quote:
Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:BJ, ik ben al weken elke nacht uren wakker. Maar eerlijk is eerlijk, het went

Ik had het bij mijn eerste ook (ging alleen oververmoeid de bevalling in destijds en dat wil ik nu voorkomen, maar hoe is me nog een raadsel). Ik kan gelukkig 's middags nog een uurtje, soms 2 pakken.
Hier ook al vanaf 25 wkn ofzo en wat ik al eerder schreef, hoe drukker je erover maakt, hoe meer je je opnaait en dat heeft toch geen zin, tenminste, zo denk ik dan maar en geef meer maar aan toe en denk, tsja t si gewoon zo.
Probeer ook overdag vaak ff te slapen want of ik s middags wel/niet ga slapen, s nachts beter slapen lukt toch niet en slaap ook niet langer dan 2 a 3 u achter elkaar.
Terwijl ik ook van mn bed hou en zeker van slapen, dat was gewoon een hobby van me haha, 11u achter elkaar slapen op een vrije dag, no prob.
Maar gister dacht ik ook, stel dat de bevalling begint, men dan ben ik brak maar ja hopelijk doet de adrenaline dan wat haha.
@ Xenia, 2 oktober is een mooie datum en mocht het eerder gebeurn dan heb je het helaas niet in de hand.
3 oktober nog mooiere datum btw (mijn verjaardag

)
Hoe ze een paar wkn geleden nog over weenremmers sprak bij mij hoe meer ik een gevoel krijg dat ik nu tot 42 wkn moet wachten ofzo (verschilt hoor, ene keer denk ik, t komt redelijk op tijd en andere x niet)
@ Voorweenachtige verschijnselen, heb al weken harde buiken etc. en ongesteldheidsgevoel in buik/rug (afgelopen week wat minder) maar heb het vaak na het plassen s nachts of overdag als ik dan weeri nbed lig of op de bank zit dat ik dan echt liefst mn adem in zou willen houden dna trekt het door mn buik/rug heen, iemand die dit herkent?
Die ikea slaapkamerserie heb ik ook gezien maar we houden wat meer van strak zeg maar.
En besluiteloos kan ik normaal ook wel zijn maar nu tijdens de zw.schap valt het me mee.
Gister nog wel ff geswitched van jongensnaam
En ik heb 2 streepjes..............(op mn buik)
OWja @ Sorbo, sterkte met je beurse lichaam
enne @ Didydoos, hoest met jou/jullie?
Weten jullie al meer?