jeetje al zoooo lang??quote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het wentIk had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Heb je je toilet trouwens boven? Dat scheelt wel een boel maar leuk is dat niet dat heen en weer geloop
quote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Nou vandaag zal ik braaf zijn. Jullie allemaal ook?
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmquote:Op zondag 20 september 2009 11:20 schreef Incantrix het volgende:
(Hmm, telkens als ik niet edit dan doe ik een dubelpost en als ik wel edit ben ik alweer ingehaald door andere poststers, wat suf)
quote:Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmdat was mijn schuld! ik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
die hebben wij ookquote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef Co_OL het volgende:
[..]
We hebben geen complete kamer gekocht maar wel alles uit de zelfde serie (hensvik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag maar eens een beginnetje maken
Hier ook al vanaf 25 wkn ofzo en wat ik al eerder schreef, hoe drukker je erover maakt, hoe meer je je opnaait en dat heeft toch geen zin, tenminste, zo denk ik dan maar en geef meer maar aan toe en denk, tsja t si gewoon zo.quote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het wentIk had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Je was me voor...quote:Op zondag 20 september 2009 13:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh maar dat is toch juist super dat je geen blaasontsteking hebt Mefke. Ik vindt dat zo pijnlijk een blaasontsteking en als ik het heb dan plas ik ook vaak bloed. Je zal gewoon flink wat voorwerk aan het verzetten zijn (geweest) en dat kan soms wel weken duren. Heel spijtig en ook soms behoorlijk pijnlijk maar elke cm die je nu mee krijgt is er eentje die je op het moment supreme niet hoeft weg te puffen.
Heb m bij de action gehaald.quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
Ik heb de mijne bij de Wehkamp bestelt als ik me niet vergisquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Vraagje: waar halen jullie de waterdichte moltons vandaan? Ik stond gister bij de Hema en daar hebben ze alleen 90x200, ik heb 160x200 nodig...
wat lief van je dat je aan me denktquote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Lily, hoe voel je je nu? Los van het feit dat de haan je wekte?
ah, dan is een waterdichte molton wel handig jaquote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Sorry voor de nachtbrakende dametjes. Lag er om 2 uur in ofzo en ben eigenlijk net wakker. Wel zestriljoen keer wezen plassen maargoed. Ik droom ook echt bizar. Ook over jullie heel vaak. En ik ken jullie gezichten niet eens![]()
Ja, hadden ze niet en in de kinderboekenwinkel hebben ze die ook niet, wel "Rupsje Nooit Genoeg". Maar ik heb bij de Xenos een schilderdoek gekocht en ik heb nog acrylverf, dusquote:Twinkly, had jij nog met de boekenberg gebeld over die dikkiedik poster? Of was dat weer iemand anders?
Ahaaaa, nu ikke snapquote:Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
dat was ook de reden waarom je niet had gezien dat ik poste over die filmik edit heel vaak naderhand omdat ik weer van alles vergeten ben.
Jaaaaaaa Gefeliciteerd Linda en Lief met jullie Lotte!!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Lottequote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |