quote:In de Oostenrijkse hoofdstad Wenen heeft een wanhopige blondine zich naakt aangeboden op een bouwwerf. "Wie wil mij?", riep ze tot ieders verbazing. De stoere bouwvakkers zetten het allemaal op een lopen.
"We versieren graag meiden als ze voorbijwandelen. Bij ons is dat traditie, maar dit was erover", vertelt een werknemer. "We renden weg en verborgen ons tot de politie erbij kwam. Ik mag er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ze een van ons te pakken gekregen zou hebben."
Politiewoordvoerder Mario Hejl: "Niemand wilde haar. De vrouw werd gearresteerd en staat nu onder toezicht van een psychiater."
Bron: http://www.gva.be/nieuws/(...)ers-wie-wil-mij.aspx
Jij zou haar dus doen?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef RAVW het volgende:
dat overkomt mij nou nooit he dat ze hier aan de deur komen van wie wil mij grrrr ..
Kijken of ze echt zijn; dat is noodzakelijk onderzoek om te bepalen of ze wel echt naakt was.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef smiksmaksmek het volgende:
De wanhopige blondine is (te) corpulent.
En wat loopt die rechtse agent haar tiet te voelen?
[..]
Jij zou haar dus doen?
dat ligt er aanquote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef smiksmaksmek het volgende:
De wanhopige blondine is (te) corpulent.
En wat loopt die rechtse agent haar tiet te voelen?
[..]
Jij zou haar dus doen?
netjes geschoren +1quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
hangtieten -1
dik
-2
=
Nope , niet te doen
Hahaha, Fantastisch!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef TiMPiN het volgende:
We renden weg en verborgen ons tot de politie erbij kwam![]()
dis is toch standaard eis nummer 1 tegenwoordig .. haar is zo anno jaren 90quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
dis is toch standaard eis nummer 1 tegenwoordig .. haar is zo anno jaren 90
Japanse dames wel maar neem maar eens een Chinese damequote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Inderdaad.Dat zouden ze in Japan eens moeten leren.
Geile meiden tot je hun kokosmatten te zien krijgt.![]()
Eindelijk een man die wat dat betreft wél realistisch is. Als je sommigen hoort, damn.... die denken echt dat ze nog goddelijk zijn en blijven terwijl de realiteit toch vaak is dat ze het meer bij hun eigen leeftijdscategorie zouden moeten zoeken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat ligt er aan
maar ik ben ook een heel stuk ouder dan de gemiddelde gebruiker hier
dus ik kom vele dames tegen die al dat soort figuur hebben .. ja helaas ben ik al iets te oude voor 16 a 17 jarige dames ..
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
Japanse dames wel maar neem maar eens een Chinese dame
Die zijn geloof ik van natura al bijna kaal
Dank je voor het compliment hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef RehabNemesis het volgende:
[..]
Eindelijk een man die wat dat betreft wél realistisch is. Als je sommigen hoort, damn.... die denken echt dat ze nog goddelijk zijn en blijven terwijl de realiteit toch vaak is dat ze het meer bij hun eigen leeftijdscategorie zouden moeten zoeken.![]()
Chapeau!
ja ja genoeg he ,quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment hoor
Ach als je de leeftijd van 40 aan het naderen ben vind je andere dingen vele malen belangrijker dan alleen maar een uiterlijk..
Dus ga je daar veel minder op letten
oke een leuk gezicht is mooi mee genomen maar een kilo meer of minder daar ga je echt niet meer op letten.
zelf val ik persoonlijk ook meer op een Rubens type dame dan een magere vrouw.
Dus misschien heb ik dan een andere kijk er op ..
Ach ik zeg ook altijd maar wacht maar tot ze wat ouder worden dan zal je zien dat ze allemaal het zelfde worden .. mits er niet voor 10.000¤ verbouwd wordt maar dan is het geen puur natuur meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |