Dat eerste wist ik wel, ik dacht dat ze misschien allebei zo heetten. Maar nu geef je antwoord op je eigen vraagquote:Op zondag 20 september 2009 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jock is een hond uit Lady en de Vagebond (buurhond)
Oliver is de kat, de hond heet Dodger
ik zit ook te slapen... Dyon had de 5e al goed natuurlijk, dus dan is het:quote:Op maandag 21 september 2009 00:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik wel, ik dacht dat ze misschien allebei zo heetten. Maar nu geef je antwoord op je eigen vraag
Ik weet nog wel Bolt, maar die staat er niet op
Zo makkelijk is ie niet volgens mijquote:Op maandag 21 september 2009 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Makkelijke, ik ga zo slapen dus:
Wie vertolkte de engelse stem van Lumiere in Beauty and the beast?
(Zeker van je antwoord, vraag maar raak!)
Love Actuallyquote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Dit schiet weer niet op he... doorstarter dan maar, we wachten wel op Patch om die van Dyon te beantwoorden
Graag 7 films met deze acteur:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 10:40 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Love Actually
Pirates 1
Pirates 2
Pirates 3
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Euhm..
Oh ja, niet in deel 1. Nog 3 dan.. even denken. Zeer bekende (en heel grappige) acteur!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is zn personage in Love Actually!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel fantastisch vind ik (doet ook de vertelstem bij meerkat manor op animal planet)
in een film (die je nog niet genoemd hebt...) was hij nog onherkenbaar, maar toen deed hij "hehehe" en toen zeiden mn zusje en ik tegelijk: "Dat isquote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kids, listen to your uncle Bill. Don't buy drugs.....
Become a popstar and you get them for free!
quote:
klopt, klopt en klopt nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oh ja, Underworld! Niet Underworld 2 ook? Maar de drie zijn al geraden.
Ja, het was Bill Nighy! Of zeg ik nu weer iets doms?
quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Dopekoe het volgende:
Zat ie ook niet in Hot Fuzz en Shaun of the dead
kan ik nu gewoon je top 10 opnoemen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:09 schreef hornage het volgende:
Woei
Uit welke geniale film komt dit shot?
[ afbeelding ]
nee, maar qua genre zit je al in de goede richtingquote:
Resident Evil: Apocalypsequote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, maar qua genre zit je al in de goede richting
ik bedoel ook 1 voor 1 he...quote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef hornage het volgende:
Zeker niet, kijk maar in de regels
- Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden
- Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
tuurlijk niet sin city, kijk eens naar het plaatje, tis niet alleen zwart wit met grijstinten hequote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoel ook 1 voor 1 he...![]()
sin city?
Die wilde ik zeggen :quote:
Hij zei geniale film!quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die wilde ik zeggen :
Dan doe ik maar Alone in the Dark
ja ho, ik moet jou lijstje nog gaan kijken he... dus ik herken t nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef hornage het volgende:
[..]
tuurlijk niet sin city, kijk eens naar het plaatje, tis niet alleen zwart wit met grijstinten he
Jat het punt nu! Het antwoord is namelijk nu erg obvious!
Ik weet, maar Resident Evil zei jij alquote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij zei geniale film!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet een Uwe Boll verkrachting.
jaaaa!!!!quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef hornage het volgende:
[..]
jaaaa!!!!
Fluffy_Augurk + 1
[edit]deeplinking werkt nietVanaf 1 minuut
[/edit]
wat is woei?quote:
Dit valt minder opquote:Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is woei?
(en niet kunnen bellen in je baas zn tijd, en wel dit bij elkaar zoeken... )
Ow, wil je ook nog een lijstje van films die ik echt vet vind, maar waarvan ik weet dat die mening niet gedragen wordt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die staat heul niet in je lijstje!
quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dit valt minder opZit met nogal wat mensen op de kamer maar met mn rug naar de muur.
Woei is gewoon een uitroep van vreugde
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!quote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, wil je ook nog een lijstje van films die ik echt vet vind, maar waarvan ik weet dat die mening niet gedragen wordt?
Nouja, waar ik eigenlijk op doelde was dat Alone in the Dark absoluut geen geniale film isquote:Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!
Doe dan nog maar een vraagje, want ik ben ook geen fan van Uwe, hoewel hij wel een cultfiguur geworden isquote:Op maandag 21 september 2009 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nouja, waar ik eigenlijk op doelde was dat Alone in the Dark absoluut geen geniale film isNet als iedere andere Uwe Boll film
![]()
Ben geen fan van de Resident Evil reeks, maar echt slecht issie niet
Extra lijstje staat in het meettopic onder de eerste lijstquote:Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor... hoewel deze film toch sowieso door fluffy geseconded wordt!
quote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Extra lijstje staat in het meettopic onder de eerste lijst
quote:Op maandag 21 september 2009 12:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Welke acteur, en naar welke van zijn films staan welke verwijzingen in het plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.....
Ik zie een Pinguin, dus denk ik automatisch aan Hugh Jackman.... :S
quote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.....
Ik zie een Pinguin, dus denk ik automatisch aan Hugh Jackman.... :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |