quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kun je naar de meet komen.....
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Om 14.30 ga ik weer naar Inglourious Basterds in EHV. Maar ik kan wel om 18.00 naar de Pub komen. Als ik weet waar het is.
http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=6quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Om 14.30 ga ik weer naar Inglourious Basterds in EHV. Maar ik kan wel om 18.00 naar de Pub komen. Als ik weet waar het is.
zeg, ben ik jou persoonlijke slaaf ofzo... ?quote:
Je zou wel willen !quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, ben ik jou persoonlijke slaaf ofzo... ?
Andrea Gail it is...quote:
Lollige film met de helaas overleden Phil Hartman...quote:
Inderdaad, kan me nog goed herinneren dat ik er toentertijd erg kapot van was toen ik het te horen kreeg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lollige film met de helaas overleden Phil Hartman...![]()
Patch +1
Ook de manier waarop was natuurlijk erg crappy.... Doodgeschoten door zijn vrouw die daarna zichzelf doodschoot....quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Inderdaad, kan me nog goed herinneren dat ik er toentertijd erg kapot van was toen ik het te horen kreeg.
Jay Leno had toen ook een erg emotionele speech in z'n tonight show...
Bound?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:30 schreef Patch het volgende:
Welke film maakte de Wachowski Brothers voor The Matrix?
mr_anonimous + 1quote:
Hoe lang is dat al geleden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
Dat was overigens de eerste FMT-vraag ooit...
2002 geloof ik, ben niet helemaal zeker...quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al geleden?
geen ideequote:Op zaterdag 19 september 2009 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor welke voetbalclub zijn de hooligans onder aanvoering van Vinnie Jones in Eurotrip?
Voor iemand zonder ideeën scoor je wel veel....quote:
Gisteravond nogquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor iemand zonder ideeën scoor je wel veel....![]()
Patch +1
Ah je had al een sneakpreview met Tombolafan voor de meet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |