vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochterquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik kom even binnenvallen, ik heb een vraagje...
Heeft iemand ooit nog iets van Carmella gehoord, gezien of gelezen? Zij was hoogzwanger in feb., postte ook in OUD maar er waren nogal wat mensen die aan haar zwangerschap twijfelden.
Moest er ineens aan denken, ben eik wel heel erg benieuwd of ze echt zwanger was of niet. Ik kon zelf zo snel niks vinden over haar. (Mss postte ze onder een kloon ofzo en was ze gewoon wel zwanger)
ik heb ook K3 kaartjes voor in november ergens, een verrassing voor Iris is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef chacama het volgende:
Fleur wordt wel nog verrast door opa. Die heeft kaartjes bematigd t (nu weet ik het zelf niet meer) voor K3 met de nieuwe kathleen. En ze weet nog van niet
Avaquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochter
(lola geloof ik)
die is al zoooo 10 topics geledenquote:
goed!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Lekker een EEEtje
Zo vraag ik me af hoe het met Kleintje is.. en haar pindameisje..
Is altijd zo jammer hé, je leeft zo mee met iemand en ineens *poef* is die user er niet meer, of laat niets meer horen of...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochter
(lola geloof ik)
ook lekker.. horloges..hier ook erg intrek, vooral om op te kauwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah Kleurdoos..tijd voor een goed gesprek met de buren? :-/
Ik heb hier ook een slaapniet. Die zat te suizen van de koorts dus een paracetamol gegeven en daar werd ze zo hyper van dat ze als een dolle door het huis aan het rennen was met een theedoos, en poppen, en een horloge wat ze weer van de kast gegrist had
Nu maar weer in bed gestopt maar ze is nog niet echt aan slapen toe, zeg maar
Als je van hard houdt, dus echt grof en van Quentin Tarantino dan zou ik naar Inglorious Bastards gaan. Die film is echt zo mega goed. En anders een andere aanrader is De Storm.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef bixister het volgende:
ik ga morgen met een vriendin naar de film maar heb de hele filmladder.nl al uit en nog niet echt een film gezien waar ik direct warm voor loop...heeft iemand hier misschien een goede tip? (hij moet wel voldoen aan 2 criteria: draaien in Utrecht en niet vroeger dan 20..00u beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |