en Arie die naar de KRO gaatquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
*mompelt nog iets over CU en CDA in het kabinet enzo*
Do tell.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb zo gelachen om fokke & sukke op tv gisteren in De wereld draait door
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerdeToen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Hij was dus ook blij met de bv.
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy heb je het nu over Jarno? Hihihi, dat maakt het tenminste wat persoonlijker!
Hey ! ik was het nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.
O ja, de vierde dag ofzo, toen wilde die $^$%&$^$%$ een foto maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
whehe mijn lief moest van mij om 10 voor half 6 racen naar de lingerie zaak hier om #$#&^!^$ zo'n E$!%^@%@$ bh te gaan halen in een grotere maatquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
Was jij het maar geweest beeb.quote:
En foto's zijn er dus ook al niet!quote:
Balen !quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
En foto's zijn er dus ook al niet!.
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.quote:
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto'squote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zegt hij nu ook continu dat de baby nog 2 weken moet blijven zitten want 40 weken, dat hoort zo...
grmbll... argh
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hierquote:
Dan komt er zeker geen tweede.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto's
Lui wijfquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |