Jaaaahhhh!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
quote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:
N. heeft zojuist, op het hoogtepunt van m'n nesteldrang, besloten om de stofzuiger te demonteren omdat het snoer niet meer oprolde en de aan- en uitknop het niet meer deed. Er blijkt een onderdeeltje kapot te zijn dat niet zomaar bij te bestellen is. Dus heeft ie de klantenservice gemaild. En zij proberen binnen vijf(!) dagen antwoord terug te geven... En voor die tijd schijnt het ding niet meer terug in elkaar te kunnen.![]()
"Lekker hè?" zegt ie. "Hoef je voorlopig niet te stofzuigen!"
Hij snapt het echt niet...
Troel!quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
Even een ego-klaagpost
Ik voel me echt zeer zwaar beroerd en ik ben blij dat ik morgenochtend de eerste ben die me bij de gynaecoloog mag melden, want ik zie het op dit moment zo erg niet meer zitten
Vandaag al twee keer in bad geweest omdat de krampen ondanks een flinke dosis paracetamol niet te houden zijn en dan nog doet het zo verrekte zeer (en toch heb ik niet het idee dat het echte weeen zijn, moet je nagaan)
Heb vandaag ook echt al niets binnengehouden op een stukje taart na en ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, want het maakt geen fluit uit of ik zit of sta of lig of loop enzo. Argh!
quote:Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Aoraki het volgende:
Kledingkast, commode en ledikant voor EUR 375,-. Daar heb je het niet eens bij de IKEA voor.
Lach maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |