Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oeh, die goede oude tijd
*UI weer terug neemt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!
Dat.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Fascination het volgende:
Naakte blondine aan bouwvakkers: "Wie wil mij?"
OMG.Zelfs de bouwvakkerts willen haar niet.
Als we toen wisten wat we nu weten.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
En Emimich ..
Mirre zou je het ziekenhuis in slaan als je alleen al probeerde haar aan te raken
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.quote:
Mwehe.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.Jij dan?
Of we nodigen Mirre uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
NB MOT TERUG!
Anders maakt iemand een kloon en praat die net als NB.
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben wel goed, ik had de pest aan:
- NB
- Krentenbol.
- Emimich. Mensenkennis ftw.
Ik vind 'm ook leuk.quote:
quote:
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.
Hangers.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen met dikke tieten mogen er ook wel zijn.
NB was baos.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Ik niet, maar ik heb dan ook een wansmaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Omdat ik ook.quote:
Haha herkenbaar. Alleen maar door dat Diggy Dex nummertjequote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.quote:
That's what she said!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Joah, tof dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |