Lottequote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Onze Lotte is vanmorgen om 10.21 geboren met alles er op en er aan! 3400gr en 51cm. 6 Persweeen en ze was er! Foto's komen later, nu eerst lekker knuffelen
quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Herkenbaar Serpente. Wel balen dat je misschien vanedaag of morgen bevalt. dan is het wel handig als de stofzuiger het doet. Al is het maar om al die muisjes op te zuigen.
Ik: waar zijn mn handschoenen, ik ga de tuin doen
Rob: maar morgen ga ik een snoeischaar kopen
ik: ja fijn voor je maar ik wil namelijk NU de tuin doen
Rob: ja je doet maar daar is de groenbak bla bla (en ik hoor hem denken, rare hormoonbui ook altijd)
Nu heb ik wat onkruid tussen de tegels uitgetrokken en gewoon laten liggen, mag hij morgen de rest doen
*proest*quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, en sorry dat ik de leuke datum heb ingepikt
Toen ik de laatste keer op de bank bij de vk ging liggen, had ik precies op die plek pijn. De vk kon er nog even flink op porren (auw) en vertelde dat het m'n banden waren. Misschien net zoiets?quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Bucko het volgende:
ik heb een vraagje tussendoor...sinds een week ongeveer heb ik vooral tegen het einde van de middag pijn aan de linker kant naast mijn navel aan mijn huid. Als ik bijvoorbeeld moet lachen of ik buk en er komt druk op dat stukje huid dan is het net of ik een soort brandwond daar voel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |