Zal ik je maar gewoon het punt geven en je dwingen een nieuwe vraag te stellen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef hornage het volgende:
er staat me iets van bij dat ik deze heb gezien ergens in de afgelopen dagen.... mmmm, ik zal er ff een nachtje over slapen
Kom maar op met die nieuwe vraag danquote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat is een beetje een stomme vraag he...
Kop ik m wel in:
Taking Woodstock.
100% zeker
die zijn goed. nog 1.quote:Op zondag 20 september 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
De enige disney honden die ik zo bij naam kan noemen zijn:
- Frank
- Pluto
& en zijn vlek en lucky niet dalmatiers (of vertaal ik nou half de engelse naam?
De andere 99 ken ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die zijn goed. nog 1.
en dan stel ik als extra regel wel even dat er niet meer dan 2 honden uit 1 film mogen komen (anders kan je alle dalmatiers wel noemen...)
ja hoor, wel...quote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De andere 99 ken ik niet![]()
Rakker? Of is die niet van Disney?
Ik ken er ook wel veel meer, maar niet bij naamquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, wel...
dat is de zoon van:
lady en de vagebond... (waren alletwee ook goed geweest...)
man man, ik kan er toch wel heel wat meer opnoemen hoor...Patch wordt gemist met dit soort vragen...
Dat dacht ik dus ook Oliver, maar toen bedacht ik me dus ook, nee das de katquote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of is dat dat katje? Heet die hond Jock?
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)quote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of is dat dat katje? Heet die hond Jock?
Ik moet toch weer eens wat vaker met disney dvd's uit de kast pakken en kijken... zuchtquote:Op zondag 20 september 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)
Oliver is de kat, de hond heet Dodger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |