Mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef royjn het volgende:
Wanneer wordt mij avatar nu in de op geplaatst
Als iemand met OP skills je erin mikt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef royjn het volgende:
Wanneer wordt mij avatar nu in de op geplaatst
nee hoor, mensen die zwijgen zullen nooit iets krijgen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden overgeslagen.
Die gast met die zwart-rode ava kan er wel uit, herodius of zo, hoe heet ie?
ja moest ff iets bedenkenquote:
nou, de laatste keer dat wij er waren werden we en afgesnauwd door de verkoper omdat we maar een klein stukje verse tonijn wilden (voor sushi) en hij het raar vond dat we het afgesneden stukje, wat het dubbele gewicht had van wat we vroegen, niet accepteerdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
je moet wel lang wachten altijd, maarja t is beter dan de kibbeling van de appie
Yoshi kan er ook wel uit! Firenze is geen Nijmegen en omgeving meer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
op rij 3 kunnen 2, 4 en 6 weg, zien we nooit meer
Hij heeft ook een eigen kleedkamer, en wcquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
Jochie (12) komt na zomer als meisje op school
bij wie moet je dan douchen na de gym?
Yasha wil je, Cali wil je, ik wil je! Zelfs Swarma wil je! Lekker beest!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij heeft ook een eigen kleedkamer, en wc
Oh, en vanwaar ben ik opeens de baas?
Ik heb nog leren snorkelen van hem!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
reactie op de frontpage: hij heeft wel een strakke zonnebril![]()
Makes me wonder what kind of snorkel he usedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nog leren snorkelen van hem!
Weet ik niet meer precies, maar ik kon er niet echt door ademen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Makes me wonder what kind of snorkel he used
Jottum!quote:
Zelden heeft ze zoveel zinnigs gezegd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel toevoegende posts vandaag he
quote:
Naja, eigenlijk welquote:
Ja, ik zeg altijd maar zo, beter jus in een kuiltje dan je kuiltje vol jus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk wel. Nog steeds een hoop te doen (jaarverslag en beleidsplan studievereniging doornemen, stageplan schrijven), maar toch wel lekker dat ik even twee dagen niet belachelijk vroeg hoef op te staan
In de categorie 'het is beter dat ze over je fiets lullen, dan...'quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik zeg altijd maar zo, beter jus in een kuiltje dan je kuiltje vol jus.
naaisquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Mikkie het volgende:
Internet op de uni is trouwens relaxt. Straks een torrent binnen gesleept met 2,4 MB/s
Sorry, ik zal niet meer roulerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en Dragorius, je UI zorgt er wel echt voor dat ik iedere keer denk dat er een nieuwe meepost
Beter een gat in je sok...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de categorie 'het is beter dat ze over je fiets lullen, dan...'
Daar haak ik afquote:
ik zou het houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |