Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oeh, die goede oude tijd
*UI weer terug neemt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!
Dat.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Fascination het volgende:
Naakte blondine aan bouwvakkers: "Wie wil mij?"
OMG.Zelfs de bouwvakkerts willen haar niet.
Als we toen wisten wat we nu weten.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
En Emimich ..
Mirre zou je het ziekenhuis in slaan als je alleen al probeerde haar aan te raken
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.quote:
Mwehe.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.Jij dan?
Of we nodigen Mirre uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
NB MOT TERUG!
Anders maakt iemand een kloon en praat die net als NB.
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben wel goed, ik had de pest aan:
- NB
- Krentenbol.
- Emimich. Mensenkennis ftw.
Ik vind 'm ook leuk.quote:
quote:
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.
Hangers.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen met dikke tieten mogen er ook wel zijn.
NB was baos.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Ik niet, maar ik heb dan ook een wansmaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Omdat ik ook.quote:
Haha herkenbaar. Alleen maar door dat Diggy Dex nummertjequote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.quote:
That's what she said!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Joah, tof dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.
Op een gegeven moment begon ik mij er ook aan te ergerenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Gast, doe wel even iets aan je kledingkeuze.
Je kan een kind toch moeilijk een vleermuis (no offense) als vader aandoen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al wel duidelijk.
Auti-punt +1
Bevestiging vooroordelen iedere fokker +1
Kaste-potentieel -1
Relatie met user Emimich -.5
Ik heet heulegaar geen Mathijs.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is Zuid Afrikaans voor Mathijs
Geen idee, k zal remlof eens pm'en.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
Hoevaak is Jordeeeh eigk gewaarschuwd en banned?![]()
Hoe koning dat 'ie steeds terugkomt.
Crane.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon ik mij er ook aan te ergeren
En Emimich had ik altijd al een hekel aan
Net alsCrane
trouwens, die ook zo'n rasautist bleek te zijn
Ik had een hekel aan Emimich, maar ik moet hem nageven, ik kon wel om sommige dingen lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[KLB Bagger SC #439] Waar Noorsbloed zijn crib showt
Die UI van BT.
[..]
[..]![]()
Ben jij nou een vrouw of nietquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
Die UI van BT.
[..]
[..]![]()
Euhm, ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw of niet
quote:
Met z'n kaste. Ik heb alleen het Emimich ontmaskering verhaal gemist.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan Emimich, maar ik moet hem nageven, ik kon wel om sommige dingen lachen.
Dat was toch een tijd onduidelijk?quote:
Zoveel is onduidelijk op dit forum.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat was toch een tijd onduidelijk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Crane.!
Toen vond iemand z'n foto en werd een compleet SC deel met zijn foto volgepompt.
Welke is dat?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met z'n kaste. Ik heb alleen het Emimich ontmaskering verhaal gemist.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Ja, dat is wel waar ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.
You are not alone, luister maar, van MJ.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik de enige die de topieks van JX geforceerd vind, en niet zoe heul grappig?
Barbaarse Koewerpers [+fotosoep]
Mwehe, en dan over z'n werk tijdens z'n werk praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar ja.En dat hij kerels die ook maar met een vinger zijn vriendin zouden aanraken compleet in elkaar zou meppen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef LudoSanders het volgende:
Dus ik zit zo eens te kijken wie die mailtjes allemaal gehad hebben, staat het mailadres van één van de jarige er nog tussen. Weg verrassing.
Veul te vroeg men.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en nu ga ik eten, het is immers 6 uur.
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
!!!!!!!!!!! INSTANT UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirre/Mirjam is net op zeer jonge leeftijd overleden aan de complicaties van haar zwangerschap. Noorsbloed, bij deze wensen we je al het beste in deze moeilijke tijd.
Groetjes
Metal Nederland
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]Juup die in dat topic helemaal doordraait.
[..]
Die PI van jouquote:
Prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]Juup die in dat topic helemaal doordraait.
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad.Oh nee, we nemen hem te serieus.
![]()
Ik zag overigens laatst nog de hyves van Crane, met zo'n uitgekiende foto waarop het nog wat lijkt. Erg sad.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.
Dat is best een lutser-actie.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, sommige mensen hè!
Twee vrienden (tweeling) van mij zijn binnenkort jarig. Dus met een paar man hebben we mailcontact over wat we geven en één zou hun moeder nog wel ff spreken over wat zij voor cadeau geeft.
Krijg ik net een mailtje waarin staat dat moeders de jongens wil verrassen met een Playstation 3. Tof, dan geven wij wel wat spellen en een controller, geslaagd cadeau, leuke verrassing ook.
Dus ik zit zo eens te kijken wie die mailtjes allemaal gehad hebben, staat het mailadres van één van de jarige er nog tussen. Weg verrassing.
Nee, hoor, ik ben wat dat betreft niks veranderd.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:06 schreef Siniti het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo een ramp als er ontdekt wordt dat iemand zich anders voordeed dan hij eigenlijk was
Ben jij nou een vrouw of nietquote:
Jules Deelder?quote:
Morgen vrij.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Morgen maar 1 lesuur (=45 minuten ;D )
Morgen maar twee lesuren (=2 uur). Vandaag was ik vrij.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
wazigquote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja!![]()
Die gast was echt wazig.
Tofquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
fuck it ik ga wel een kloon aanmaken zodat die kutgrappen niet meer langs komen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
YVONNE kan je zorgen voor t shirts met deze tekst
dit lied gaat over nb en ze vriendin
je dacht dat ze dood was ,maar dat ging er bij mij niet in
met me bord patat liep ik naar de tv
shownieuws was er op en dat is oke
niks te melden en niks gezien
zou het een hoax zijn ,nou mischien
de sc ging op onderzoek uit
en raad is wat over de schavuit
alles was verzonnen elk woord gelogen
zelfs juup kon het niet geloven
iedereen hier op ze kop
juup spetterdealles onder
slijm uit ze mond zo een gedonder
toen kwam NB hier zich melden
en gingen we een lekker potje schelden
iedereen ging te keer wat een feestzo leuk is het hier niet vaak geweest
en de beheerders zaten achter het net jesuz het is maar internet
Nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik wil hier ook enkele mensen apart mijn oprechte excuses aanbieden.
Gers: Sorry voor alles, en voor de kosten die je uiteraard terug krijgt.
Kali en dave : Het was een gimmick maar jullie lagen mij echt aan het hart,
en ik heb er extreem veel spijt van dat het zo is gelopen.
Devvie, Zotheid, Fas en BT : ook jullie een extreem sorry van mij.
Ik had nooit voor mogelijkheid gehouden dat het zo uit de hand zou lopen.
Nee, dat is te samenhangend. In 1 "gedicht" mogen maar 2 rijmende zinnen voorkomen en de hele meuk moet niks met elkaar te maken hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
wazig
wat is wazig
niets zo lekker
als een kutje
in de ochtend
Die actie van gers maakte het NB verhaal gewoon compleet. Fantastisch.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hoe heette
dat figuur dat
een tijd
zo in
de
sc heeft gepost?
[..]
Nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Ja. Wat is er met hem gebeurd?quote:
Een boek en een bloemetje.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die actie van gers maakte het NB verhaal gewoon compleet. Fantastisch.
Haha. Inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Wat is er met hem gebeurd?
[..]
Een boek en een bloemetje.
Ik zie voor me hoe NB zich in een coma lachte toen ze daadwerkelijk aankwamen.![]()
Ik moet nog even de 3Gs halen.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
YVONNE kan je zorgen voor t shirts met deze tekst
dit lied gaat over nb en ze vriendin
je dacht dat ze dood was ,maar dat ging er bij mij niet in
met me bord patat liep ik naar de tv
shownieuws was er op en dat is oke
niks te melden en niks gezien
zou het een hoax zijn ,nou mischien
de sc ging op onderzoek uit
en raad is wat over de schavuit
alles was verzonnen elk woord gelogen
zelfs juup kon het niet geloven
iedereen hier op ze kop
juup spetterdealles onder
slijm uit ze mond zo een gedonder
toen kwam NB hier zich melden
en gingen we een lekker potje schelden
iedereen ging te keer wat een feestzo leuk is het hier niet vaak geweest
en de beheerders zaten achter het net jesuz het is maar internet
Je oude iPhone is meteen afgedankt?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet nog even de 3Gs halen.
Op dat moment zou ieder normaal inzien wat hij aan heeft gedaan, maar NB niet. Die ging gewoon nog een tijdje door.quote:
Hij gaat niet meer aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je oude iPhone is meteen afgedankt?
Toch vind ik dat hij terug moet komen en gewoon posten. Hij zal heus nog wel eens lurken.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op dat moment zou ieder normaal inzien wat hij aan heeft gedaan, maar NB niet. Die ging gewoon nog een tijdje door.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer aan.
Hij zat in m'n broekzak tezamen met een lekkende pen.
wtf was er danquote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op dat moment zou ieder normaal inzien wat hij aan heeft gedaan, maar NB niet. Die ging gewoon nog een tijdje door.
Dan pest ik hem weg. Kutvampier.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij terug moet komen en gewoon posten. Hij zal heus nog wel eens lurken.
Prima.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan pest ik hem weg. Kutvampier.
Iedereen heeft voeten.quote:
Bij Odinsbaard, nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij terug moet komen en gewoon posten. Hij zal heus nog wel eens lurken.
Zelfs ik weet datquote:
Je vriendin gaat weer liever iets met haar vriendinnen doen in plaats van iets met jou te doen?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Ga je even heel snel inlezen jij.
Samenvatting?quote:
Dat maakte hem een faler.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, zulke dingen zei hij ook ja.![]()
Moet ik nu in mijn mand gaan liggen?quote:
Jawel. Maar dat zit hem in je maagdelijkheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus ik ben niet anders dan anderen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vriendin gaat weer liever iets met haar vriendinnen doen in plaats van iets met jou te doen?
Welke mand. De grond bedoel je.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet ik nu in mijn mand gaan liggen?
Hij heeft z'n foto's laten staan. Wat lief.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Noorsbloed
WAT?! Heb je mijn warme bedje verkocht?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke mand. De grond bedoel je.
GJWLOBTF?quote:
Wtf.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WAT?! Heb je mijn warme bedje verkocht?
[ afbeelding ]
Sowieso Major Lazerquote:
Pon de Floor is beter. Maar Major Lazerquote:
Ik weet wel dat jij er stiekem ook op hebt gelegen:quote:
Pon de Floor kan ik ook waarderen jaquote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pon de Floor is beter. Maar Major Lazer
Nein.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij er stiekem ook op hebt gelegen:
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is geheimtaal, IQM stijl
[KLB SC #1626] BKWLWERVLKLBRIQM
Ik zal dr vragen of het mag.quote:
Werklozen hebben altijd weekendquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werklozen hebben altijd weekend
Nee, we gaan keihard batsen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vriendin gaat weer liever iets met haar vriendinnen doen in plaats van iets met jou te doen?
Gaquote:
Gewone pics zijn ook goed. Eerlijk is eerlijk, je hebt mijne ook gezien (quote:
En nu een moeilijke vraag:quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu een moeilijke vraag:
Wat zou jij ervan zeggen als jouw vriendin niet met jou wil gaan batsen maar wel met haar 2 beste vriendinnen?
Het zal wel meevallen, ze lust toch geen vleesquote:
[..]
En nu een moeilijke vraag:
Wat zou jij ervan zeggen als jouw vriendin niet met jou wil gaan batsen maar wel met haar 2 beste vriendinnen?
Pics of nietgebeurd.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewone pics zijn ook goed. Eerlijk is eerlijk, je hebt mijne ook gezien ().
[..]
Het zal wel meevallen, ze lust toch geen vlees
Whehe![]()
Dat was het antwoord van mijn raadseltjequote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een halve MiVeR post.
Told ya.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar toch een
Omdat ik niet mee mag doen.
[..]
Het zal wel meevallen, ze lust toch geen vlees
Whehe![]()
O.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was het antwoord van mijn raadseltje
Onder de douche na het voetballen?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ruik chantage.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onder de douche na het voetballen?
Whehe![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik scheur niet uit. Hun probleem.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij zit wel in de wolken zo te zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Skylark. het volgende:
Hahhaa, ik heb Lakitu op Hyves gevonden![]()
![]()
!
http://lakitu1234.hyves.nl/?ref=sr
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Skylark. het volgende:
![]()
!
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Winner tacoquote:
Taco en zomer?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hi
Ja, ik merk dat ik redelijk veel post.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef jordeeeh het volgende:
Broekpaling gaat weer voor een van ouds niveau?
Ja ok, maar dan met extra veel sla ofzo?quote:
Hoe heb je me gevonden? Verwijder die link onmiddelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Skylark. het volgende:
![]()
!
GEEN IDEE.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik merk dat ik redelijk veel post.
Hoe zal dat zijn in november?
quote:
quote:
Ik vind lekker warm weer meestal wel zomers.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan met extra veel sla ofzo?
Dat vind ik wel zomers
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Over die bans + waarschuwingen toch?
Je vorige UI was minder vervelendquote:
Winter taco?quote:
Dit is zijn beste UI.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vorige UI was minder vervelend
Meen je nietquote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind lekker warm weer meestal wel zomers.
Dat zei ik toch al!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik vind t niet warm trouwensmaar dat kan aan mij liggen
Ik ben t er niet mee eensquote:
watquote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vorige UI was minder vervelend
Clitorale orgasmes beïnvloeden niet alleen je loopje, maar ook energie.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik vind t niet warm trouwensmaar dat kan aan mij liggen
Ohh woeps.. Overheen gelezen perhapsquote:
Ik had het gelezen ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Clitorale orgasmes beïnvloeden niet alleen je loopje, maar ook energie.
Braaf.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh woeps.. Overheen gelezen perhaps
Mijn excuses
Tijd om t uit te proberen dan..quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Clitorale orgasmes beïnvloeden niet alleen je loopje, maar ook energie.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was beter, maar mocht niet meer
Dat gifjes topic?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb alleen geen gif animator.
Misschien bedenk ik me nogquote:
Staat geen link in met een programma.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was het een plakkerig topic in GC.
O.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Staat geen link in met een programma.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben ook weer toe aan een andere UI.
Mein god.quote:
Anders postte je hier in november vorig jaar ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Dqod het volgende:
Bp waarom post jij eigenlijk zo snel/veel?
Wat is je reden en/of motivatie?
Ga je voor de 1e plaats in de dagcijfers.. Of...
Ja toen was ik er nog niet ehquote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders postte je hier in november vorig jaar ofzo.
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toen was ik er nog niet eh![]()
Maar ik heb dus iets gemist blijkbaar?
Okquote:
Ik heb wel een picca op m'n computer staan van m'n zusje. Uploaden of niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
BP, dim eens, ik hou het niet bij.
Ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel een picca op m'n computer staan van m'n zusje. Uploaden of niet?
Dat bekt niet lekker... Probeer het maar eens 10 x achter elkaar te zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker en epilepsie combo. Kankilepsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |