Ik post niet zo gek veel hoor. Stuk minder dan jullie. Zit alleen op een constant aantal. Maar post soms hele dagen niet of nauwelijks.quote:
WB!quote:Op donderdag 20 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
En Emimich ..
Mirre zou je het ziekenhuis in slaan als je alleen al probeerde haar aan te raken
Je moest eens weten..quote:Op donderdag 20 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
En Emimich ..
Mirre zou je het ziekenhuis in slaan als je alleen al probeerde haar aan te raken
Dude.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
En nog eens wat.
Jullie zitten allemaal wel te kankeren dat alto's zich afzetten tegen iedereen en alles en zich anders voelen dan de rest.
Maar dat is toch precies wat jullie allemaal zelf hebben veroorzaakt ?
Al vanaf het moment dat de eerste mensen andere dingen leuk vonden ( lees: Niet wat het merendeel leuk vind ) worden ze aangesproken met alto/gothic/metalhead/emo.
Keer op keer op keer word er verteld en gesuggereert dat alto's niet normaal zijn, en niet bij de " normale " mensen horen.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zich in de loop der jaren zijn gaan profileren als anders zijnde ?
Jarenlang zijn alto's bestempeld als anders, en nu beamen ze dat en gedragen ze zich ernaar en dan opeens is het allemaal slecht en blablabla ?
Het is jullie eigen schuld.
Waar maak je je druk om? Maatschappelijke druk is het lachertje onder OSM. Ik dacht juist dat alto's ook zo'n schijt hadden aan de maatschappij.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
En nog eens wat.
Jullie zitten allemaal wel te kankeren dat alto's zich afzetten tegen iedereen en alles en zich anders voelen dan de rest.
Maar dat is toch precies wat jullie allemaal zelf hebben veroorzaakt ?
Al vanaf het moment dat de eerste mensen andere dingen leuk vonden ( lees: Niet wat het merendeel leuk vind ) worden ze aangesproken met alto/gothic/metalhead/emo.
Keer op keer op keer word er verteld en gesuggereert dat alto's niet normaal zijn, en niet bij de " normale " mensen horen.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zich in de loop der jaren zijn gaan profileren als anders zijnde
Jarenlang zijn alto's bestempeld als anders, en nu beamen ze dat en gedragen ze zich ernaar en dan opeens is het allemaal slecht en blablabla ?
Het is jullie eigen schuld.
quote:Op donderdag 20 november 2008 04:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dude.
Neem alles even iets minder serieus.
Verlaat je hokje.
Take a little trip.
Besef dat je een halve minuut kwijt bent geraakt aan het lezen van deze nutteloze post.
Tiswah.
Ik ga slapen.
Irritante schrijfstijl.
Inderdaad.
Helemaal gelezen?
Nee
Loeder.
Alto's hebben helemaal geen schijt aan de maatschappij.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Maatschappelijke druk is het lachertje onder OSM. Ik dacht juist dat alto's ook zo'n schijt hadden aan de maatschappij.
Waarom zeg je jullie trouwens?
quote:Op donderdag 20 november 2008 04:06 schreef Emimich het volgende:
Mirre was een stuk minder recalcitrant toen ik mijn..
quote:
quote:
Excusez-moi, anti-kraak soldaat.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Respect moet je verdienen.
Ere wie ere toekomt.
En jij hebt dat respect in iedergeval niet gewonnen.
Er staan geen klonen in de kaste.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Emimich, een van de Kaste1-users heeft een kloon staan in Kaste5. Doe eens weg.
Is in Noorwegen wonen niets voor jullie?quote:Op donderdag 20 november 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Inderdaad een nieuw telg![]()
Eentje die met oude norme en waarden word opgevoed. ( 30 verschillende om precies te zijn)
Het begin van een nieuwe Viking generatie![]()
Dayuum van Beauregardquote:Op donderdag 20 november 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er staan geen klonen in de kaste.
Daar gaan we uiteindelijk ook naar toequote:Op donderdag 20 november 2008 04:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Is in Noorwegen wonen niets voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |