Niet altijd, maar ik probeer hetquote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
Je stelt altijd leuke vragen, Intre.
Als je dat nou combineert met je post daarvoor, dan zit je bijna goedquote:
Ik dacht 'Oh, Gran Torino misschien, maar dat lijkt helemaal niet op een Gran Torino. Even googlen...'quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Wat?
Ah, dat heb ik ook wel. Ik google dan niet, maar als daarna iemand anders het post, baal ik wel eventjes dat ik twijfelde.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef California het volgende:
Ik dacht 'Oh, Gran Torino misschien, maar dat lijkt helemaal niet op een Gran Torino. Even googlen...'
Toen was het een Gran Torino.
Vooruit, reken ik dat goed. Gaspard Ulliel zou dat zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:11 schreef Jeeh het volgende:
Die jongen uit A Very Long Engagement en Paris, je t'aime.
Lastige naam.
Je zit inderdaad in de buurt, maar tis geen Jason...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
volgens mij is dat jason and tha argonauts of een van die andere griekse dingen
Uiteindelijk heeft de vader aan de Chinees een fiks geldbedrag gegeven..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gaf hij niet een uitvinding? Of wilde hij dat wel, maar die Chinees niet?
Patch+1quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef Patch het volgende:
John C. McGinley(?)
In ieder geval nog in:
The Animal
Office Space
Wagons East
Wild Hogs
Surviving the Game
The Rock
lagerquote:
200?quote:
mr_anonimous + 1quote:
InTrePidIvity +1quote:
Pfffff....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dertien films met Leslie Nielsen moet wel lukken.
ZVJZVMR.
Soul Manquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfffff....
Ik geef wel de voorzet....
Spy Hard
Naked Gun
Naked Gun 2 and half
Naked Gun 33 1/3
Mr Magoo
Airplane
Reposessed
Wrongfully Accused
2001 a space traversty
Bella kom nou morgen ook joh.... Marco Borsato kan toch niet optreden ivm faillisement.....quote:
Dan kun je naar de meet komen.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga morgen niet meer! Die vriendin met wie ik ging kan niet, dacht dat het volgende week was, en echt zin om te gaan heb ik ook niet meer. Zo geweldig leek het me toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |