Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oeh, die goede oude tijd
*UI weer terug neemt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wilde je net zeggen dat je je oude UI weer terug moest nemen!
Dat.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef Fascination het volgende:
Naakte blondine aan bouwvakkers: "Wie wil mij?"
OMG.Zelfs de bouwvakkerts willen haar niet.
Als we toen wisten wat we nu weten.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
En Emimich ..
Mirre zou je het ziekenhuis in slaan als je alleen al probeerde haar aan te raken
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we toen wisten wat we nu weten.![]()
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.quote:
Mwehe.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nee, alleen die actie al maakt haar afstotelijk.Jij dan?
Of we nodigen Mirre uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
NB MOT TERUG!
Anders maakt iemand een kloon en praat die net als NB.
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben wel goed, ik had de pest aan:
- NB
- Krentenbol.
- Emimich. Mensenkennis ftw.
Ik vind 'm ook leuk.quote:
quote:
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noob, die waren de gangmakers, door hun hadden we sjeuigheid.
Hangers.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen met dikke tieten mogen er ook wel zijn.
NB was baos.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Ik niet, maar ik heb dan ook een wansmaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk.Hij's zo catchy.
Omdat ik ook.quote:
Haha herkenbaar. Alleen maar door dat Diggy Dex nummertjequote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.quote:
That's what she said!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als iemand IRL nou soms wat zegt zeg ik nu zo erachter: "Dat is wat ik zei tegen haar".
Joah, tof dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.
Op een gegeven moment begon ik mij er ook aan te ergerenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond hun echt kut. Emimich poste nog wel interessant, maar van die andere twee las ik de posts niet eens. Het ging toch allemaal nergens over en 90% bestond uit smilies.
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Gast, doe wel even iets aan je kledingkeuze.
Je kan een kind toch moeilijk een vleermuis (no offense) als vader aandoen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al wel duidelijk.
Auti-punt +1
Bevestiging vooroordelen iedere fokker +1
Kaste-potentieel -1
Relatie met user Emimich -.5
Ik heet heulegaar geen Mathijs.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is Zuid Afrikaans voor Mathijs
Geen idee, k zal remlof eens pm'en.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
Hoevaak is Jordeeeh eigk gewaarschuwd en banned?![]()
Hoe koning dat 'ie steeds terugkomt.
Crane.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon ik mij er ook aan te ergeren
En Emimich had ik altijd al een hekel aan
Net alsCrane
trouwens, die ook zo'n rasautist bleek te zijn
Ik had een hekel aan Emimich, maar ik moet hem nageven, ik kon wel om sommige dingen lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[KLB Bagger SC #439] Waar Noorsbloed zijn crib showt
Die UI van BT.
[..]
[..]![]()
Ben jij nou een vrouw of nietquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
Die UI van BT.
[..]
[..]![]()
Euhm, ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw of niet
quote:
Met z'n kaste. Ik heb alleen het Emimich ontmaskering verhaal gemist.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan Emimich, maar ik moet hem nageven, ik kon wel om sommige dingen lachen.
Dat was toch een tijd onduidelijk?quote:
Zoveel is onduidelijk op dit forum.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat was toch een tijd onduidelijk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Crane.!
Toen vond iemand z'n foto en werd een compleet SC deel met zijn foto volgepompt.
Welke is dat?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met z'n kaste. Ik heb alleen het Emimich ontmaskering verhaal gemist.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Ja, dat is wel waar ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij was echt kut. Hij praatte alleen voor dat wijf dat z'n vriendin was, dat hij zin had in vlees en dat hij 's avonds everzwijn ging eten. Daarbij schrijft hij niet interessant en kapt hij z'n regels af. Vre-se-lijk figuur.
You are not alone, luister maar, van MJ.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik de enige die de topieks van JX geforceerd vind, en niet zoe heul grappig?
Barbaarse Koewerpers [+fotosoep]
Mwehe, en dan over z'n werk tijdens z'n werk praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar ja.En dat hij kerels die ook maar met een vinger zijn vriendin zouden aanraken compleet in elkaar zou meppen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef LudoSanders het volgende:
Dus ik zit zo eens te kijken wie die mailtjes allemaal gehad hebben, staat het mailadres van één van de jarige er nog tussen. Weg verrassing.
Veul te vroeg men.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en nu ga ik eten, het is immers 6 uur.
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
!!!!!!!!!!! INSTANT UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirre/Mirjam is net op zeer jonge leeftijd overleden aan de complicaties van haar zwangerschap. Noorsbloed, bij deze wensen we je al het beste in deze moeilijke tijd.
Groetjes
Metal Nederland
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]Juup die in dat topic helemaal doordraait.
[..]
Die PI van jouquote:
Prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]Juup die in dat topic helemaal doordraait.
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad.Oh nee, we nemen hem te serieus.
![]()
Ik zag overigens laatst nog de hyves van Crane, met zo'n uitgekiende foto waarop het nog wat lijkt. Erg sad.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die juup vond ik anders ook maar een kankerknaap die zo sneu depressief zat te doen in zo'n bepaalde periode, eigenlijk hadden we hem scheermessen moeten doneren.
Dat is best een lutser-actie.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, sommige mensen hè!
Twee vrienden (tweeling) van mij zijn binnenkort jarig. Dus met een paar man hebben we mailcontact over wat we geven en één zou hun moeder nog wel ff spreken over wat zij voor cadeau geeft.
Krijg ik net een mailtje waarin staat dat moeders de jongens wil verrassen met een Playstation 3. Tof, dan geven wij wel wat spellen en een controller, geslaagd cadeau, leuke verrassing ook.
Dus ik zit zo eens te kijken wie die mailtjes allemaal gehad hebben, staat het mailadres van één van de jarige er nog tussen. Weg verrassing.
Nee, hoor, ik ben wat dat betreft niks veranderd.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke is dat?
Mensen veranderen:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:06 schreef Siniti het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo een ramp als er ontdekt wordt dat iemand zich anders voordeed dan hij eigenlijk was
Ben jij nou een vrouw of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |