1 is al moeilijk genoeg.quote:
EEEEEEJ! Hij komt alleen bij mij ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hier
quote:
Die van jou begreep in elk geval dat het komen mocht na 37 weken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.![]()
![]()
![]()
Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
ik vind 5 dagen weg belachelijk lang voor een beurt, reparatie en APKquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Even een realitycheck hoor.
Mijn auto moest een beurt, apk en een reparatie. Auto is ruim 5 dagen weggeweest en woensdag was alles geregeld en goedgekeurd (en gefactureerd) dus mocht ik hem ophalen. Bleek al meteen dat er een lampje niet gemaakt was (koplamp), zagen we toen we thuis kwamen (toen was de garage net dicht). Belden ze een dag later dat ze hem vergeten waren af te melden bij de RDW, of we even terug wilden komen. Prima, konden ze meteen de lamp maken (die ook moet werken ivm de apk). Wilden ze dat in rekening brengen!
Ja daag! Of ben ik nu flauw door te vinden dat zij dat moeten betalen? Immers, zij vergeten hem fatsoenlijk na te gaan voor de keuring en ook nog eens om goed af te melden.
Ja, en heel heet, dus hij moest eerst afkoelen. En toen we wilden gaan, had A n n a net de hele poppenwagen uit elkaar gehaald, dus toen was het zonde van het theezakje om maar 1 kopje te maken, dus toen heb ik nog maar thee gedronken. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Bij een APK keuring hoort zoiets gemaakt te worden, dus dat hoef je echt niet te meldenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Hadden jullie die kapotte lamp vantevoren gemeld en zou hij gemaakt worden? Zo ja, dan lijkt het me logisch dat je nu niet alsnog daarvoor moet betalen. Zo nee, dan lijkt het me logisch dat je er wel voor betaalt.
wijn makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik word net gebeld dat we een druivenoverschot blijken te hebbenqltel ging even een bakje druiven plukken maar de hele struik schijnt vol te hangen. Zo vol dat we niet weten wat we ermee aan moeten. En goedhouden tot Stout komt met haar fruitetertjes gaat niet lukken
Sja, als ze bij die keuring wel goed gekeken hadden, hadden ze die lamp ook gezien en moeten vervangen, en had je het ook op je bord / factuur gekregen. Dus op zich... Tenzij ze hem al op de factuur hadden gezet maar vergeten zijn om het ook daadwerkelijk te doen natuurlijk. Dan ga je natuurlijk niet dubbel betalen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Even een realitycheck hoor.
Mijn auto moest een beurt, apk en een reparatie. Auto is ruim 5 dagen weggeweest en woensdag was alles geregeld en goedgekeurd (en gefactureerd) dus mocht ik hem ophalen. Bleek al meteen dat er een lampje niet gemaakt was (koplamp), zagen we toen we thuis kwamen (toen was de garage net dicht). Belden ze een dag later dat ze hem vergeten waren af te melden bij de RDW, of we even terug wilden komen. Prima, konden ze meteen de lamp maken (die ook moet werken ivm de apk). Wilden ze dat in rekening brengen!
Ja daag! Of ben ik nu flauw door te vinden dat zij dat moeten betalen? Immers, zij vergeten hem fatsoenlijk na te gaan voor de keuring en ook nog eens om goed af te melden.
Ik begrijp dus dat we maandag met zijn allen jou op je mobiel gaan bellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerdeToen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Hij was dus ook blij met de bv.
![]()
Vanochtend ben ik even bij een vriendin langsgefietst die nu op 38 weken zit. Ze krijgt een verplichte ks en ik denk dat ze dat maandag gaat doen. Ze wil zelf niet vertellen wanneer de afspraak is. Nu ben ik al plaatsvervangend zenuwachtig, ik ga mijn telefoon echt geen seconde loslaten maandag. En dan maar hopen dat ze niet nog een week wachten.![]()
Precies, dat! En dat afmelden is duidelijk hun fout, daar waren ze zich ook wel van bewust. Ik had zelf vandaag ook geen taxi om me op te laten halen daar, dus ze hebben me thuisgebracht en straks op weer opgehaald. Dat is wel het minste dat ze konden doen vond ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij een APK keuring hoort zoiets gemaakt te worden, dus dat hoef je echt niet te melden
Ze doet alsof het wel gaat, maar is op van de zenuwen. Zal zo blij voor d'r zijn als ze er vanaf is en zo'n klein mini frutje heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Troel het volgende:
Trekt ze het rustig aan doen nog een beetje?
Onze voorkeur gaat uit naar dingen die we zelf ook lustenquote:
Wat goed! Alles goed gegaan? En wanneer ga je kijken? Neem je Superman (goed he, niet vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef PM-girl het volgende:
YP, wat spannend van je vriendin! Mijn vriendin is vandaag bevallen!
Laat haar maar flink op die baby oefenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze doet alsof het wel gaat, maar is op van de zenuwen. Zal zo blij voor d'r zijn als ze er vanaf is en zo'n klein mini frutje heeft.En ik ga kijken en Anna heeft ook helemaal zin er in. Vraag al of ze de baby mag aaien.
Zodat ze daarna met die van jou rond kan sjouwen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat haar maar flink op die baby oefenen
Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat ze daarna met die van jou rond kan sjouwen?![]()
Krijgen we Ruben er dan wel bij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppas
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!quote:
das helemaal ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!
geen knuffels meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand nog een mooie pakkende regel die ik op een foto van Leander kan zetten voor op het graf van zijn opa?
Maar hij is al heel lang doodquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
[..]
geen knuffels meer
geen kusjes meer
maar wel in mijn hartje
voor altijd
zoiets?
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
ah joh, dan kan ie het al heel lang niet meer lezen ookquote:
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
Vroegahh.. toen er nog geen mobiele telefoons waren, kende ik ook bijna elk telefoonnummer uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).
Wel (her)ken ik veel kentekens van auto's van bekenden.
de goedkoopste zijn 50 euro per stuk..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Je mot ok nie naar de duuste kijkuh!
Tja, als ie al langer dood is... uhm
Nooit in het echt... maar wel van verhalen
ook ik noem je opa
Ja vroeger ken ik ook teveel nummers uit mijn hoofd en nu ken ik nog nummers van vroeger waar vast niet meer die mensen wonen waar ik de nummers van ken...
Klopt, maar ik heb er inmiddels eentje. Ze zijn namelijk al wel verkrijgbaar voor die prijs. In alle kleuren, als het maar zwart isquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Vicky het volgende:
Das erg PM
maarruuh Rewimo, die EEE aanbieding gaat dus dinsdag in??
nahhh dat denkik nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef chacama het volgende:jammer hoor vicky... wordt toch maar weer de dvd kijken.... of je wordt verrast door hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |