moet je de kinderkamer niet nog 30 keer afstoffen? of t bedje nog een keer opmaken of of eh.. kleertjes nog een keer wassen ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen
Jolie et LB! Bonnes vacances!
*zucht*Ik ben al alleen thuis, broodje is op, thee in de buik, was is opgehangen en een nieuwe draait... wat nu!?!
![]()
pff nou daar mag je blij mee zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:22 schreef RockabeIIa het volgende:
KD, ben je mal? Ben blij dat het klaar ligt waar het daar ligt!
huu ja erg hequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:31 schreef bixister het volgende:
goede reis en een hele fijne vakantie luchtbel en jolie!
vergeet niet de flessen chloor, kd!
nunmer is de geb.datum..quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle kinderen gaan nummeren
quote:
Ok, nou, dat is duidelijk. Dan is het nu een kwestie van onthouden welke code mijn kind heeftquote:
quote:
Tja, ik heb gewoon een Ruben. En hij luistert ook naar hoepsefloeps en oelewapperquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
op dat andere forum doen ze DL1 DL2
of ZL1 ZL2
het lijkt steeds of hun toetsenbord stuk isquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah, of de N aam met een spatie schrijven. Dat leest toch voor geen m eter j oh
En ik maar denken dat ik de laatste ben hier die zo'n ding nog niet heeftquote:
Als ik zo typ, dan typt mijn zoon (quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Mja en op een bepaald moment ben je dan zo gewend om een spatie ergens tussen te gooien, dat je wil lek eur igo p de spat iekn op g aatr ammenendan word t he thelem aalonl eesbaar.
Waar wil je die dikke lucifer hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Rock buiten aardappelen in iemands gaperd stoppen, doe je ook aan lucifers?
Het is gewoon koudquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar wil je die dikke lucifer hebben?
Ik voel me een beetje vreemd eerlijk gezegd, vandaag met een coltrui. Maar het is wel wat fris toch?
hier is t bloedheetquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar wil je die dikke lucifer hebben?
Ik voel me een beetje vreemd eerlijk gezegd, vandaag met een coltrui. Maar het is wel wat fris toch?
och met je twittermanie waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik heb een coltrui aan en dat is zo raar als je altijd in een t-shirt loopt
Geloof me, je bent de 1e die het weet als er geweeendingesd wordt(egnie!)
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de laatste ben hier die zo'n ding nog niet heeft
R of r ewimo he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!
Das inmiddels al een G bij mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef Pvoesss het volgende:
ik heb ook geen EEE ik heb een C cup
Niet mijn kind in elk gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!
Makro, en wel vandaag want dinsdag komt ie in het krantjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook (nog) geen EEEtje, maar wil er wel eentje voor in mijn kraambed![]()
Ben er nog voor aan het zeuren lief aan het vragen...
Dat ben ik niet, die is gekozen op mijn nick.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Pvoesss het volgende:
Mooie iconje kan in ieder geval wel mee doen aan de dikken tetten praat
Dat zou mijn nichtje haar vriend ook zeggen. Hij wilde dat ze bleef kolven omdat hij haar tieten zo mooi vond en dat melk wel leuk vond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik ook meedoen met de dikke tetten praat?
Gister op pufclub moest iedereen een voor- en nadeel van bv opschrijven. Nou hebben we echt zo'n Sjonnie in de groep en zijn voordeel was: Dan houdt ze in ieder geval dr dikke tieten!Ook echt in die bewoording
Sommige mensen hebben zichzelf wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Pvoesss het volgende:
ja zover was ik ook wel.. ik ben die poes op mijn icon stiekem ook niet
ik heb mijn grote tetten laten veranderen in iets minder grotequote:
ja lekker t zonnetje in en genieten! gaan wij strakjes ook doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef Morretje het volgende:
* dikke tetten praat negeert, kan nog heul niet meepraten *![]()
Pinq, klinkt goed!![]()
En hier is het ook koud, maar vriendinnetje zegt dat het in huis kouder is dan buiten, dus ik ga zo maar es ff de zon proeven dan..
Ik moest er net aan denkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ga je nu ook voor en na foto's doen net als webkim met der ogen?
Ik ben voor!
Go Pinq!
Dat heb ik dan helemaal gemist!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb mijn grote tetten laten veranderen in iets minder grote
het voelt allemaal nog wat gezwollen en zwaar, officieel is het ook pas na 6 maanden helemaal ingedaald, uitgezakt en hervormd enzo
ik ben er blij mee jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helemaal gemist!
Ben je er blij mee? Of is dat nog te vroeg om te zeggen?
mag ik vragen wat je had en wat je nu hebt?
lekker knus met een warme trui en dekentje op de bankquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
waarom is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
Lijkt me wel wennen! Maar fijn voor je zeg!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ben er blij mee jahet is nog wel te vroeg om te zeggen hoe het er precies uit gaat zien, maar ik ben allang blij dat er een stuk af is
ik had 75F/G (1tietmaatF, 1tietmaatG. heel debiel) en ik heb een C besteld. nu komt ie ongeveer uit op een D, maar t is nog wat opgezet allemaal, dus t zou zomaar nog in een C kunnen veranderen. ik probeer er niet vanuit te gaan, maar ik hoop t toch![]()
Morgen mogen we er alweer op lopen en verder klussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom is dat?
en wanneer mogen jullie erin?
ik blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Had jij nog de illusie dan dat Nederland een liberaal land wat dat betreft was dan?
Helaas blijkt de 'zeggen wat je denkt' trend van de afgelopen paar jaar ook voor dit soort uitwassen te zorgen. Zeker sinds zeggen dat je een hekel aan moslims hebt zo goed als geaccepteerd is. De bereidheid tot acceptatie uit het verleden is vaak gewoon confrontatie ontwijking geweest imho. De meeste Nederlanders zijn zo vrij als het hun uitkomt, helaas. Zeker als het op scholen en kinderen uitkomt gaan de meesten echt voluit in de bremsen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Sommige mensen zijn er niet klaar voor, en zullen dat ook nooit zijn.
en Arie die naar de KRO gaatquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
*mompelt nog iets over CU en CDA in het kabinet enzo*
Do tell.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb zo gelachen om fokke & sukke op tv gisteren in De wereld draait door
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerdeToen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Hij was dus ook blij met de bv.
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy heb je het nu over Jarno? Hihihi, dat maakt het tenminste wat persoonlijker!
Hey ! ik was het nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.
O ja, de vierde dag ofzo, toen wilde die $^$%&$^$%$ een foto maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
whehe mijn lief moest van mij om 10 voor half 6 racen naar de lingerie zaak hier om #$#&^!^$ zo'n E$!%^@%@$ bh te gaan halen in een grotere maatquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
Was jij het maar geweest beeb.quote:
En foto's zijn er dus ook al niet!quote:
Balen !quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
En foto's zijn er dus ook al niet!.
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.quote:
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto'squote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zegt hij nu ook continu dat de baby nog 2 weken moet blijven zitten want 40 weken, dat hoort zo...
grmbll... argh
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hierquote:
Dan komt er zeker geen tweede.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto's
Lui wijfquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
1 is al moeilijk genoeg.quote:
EEEEEEJ! Hij komt alleen bij mij ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hier
quote:
Die van jou begreep in elk geval dat het komen mocht na 37 weken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.![]()
![]()
![]()
Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
ik vind 5 dagen weg belachelijk lang voor een beurt, reparatie en APKquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Even een realitycheck hoor.
Mijn auto moest een beurt, apk en een reparatie. Auto is ruim 5 dagen weggeweest en woensdag was alles geregeld en goedgekeurd (en gefactureerd) dus mocht ik hem ophalen. Bleek al meteen dat er een lampje niet gemaakt was (koplamp), zagen we toen we thuis kwamen (toen was de garage net dicht). Belden ze een dag later dat ze hem vergeten waren af te melden bij de RDW, of we even terug wilden komen. Prima, konden ze meteen de lamp maken (die ook moet werken ivm de apk). Wilden ze dat in rekening brengen!
Ja daag! Of ben ik nu flauw door te vinden dat zij dat moeten betalen? Immers, zij vergeten hem fatsoenlijk na te gaan voor de keuring en ook nog eens om goed af te melden.
Ja, en heel heet, dus hij moest eerst afkoelen. En toen we wilden gaan, had A n n a net de hele poppenwagen uit elkaar gehaald, dus toen was het zonde van het theezakje om maar 1 kopje te maken, dus toen heb ik nog maar thee gedronken. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Bij een APK keuring hoort zoiets gemaakt te worden, dus dat hoef je echt niet te meldenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Hadden jullie die kapotte lamp vantevoren gemeld en zou hij gemaakt worden? Zo ja, dan lijkt het me logisch dat je nu niet alsnog daarvoor moet betalen. Zo nee, dan lijkt het me logisch dat je er wel voor betaalt.
wijn makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik word net gebeld dat we een druivenoverschot blijken te hebbenqltel ging even een bakje druiven plukken maar de hele struik schijnt vol te hangen. Zo vol dat we niet weten wat we ermee aan moeten. En goedhouden tot Stout komt met haar fruitetertjes gaat niet lukken
Sja, als ze bij die keuring wel goed gekeken hadden, hadden ze die lamp ook gezien en moeten vervangen, en had je het ook op je bord / factuur gekregen. Dus op zich... Tenzij ze hem al op de factuur hadden gezet maar vergeten zijn om het ook daadwerkelijk te doen natuurlijk. Dan ga je natuurlijk niet dubbel betalen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Even een realitycheck hoor.
Mijn auto moest een beurt, apk en een reparatie. Auto is ruim 5 dagen weggeweest en woensdag was alles geregeld en goedgekeurd (en gefactureerd) dus mocht ik hem ophalen. Bleek al meteen dat er een lampje niet gemaakt was (koplamp), zagen we toen we thuis kwamen (toen was de garage net dicht). Belden ze een dag later dat ze hem vergeten waren af te melden bij de RDW, of we even terug wilden komen. Prima, konden ze meteen de lamp maken (die ook moet werken ivm de apk). Wilden ze dat in rekening brengen!
Ja daag! Of ben ik nu flauw door te vinden dat zij dat moeten betalen? Immers, zij vergeten hem fatsoenlijk na te gaan voor de keuring en ook nog eens om goed af te melden.
Ik begrijp dus dat we maandag met zijn allen jou op je mobiel gaan bellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerdeToen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Hij was dus ook blij met de bv.
![]()
Vanochtend ben ik even bij een vriendin langsgefietst die nu op 38 weken zit. Ze krijgt een verplichte ks en ik denk dat ze dat maandag gaat doen. Ze wil zelf niet vertellen wanneer de afspraak is. Nu ben ik al plaatsvervangend zenuwachtig, ik ga mijn telefoon echt geen seconde loslaten maandag. En dan maar hopen dat ze niet nog een week wachten.![]()
Precies, dat! En dat afmelden is duidelijk hun fout, daar waren ze zich ook wel van bewust. Ik had zelf vandaag ook geen taxi om me op te laten halen daar, dus ze hebben me thuisgebracht en straks op weer opgehaald. Dat is wel het minste dat ze konden doen vond ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij een APK keuring hoort zoiets gemaakt te worden, dus dat hoef je echt niet te melden
Ze doet alsof het wel gaat, maar is op van de zenuwen. Zal zo blij voor d'r zijn als ze er vanaf is en zo'n klein mini frutje heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Troel het volgende:
Trekt ze het rustig aan doen nog een beetje?
Onze voorkeur gaat uit naar dingen die we zelf ook lustenquote:
Wat goed! Alles goed gegaan? En wanneer ga je kijken? Neem je Superman (goed he, niet vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef PM-girl het volgende:
YP, wat spannend van je vriendin! Mijn vriendin is vandaag bevallen!
Laat haar maar flink op die baby oefenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze doet alsof het wel gaat, maar is op van de zenuwen. Zal zo blij voor d'r zijn als ze er vanaf is en zo'n klein mini frutje heeft.En ik ga kijken en Anna heeft ook helemaal zin er in. Vraag al of ze de baby mag aaien.
Zodat ze daarna met die van jou rond kan sjouwen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat haar maar flink op die baby oefenen
Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat ze daarna met die van jou rond kan sjouwen?![]()
Krijgen we Ruben er dan wel bij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppas
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!quote:
das helemaal ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!
geen knuffels meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand nog een mooie pakkende regel die ik op een foto van Leander kan zetten voor op het graf van zijn opa?
Maar hij is al heel lang doodquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
[..]
geen knuffels meer
geen kusjes meer
maar wel in mijn hartje
voor altijd
zoiets?
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
ah joh, dan kan ie het al heel lang niet meer lezen ookquote:
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
Vroegahh.. toen er nog geen mobiele telefoons waren, kende ik ook bijna elk telefoonnummer uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).
Wel (her)ken ik veel kentekens van auto's van bekenden.
de goedkoopste zijn 50 euro per stuk..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Je mot ok nie naar de duuste kijkuh!
Tja, als ie al langer dood is... uhm
Nooit in het echt... maar wel van verhalen
ook ik noem je opa
Ja vroeger ken ik ook teveel nummers uit mijn hoofd en nu ken ik nog nummers van vroeger waar vast niet meer die mensen wonen waar ik de nummers van ken...
Klopt, maar ik heb er inmiddels eentje. Ze zijn namelijk al wel verkrijgbaar voor die prijs. In alle kleuren, als het maar zwart isquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Vicky het volgende:
Das erg PM
maarruuh Rewimo, die EEE aanbieding gaat dus dinsdag in??
nahhh dat denkik nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef chacama het volgende:jammer hoor vicky... wordt toch maar weer de dvd kijken.... of je wordt verrast door hem
vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochterquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik kom even binnenvallen, ik heb een vraagje...
Heeft iemand ooit nog iets van Carmella gehoord, gezien of gelezen? Zij was hoogzwanger in feb., postte ook in OUD maar er waren nogal wat mensen die aan haar zwangerschap twijfelden.
Moest er ineens aan denken, ben eik wel heel erg benieuwd of ze echt zwanger was of niet. Ik kon zelf zo snel niks vinden over haar. (Mss postte ze onder een kloon ofzo en was ze gewoon wel zwanger)
ik heb ook K3 kaartjes voor in november ergens, een verrassing voor Iris is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef chacama het volgende:
Fleur wordt wel nog verrast door opa. Die heeft kaartjes bematigd t (nu weet ik het zelf niet meer) voor K3 met de nieuwe kathleen. En ze weet nog van niet
Avaquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochter
(lola geloof ik)
die is al zoooo 10 topics geledenquote:
goed!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Lekker een EEEtje
Zo vraag ik me af hoe het met Kleintje is.. en haar pindameisje..
Is altijd zo jammer hé, je leeft zo mee met iemand en ineens *poef* is die user er niet meer, of laat niets meer horen of...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochter
(lola geloof ik)
ook lekker.. horloges..hier ook erg intrek, vooral om op te kauwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah Kleurdoos..tijd voor een goed gesprek met de buren? :-/
Ik heb hier ook een slaapniet. Die zat te suizen van de koorts dus een paracetamol gegeven en daar werd ze zo hyper van dat ze als een dolle door het huis aan het rennen was met een theedoos, en poppen, en een horloge wat ze weer van de kast gegrist had
Nu maar weer in bed gestopt maar ze is nog niet echt aan slapen toe, zeg maar
Als je van hard houdt, dus echt grof en van Quentin Tarantino dan zou ik naar Inglorious Bastards gaan. Die film is echt zo mega goed. En anders een andere aanrader is De Storm.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef bixister het volgende:
ik ga morgen met een vriendin naar de film maar heb de hele filmladder.nl al uit en nog niet echt een film gezien waar ik direct warm voor loop...heeft iemand hier misschien een goede tip? (hij moet wel voldoen aan 2 criteria: draaien in Utrecht en niet vroeger dan 20..00u beginnen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 06:59 schreef chacama het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad kindjes die op die manier reageren op paracetamol. Dan zou je misschien beter overkunnen stapen op nurofen voor kinderen. Dan is de hyper-reactie wrs. over. Hoop dat ze daarna toch nog lekker heeft geslapen.
KD, jeetje... wat een K-buren heb jij zeg.
Neehee, dat gaan we dus juist NIET doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, goeiemorgen!
Het is zaterdag, zoon kijkt Cars as usual en ik moet kleertjes shoppen voor em want hij heeft maar 2 spijkerbroekjes die nog passen! Wat naar nou
Freecell, hoe je het ook went of keert, veranderen gaat er toch wel iets
Leuk joh, 2 x2 van dezelfde leeftijd. Helemaal als het ook nog echt vriendjes worden.
LL, lekker genieten van jullie quality time! *beetje jaloers is*
Als het goed is alleen dit jaar nogquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Oei freecell, het roer helemaal om, goed hoor! Hoe lang moet TARA nog?
Ook voor het budget dat wij hebben ? das niet veel hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:26 schreef Saffier het volgende:
Stout wij zijn geslaagd bij de keukenkampioen voor een keuken en bij brugman voor een badkamer en heel prettig geholpen in beide zaken
Miss_Sly veel plezier in Artis!
Hoor ik mee mensen over, goede reden om eens te gaan ikea-enquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:31 schreef RockabeIIa het volgende:
da's ook mooi, TF
Veel plezier in Artis, Miss_sly
En stout succes met badkamer/keuken.
(Wil ik ook volgend jaar, maar dan een simpele Ikea-keuken)
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij had toch al -8 vorige week?
Nou, ik moet het nog tegen de mama en papa van gastouder-uk zeggenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:38 schreef Incantrix het volgende:
Freecell, nou, zoals ik het lees is het hoge woord er dus uit? In elk geval voor na je verlof, dat zal best een heftig besef zijn inderdaad. En ja, trots mag je zijn, op je man, maar zéker ook op jezelf. Dit zijn geen makkelijke momenten en je maakt toch niet de makkelijkste keuzeKiezen voor verandering is doodeng, maar kan ook érg veel voldoening geven kan ik je zeggen
Betekent dit ook nog iets voor je situatie nu? Of blijf je tot aan je verlof wel gastouder?
Oei, nee, dáár zou ik dan weer bijzonder slecht in zijn inderdaad.. Maar ik denk dat ze het wel zullen begrijpen, toch? Niet dat ze er blíj mee zullen zijn, maar soms is het gewoon tijd voor een nieuw begin. Ik ben blij voor je dat je daar nu aan de vooravond van staat, het is heel spannend, maar zéker ook leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Nou, ik moet het nog tegen de mama en papa van gastouder-uk zeggenNiet tof klusje!
Tot aan mijn verlof blijf ik in principe wel gastouder, maar dat is ook even afwachten hoe de harde buiken en het bekken zich ontwikkelen. De bekkenfysio begint steeds vaker over minderen of stoppen, omdat kinderen tillen nu eenmaal niet het beste is voor je lijf, zeker niet als je er 2 in de dreumesleeftijd hebt voor zo'n 25 uur per week.
Maar ik heb gewoon een goede opleiding en het is leuk om op zoek te gaan naar iets wat daarbij past straksEn ik heb daar straks ook genoeg tijd voor, dat is prettig
*steekt vinger opquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef Incantrix het volgende:
Zo, trouwens, iemand de nieuwe clip van Rammstein al gezien??![]()
![]()
Iew nee, dat zijn nooit de leukste gesprekken. Maar je moet maar voor ogen houden dat je gewoon recht hebt op het maken van je eigen keuzes, it's your life! Laat je niet omlullen, hé!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Nou, ik moet het nog tegen de mama en papa van gastouder-uk zeggenNiet tof klusje!
Tegen mijn been ga oprijden als een ouwe duitse herder?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef phluphy het volgende:
Morguh Rockstar. Ik durf je niet zo goed te groeten, bang dat ik weer. .....
Ocharme, post ik zomaar langs je zieke dochtertje (denk ik?) heen! Sorry & beterschap voor haar.. Vind het altijd zo sneu als kindjes ziek zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Er zit weer leven in, en temp is vrij normaal, maar ze weigert nog steeds eten en drinken, kan de trap niet af/op dus gaan strakjes ff snel een boodschap doen, want de koelkast geeft een echo
krijgt ze wat frisse lucht binnen ook.
Verwacht wel dat het op de loop van de dag weer pet zal gaan, maar ze is vannacht toch stabiel gebleven op 39.2/39.0
Vooruitgang dus
Dit doet me trouwens denken aan een briljant verhaal over de broert van een kennis van mij. Toen hij klein was kreeg hij altijd nachtmerries van films enzo, van die actie waarbij mensen elkaar dan beschieten en de één na de ander dood omvalt. Dus hadden hun ouders een heel verhaal verteld, over dat dat niet echt is, maar special effects, en hoe dat dan ongeveer werkt, en dat dat allemaal acteurs waren die deden alsof.. Enfin, hij kon weer lekker slapen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
*steekt vinger op
Best wel euh.. ranzig! Zouden ze dat nu echt zelf zijn vraag ik me dan af, zouden die hoofden gewoon erop gephotosoept zijn?
Oeh, jeej!! Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 19 september 2009 10:16 schreef Poppejans het volgende:
Incantrix, ben je hier nog?? Ik heb je post al binnen!!! Dankjewel!! en wat een lief kaartje erbij
Ouwe Duitse herder.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Tegen mijn been ga oprijden als een ouwe duitse herder?
de exorcist komt zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe gaat het met je dametje Moussy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |