quote:Op maandag 21 september 2009 14:19 schreef Pinkapple het volgende:
De hint voor V for Vendetta is: de maand November (5 november om precies te zijn)
Zou niet weten waarvanquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
Uit het 500 Days of Summer topicquote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Zou niet weten waarvan![]()
Waar zou je mij dan van kennen?
O jaa, klopt!quote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Uit het 500 Days of Summer topic
Hij is wel een travestiet in de film, dus ik keur hem goed. Nu nog de hint uit het plaatje vissenquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
Confessions of a drag queen oid
Dat is misschien een travestiet is ofzo
die mannetjes beer heeft een oorbel en haarband?quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij is wel een travestiet in de film, dus ik keur hem goed. Nu nog de hint uit het plaatje vissen![]()
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (1994)
De hoofdband was al van The Lord of the Ringsquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die mannetjes beer heeft een oorbel en haarband?
Grrr....quote:Op maandag 21 september 2009 14:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De hoofdband was al van The Lord of the Rings![]()
tombolafan +1
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoorquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Grrr....
Alles goed behalve die hints....
Dacht dat die oorbel ook al bij Lotr hoorde
Weet niet wat 5 november inhoudt eigenlijk .....quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoor. Zoals die lieve Pinkapple liet zien
![]()
Remember, remember, the fifth of november... the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.quote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Weet niet wat 5 november inhoudt eigenlijk .....
Ik vind jou ook lief hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nou nou, die november had je toch wel moeten weten hoor. Zoals die lieve Pinkapple liet zien
![]()
dat vind ik echt heel oneerlijk eigenlijk...quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
Tijd voor een nieuwe vraag dunkt me zo
Dus Tombola
Anthony Hopkinsquote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat vind ik echt heel oneerlijk eigenlijk...
ik raad alleen per toeval die stomme oorbel (wat nergens op slaat want 1 oorbel kan ook bij een man) en dan heb ik het punt! terwijl ik verder niks wist...
Ik zal wel een nieuwe vraag stellen, maar t punt mag van mij naar Dopekoe (op voorwaarde dat hij er op de volgende meet wel is...)
Noem 6 van de 9 mannen die meer dan 1 keer een oscar voor beste acteur (beste mannelijk hoofdrol) kregen.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Anthony Hopkins
Clark Gable
Al Pacino
Marlon Brando
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |