moet je de kinderkamer niet nog 30 keer afstoffen? of t bedje nog een keer opmaken of of eh.. kleertjes nog een keer wassen ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen
Jolie et LB! Bonnes vacances!
*zucht*Ik ben al alleen thuis, broodje is op, thee in de buik, was is opgehangen en een nieuwe draait... wat nu!?!
![]()
pff nou daar mag je blij mee zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:22 schreef RockabeIIa het volgende:
KD, ben je mal? Ben blij dat het klaar ligt waar het daar ligt!
huu ja erg hequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:31 schreef bixister het volgende:
goede reis en een hele fijne vakantie luchtbel en jolie!
vergeet niet de flessen chloor, kd!
nunmer is de geb.datum..quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle kinderen gaan nummeren
quote:
Ok, nou, dat is duidelijk. Dan is het nu een kwestie van onthouden welke code mijn kind heeftquote:
quote:
Tja, ik heb gewoon een Ruben. En hij luistert ook naar hoepsefloeps en oelewapperquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
op dat andere forum doen ze DL1 DL2
of ZL1 ZL2
het lijkt steeds of hun toetsenbord stuk isquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah, of de N aam met een spatie schrijven. Dat leest toch voor geen m eter j oh
En ik maar denken dat ik de laatste ben hier die zo'n ding nog niet heeftquote:
Als ik zo typ, dan typt mijn zoon (quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Mja en op een bepaald moment ben je dan zo gewend om een spatie ergens tussen te gooien, dat je wil lek eur igo p de spat iekn op g aatr ammenendan word t he thelem aalonl eesbaar.
Waar wil je die dikke lucifer hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Rock buiten aardappelen in iemands gaperd stoppen, doe je ook aan lucifers?
Het is gewoon koudquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar wil je die dikke lucifer hebben?
Ik voel me een beetje vreemd eerlijk gezegd, vandaag met een coltrui. Maar het is wel wat fris toch?
hier is t bloedheetquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar wil je die dikke lucifer hebben?
Ik voel me een beetje vreemd eerlijk gezegd, vandaag met een coltrui. Maar het is wel wat fris toch?
och met je twittermanie waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik heb een coltrui aan en dat is zo raar als je altijd in een t-shirt loopt
Geloof me, je bent de 1e die het weet als er geweeendingesd wordt(egnie!)
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de laatste ben hier die zo'n ding nog niet heeft
R of r ewimo he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!
Das inmiddels al een G bij mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef Pvoesss het volgende:
ik heb ook geen EEE ik heb een C cup
Niet mijn kind in elk gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
ik weet heus WAT een EEE is maar vroeg WIE het was. en doelde daarmee op de (discussie over) afko's van (kinder)namen, re-wi-mootje!
Makro, en wel vandaag want dinsdag komt ie in het krantjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook (nog) geen EEEtje, maar wil er wel eentje voor in mijn kraambed![]()
Ben er nog voor aan het zeuren lief aan het vragen...
Dat ben ik niet, die is gekozen op mijn nick.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Pvoesss het volgende:
Mooie iconje kan in ieder geval wel mee doen aan de dikken tetten praat
Dat zou mijn nichtje haar vriend ook zeggen. Hij wilde dat ze bleef kolven omdat hij haar tieten zo mooi vond en dat melk wel leuk vond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik ook meedoen met de dikke tetten praat?
Gister op pufclub moest iedereen een voor- en nadeel van bv opschrijven. Nou hebben we echt zo'n Sjonnie in de groep en zijn voordeel was: Dan houdt ze in ieder geval dr dikke tieten!Ook echt in die bewoording
Sommige mensen hebben zichzelf wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Pvoesss het volgende:
ja zover was ik ook wel.. ik ben die poes op mijn icon stiekem ook niet
ik heb mijn grote tetten laten veranderen in iets minder grotequote:
ja lekker t zonnetje in en genieten! gaan wij strakjes ook doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef Morretje het volgende:
* dikke tetten praat negeert, kan nog heul niet meepraten *![]()
Pinq, klinkt goed!![]()
En hier is het ook koud, maar vriendinnetje zegt dat het in huis kouder is dan buiten, dus ik ga zo maar es ff de zon proeven dan..
Ik moest er net aan denkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ga je nu ook voor en na foto's doen net als webkim met der ogen?
Ik ben voor!
Go Pinq!
Dat heb ik dan helemaal gemist!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb mijn grote tetten laten veranderen in iets minder grote
het voelt allemaal nog wat gezwollen en zwaar, officieel is het ook pas na 6 maanden helemaal ingedaald, uitgezakt en hervormd enzo
ik ben er blij mee jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helemaal gemist!
Ben je er blij mee? Of is dat nog te vroeg om te zeggen?
mag ik vragen wat je had en wat je nu hebt?
lekker knus met een warme trui en dekentje op de bankquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
waarom is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
Lijkt me wel wennen! Maar fijn voor je zeg!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ben er blij mee jahet is nog wel te vroeg om te zeggen hoe het er precies uit gaat zien, maar ik ben allang blij dat er een stuk af is
ik had 75F/G (1tietmaatF, 1tietmaatG. heel debiel) en ik heb een C besteld. nu komt ie ongeveer uit op een D, maar t is nog wat opgezet allemaal, dus t zou zomaar nog in een C kunnen veranderen. ik probeer er niet vanuit te gaan, maar ik hoop t toch![]()
Morgen mogen we er alweer op lopen en verder klussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom is dat?
en wanneer mogen jullie erin?
ik blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Had jij nog de illusie dan dat Nederland een liberaal land wat dat betreft was dan?
Helaas blijkt de 'zeggen wat je denkt' trend van de afgelopen paar jaar ook voor dit soort uitwassen te zorgen. Zeker sinds zeggen dat je een hekel aan moslims hebt zo goed als geaccepteerd is. De bereidheid tot acceptatie uit het verleden is vaak gewoon confrontatie ontwijking geweest imho. De meeste Nederlanders zijn zo vrij als het hun uitkomt, helaas. Zeker als het op scholen en kinderen uitkomt gaan de meesten echt voluit in de bremsen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Sommige mensen zijn er niet klaar voor, en zullen dat ook nooit zijn.
en Arie die naar de KRO gaatquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
*mompelt nog iets over CU en CDA in het kabinet enzo*
Do tell.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb zo gelachen om fokke & sukke op tv gisteren in De wereld draait door
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Hier 'maar een cup C', maar wel een geobserdeerdeToen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Hij was dus ook blij met de bv.
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef YPPY het volgende:
Toen ik een tijd terug een nieuw jurkje (dat jurkje dus jojo en octo) paste voor de bruiloft was de eerste reactie "mooi decollete".
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy heb je het nu over Jarno? Hihihi, dat maakt het tenminste wat persoonlijker!
Hey ! ik was het nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het lijkt me beter geen namen te noemen. Ik zal hem maar J. noemen.
O ja, de vierde dag ofzo, toen wilde die $^$%&$^$%$ een foto maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
whehe mijn lief moest van mij om 10 voor half 6 racen naar de lingerie zaak hier om #$#&^!^$ zo'n E$!%^@%@$ bh te gaan halen in een grotere maatquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, zo vond mijn lief de uitwerking die de stuwing had op mijn borsten echt geweldig. Alleen jammer voor hem dat het zo pijnlijk was dat hij er nog niet eens naar mocht wijzen.![]()
Inmiddels heb ik wel een D, geloof ik, maar geen last van.
Was jij het maar geweest beeb.quote:
En foto's zijn er dus ook al niet!quote:
Balen !quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
En foto's zijn er dus ook al niet!.
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.quote:
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto'squote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Over een jaar ga je vast ook bedelen om foto's van H. Niet doen dus. Je bent gewaarschuwd.
Hier was het vanaf week 37 continue zeuren en vragen of ik al weeen had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zegt hij nu ook continu dat de baby nog 2 weken moet blijven zitten want 40 weken, dat hoort zo...
grmbll... argh
In dat andere topic kom je niet meer dus dan maar hierquote:
Dan komt er zeker geen tweede.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we ooit kids mogen krijgen wil ik zeker tietenfoto's
Lui wijfquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Oja, voor degenen die het interesseert: ik ben dus de hele ochtend bij een vriendin op de thee geweest, dus ik heb niks zinnigs in het huishouden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |