abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 22:41:51 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72952357
Oooww, bah Ssserpente, ik hoop hetzelfde voor jou, dat klinkt niet fijn allemaal.. Heb je misschien zuivel in huis? Misschien dat je je borrels daar nog een beetje mee kunt verzachten?
3!
pi_72952618
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties! Sprookjesachtig... zo had ik het nog niet gezien, maar ben het er wel mee eens... ons "prinsesje" (ben helemaal niet zo zoet hoor...)

Sssserpente, hoop dat jij je ook snel wat beter voelt, in elk geval dat je de nacht een beetje door komt, want dit klinkt niet prettig.

Slaap lekker allemaal!

PS> Morgen werken = bah
pi_72953652
Linda, van harte met jullie dochter Lotte! Wat een prachtige naam en een geweldige datum!

Troel, getver wat vervelend, ik hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen

Lijnloos, wat een plaatje zeg!

Sssserpente, wat vervelend die harde buiken steeds, ik hoop dat je zo wel lekker kan slapen..

Hier alles goed. Tinus is echt megadruk in de buik en stuitert er dus ook flink op los. Het hele weekend hebben we visite gehad en ik heb het zowaar overleefd en het was ook alle keren super leuk!

We krijgen ook allemaal babyspul van J's broer want hun zoontje wordt al bijna 1 en dus mogen wij al het spul hebben. Ze hebben zelfs nog een splinternieuwe cosi achtig ding wat nog nieuw in de doos zit en die mogen we ook hebben! Zo fijn! Dat scheelt zo'n berg geld!

Ondertussen al 2 keer in bad wezen bubbelen en de badkamer is inmiddels klaar! En het is zo mooi geworden! Met een super brede douche zodat we lekker samen onder de douche kunnen, want dat vinden we zo fijn
J. heeft gister het oude behang in Tinus' kamer afgestoomd en dus kunnen we nu eindelijk echt gaan beginnen. We moeten nog behang uitzoeken en dat is nog wel even lastig, maar daar komen we vast wel uit.

Nu lekker koesen, Tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72953855
Wat een mooie foto's Lijnloos. Dat neusje ook
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef Juup© het volgende:
Al hardop aan het aftellen?
Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
pi_72954651
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
[..]

Ja zeker. Nog maar 12 dagen. Onvoorstelbaar gewoon. Van mij hadden het er ook nog wel 22 mogen zijn. Maar hopelijk denk ik daar over een dag of 10 anders over
Ben benieuwd naar jouw kindje
pi_72954710
Ja baby lotte is er! linda en lindaman van harte en veel geluk samen

morgen lees ik me eens goed in hier nu proberen te slapen
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 23:53:16 #282
5428 crew  miss_sly
pi_72955104
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Xenia het volgende:
[..]

Ben jij al bijna zo ver ?
Spannend hoor! Ben erg benieuwd naar je meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 september 2009 @ 23:59:51 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_72955249
Jullie zijn lief

Heb net gewoon in bed een portie zitten janken en dat lucht toch ook wel op gelukkig. Probeer nu op een rijtje te zetten wat ik morgen allemaal wil bespreken en Bert gaat gelukkig mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72955496
sterkte Troel, wat vervelend allemaal!

Linda, je meisje is er!! gefeliciteerd!

Xenia, zo kort nog maar.... wat spannend zeg!
  maandag 21 september 2009 @ 04:29:13 #285
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72957184
En ja hoor, als je de volgende dag moet werken..

Xenia! 2 oktober is nog zo ver weg in mijn hoofd, ik had heel niet door dat dat nog maar 12 dagen weg is! Spannend joh!!

Troel, ik hoop echt dat je nu wat rust hebt..

Vlindur, wat hip van jullie badkamer (ben jaloers hoor samen douchen deden wij ook altijd maar zit er in dit achterlijk kleine douchehokje echt niet in en een grootscheepse verbouwing hebben we nooit aangedurfd) en dat je bad zo fijn is En fijn dat je die spulletjes hebt kunnen krijgen, dat scheelt zo veel!
3!
pi_72957266
ooo Icantrix, wat herkenbaar... ook ik moet werken vandaag.. en ik heb denk ik maximaal een uur of 2/3 geslapen over de hele nacht....
zo ontzettend frustrerend...
ben nu ook echt een beetje beroerd ervan... dat heb ik niet vaak....

en ik heb deze week ook nog eens veel te veel te doen... elke avond wel een verplichting. En allemaal belangrijke dingen....
kijken of ik het red om deze week zes (!!) dagen te werken... zo niet, dan hoop ik in elk geval dat ik het tot do volhoudt.. en moet ik me misschien toch maar eens een keertje ziek melden....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72957495
Linda, van harte gefeliciteerd met Lotte! Lekker genieten nu!
pi_72957501
Troel, succes vanmorgen bij de gyn! Hopenlijk kan hij er iets mee en heb je er wat aan. Fijn dat Bert meegaat.

Ssserpente, hopen dat het toch voorwerk is. Er is in ieder geval wel iets gaande daarbinnen

BJ, let je een beetje goed op jezelf. Beroerd zijn van vermoeidheid is geen goed teken en 6 dagen werken is wel erg veel hoor. Goed naar je lichaam luisteren.

Incantrix ook al weer aan het nachtbraken. Pfffff.... heb wel met je te doen meis !

Vlindur, wat lekker dat jullie zoveel spulletjes kunnen krijgen! Dat kan heel veel centjes schelen idd. En geniet van je nieuwe badkamer! Klinkt heerlijk dat bubbelbad

Lijnloos, prachtige plaatjes hoor! Erg duidelijk ook

Mefke, vandaag komt je zus terug! Zal dat de truc zijn? In ieder geval fijn dat iedereen die er toe doet nu weer thuis is. Je staat bovenaan

Ben benieuwd of er vandaag nog ge-f5-d kan worden. Eerst maar eens op weg naar het werk.
  maandag 21 september 2009 @ 07:34:50 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957515
Xenia, je bent er bijna!

Lijnloos, wat een mooi meisje!

Vlindur, misschien moet ik eens bij jou komen bubbelen
  maandag 21 september 2009 @ 07:36:04 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72957526
Linda en vriend, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Lotte Leuke, lieve naam!
Geniet van elkaar!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 21 september 2009 @ 07:36:18 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957527
quote:
Op maandag 21 september 2009 06:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Icantrix, wat herkenbaar... ook ik moet werken vandaag.. en ik heb denk ik maximaal een uur of 2/3 geslapen over de hele nacht....
zo ontzettend frustrerend...
ben nu ook echt een beetje beroerd ervan... dat heb ik niet vaak....

en ik heb deze week ook nog eens veel te veel te doen... elke avond wel een verplichting. En allemaal belangrijke dingen....
kijken of ik het red om deze week zes (!!) dagen te werken... zo niet, dan hoop ik in elk geval dat ik het tot do volhoudt.. en moet ik me misschien toch maar eens een keertje ziek melden....

Doe je een beetje rustig aan!
als ik een dag te veel heb gedaan of het druk heb gehad, dan resulteert dat bijna altijd in kotsmisselijk zijn, zoals dus gisteravond...
pi_72957572
goedemorgen allemaal...

Incantrix, je blijft maar aan het nachtbraken. Vervelend lijkt me dat...

BJ, rustig aan he?

Ssserpente. Misschien is het toch al het voorwerk?

Vandaag lekker een dagje vrij. Ik kan het goed gebruiken, zo'n lang weekend. Ze komen de kinderwagen leveren, dus dat is extra leuk. (nu hopen dat het allemaal in een keer goed is...) Ze konden al vanaf 7.00 komen t/m 17.00 . Dus ipv lekker uitslapen, zit ik hier al aangekleed en al... Nou ja, als ze geweest zijn ga ik nog een uurtje plat
pi_72957737
Troel succes straks bij de gynaecoloog fijn dat Bert mee komt!
Serpente dat klinkt niet fijn, maar misschien doet het wel wat nuttigs Tegen brandend maagzuur helpt vloeibare gaviscon goed!
BJ en Icantrix proberen jullie rustig aan te doen?
Ik heb onwillekeurige spiersamentrekkingen in mijn arm en duim, erg irri, zal wel met slaapgebrek te maken hebben. ML heeft me net bevolen dat ik van 13 tot 14:30 probeer te slapen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72958029
Arme nachtbrakers! Succes met functioneren overdag!
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:46 schreef Aoraki het volgende:

Nou ja, als ze geweest zijn ga ik nog een uurtje plat
Tenzij 17:00

Troel veel succes straks!

Twinkly, lijkt me een goed bevel
pi_72958037
Linda!! Je kleine meisje is er! Ontzettend gefeliciteerd allebei met jullie Lotte! Heel erg veel geluk met jullie gezinnetje van 3!!

BJ toch, oef! Denk om jezelf hoor! Wat zou je verloskundige wel niet zeggen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72958137
Goedemorgen dames!

Poe he, al die dames die nachtbraken, harde buiken, etc. Doe het allemaal lekker rustig aan!

Hier weer aan het werk vandaag. Echt geen zin meer om mijn bed uit te komen voor deze baan. Maar aan de andere kant, kan ik vandaag wel lekker veel F5-en op het forum....
pi_72958471
Hier trouwens echt een verschil. Ik heb een paar dagen rust genomen en gisteravond ik ineens: 'hey een harde buik!' bedacht me toen pas dat dat echt al weer een tijdje geleden was.
Dus het is bij mij wel degelijk activiteit!
pi_72958640
Oh ja, vandaag 19 weken
pi_72958661
Goeiemorgen! Hier ook weer F5-plezier vandaag... oh en werken af en toe.
pi_72958841
Even een teleurstellende mededeling: ik ga echt niet voor f5 activiteit zorgen. Sserpente misschien?
Ik ben zojuist wakker gebeld door de vk na een 'slaapje' van bijna 12 uur. Goh, ik had het nodig waarschijnlijk. Ben zelfs maar 1 keer gaan plassen. En vandaag komt inderdaad mijn zusje terug van vakantie en ik sta bovenaan, maar mijn buikje is heerlijk soepel en op wat steken in mijn vagina na heb ik nergens last van. Al hoop ik stiekem dat het inwendig onderzoek van gisteren nog wat gaat doen. Heb er nl wel wat bloedverlies (oud) van.

Troel, je bent natuurlijk al lang en breed richting ziekenhuis, maar toch nog even succes!
En BJ, zoveel werken! Pff, kan je niet wat ruilen ofzo? Trouwens, zijn daar geen regels voor in jullie cao, dat je minder kunt werken? Algemene regels gelden sowieso he...je mag 1/8 van je werkduur per dag aan extra pauze nemen, misschien is dat een idee?
Lijnloos, gave plaatjes!

Ssserpente, ik hoop dat je goed geslapen hebt ondanks de harde buiken en het maagzuur. Vandaag maar een doos rennies halen en een fles gaviscon en zorgen dat je melk in huis hebt, dan kan dat vast niet meer mis gaan. Nog effe volhouden!

Mijsje, mijn ticker is compleet de weg kwijt ja, die vind dat je niet overtijd kunt gaan. Ik ga em niet meer aanpassen, ik tel zelf wel: 40w4
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')