Niet altijd, maar ik probeer hetquote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
Je stelt altijd leuke vragen, Intre.
Als je dat nou combineert met je post daarvoor, dan zit je bijna goedquote:
Ik dacht 'Oh, Gran Torino misschien, maar dat lijkt helemaal niet op een Gran Torino. Even googlen...'quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Wat?
Ah, dat heb ik ook wel. Ik google dan niet, maar als daarna iemand anders het post, baal ik wel eventjes dat ik twijfelde.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef California het volgende:
Ik dacht 'Oh, Gran Torino misschien, maar dat lijkt helemaal niet op een Gran Torino. Even googlen...'
Toen was het een Gran Torino.
Vooruit, reken ik dat goed. Gaspard Ulliel zou dat zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:11 schreef Jeeh het volgende:
Die jongen uit A Very Long Engagement en Paris, je t'aime.
Lastige naam.
Je zit inderdaad in de buurt, maar tis geen Jason...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
volgens mij is dat jason and tha argonauts of een van die andere griekse dingen
Uiteindelijk heeft de vader aan de Chinees een fiks geldbedrag gegeven..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gaf hij niet een uitvinding? Of wilde hij dat wel, maar die Chinees niet?
Patch+1quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef Patch het volgende:
John C. McGinley(?)
In ieder geval nog in:
The Animal
Office Space
Wagons East
Wild Hogs
Surviving the Game
The Rock
lagerquote:
200?quote:
mr_anonimous + 1quote:
InTrePidIvity +1quote:
Pfffff....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dertien films met Leslie Nielsen moet wel lukken.
ZVJZVMR.
Soul Manquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfffff....
Ik geef wel de voorzet....
Spy Hard
Naked Gun
Naked Gun 2 and half
Naked Gun 33 1/3
Mr Magoo
Airplane
Reposessed
Wrongfully Accused
2001 a space traversty
Bella kom nou morgen ook joh.... Marco Borsato kan toch niet optreden ivm faillisement.....quote:
Dan kun je naar de meet komen.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga morgen niet meer! Die vriendin met wie ik ging kan niet, dacht dat het volgende week was, en echt zin om te gaan heb ik ook niet meer. Zo geweldig leek het me toch niet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kun je naar de meet komen.....
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Om 14.30 ga ik weer naar Inglourious Basterds in EHV. Maar ik kan wel om 18.00 naar de Pub komen. Als ik weet waar het is.
http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=6quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Om 14.30 ga ik weer naar Inglourious Basterds in EHV. Maar ik kan wel om 18.00 naar de Pub komen. Als ik weet waar het is.
zeg, ben ik jou persoonlijke slaaf ofzo... ?quote:
Je zou wel willen !quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, ben ik jou persoonlijke slaaf ofzo... ?
Andrea Gail it is...quote:
Lollige film met de helaas overleden Phil Hartman...quote:
Inderdaad, kan me nog goed herinneren dat ik er toentertijd erg kapot van was toen ik het te horen kreeg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lollige film met de helaas overleden Phil Hartman...![]()
Patch +1
Ook de manier waarop was natuurlijk erg crappy.... Doodgeschoten door zijn vrouw die daarna zichzelf doodschoot....quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Inderdaad, kan me nog goed herinneren dat ik er toentertijd erg kapot van was toen ik het te horen kreeg.
Jay Leno had toen ook een erg emotionele speech in z'n tonight show...
Bound?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:30 schreef Patch het volgende:
Welke film maakte de Wachowski Brothers voor The Matrix?
mr_anonimous + 1quote:
Hoe lang is dat al geleden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
Dat was overigens de eerste FMT-vraag ooit...
2002 geloof ik, ben niet helemaal zeker...quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al geleden?
geen ideequote:Op zaterdag 19 september 2009 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor welke voetbalclub zijn de hooligans onder aanvoering van Vinnie Jones in Eurotrip?
Voor iemand zonder ideeën scoor je wel veel....quote:
Gisteravond nogquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor iemand zonder ideeën scoor je wel veel....![]()
Patch +1
Ah je had al een sneakpreview met Tombolafan voor de meet?quote:
mr_anonimous + 1quote:
Geen idee, tot dusver nog niet gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie speelt de directeur van Sabena in Hotel Rwanda?
De acteur in kwestie is altijd dicht in de buurt........quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen idee, tot dusver nog niet gezien.
Weet alleen dat Don Cheadle er een flinke rol in heeft.
Als ik post tenminste.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De acteur in kwestie is altijd dicht in de buurt........
Yep. Heel klein rolletje maar wel belangrijk.quote:
Willowquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:10 schreef Patch het volgende:
In welke film zien we het Daikini-ras?
mr_anonimous + 1quote:
Patch +1quote:
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:38 schreef mr_anonimous het volgende:
He got game
Resident Evil
Resident Evil Apocalypse
Resident Evil: Extinction
Dazed and Confused
Return to the blue lagoon
Hulkio +1quote:
Zal ik je maar gewoon het punt geven en je dwingen een nieuwe vraag te stellen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef hornage het volgende:
er staat me iets van bij dat ik deze heb gezien ergens in de afgelopen dagen.... mmmm, ik zal er ff een nachtje over slapen
Kom maar op met die nieuwe vraag danquote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat is een beetje een stomme vraag he...
Kop ik m wel in:
Taking Woodstock.
100% zeker
die zijn goed. nog 1.quote:Op zondag 20 september 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
De enige disney honden die ik zo bij naam kan noemen zijn:
- Frank
- Pluto
& en zijn vlek en lucky niet dalmatiers (of vertaal ik nou half de engelse naam?
De andere 99 ken ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die zijn goed. nog 1.
en dan stel ik als extra regel wel even dat er niet meer dan 2 honden uit 1 film mogen komen (anders kan je alle dalmatiers wel noemen...)
ja hoor, wel...quote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De andere 99 ken ik niet![]()
Rakker? Of is die niet van Disney?
Ik ken er ook wel veel meer, maar niet bij naamquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, wel...
dat is de zoon van:
lady en de vagebond... (waren alletwee ook goed geweest...)
man man, ik kan er toch wel heel wat meer opnoemen hoor...Patch wordt gemist met dit soort vragen...
Dat dacht ik dus ook Oliver, maar toen bedacht ik me dus ook, nee das de katquote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of is dat dat katje? Heet die hond Jock?
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)quote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of is dat dat katje? Heet die hond Jock?
Ik moet toch weer eens wat vaker met disney dvd's uit de kast pakken en kijken... zuchtquote:Op zondag 20 september 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)
Oliver is de kat, de hond heet Dodger
Dat eerste wist ik wel, ik dacht dat ze misschien allebei zo heetten. Maar nu geef je antwoord op je eigen vraagquote:Op zondag 20 september 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)
Oliver is de kat, de hond heet Dodger
ik zit ook te slapen... Dyon had de 5e al goed natuurlijk, dus dan is het:quote:Op maandag 21 september 2009 00:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik wel, ik dacht dat ze misschien allebei zo heetten. Maar nu geef je antwoord op je eigen vraag
Ik weet nog wel Bolt, maar die staat er niet op
Zo makkelijk is ie niet volgens mijquote:Op maandag 21 september 2009 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Makkelijke, ik ga zo slapen dus:
Wie vertolkte de engelse stem van Lumiere in Beauty and the beast?
(Zeker van je antwoord, vraag maar raak!)
Love Actuallyquote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Dit schiet weer niet op he... doorstarter dan maar, we wachten wel op Patch om die van Dyon te beantwoorden
Graag 7 films met deze acteur:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 10:40 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Love Actually
Pirates 1
Pirates 2
Pirates 3
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Euhm..
Oh ja, niet in deel 1. Nog 3 dan.. even denken. Zeer bekende (en heel grappige) acteur!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is zn personage in Love Actually!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel fantastisch vind ik (doet ook de vertelstem bij meerkat manor op animal planet)
in een film (die je nog niet genoemd hebt...) was hij nog onherkenbaar, maar toen deed hij "hehehe" en toen zeiden mn zusje en ik tegelijk: "Dat isquote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kids, listen to your uncle Bill. Don't buy drugs.....
Become a popstar and you get them for free!
quote:
klopt, klopt en klopt nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oh ja, Underworld! Niet Underworld 2 ook? Maar de drie zijn al geraden.
Ja, het was Bill Nighy! Of zeg ik nu weer iets doms?
quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Dopekoe het volgende:
Zat ie ook niet in Hot Fuzz en Shaun of the dead
kan ik nu gewoon je top 10 opnoemen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:09 schreef hornage het volgende:
Woei
Uit welke geniale film komt dit shot?
[ afbeelding ]
nee, maar qua genre zit je al in de goede richtingquote:
Resident Evil: Apocalypsequote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, maar qua genre zit je al in de goede richting
ik bedoel ook 1 voor 1 he...quote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef hornage het volgende:
Zeker niet, kijk maar in de regels
- Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden
- Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
tuurlijk niet sin city, kijk eens naar het plaatje, tis niet alleen zwart wit met grijstinten hequote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoel ook 1 voor 1 he...![]()
sin city?
Die wilde ik zeggen :quote:
Hij zei geniale film!quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die wilde ik zeggen :
Dan doe ik maar Alone in the Dark
ja ho, ik moet jou lijstje nog gaan kijken he... dus ik herken t nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef hornage het volgende:
[..]
tuurlijk niet sin city, kijk eens naar het plaatje, tis niet alleen zwart wit met grijstinten he
Jat het punt nu! Het antwoord is namelijk nu erg obvious!
Ik weet, maar Resident Evil zei jij alquote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij zei geniale film!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet een Uwe Boll verkrachting.
jaaaa!!!!quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef hornage het volgende:
[..]
jaaaa!!!!
Fluffy_Augurk + 1
[edit]deeplinking werkt nietVanaf 1 minuut
[/edit]
wat is woei?quote:
Dit valt minder opquote:Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is woei?
(en niet kunnen bellen in je baas zn tijd, en wel dit bij elkaar zoeken... )
Ow, wil je ook nog een lijstje van films die ik echt vet vind, maar waarvan ik weet dat die mening niet gedragen wordt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die staat heul niet in je lijstje!
quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dit valt minder opZit met nogal wat mensen op de kamer maar met mn rug naar de muur.
Woei is gewoon een uitroep van vreugde
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!quote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, wil je ook nog een lijstje van films die ik echt vet vind, maar waarvan ik weet dat die mening niet gedragen wordt?
Nouja, waar ik eigenlijk op doelde was dat Alone in the Dark absoluut geen geniale film isquote:Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!
Doe dan nog maar een vraagje, want ik ben ook geen fan van Uwe, hoewel hij wel een cultfiguur geworden isquote:Op maandag 21 september 2009 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nouja, waar ik eigenlijk op doelde was dat Alone in the Dark absoluut geen geniale film isNet als iedere andere Uwe Boll film
![]()
Ben geen fan van de Resident Evil reeks, maar echt slecht issie niet
Extra lijstje staat in het meettopic onder de eerste lijstquote:Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!
quote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Extra lijstje staat in het meettopic onder de eerste lijst
quote:Op maandag 21 september 2009 12:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Welke acteur, en naar welke van zijn films staan welke verwijzingen in het plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.....
Ik zie een Pinguin, dus denk ik automatisch aan Hugh Jackman.... :S
quote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.....
Ik zie een Pinguin, dus denk ik automatisch aan Hugh Jackman.... :S
quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik denk dan aan danny devito...
James Earl Jones kwam ook bovendrijven :|quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
James Earl Jones kwam ook bovendrijven :S
Die snapte ik nog niet helemaal, het is voor mij ook maandagquote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de andere hints
quote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef tombolafan het volgende:
maan met ooglap --> piraat?
Johnny Depp?
(pinguin? geen idee...)
Eeeuhmm... het is ook geen schoenveter, wat is het danquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eeeuhmm... het is ook geen schoenveter, wat is het dan
geen ooglap! wat dan?quote:
Een zonnebrilquote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
Op smilies letten is ook een kunst
ik had m eerder!quote:
Keaunu Reevesquote:Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Goed qua film, slecht qua acteur
Dan denk ik dat het toch wel eens Hugo Weaving zou kunnen zijn...quote:
Dan nog 2 films waar een hint naar staatquote:Op maandag 21 september 2009 13:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het toch wel eens Hugo Weaving zou kunnen zijn...
The Matrix (zonnebril), Lord of the rings... (oren en hoofdband)
en als pinguin: Happy Feet![]()
Eeuhhmm..... ik zie geen extra hint eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dan nog 2 films waar een hint naar staat
quote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eeuhhmm..... ik zie geen extra hint eigenlijk
Maar nog meer films met hem wee tik wel
Tranformers
Transformers: Rise of the Fallen
V for Vendetta(maar met welke hint??)
Zat er iets goeds bij
quote:Op maandag 21 september 2009 14:19 schreef Pinkapple het volgende:
De hint voor V for Vendetta is: de maand November (5 november om precies te zijn)
Zou niet weten waarvanquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
Uit het 500 Days of Summer topicquote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Zou niet weten waarvan![]()
Waar zou je mij dan van kennen?
O jaa, klopt!quote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Uit het 500 Days of Summer topic
Hij is wel een travestiet in de film, dus ik keur hem goed. Nu nog de hint uit het plaatje vissenquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
Confessions of a drag queen oid
Dat is misschien een travestiet is ofzo
die mannetjes beer heeft een oorbel en haarband?quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij is wel een travestiet in de film, dus ik keur hem goed. Nu nog de hint uit het plaatje vissen![]()
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (1994)
De hoofdband was al van The Lord of the Ringsquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die mannetjes beer heeft een oorbel en haarband?
Grrr....quote:Op maandag 21 september 2009 14:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De hoofdband was al van The Lord of the Rings![]()
tombolafan +1
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoorquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Grrr....
Alles goed behalve die hints....
Dacht dat die oorbel ook al bij Lotr hoorde
Weet niet wat 5 november inhoudt eigenlijk .....quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoor. Zoals die lieve Pinkapple liet zien
![]()
Remember, remember, the fifth of november... the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.quote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Weet niet wat 5 november inhoudt eigenlijk .....
Ik vind jou ook lief hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoor. Zoals die lieve Pinkapple liet zien
![]()
dat vind ik echt heel oneerlijk eigenlijk...quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
Tijd voor een nieuwe vraag dunkt me zo
Dus Tombola
Anthony Hopkinsquote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat vind ik echt heel oneerlijk eigenlijk...
ik raad alleen per toeval die stomme oorbel (wat nergens op slaat want 1 oorbel kan ook bij een man) en dan heb ik het punt! terwijl ik verder niks wist...
Ik zal wel een nieuwe vraag stellen, maar t punt mag van mij naar Dopekoe (op voorwaarde dat hij er op de volgende meet wel is...)
Noem 6 van de 9 mannen die meer dan 1 keer een oscar voor beste acteur (beste mannelijk hoofdrol) kregen.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Anthony Hopkins
Clark Gable
Al Pacino
Marlon Brando
quote:
Was ook maar puur een gok, dit soort feitjes weet ik echt totaal nietquote:
ja, nog 1! (nu echtquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tombolafan het volgende:
* Sean Penn (2003, 2008)
* Tom Hanks (1993, 1994)
* Daniel Day Lewis (1989, 2007)
*(1979, 1988)
* Jack Nicholson (1975, 1997)
* Marlon Brando (1954, 1972)
*(1941, 1952)
*(1937, 1938)
*(1932, 1946)
quote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef California het volgende:
Dustin Hoffman (sowieso de logische gok na Redford).
Die ligt nog op de to watch stapel......quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik meen Liam daar te zien, dus zal wel Taken zijn
Jep. Was ik de enige die aan Frantic moest denken?quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik meen Liam daar te zien, dus zal wel Taken zijn
En dat is ook helemaal goed. In Crank 2quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
david carradine dacht ik heel snel te zien...
Het is nu de eerste keer dat ik aan de vergelijking denkquote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef California het volgende:
[..]
Jep. Was ik de enige die aan Frantic moest denken?
SamuelofSEK +1
quote:
Is dat Taylor, dan is ze dus toch nog ooit aantrekkelijk geweestquote:Op maandag 21 september 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
elizabeth taylor, dus ehm...
cleopatra?
Was vroeger een ontzettend mooie vrouw.quote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat Taylor, dan is ze dus toch nog ooit aantrekkelijk geweest
quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was vroeger een ontzettend mooie vrouw.
ik sliep al bijna, maar dat was ook wel aan het antwoord te zienquote:Op maandag 21 september 2009 23:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Bovendien had ik die al genoemd.
Ik ga slapen, dus zoek het maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |