We zijn nu dus bij Babydump, Baby&Tiener en de Ikea geweest maar eigenlijk niets van onze smaak zo rond de 1000 euro. Duurder lukt het wel, maar dan vind ik eigenlijk een beetje te gek worden.
pi_72937170
Happy misschien een duurder kamertje van jouw smaak tweedehands via Marktplaats aanschaffen? Dat scheelt vaak een stuk.
  zondag 20 september 2009 @ 16:30:37 #191
95408 Incantrix
pi_72937198
Happy, vervelend dat jullie niet kunnen slagen. Wij hebben uiteindelijk een bedje en een commode bij de Ikea weggesleept (het ledikant van de Mammut-serie en de commode uit de Hensvik-collectie). Omdat wij al een grote inbouwkast hadden in die kamer hebben we geen linnenkast ofzo nodig en aan de commode gaan we nog wat aanpassen omdat dat bovenste sierplankje met die krulletjes niet echt ons ding is. Ander plankje figuurzagen (in het thema van de babykamer) en verven en dan is het naar ons idee redelijk hip. Ik snap je qua prijs hoor, ik heb echt veel rondgekeken omdat we qua commode ook maar niet konden vinden wat we zochten, maar jemig, die prijzen zeg! Heb je al eens op marktplaats gekeken trouwens? Daar staat zó veel, misschien kun je daar iets van je gading vinden?

En inderdaad, Linda ligt vast vréselijk te genieten van haar kleine lieffie Ik ben zó benieuwd!!

Ow, en Mefke, heel fijn dat je in elk geval even een tukje hebt kunnen doen. Ik hoop voor je dat het even wegblijft óf dat het nu doorzet
3!
  zondag 20 september 2009 @ 16:36:37 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72937415
@happy, wij hebben ons kamertje bij babypark aangeschaft... de site doet het op zondag niet, maar daar kan je de rest van de week vast op kijken?
pi_72937440
Ja, Marktplaats heb ik ook al heel veel bekeken, maar ook daar heb ik het nog niet gezien, maar daar komt natuurlijk dagelijks bij dus wie weet. Helaas niemand die handig is in de familie dus zulke leuke crea-dingen zit er voor ons niet in Incantrix, maar maakt het idd wel erg persoonlijk.

Uiteindelijk komt het vast allemaal wel goed hoor en hoogstwaarschijnlijk zullen we uiteindelijk weer duurder uitzijn dan we nu bedacht hebben, maar we hebben gelukkig nog voldoende tijd, dus no worries.

Edit: Oh BJ, fijn dat jullie daar geslaagd zijn, dat geeft hoop . Had al een beetje op de site gekeken van de week en het ziet er hoopvol uit maar helaas hebben we dus al een paar keer gehad dat het er op de site best ok uitziet maar als ik het dan in 'het echt' zie, vind ik het vaak zulke slecht kwaliteit Maar wie weet!
pi_72937832
De meubels voor de babykamer vinden wij niet zo moeilijk maar het behang en dergelijke wel
pi_72938000
Ambers kamertje kwam bij de Babydump vandaan, kostte destijds 600 euro en dat vond ik duur zat
Tess heeft een klein kamertje en daar wilde ik dus simpele/witte/betaalbare meubeltjes in en ik was op slag verliefd op de Hensvik collectie van de Ikea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 16:54:53 #196
95408 Incantrix
pi_72938083
Nou, ik hoop dat je alsnog voor een mooi bedrag kunt slagen Happy, maar ik ken je probleem wel. Deze commode maken we zo omdat dit het enige is dat we konden vinden waar we nog een beetje blij van werden, maar het is zó moeilijk.. Succes ermee in elk geval

Co_Ol, ook zioets he? Hebben jullie al een beetje bedacht wat het gaat worden?
3!
pi_72938455

Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Lotte!
Noah!
pi_72938523
Linda, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte
en veel knuffel plezier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 20 september 2009 @ 17:10:35 #199
190853 RockabeIIa
pi_72938664
Linda, zo onwijs van harte gefeliciteerd! Dat heb je goed gedaan! Geniet van Lotte
pi_72938735
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:

Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Jaaaaaaa Gefeliciteerd Linda en Lief met jullie Lotte!!!!!
pi_72938772
quote:

Lotte

van harte gefeliciteerd met je meiske
  zondag 20 september 2009 @ 17:13:45 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_72938790
Linda van harte gefeliciteerd met Lotte
stormy waters...
sailin'
pi_72938826
Ow, en sorry dat ik de leuke datum heb ingepikt
Lotte!
Noah!
pi_72938889
Jaaaa daar is ze eindelijk!!!
welkom Lotte!!
Linda en man, gefeliciteerd met jullie meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72938914
Linda, wat heerlijk dat ze er is

gefeliciteerd
  zondag 20 september 2009 @ 17:18:19 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72938970
jeeeeeeeeej een beebje!!! gefeliciteerd Linda en manlief met de geboorte van jullie dochtertje Lotte!

*nieuwsgierig naar het resultaat*

alles goed met moeder en kind???
pi_72939042
Linda en Linda-man gefeliciteerd met de geboorte van jullie Lotte Wat fijn dat het allemaal voorspoedig is gegaan en dat jullie haar nu heerlijk kunnen knuffelen
  zondag 20 september 2009 @ 17:22:33 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72939140
Jaaaaaaaaaaaaaaaa lotte is geboren! Leuke naam!
Geniet ervan, ze is helemaal van jullie LInda en LIndaman!
pi_72939201
Linda en Linda-man van Harte met Lotte ! Veel knuffelplezer !!
pi_72939255
Linda van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte!!! Lekker knuffelen en genieten van haar!
  zondag 20 september 2009 @ 17:30:18 #211
95408 Incantrix
pi_72939400
Jeeeeeejj, Linda, wat gaaf!! Heel erg gefeliciteerd, fijn dat alles ok is en Lotte, lieve naam ook! Woohoo!
3!
pi_72939472
Linda gefeliciteerd met jullie dochter Lotte! En wat een mooie geboortedatum heeft ze!
pi_72939545
Stiemie van harte met jullie dochtertje, wat een enorme bos haar!
Leuke foto's, lief met Linde erbij. Trotse zus!

Linda, gefeliciteerd met Lotte! Oh ja, jij hebt hem! 20-09-2009
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 september 2009 @ 17:35:23 #214
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72939584
Jeeeee vers beeb-nieuws! Gefeliciteerd met Lotte
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 20 september 2009 @ 17:49:03 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_72940022
Linda, Ronny, van harte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72940371
Linda gefeliciteerd!!
pi_72940402
Linda jaaa! jij en Ronny van harte gefeliciteerd met jullie eigen prinsesje
Lotte <3 wat een mooie naam

ben benieuwd naar de foto's! hoop dat alles omtrent de bevalling uiteindelijk soepel is gegaan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72940604
Van harte met Lotte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72940765
Linda, van harte met Lotte! Ben erg benieuwd naar de foto's. En geeft niet hoor dat je de datum hebt ingepikt, het is je gegund.
Sserpente, jij nog iets te melden vandaag?

Happy, wij wilden en een leuk kamertje en niet te veel uitgeven. Uiteindelijk hebben wij een oude commode/ladekast die ik al had geschilderd en verhoogd, de klerenkast is een standaard paxkast van ikea (zodat ie later bij alle andere kasten past) en voor de rest hebben we planken ook al van de ikea. En we hebben nog geen ledikantje ivm de wieg, maar dat wordt straks ook een ikeabedje. Ik vind 1000 voor een kamertje gewoon te veel, zeker omdat je er met de meubels alleen gewoon niet bent.

Hier gaat alles verder oke, beetje oud bloedverlies, komt vast van het inwendig onderzoek. En voor de rest een paar blauwe ribben door de voetjes van Driekus. Straks boer zoekt vrouw kijken, effe onder de douche en dan met een warme (en hopelijk soepele) buik het bed in...
pi_72940855
quote:

Gefeliciteerd!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72940970
Linda en Linda , gefeliciteerd met jullie kleine meisje!
  zondag 20 september 2009 @ 18:22:00 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72940997
wel alle hormonen nog aan toe.... mijn 22 maandige dochter noemt me eindelijk mama.... ze heeft het nu 2 of 3 keer gezegde (hoewel ze me liever baba noemt, en dat deed ze sinds een kleine week)

Gek kind!
pi_72941023
Joehoe! Ze is er! Linda, gefeliciteerd met Lotte (wat een ontzettend leuke naam )

Wij hebben ons kamertje van marktplaats. Ik heb de site een week of 4-5 in de gaten gehouden en toen kwam HET kamertje voorbij. Ik heb niet meegeboden, maar direct een email gestuurd en het was binnen een dag rond. Kledingkast, commode en ledikant voor EUR 375,-. Daar heb je het niet eens bij de IKEA voor. Alles helemaal onbeschadigd en in goede staat (was voor maar 1 kindje gebruikt), en maar 20 km hiervandaan opgehaald. Wij wilden ook niet teveel geld uitgeven voor het kamertje, maar de spulletjes van IKEA waren niet helemaal onze stijl, wij wilden wat strakkers/moderners. Wij zijn ook nog bij de babydump gaan kijken, maar daar waren de kamertjes in onze stijl ook zeker EUR 1500,-. Dat konden we er toch niet aan uitgeven... Uiteraard wel een nieuw matrasje gekocht en alles lekker afgesopt. Dus je moet wat geluk hebben op marktplaats, maar er worden zoveel kamers aangeboden dat er binnen een paar weken vast wel wat tussen zit wat je leuk vindt...
  zondag 20 september 2009 @ 18:24:53 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72941074
en nu zit ze zogenaamd te stikken in een koek (ze doet een nep hoestje) zodat ik op kijk van mn pc

aoraki, ik stuur ook meestal een mail, en vaak zet ik er een bedrag in en zo iets van....dan kom ik hem morgen halen, en daar gaan ze vaak mee akkoord
pi_72941172
Wow Linda, daar is ze dan! Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Lotte! Wat een mooie naam en datum! Geniet van elkaar!

Hier ook niets te melden, Mef. Het gerommel van 's nachts lijkt overdag weer weg te zijn. Hoewel... Dat kan ook maar zo lijken natuurlijk, omdat je het overdag minder merkt omdat je bezig bent.

Hoe voel je je verder? Ben je het nog niet beu?

N. heeft zojuist, op het hoogtepunt van m'n nesteldrang, besloten om de stofzuiger te demonteren omdat het snoer niet meer oprolde en de aan- en uitknop het niet meer deed. Er blijkt een onderdeeltje kapot te zijn dat niet zomaar bij te bestellen is. Dus heeft ie de klantenservice gemaild. En zij proberen binnen vijf(!) dagen antwoord terug te geven... En voor die tijd schijnt het ding niet meer terug in elkaar te kunnen.
"Lekker hè?" zegt ie. "Hoef je voorlopig niet te stofzuigen! "

Hij snapt het echt niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-09-2009 18:36:49 ]
  zondag 20 september 2009 @ 18:31:29 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72941265
Herkenbaar Serpente. Wel balen dat je misschien vanedaag of morgen bevalt. dan is het wel handig als de stofzuiger het doet. Al is het maar om al die muisjes op te zuigen.

Ik: waar zijn mn handschoenen, ik ga de tuin doen
Rob: maar morgen ga ik een snoeischaar kopen
ik: ja fijn voor je maar ik wil namelijk NU de tuin doen
Rob: ja je doet maar daar is de groenbak bla bla (en ik hoor hem denken, rare hormoonbui ook altijd)

Nu heb ik wat onkruid tussen de tegels uitgetrokken en gewoon laten liggen, mag hij morgen de rest doen
pi_72941394
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Herkenbaar Serpente. Wel balen dat je misschien vanedaag of morgen bevalt. dan is het wel handig als de stofzuiger het doet. Al is het maar om al die muisjes op te zuigen.

Ik: waar zijn mn handschoenen, ik ga de tuin doen
Rob: maar morgen ga ik een snoeischaar kopen
ik: ja fijn voor je maar ik wil namelijk NU de tuin doen
Rob: ja je doet maar daar is de groenbak bla bla (en ik hoor hem denken, rare hormoonbui ook altijd)

Nu heb ik wat onkruid tussen de tegels uitgetrokken en gewoon laten liggen, mag hij morgen de rest doen

Ook heel herkenbaar idd! "Het moet NU gebeuren!"
  zondag 20 september 2009 @ 18:47:23 #228
95408 Incantrix
pi_72941804
Sjucht, ja, dát gevoel ken ik ook ja. Daarstrax nog: lief moest nu echt definitief de babykamer leeghalen want morgen komen ze zeil leggen. Dat is me al wéken een doorn in het oog want die kamer zou al 4x leeg zijn geweest, maar dan bleven er toch telkens weer spullen staan in het kader van 'moet ik nog even uitzoeken'

Enfin, vandaag leeg dus. En dan is het half vier en dan zit hij nóg achter de pc.. En ik maar telkens 'jij gaat zo de babykamer leeghalen toch?' (like, eens in de vijf minuten ofzo ) Nouja, de kamer is leeg ondertussen

Maar op zulke momenten baal ik wel dat ik het zelf niet kan..

En ohja, wat Marktplaats betreft: zo doe ik het ook, mailen met een bedrag waarvan ik denk dat het schappelijk is en dan zo snel mogelijk een datum om af te halen.. Zo heb ik vandaag nog de schommelstoel die we nieuw bij de ikea zouden kopen gescoord voor ¤ 65,= minder als de nieuwprijs
3!
  zondag 20 september 2009 @ 18:49:27 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72941879
proficiat linda met je meisje Lotte

wie volgt ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 20 september 2009 @ 19:02:47 #230
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72942350
Linda en Linda-man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte!
A grand adventure has begun.
pi_72942431
Linda gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Jubileum moderator zondag 20 september 2009 @ 19:08:11 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72942538
Linda en Gefeliciteerd met Lotte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72942565
Linda en Linda-partner, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte
Wat een mooie naam
pi_72942709
Linda gefeliciteerd met Lotte
pi_72943091
Jaaaa Linda! Ze is er! Gefeliciteerd met Lotte! Wat een mooie naam Ben benieuwd naar de foto´s.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72943431
Linda, gefeliciteerd met Lotte!
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, en sorry dat ik de leuke datum heb ingepikt
*proest*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72943768
Linda: Hoera, gefeliciteerd met Lotte!! Goed gedaan hoor en geniet er van!

pi_72943974
Linda gefeliciteerd met Lotte!! Je klinkt relaxt, dus redelijk soepel gegaan allemaal hoop ik dan maar. (en jeetje wat een mooie datum inderdaad)

Happy wij hebben ons kamertje destijds ook bij het babypark gekocht. Kwaliteit vond ik wel ok, vergelijkbaar met babydump. We zijn toen ook bij winkels geweest (ergens in Rotterdam o.a.) met meubeltjes die echt ongeschikt waren om langere tijd mee te doen, veels te dun hout gebruikt.
  zondag 20 september 2009 @ 19:59:36 #239
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_72944250
Van harte met Lotte!!!

ik heb een vraagje tussendoor...sinds een week ongeveer heb ik vooral tegen het einde van de middag pijn aan de linker kant naast mijn navel aan mijn huid. Als ik bijvoorbeeld moet lachen of ik buk en er komt druk op dat stukje huid dan is het net of ik een soort brandwond daar voel.....
en het rare is...het is niet constant. NU heb ik wel het idee dat mijn buik wat scheef zit en dus aan de rechterkant een dikker buik heb, een soort bult. Het kindje ligt volgens mij meer aan die kant, dus zelf denk ik dat er dus aan de linkerkant meer spanning op de huid staat .

Herkent iemand dit? Ben inmiddels 28 weken.
  zondag 20 september 2009 @ 20:01:22 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72944313
Ja, daar is ze dan! Lotte!
Van harte gefeliciteerd!
pi_72944442
Linda gefeliciteerd met Lotte!!!
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 20:07:13 #242
5428 crew  miss_sly
pi_72944547
Linda en hubbie gefeliciteerd met Lotte
  zondag 20 september 2009 @ 20:12:00 #243
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72944796
Linda gefeliciteerd met je kleine meid: Lotte Mooie naam!!
Benieuwd naar de foto's
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72944838
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Bucko het volgende:
ik heb een vraagje tussendoor...sinds een week ongeveer heb ik vooral tegen het einde van de middag pijn aan de linker kant naast mijn navel aan mijn huid. Als ik bijvoorbeeld moet lachen of ik buk en er komt druk op dat stukje huid dan is het net of ik een soort brandwond daar voel.....
Toen ik de laatste keer op de bank bij de vk ging liggen, had ik precies op die plek pijn. De vk kon er nog even flink op porren (auw) en vertelde dat het m'n banden waren. Misschien net zoiets?
  zondag 20 september 2009 @ 20:20:52 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72945139
Wij zijn ook nog aan het rondkijken voor het babykamertje. We hebben alleen een commode en een bedje nodig want we hebben 2 inbouwkasten die nog volledig opgeknapt moeten worden
Wij gaan na de 20 weken echo even kijken bij Wohnwelt Pallen in Aken. Misschien dat ze daar iets leuks hebben voor een aardig prijsje...
pi_72945244
wat is Esmee lief met Linde Stiemie!

Linda en gefeliciteerd met Lotte!!!

Mefke, je staat toch maar mooi bovenaan nu! ik hoop dat je nu gauw ook aan de beurt bent...
volgens mij klopt de ticker onder je naam niet, daar staat dat je 39 wk 1 bent, maar volgens mij ben je toch echt al over tijd aan het lopen...
  zondag 20 september 2009 @ 20:27:22 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_72945401
Even een ego-klaagpost

Ik voel me echt zeer zwaar beroerd en ik ben blij dat ik morgenochtend de eerste ben die me bij de gynaecoloog mag melden, want ik zie het op dit moment zo erg niet meer zitten
Vandaag al twee keer in bad geweest omdat de krampen ondanks een flinke dosis paracetamol niet te houden zijn en dan nog doet het zo verrekte zeer (en toch heb ik niet het idee dat het echte weeen zijn, moet je nagaan )

Heb vandaag ook echt al niets binnengehouden op een stukje taart na en ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, want het maakt geen fluit uit of ik zit of sta of lig of loop enzo. Argh!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 20 september 2009 @ 20:29:41 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72945489
Balen zeg Troel. Hopelijk kan de gyn morgen iets voor je betekenen.
pi_72945493
wat klote Troel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72945578
Linda, van harte gefeliciteerd met Lotte
Mooie naam ook!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72946453
Jeetje Troel, wat een pech heb jij deze zwangerschap.
Sterkte zeg!

Mefke nog even volhouden dan is jullie Driekus er, ben zo benieuwd of het nou echt een kereltje is (oh en die zijn leuk!)
En Ssserpente hoeft ook niet meer zo lang, spannend allemaal!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 september 2009 @ 20:52:34 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72946586
Troel, das mooi shit! Hopelijk kan de gyn morgen iets voor je betekenen
  zondag 20 september 2009 @ 21:00:34 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72947000
Linda en vriend van harte met jullie dochter Lotte
en ook al met zo'n stoere datum

[ Bericht 13% gewijzigd door _Bar_ op 20-09-2009 21:08:05 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72947554
quote:

Jaaaahhhh!!!

Linda en gefeliciteerd met Lotte! Wat een leuke naam!!!

Ik ben heel erg benieuwd naar je meisje en naar hoe het met jullie gaat!!!

Lotte is precies 4 weken jonger dan onze Evi
#geen
pi_72947617
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:

N. heeft zojuist, op het hoogtepunt van m'n nesteldrang, besloten om de stofzuiger te demonteren omdat het snoer niet meer oprolde en de aan- en uitknop het niet meer deed. Er blijkt een onderdeeltje kapot te zijn dat niet zomaar bij te bestellen is. Dus heeft ie de klantenservice gemaild. En zij proberen binnen vijf(!) dagen antwoord terug te geven... En voor die tijd schijnt het ding niet meer terug in elkaar te kunnen.
"Lekker hè?" zegt ie. "Hoef je voorlopig niet te stofzuigen! "

Hij snapt het echt niet...

pi_72947626
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
Even een ego-klaagpost

Ik voel me echt zeer zwaar beroerd en ik ben blij dat ik morgenochtend de eerste ben die me bij de gynaecoloog mag melden, want ik zie het op dit moment zo erg niet meer zitten
Vandaag al twee keer in bad geweest omdat de krampen ondanks een flinke dosis paracetamol niet te houden zijn en dan nog doet het zo verrekte zeer (en toch heb ik niet het idee dat het echte weeen zijn, moet je nagaan )

Heb vandaag ook echt al niets binnengehouden op een stukje taart na en ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, want het maakt geen fluit uit of ik zit of sta of lig of loop enzo. Argh!
Troel!
Ik hoop dat je gyn iets kan betekenen voor je!
#geen
pi_72947642
He bah Troel dat is echt rot!!

Bucko ik denk dat het een drukplek is van waar de baby steeds ligt of schopt, dat heb ik ook linksboven in mijn buik.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 20 september 2009 @ 21:14:24 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72947677
Troel jeumig.... sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 20 september 2009 @ 21:25:52 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72948261
Linda, gefeliciteerd!
pi_72948361
@ Linda, gefeliciteerd met Lotte!
  zondag 20 september 2009 @ 21:28:36 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72948405
ik ga richting bed, maar eerst nog ff een dikke knuffel voor Troel...
pi_72948479
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Aoraki het volgende:
Kledingkast, commode en ledikant voor EUR 375,-. Daar heb je het niet eens bij de IKEA voor.
wij zijn voor ledikantje, 2 smalle kasten en een commode minder dan 300 kwijt (bij ikea), en dan zitten er ook nog handige bakjes in de commode om de spulletjes te ordenen.
pi_72948582
Troel hopelijk kan de gyn morgen een oplossing bieden. Veel sterkte in ieder geval. Klinkt niet fijn.
pi_72949322
Linda gefeliciteerd met je meisje Lotte jaaa eindelijk!!!
pi_72949495
Linda gefeliciteerd met Lotte!
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gegaan is. En naar de foto's. Maar eerst bijkomen en genieten van Lotte

Troel, heel veel sterkte. Hopelijk kan de gyn morgen helpen.
pi_72949827
Linda en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje... Lotte Wat een mooie naam ook, super hoor! Ben benieuwd naar de foto's maar ga eerst lekker knuffelen met zijn 3-en!

Troel Wat klote nou allemaal zeg... hoop ook dat je morgen wat wijzer wordt bij de gyn, of in elk geval dat ie je kan helpen!

Ik ga effe plaatjes inscannen om de tijd tot aan Linda's Lotte te overbruggen!
pi_72949958
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef Xenia het volgende:
[...]
Al hardop aan het aftellen?
pi_72950465
Linda en lief, gefeliciteerd met Lotte!
Wat een leuke naam Ben benieuwd naar het meisje dat erbij hoort!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72950744
Hier de eerste plaatjes van onze kleine meid:

pi_72950949
OOOH Lijnloos!! Wat ontzettend mooi!! Dat mondje, dat armpje
Ik vind haar ook een echt meisjeskoppie hebben.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 20 september 2009 @ 22:24:43 #272
190853 RockabeIIa
pi_72951431
Heel sprookjesachtig mooi, Lijnloos
  zondag 20 september 2009 @ 22:30:10 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72951770
Lijnloos wat mooi
Linda gefeliciteerd met Lotte!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 20 september 2009 @ 22:33:05 #274
95408 Incantrix
pi_72951933
Ach, Troel, wat een narigheid Hopelijk kan er snel iets voor je gedaan worden, vind het zo rot voor je..

Lijnloos: WAUW! Súpermooi zeg, wat een lief gezichtje!!

Voor iedereen: sweet dreams! Bluh, morgen weer werken..
3!
pi_72952080
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lach maar! Misschien ten overvloede, maar de stofzuiger dééd het dus wel nog gewoon..!

Fijn dat Evi zo goed slaapt trouwens!

Lijnloos, wat een mooie, zachte foto's zijn dat! Niet zo dat gesmolten effect als normaal, zeg maar! Idd sprookjesachtig!

Get Troel, wat balen dat je je zo klote voelt. Morgen first thing naar de gyn dus. Succes vannacht!

Ik heb hier ongeveer om de tien minuten een harde buik. En dan ook echt zo hard dat ik fixeer in de stand waarin ik me op dat moment bevind. M'n buik lijkt ook ineens erg gevoelig voor aanraking. Het lijkt wel of ie al hard wordt als je er alleen nog maar naar kíjkt. Maagzuur is ook weer booming. En heb nog steeds geen Rennies.

Hoop dat jullie goed slapen vannacht!
  zondag 20 september 2009 @ 22:41:51 #276
95408 Incantrix
pi_72952357
Oooww, bah Ssserpente, ik hoop hetzelfde voor jou, dat klinkt niet fijn allemaal.. Heb je misschien zuivel in huis? Misschien dat je je borrels daar nog een beetje mee kunt verzachten?
3!
pi_72952618
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties! Sprookjesachtig... zo had ik het nog niet gezien, maar ben het er wel mee eens... ons "prinsesje" (ben helemaal niet zo zoet hoor...)

Sssserpente, hoop dat jij je ook snel wat beter voelt, in elk geval dat je de nacht een beetje door komt, want dit klinkt niet prettig.

Slaap lekker allemaal!

PS> Morgen werken = bah
pi_72953652
Linda, van harte met jullie dochter Lotte! Wat een prachtige naam en een geweldige datum!

Troel, getver wat vervelend, ik hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen

Lijnloos, wat een plaatje zeg!

Sssserpente, wat vervelend die harde buiken steeds, ik hoop dat je zo wel lekker kan slapen..

Hier alles goed. Tinus is echt megadruk in de buik en stuitert er dus ook flink op los. Het hele weekend hebben we visite gehad en ik heb het zowaar overleefd en het was ook alle keren super leuk!

We krijgen ook allemaal babyspul van J's broer want hun zoontje wordt al bijna 1 en dus mogen wij al het spul hebben. Ze hebben zelfs nog een splinternieuwe cosi achtig ding wat nog nieuw in de doos zit en die mogen we ook hebben! Zo fijn! Dat scheelt zo'n berg geld!

Ondertussen al 2 keer in bad wezen bubbelen en de badkamer is inmiddels klaar! En het is zo mooi geworden! Met een super brede douche zodat we lekker samen onder de douche kunnen, want dat vinden we zo fijn
J. heeft gister het oude behang in Tinus' kamer afgestoomd en dus kunnen we nu eindelijk echt gaan beginnen. We moeten nog behang uitzoeken en dat is nog wel even lastig, maar daar komen we vast wel uit.

Nu lekker koesen, Tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72953855
Wat een mooie foto's Lijnloos. Dat neusje ook
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef Juup© het volgende:
Al hardop aan het aftellen?
Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
pi_72954651
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
[..]

Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
Ben benieuwd naar jouw kindje
pi_72954710
Ja baby lotte is er! linda en lindaman van harte en veel geluk samen

morgen lees ik me eens goed in hier nu proberen te slapen
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 23:53:16 #282
5428 crew  miss_sly
pi_72955104
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
[..]

Ben jij al bijna zo ver ?
Spannend hoor! Ben erg benieuwd naar je meisje
  zondag 20 september 2009 @ 23:59:51 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_72955249
Jullie zijn lief

Heb net gewoon in bed een portie zitten janken en dat lucht toch ook wel op gelukkig. Probeer nu op een rijtje te zetten wat ik morgen allemaal wil bespreken en Bert gaat gelukkig mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72955496
sterkte Troel, wat vervelend allemaal!

Linda, je meisje is er!! gefeliciteerd!

Xenia, zo kort nog maar.... wat spannend zeg!
  maandag 21 september 2009 @ 04:29:13 #285
95408 Incantrix
pi_72957184
En ja hoor, als je de volgende dag moet werken..

Xenia! 2 oktober is nog zo ver weg in mijn hoofd, ik had heel niet door dat dat nog maar 12 dagen weg is! Spannend joh!!

Troel, ik hoop echt dat je nu wat rust hebt..

Vlindur, wat hip van jullie badkamer (ben jaloers hoor samen douchen deden wij ook altijd maar zit er in dit achterlijk kleine douchehokje echt niet in en een grootscheepse verbouwing hebben we nooit aangedurfd) en dat je bad zo fijn is En fijn dat je die spulletjes hebt kunnen krijgen, dat scheelt zo veel!
3!
pi_72957266
ooo Icantrix, wat herkenbaar... ook ik moet werken vandaag.. en ik heb denk ik maximaal een uur of 2/3 geslapen over de hele nacht....
zo ontzettend frustrerend...
ben nu ook echt een beetje beroerd ervan... dat heb ik niet vaak....

en ik heb deze week ook nog eens veel te veel te doen... elke avond wel een verplichting. En allemaal belangrijke dingen....
kijken of ik het red om deze week zes (!!) dagen te werken... zo niet, dan hoop ik in elk geval dat ik het tot do volhoudt.. en moet ik me misschien toch maar eens een keertje ziek melden....
pi_72957495
Linda, van harte gefeliciteerd met Lotte! Lekker genieten nu!
pi_72957501
Troel, succes vanmorgen bij de gyn! Hopenlijk kan hij er iets mee en heb je er wat aan. Fijn dat Bert meegaat.

Ssserpente, hopen dat het toch voorwerk is. Er is in ieder geval wel iets gaande daarbinnen

BJ, let je een beetje goed op jezelf. Beroerd zijn van vermoeidheid is geen goed teken en 6 dagen werken is wel erg veel hoor. Goed naar je lichaam luisteren.

Incantrix ook al weer aan het nachtbraken. Pfffff.... heb wel met je te doen meis !

Vlindur, wat lekker dat jullie zoveel spulletjes kunnen krijgen! Dat kan heel veel centjes schelen idd. En geniet van je nieuwe badkamer! Klinkt heerlijk dat bubbelbad

Lijnloos, prachtige plaatjes hoor! Erg duidelijk ook

Mefke, vandaag komt je zus terug! Zal dat de truc zijn? In ieder geval fijn dat iedereen die er toe doet nu weer thuis is. Je staat bovenaan

Ben benieuwd of er vandaag nog ge-f5-d kan worden. Eerst maar eens op weg naar het werk.
  maandag 21 september 2009 @ 07:34:50 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957515
Xenia, je bent er bijna!

Lijnloos, wat een mooi meisje!

Vlindur, misschien moet ik eens bij jou komen bubbelen
  maandag 21 september 2009 @ 07:36:04 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72957526
Linda en vriend, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Lotte Leuke, lieve naam!
Geniet van elkaar!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 21 september 2009 @ 07:36:18 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957527
quote:
Op maandag 21 september 2009 06:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Icantrix, wat herkenbaar... ook ik moet werken vandaag.. en ik heb denk ik maximaal een uur of 2/3 geslapen over de hele nacht....
zo ontzettend frustrerend...
ben nu ook echt een beetje beroerd ervan... dat heb ik niet vaak....

en ik heb deze week ook nog eens veel te veel te doen... elke avond wel een verplichting. En allemaal belangrijke dingen....
kijken of ik het red om deze week zes (!!) dagen te werken... zo niet, dan hoop ik in elk geval dat ik het tot do volhoudt.. en moet ik me misschien toch maar eens een keertje ziek melden....

Doe je een beetje rustig aan!
als ik een dag te veel heb gedaan of het druk heb gehad, dan resulteert dat bijna altijd in kotsmisselijk zijn, zoals dus gisteravond...
pi_72957572
goedemorgen allemaal...

Incantrix, je blijft maar aan het nachtbraken. Vervelend lijkt me dat...

BJ, rustig aan he?

Ssserpente. Misschien is het toch al het voorwerk?

Vandaag lekker een dagje vrij. Ik kan het goed gebruiken, zo'n lang weekend. Ze komen de kinderwagen leveren, dus dat is extra leuk. (nu hopen dat het allemaal in een keer goed is...) Ze konden al vanaf 7.00 komen t/m 17.00 . Dus ipv lekker uitslapen, zit ik hier al aangekleed en al... Nou ja, als ze geweest zijn ga ik nog een uurtje plat
pi_72957737
Troel succes straks bij de gynaecoloog fijn dat Bert mee komt!
Serpente dat klinkt niet fijn, maar misschien doet het wel wat nuttigs Tegen brandend maagzuur helpt vloeibare gaviscon goed!
BJ en Icantrix proberen jullie rustig aan te doen?
Ik heb onwillekeurige spiersamentrekkingen in mijn arm en duim, erg irri, zal wel met slaapgebrek te maken hebben. ML heeft me net bevolen dat ik van 13 tot 14:30 probeer te slapen.
pi_72958029
Arme nachtbrakers! Succes met functioneren overdag!
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:46 schreef Aoraki het volgende:

Nou ja, als ze geweest zijn ga ik nog een uurtje plat
Tenzij 17:00

Troel veel succes straks!

Twinkly, lijkt me een goed bevel
pi_72958037
Linda!! Je kleine meisje is er! Ontzettend gefeliciteerd allebei met jullie Lotte! Heel erg veel geluk met jullie gezinnetje van 3!!

BJ toch, oef! Denk om jezelf hoor! Wat zou je verloskundige wel niet zeggen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72958137
Goedemorgen dames!

Poe he, al die dames die nachtbraken, harde buiken, etc. Doe het allemaal lekker rustig aan!

Hier weer aan het werk vandaag. Echt geen zin meer om mijn bed uit te komen voor deze baan. Maar aan de andere kant, kan ik vandaag wel lekker veel F5-en op het forum....
pi_72958471
Hier trouwens echt een verschil. Ik heb een paar dagen rust genomen en gisteravond ik ineens: 'hey een harde buik!' bedacht me toen pas dat dat echt al weer een tijdje geleden was.
Dus het is bij mij wel degelijk activiteit!
pi_72958640
Oh ja, vandaag 19 weken
pi_72958661
Goeiemorgen! Hier ook weer F5-plezier vandaag... oh en werken af en toe.
pi_72958841
Even een teleurstellende mededeling: ik ga echt niet voor f5 activiteit zorgen. Sserpente misschien?
Ik ben zojuist wakker gebeld door de vk na een 'slaapje' van bijna 12 uur. Goh, ik had het nodig waarschijnlijk. Ben zelfs maar 1 keer gaan plassen. En vandaag komt inderdaad mijn zusje terug van vakantie en ik sta bovenaan, maar mijn buikje is heerlijk soepel en op wat steken in mijn vagina na heb ik nergens last van. Al hoop ik stiekem dat het inwendig onderzoek van gisteren nog wat gaat doen. Heb er nl wel wat bloedverlies (oud) van.

Troel, je bent natuurlijk al lang en breed richting ziekenhuis, maar toch nog even succes!
En BJ, zoveel werken! Pff, kan je niet wat ruilen ofzo? Trouwens, zijn daar geen regels voor in jullie cao, dat je minder kunt werken? Algemene regels gelden sowieso he...je mag 1/8 van je werkduur per dag aan extra pauze nemen, misschien is dat een idee?
Lijnloos, gave plaatjes!

Ssserpente, ik hoop dat je goed geslapen hebt ondanks de harde buiken en het maagzuur. Vandaag maar een doos rennies halen en een fles gaviscon en zorgen dat je melk in huis hebt, dan kan dat vast niet meer mis gaan. Nog effe volhouden!

Mijsje, mijn ticker is compleet de weg kwijt ja, die vind dat je niet overtijd kunt gaan. Ik ga em niet meer aanpassen, ik tel zelf wel: 40w4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')