abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72873118
*mompelt nog iets over CU en CDA in het kabinet enzo*
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:47:03 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72873437
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
*mompelt nog iets over CU en CDA in het kabinet enzo*
en Arie die naar de KRO gaat
Ik heb zo gelachen om fokke & sukke op tv gisteren in De wereld draait door
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72873792
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:

Ik heb zo gelachen om fokke & sukke op tv gisteren in De wereld draait door
Do tell.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72873819
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerde Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete". Hij was dus ook blij met de bv.

Vanochtend ben ik even bij een vriendin langsgefietst die nu op 38 weken zit. Ze krijgt een verplichte ks en ik denk dat ze dat maandag gaat doen. Ze wil zelf niet vertellen wanneer de afspraak is. Nu ben ik al plaatsvervangend zenuwachtig, ik ga mijn telefoon echt geen seconde loslaten maandag. En dan maar hopen dat ze niet nog een week wachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72873895
hmm stoutverhaal gemist maar ik kan het wel een beetje raden geloof ik.
Tolerantie is ver te zoeken vaak ja.
Wat me trouwens herinnert aan dat voorstel van Wilders met die hoofddoekjes-tax wat een klapmongool zeg hij s wel laat met zn 1 aprilgrap trouwens

Pinq-tet-foto's?
ik hoop dat mijn borsten na de bv weer terug gaan naar de C die ik had, dat vond ik wel prima. Ik zit nu aan een E geloof ik en daar moet k erg aan wennen. Vooral met liggen in bed

Oh en ik wilde Luchtbel en Jolie nog een goede reis en fijne vakantie wensen. Geniet ervan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:02:07 #131
190853 RockabeIIa
pi_72873932
Yppy heb je het nu over Jarno? Hihihi, dat maakt het tenminste wat persoonlijker!

Jarno, ik kan het niet vinden maar het kwam er op neer dat Arie zijn geflirt met de homo's hem vergeven was maar dat ie nu met de KRO in zee ging daarvoor ging ie naar de hel.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:02:52 #132
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72873954
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerde Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete". Hij was dus ook blij met de bv.

Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.

Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72873969
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
.

Gezonde reactie lijkt me.
pi_72873982
ik vind het maar een slap gedoetje sinds de borstvoeding
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72874021
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy heb je het nu over Jarno? Hihihi, dat maakt het tenminste wat persoonlijker!

Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_72874043
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.
Hey ! ik was het niet
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_72874047
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.

O ja, de vierde dag ofzo, toen wilde die $^$%&$^$%$ een foto maken.
*OUD heilige*
pi_72874053
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

whehe mijn lief moest van mij om 10 voor half 6 racen naar de lingerie zaak hier om #$#&^!^$ zo'n E$!%^@%@$ bh te gaan halen in een grotere maat EN SNEL GRAAG!!

toen vond ie het ook wel mooi geweest
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72874056
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Hey ! ik was het niet
Was jij het maar geweest beeb.
*OUD heilige*
pi_72874089
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Hey ! ik was het niet
En foto's zijn er dus ook al niet! .
pi_72874091
Ja he (W)Yppy dat dacht ik nou ook.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_72874115
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

En foto's zijn er dus ook al niet! .
Balen !
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:08:01 #143
190853 RockabeIIa
pi_72874118
Mijn vriend heeft het ook steeds over kan niet wachten op en stuwing
Zo zegt hij nu ook continu dat de baby nog 2 weken moet blijven zitten want 40 weken, dat hoort zo...

grmbll... argh
pi_72874143
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Joene het volgende:
Ja he (W)Yppy dat dacht ik nou ook.
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.
*OUD heilige*
pi_72874169
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:

[..]

Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto's
pi_72874184
Haha, de OUD SC wordt tof. .
pi_72874198
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zegt hij nu ook continu dat de baby nog 2 weken moet blijven zitten want 40 weken, dat hoort zo...

grmbll... argh
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.

Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
*OUD heilige*
pi_72874203
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Haha, de OUD SC wordt tof. .
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hier
pi_72874213
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto's
Dan komt er zeker geen tweede.
*OUD heilige*
pi_72874220
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:

[..]

Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
Lui wijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')