quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Waar haalt hij het gore left vandaan om steeds te vermelden dat de oppositie het niet met elkaar eens is?
Hij HEEFT niet eens een mening!
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Waar haalt hij het gore left vandaan om steeds te vermelden dat de oppositie het niet met elkaar eens is?
Omdat ie 0 antwoorden geeft en alleen maar verwijst naar de schriftelijke antwoorden die voor geen meter deugen. Althans wat er tot nu toe door de oppositie wordt voorgelezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag geïrriteerd
GL is me toch iets té treehuggerig, maar bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Libereco het volgende:
Ik wil een kabinet D66, VVD en GroenLinks.
Idd, de oppositie hoeft geen beleid te maken.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.
Precies. En toch is dit al de derde dag op rij dat ik dit lulargument moet aanhoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.
Bos dinsdag bij EénVandaag ook. Het is duidelijk afgesproken werk.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef Kjerring het volgende:
'Bij u in de kamer loopt het alle kanten uit'
Wie had er nou ook zo'n quote laatst, dat de oppositie het niet met elkaar eens was? Was dat nou bij DWDD?
Goed meta-niveauquote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef TAV74 het volgende:
goed opmerking dat hij alleen procesafspraken biedt trouwens
Vind haar ook pijnlijk slecht overkomen. Ik heb het gevoel dat ze als minister, hoezeer ik het ook vaak met haar oneens was, een stuk beter overkwam dan nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:57 schreef Dunckie het volgende:
Oi Oi Oi, Verdonk gaat weer af als een gieter, haar grapjes zijn nog slechter dan die van Maurice de Hond in Voetbal International
Het is blijkbaar nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef justanick het volgende:
En Pechtold dan ook nog even doodleuk uit zien leggen wat een regering moet doen.
![]()
Maar ze heeft wel een punt omtrent de samenstelling van de commissies...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind haar ook pijnlijk slecht overkomen. Ik heb het gevoel dat ze als minister, hoezeer ik het ook vaak met haar oneens was, een stuk beter overkwam dan nu.
Het gekke is dat ik bij haar helemaal niet meekrijg wat ze inhoudelijk zegt..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef justanick het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt omtrent de samenstelling van de commissies...
Dat is ook wel nodig als je de woorden van Balkenende goed wil analyseren, een zeker mate van abstractie. Anders is er echt niets uit te halen.quote:
Ze zijn nooit begonnen...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef marky het volgende:
Deze regering is uitgeregeerd het is duidelijk dat ze op de boel passen en hopen dat deze economische shit overwaait.
Wanneer zijn ze begonnen met regeren dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef marky het volgende:
Deze regering is uitgeregeerd het is duidelijk dat ze op de boel passen en hopen dat deze economische shit overwaait.
Alleen als één van de regeringspartijen meestemt.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er eigenlijk een brede basis voor de motie van wantrouwen en dat er nieuwe verkiezingen komen?
Als je Pechtold, Rutte en Halsema zo hoort, lijkt het er haast wel op.
De regeringspartijen zijn daar sowieso tegen, dus een meerderheid sowieso niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er eigenlijk een brede basis voor de motie van wantrouwen en dat er nieuwe verkiezingen komen?
Dat dacht ik ook al. Misschien dat ze (alleen al als statement) een motie in moeten dienen...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
wilders was wel goed ookal komt hij met flauwekulquote:Op donderdag 17 september 2009 16:59 schreef Kjerring het volgende:
Kunnen we niet ook een prijs voor slechtste debater invoeren? Waar dan Balkenende, Verdonk en Wilders naar solliciteren?
En de hoofdprijs wordt ook spannend, Pechtold of weer Halsema.
Vraag me zoiets ook af .... of is het toch allemaal hakken in het zand zetten?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft de oppositie een meerderheid dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |