Mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef royjn het volgende:
Wanneer wordt mij avatar nu in de op geplaatst
Als iemand met OP skills je erin mikt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef royjn het volgende:
Wanneer wordt mij avatar nu in de op geplaatst
nee hoor, mensen die zwijgen zullen nooit iets krijgen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden overgeslagen.
Die gast met die zwart-rode ava kan er wel uit, herodius of zo, hoe heet ie?
ja moest ff iets bedenkenquote:
nou, de laatste keer dat wij er waren werden we en afgesnauwd door de verkoper omdat we maar een klein stukje verse tonijn wilden (voor sushi) en hij het raar vond dat we het afgesneden stukje, wat het dubbele gewicht had van wat we vroegen, niet accepteerdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
je moet wel lang wachten altijd, maarja t is beter dan de kibbeling van de appie
Yoshi kan er ook wel uit! Firenze is geen Nijmegen en omgeving meer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
op rij 3 kunnen 2, 4 en 6 weg, zien we nooit meer
Hij heeft ook een eigen kleedkamer, en wcquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
Jochie (12) komt na zomer als meisje op school
bij wie moet je dan douchen na de gym?
Yasha wil je, Cali wil je, ik wil je! Zelfs Swarma wil je! Lekker beest!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij heeft ook een eigen kleedkamer, en wc
Oh, en vanwaar ben ik opeens de baas?
Ik heb nog leren snorkelen van hem!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
reactie op de frontpage: hij heeft wel een strakke zonnebril![]()
Makes me wonder what kind of snorkel he usedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog leren snorkelen van hem!
Weet ik niet meer precies, maar ik kon er niet echt door ademen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Makes me wonder what kind of snorkel he used
Jottum!quote:
Zelden heeft ze zoveel zinnigs gezegd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel toevoegende posts vandaag he
quote:
Naja, eigenlijk welquote:
Ja, ik zeg altijd maar zo, beter jus in een kuiltje dan je kuiltje vol jus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk wel. Nog steeds een hoop te doen (jaarverslag en beleidsplan studievereniging doornemen, stageplan schrijven), maar toch wel lekker dat ik even twee dagen niet belachelijk vroeg hoef op te staan
In de categorie 'het is beter dat ze over je fiets lullen, dan...'quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik zeg altijd maar zo, beter jus in een kuiltje dan je kuiltje vol jus.
naaisquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Mikkie het volgende:
Internet op de uni is trouwens relaxt. Straks een torrent binnen gesleept met 2,4 MB/s
Sorry, ik zal niet meer roulerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Dragorius, je UI zorgt er wel echt voor dat ik iedere keer denk dat er een nieuwe meepost
Beter een gat in je sok...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de categorie 'het is beter dat ze over je fiets lullen, dan...'
Daar haak ik afquote:
ik zou het houdenquote:
Dan sperma in je koffiemok!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar haak ik af
Waar ben jij eigenlijk mod van
Hier thuis is het ook wel aardig, alleen is het torrentprotocol niet ideaal. Nieuwsgroepen zijn beter (huisgenoot haalt veel sneller binnen dan ik), maar zijn voor mijn downloadhoeveelheden simpelweg niet rendabel. Maar hier loopt het 's nachts meestal alsnog met 1,4 Mb/s, dus mag niet ontevreden zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naais
al was ik thuis ook niet ontevreden.. dagje weg, laptopje aangezet en heel seizoen Tudors binnengehaald.. niet MEGA-snel, maargoed..
ah, jullie doen ook sketches vanavond tijdens de bbq?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Dragorius het volgende:
Fick mir in die arsch und gib mir tiernamen
Een rugridder die mod van BNW is, oh noesquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]BNW
En nu denkt iedereen dat ik een aars-fanaat benZeker i.c.m. met mijn UI
Motorbloempje
Rond half 7 doe ik weer een rondje Takenhof gok ik zo, maar dan ben jij vast al naar huis?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]BNW
En nu denkt iedereen dat ik een aars-fanaat benZeker i.c.m. met mijn UI
Motorbloempje
ik al 4x vandaagquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik reed net nog langs je werk Drago
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah, jullie doen ook sketches vanavond tijdens de bbq?
Sshn-breedband!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier thuis is het ook wel aardig, alleen is het torrentprotocol niet ideaal. Nieuwsgroepen zijn beter (huisgenoot haalt veel sneller binnen dan ik), maar zijn voor mijn downloadhoeveelheden simpelweg niet rendabel. Maar hier loopt het 's nachts meestal alsnog met 1,4 Mb/s, dus mag niet ontevreden zijn.
Net was gewoon grappig, in ongeveer een half uur een complete dvd-r binnenEn ondertussen gewoon werkgroep volgen
kom je dan ook langs mijn werk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik al 4x vandaagmaar volgens mij was hij er niet, heb m niet gezien
Dan hang ik inderdaad weer thuis op de bankquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rond half 7 doe ik weer een rondje Takenhof gok ik zo, maar dan ben jij vast al naar huis?
Je rijdt net als CP graag rondjes over een rotonde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik al 4x vandaagmaar volgens mij was hij er niet, heb m niet gezien
Ja, het wordt verdomme eens tijd dat er info bekend wordt over De Gouverneur! Ik wil kijken of het betaalbaar is en of ik wil verhuizenquote:
en rene staat middenop te filmenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je rijdt net als CP graag rondjes over een rotonde?
dan kan ik maar tot halverwege denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Dragorius het volgende:
Je moet dan ook langsrijden langs dat busbaan gedeelte...
met titanium op z'n wieldoppen, jewaitsquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je rijdt net als CP graag rondjes over een rotonde?
wat heeft Rene daar mee te maken? Hij had het over jouquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en rene staat middenop te filmen''een stapje naar achter'' bij t volgende rondje: ''nog een stapje'' en dan valt ie zo in de fontijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon ypenbroekweg, weet niet of je daar uitzicht op hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom je dan ook langs mijn werk?
er moet toch íemand een filmpje maken? (net zoals cpquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat heeft Rene daar mee te maken? Hij had het over jou
jij rijdt daar 4 keer langs op een dagquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet toch íemand een filmpje maken? (net zoals cp)
en waarom had hij het over mij ?
JA!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
En dan gaan we meeten bij C1000 Dix en dan net als die vervelende klapjosti's die daar staan te bedelen om die kut gogo dingen gaan we schreeuwen en gek doen
Die slijten net zo af als z'n stepjes, swa.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met titanium op z'n wieldoppen, jewaits
Echt ontzettend irritant, tot en met. Staan ze daar met hun lelijke kutfietsjes, al die verpakkingen op de grond en maar rennen en gillenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA!!!
daar moet ik nog een klacht over maken in KLB
was er in de pauze woensdag![]()
Nog voordat dat rotjong de ' M ' van Mevrououououououw..... had uitgesproken was hij al 10 keer gestorven door mijn hels geirriteerde blikquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Echt ontzettend irritant, tot en met. Staan ze daar met hun lelijke kutfietsjes, al die verpakkingen op de grond en maar rennen en gillen
Samenvatting: Kutkindjes die zeiken om die spaarpoppetjes voor de C1000 in Leuvensbroekquote:
ik zal mijn best doen binnenkortquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
*checkt FoBo
Maak eens een foto met die blik? Je kijkt alleen maar vrolijk
En die lelijke oranje plofpop moet ook kapot
Vega's? Yeah me too.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef SLP_ het volgende:
Ouders zijn weekendje weg en komen vriendinnen vanavond. Heb wel zin om allemaal van die kleine hapjes te maken maar ben nogal inspiratieloosIk kom niet verder dan gevulde eieren en kaas-mandarijn op een prikkertje
Heeft iemand nog leuke makkelijke ideeen? Op internet zie ik alleen maar van die ingewikkelde dingen enz. Ooh en sowieso alles met vlees/vis valt af
ja, bedankt, na dat masturbatietopicquote:
Nu kan ik je ook niet meer serieus nemenquote:
Yeah vegaquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vega's? Yeah me too.
Miss cherrytomaatjes met mozzarella en basilicum op een prikker?Stokbrood met verschillende soorten kaas?
Wat drink je meestal, waar hou je van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:36 schreef royjn het volgende:
Ik zie trouwens veel rook bij de upc
Zijn er nog mensen die gaan stappen vanavond?
Ik ga denk ik in samson een biertje drinken, nog aanbevelingen?
Specs?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
haha ik dacht ook gelijk aan dat topic na t filmpje
en slp, hoelaat verwacht je ons?
ben net bij de kamer gaan kijken en ik neem m denk ik 90% zekerenige psychologische nadeel is dat ik tot december moet wachten, en er in de tussentijd misschien wel een andere kamer voorbij komt, maarja, deze is perfect, ik kan er alles neerzetten zoals ik t uitgedacht heb
Te laat, vlees op, tap bijna leeg. Dragorius thuis...vrouwtje pleitequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
en hoelaat gaan we bij drago langs, gaan we daarna wel naar slp
Verjaardag van dr vader?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, zou ik vanavond iets gaan doen met een vriendin van me, is ze de verjaardag van d'r pa vergeten. Gaat dus niet meer door vanavond
Worteltrekken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:52 schreef Dragorius het volgende:
Dat wordt dus handkarren vanavond?
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
drago mikkie en ik zijn thuis vanavond, die royin zit toch al in de stad, kardinaal heeft ook niks te doen
minimeet @ samson vanavond?
2 "problemen"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
drago mikkie en ik zijn thuis vanavond, die royin zit toch al in de stad, kardinaal heeft ook niks te doen
Versier gewoon een italiaanse vent en laat hem je vispotje met mozarella proeven! IB hoeft niet alles te weten he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd wat wij gaan doen vanaaf, want het is eigenlijk te koud om nog op de piazza te gaan zitten.. en weet ook niet wat we anders willen doen.
Pak je de trein/bus? Ik ben rond half 9 - 9 uur in de stad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
2 "problemen"
1. ik mag niet meer rijden
2. ik weet niet wat de vrouw wilen die mag nog wel rijden
en nee, ik ga niet fietsen.
als je zo decadent bent om te beslissen dat je niet gaat fietsen kan je met de bus heen en taxi terug tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
2 "problemen"
1. ik mag niet meer rijden
2. ik weet niet wat de vrouw wilen die mag nog wel rijden
en nee, ik ga niet fietsen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Versier gewoon een italiaanse vent en laat hem je vispotje met mozarella proeven! IB hoeft niet alles te weten he!
open een lif topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef Dragorius het volgende:
Waarom likt mijn kat aan zijn piel?
En waarom kan ik dat niet?
Da's waar? Hoe herken ik jullie, mochten we gaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je zo decadent bent om te beslissen dat je niet gaat fietsen kan je met de bus heen en taxi terug toch
Die ene die teveel gedronken heeft en constant zegt dat ie zo eenzaam is en dat wijven altijd smoesjes hebben en iets over verjaardagen van vaders dat is mikkie!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
wij zitten aan de bar op ons horloge te kijken, en op een gegeven moment zegt er iemand: zo dusehhh jullie fokken ook?
Geen glitterjasjes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
wij zitten aan de bar op ons horloge te kijken, en op een gegeven moment zegt er iemand: zo dusehhh jullie fokken ook?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef royjn het volgende:
Of je checked mijn FB. Ben zeg maar niet te missen
je lijkt op hostiquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef royjn het volgende:
Of je checked mijn FB. Ben zeg maar niet te missen
Check in net wat FB van mensen in dit topic![]()
Zijn jullie mensen schuw?![]()
Ik ga dan eerder een potje poolen ofzo, want ik ben zo gaar dat ik bij Samson in slaap zou vallenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
Je wil zeker geen nieuwe vriendjes maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Poker?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga dan eerder een potje poolen ofzo, want ik ben zo gaar dat ik bij Samson in slaap zou vallen. Of we moeten daar een potje gaan kaarten ofzo
Kan, alleen die zijn wel duur met tafelhuur. Je hebt ook nog zo'n tentje op de Arksteestraat. Beetje foute negertent, maar wel goedkoperquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
poolen is ook prima, zou house of billiards te doen zijn? lijkt me wel toch ?
Poker vind ik zo gaar hèquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Poker?inleveren die grijpstuivers!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Poker vind ik zo gaar hè.
Ik ben dan meer van een potje boerenbridgen of hartenjagen (matig, I know).
hij moet wel n beetje winkans hebben hequote:
Om ze te verslaan qua kaarten of om ze te versieren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij moet wel n beetje winkans hebben he
Klinkt wel goed, en de prijs is niet belachelijk hoog. Je hoort tegenwoordig steeds meer kamers voorbij komen van 15m² voor 350 euro enzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
kamer is 21m2 400 euro, vlakbij LRter hoogte van oranjesingel/daalseweg ergens
er wordt schoongemaakt, wasmaschine/droger/fietsenstalling erbij gedeelde keuken/toilet/douche met 3 man
grote ramen op het zuiden ongeveer
internet komt er nog bij, maarja zal wel prima zijn, en ongeveer 5 of 10 euro ofzo
Zondagavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
kan je toch ook naar t poolcafe gaan
en die zijn dan ook nog eens ex alles enzo, dus k mag ook niet klagenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, en de prijs is niet belachelijk hoog. Je hoort tegenwoordig steeds meer kamers voorbij komen van 15m² voor 350 euro enzo.
vanavondquote:
Waar? Want poolcafe is voor mij Cafe Pool op de vanwelderenstraatquote:
die iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar? Want poolcafe is voor mij Cafe Pool op de vanwelderenstraat
en vriendin is nog weg en zulks.
Ja mooi toch? Anders zat die ook maar alleen thuis!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar? Want poolcafe is voor mij Cafe Pool op de vanwelderenstraat
en vriendin is nog weg en zulks.
Met dat kadaver van mij nog ff naar de stad fietsen? Zo zijn we niet getrouwd he swarmaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die idd![]()
en ga toch fietsen man
neem je je vriendin meequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met dat kadaver van mij nog ff naar de stad fietsen? Zo zijn we niet getrouwd he swarma
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neem je je vriendin mee
die had van de kardinaal kunnen komen, ik was eerder
Als jij een condoom mee neemt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef Dragorius het volgende:
Gaan we dan wel wieksen in een steegje?
Swarma: aan jou de eer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:32 schreef Dragorius het volgende:
Niet eerlijk...ik heb nog steeds haar niet te pakken
Kom je toch gewoon wat later, miepert!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef IrishBastard het volgende:
1. Waarom nou in het meest schrale poolcafé van Nijmegen?
2. Waarom op een tijdstip waarop ik net 20 min thuis ben ofzoGa dus echt niet op en neer fietsen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K zegt:
Nijmegen # 442: Waar IB de baas is!
D_Kzegt:
Ik zou maar vast gaan fietsen!!
we zijn niet gelijk weg hoor, dus kom je toch wat laterquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef IrishBastard het volgende:
1. Waarom nou in het meest schrale poolcafé van Nijmegen?
2. Waarom op een tijdstip waarop ik net 20 min thuis ben ofzoGa dus echt niet op en neer fietsen
Ok, briljantquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K zegt:
Nijmegen # 442: Waar IB de baas is!
D_Kzegt:
Ik zou maar vast gaan fietsen!!
Ik wist wel dat je de faalbaas zou worden van dit draadje!quote:
Dat het nu zwart-op-wit is eigenlijk onder je naam zou moeten staan!quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt niet? Ik heb net tegen swarmi gezegd dat ik kom. Fix ff wat dan
agreequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:01 schreef Dragorius het volgende:
Beetje mijn seksleven riskeren voor pool?
quote:
Sorry, had zo'n grap niet van jou verwachtquote:
Toen kregen de geallieerden klop!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Dragorius het volgende:
Zondagmiddag wel de herdenking van Market Garden op de Waalkade?gevolgd door biertjes en poker @ pool?
(dat laatste is nog niet zeker)
Des te meer reden om te gaan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:08 schreef Dragorius het volgende:
en ik zit hier met een chargrijnige vriendin op de bank
Anyway, veel plezier
Eindelijk vrijuit roddelen.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Des te meer reden om te gaan!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:08 schreef Dragorius het volgende:
en ik zit hier met een chargrijnige vriendin op de bank
Anyway, veel plezier
Ik ben nooit op tijd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga me maar eens een beetje opfrissen en dan richting van Welderenstraat. Wel op tijd zijn D_K.
Wat voor merk router is het?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik kan niet wachten tot ik op mijn eigen kamertje zit.. Het internet was weer eens weg en ze weigerde weer eens te resetten..
Ze hadden het ww aangepastquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor merk router is het?
Met het standaard wachtwoord en het ip adres kom je een heel eind!
knopje voor! -> fabrieksinstellingen!quote:
via telnet de achterdeur in?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze het modem zelf konden resetten was het ook niet zo'n probleem denkOverigens ben ik ook voorstander van niet zo nazi-regime daar
Stelletje idiote portiers die niets willen doen voor mensen
CP kom je ook?quote:
In die tent wil ik niet eens dood gevonden worden!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef royjn het volgende:
is ook wat zit je lekker op het terras te drinken bij samson begint een duits mannenkoor te zingen
Nog mensen geweest bij samson?
Terwijl die kans toch vrij groot isquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In die tent wil ik niet eens dood gevonden worden!
Ik Cali eigenlijk meer! Die verdomde Rutger van dr!quote:
Al gehyved, trouwens?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik Cali eigenlijk meer! Die verdomde Rutger van dr!
Eerst even jointje doen! Dat gaat me denk ik ongeveer 47+30 = 70 / 4 = 27,5 minuten kosten!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst even jointje doen! Dat gaat me denk ik ongeveer 47+30 = 70 / 4 = 27,5 minuten kosten!
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst even jointje doen! Dat gaat me denk ik ongeveer 47+30 = 70 / 4 = 27,5 minuten kosten!
Hoi. ik ben je aanstaande zwager!quote:
Piet kon niet meer goed fietsen, swarmi kon niet meer rekenen. Wat een avondquote:
Zag je hem fietsen? Hij had die fiets net zo onder controle als een kleuter een bokkige hengst!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:08 schreef swarmahoer het volgende:
nu pas thuis piet? ji j oont echt ver weg
Matige verdedigingquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd naar de bewijsvoering dat ik uberhaupt heb kunnen rekenen
Je bent een genie wanneer aankomt op het berekenen van de cup-maat!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd naar de bewijsvoering dat ik uberhaupt heb kunnen rekenen
Je bent wel een baas in het ontwijken van de politie-post! Wat een crimineel!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
jonguuh, ik ben als een baas naar huis gefietst
Nou ik ga vanavond naar de klimhal, weet niet of ik daarna nog zin heb om te komenquote:
Fucking hell zeg, dat gaat hard ineens! Hebben ze een idee waar die hartaanvallen ineens vandaan komen? Ernstig verzwakt ivm ziekte ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou ik ga vanavond naar de klimhal, weet niet of ik daarna nog zin heb om te komenIk geef je een gil als ik alnog kom
![]()
Ma heeft gistermiddag weer een hartaanval gehad, het gaat gewoon te snelhebben het nu ook al uitvoerig gehad over de dingen die eraan komen, begrafenis enzo, wie we overlijdenskaarten moeten sturen, zo veel is er om te regelen,
Bijna geen tijd om bij haar stil te staan
So truequote:Op zaterdag 19 september 2009 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent wel een baas in het ontwijken van de politie-post! Wat een crimineel!
Jup, maar toen was jij al weg. Waren tegen half één ofzo daar geloof ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef royjn het volgende:
is ook wat zit je lekker op het terras te drinken bij samson begint een duits mannenkoor te zingen
Nog mensen geweest bij samson?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou ik ga vanavond naar de klimhal, weet niet of ik daarna nog zin heb om te komenIk geef je een gil als ik alnog kom
![]()
Ma heeft gistermiddag weer een hartaanval gehad, het gaat gewoon te snelhebben het nu ook al uitvoerig gehad over de dingen die eraan komen, begrafenis enzo, wie we overlijdenskaarten moeten sturen, zo veel is er om te regelen,
Bijna geen tijd om bij haar stil te staan
Uit de hartecho kwam ook vocht bij het hart, en "iets" een bolletje in haar hart. Wat weten ze nog niet, of het een uitzaaiing is enzo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking hell zeg, dat gaat hard ineens! Hebben ze een idee waar die hartaanvallen ineens vandaan komen? Ernstig verzwakt ivm ziekte ofzo?
[..]
So true
Naja volgende keer maar beter. Heb de biertjes van het tap maar geprobeert. waren goed te doen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, maar toen was jij al weg. Waren tegen half één ofzo daar geloof ik.
Kak zeg, wat een nieuwsquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Uit de hartecho kwam ook vocht bij het hart, en "iets" een bolletje in haar hart. Wat weten ze nog niet, of het een uitzaaiing is enzo.
Wat hij zeiquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kak zeg, wat een nieuws. Hopen dat het een flinke bloedprop is, maar als het een uitzaaiing is zou het wel driewerf ruk zijn...
Wavvor rally is dat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef Mikkie het volgende:
Verrek... Hellendoorn Rally vandaag. Iemand zin om mee te gaan kijken?
Jup, in en rond Hellendoorn. Is vanmorgen om negen uur begonnen en duurt tot zes uur vanavond ofzo. Km of 100 rijden, dus dat is qua kosten ook nog te overzien. Entree is gratis, je moet alleen daar in de buurt wel even goed rondkijken waar alles is, want hoe dat precies werkt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
En hij vindt plaats in Hellendoorn, I guess?Hoe ver is dat rijden
Moet namelijk eigenlijk wel nog de keuken stofzuigen + dweilen (duurt een half uurtje ofzo) en nog wat huiswerk, maar dat kan eventueel vanavond/morgenavond ook
Zul je 'm hebben:quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef royjn het volgende:
Hmm, rally is wel cool.l sebastian loeb anyone?
Maar vandaag naar Almere, verjaardag van een oud collega bijwonen.
Dat is wel zo gaar. Dan ga ik nog liever de hele dag daklozenkrantjes verkopen in de stadquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, 'echte' rally dusNiet met van die oldtimers zachtjes rondjes rijden
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef IrishBastard het volgende:
WheheHoe laat wil je daar heen dan?
Same here. Ik zit nog in m'n boxer, moet nog boodschappen doen enzo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
Dan moet ik wel verdomd snel gaan aankleden, ontbijten en de keuken stofzuigen/dweilen
Ik dus ook, en boodschappen was ik dan nog vergetenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Ik zit nog in m'n boxer, moet nog boodschappen doen enzo.
Zal ik eens kijken of die swarmapik zin heeft om mee te gaan?
Is dat typisch Nimweegs? Ik namelijk ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Ik zit nog in m'n boxer, moet nog boodschappen doen enzo.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Toch niet door die viezeDan moet je zo door haar viesheid heen douchen
Meer heb je toch niet nodigquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Gadver
Volgens mij heb ik ook helemaal niets in huis behalve een krat bier
true, heb volgens mij nog wat spaghetti in een tupperware bak in de koelkast, een half stokbrood en wat frituurmeuk... dus in principe hoef ik niet naar de winkelquote:
Je zou het natuurlijk ook kunnen vertalen als belangstellingquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de zon schijnt hier weer eens een keer.. even de fotos van de villa hier maken waar mijn moeder al weken om loopt te zeuren..
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weer in het land der wakkere nuchter, moet om 6 uur terug zijn, wordt dat rally nog iets dan?
En morgen issie helemaal afgesloten. De koningin is morgen in Nijmegen! Laat ik dan net in Tilburg zitten, he wat vervelendquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, net terug van die rally, was wel tof
Mikkie en swarma komen wss over een uurtje online ofzoDikke file op de waalbrug
Ah, ook bij Tilburg dus.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:13 schreef morgane het volgende:
Ik ga morgen met mam naar de Efteling
Hahaquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:17 schreef morgane het volgende:
*kijkt op de kaart* hee, verrekgelukkig gaan we niet met de auto
Misschien omdat morgen iedereen de koningin wil komen bekijken? En aangezien morgen de brug dicht is, dat ze maar alvast vandaag komen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, vraag me af waarom 't vanmiddag in godsnaam vast stond
Keizer Trojanusplein?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef HostiMeister het volgende:
de koningin?? waar, die moet ik ff checken
Busbaan afgesloten, werkzaamheden ivm morgen. De routes naar het centrum ook half dicht, alles moest over de Oranjesingel die daardoor ook dicht zat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, vraag me af waarom 't vanmiddag in godsnaam vast stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |