quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Waar haalt hij het gore left vandaan om steeds te vermelden dat de oppositie het niet met elkaar eens is?
Hij HEEFT niet eens een mening!
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Waar haalt hij het gore left vandaan om steeds te vermelden dat de oppositie het niet met elkaar eens is?
Omdat ie 0 antwoorden geeft en alleen maar verwijst naar de schriftelijke antwoorden die voor geen meter deugen. Althans wat er tot nu toe door de oppositie wordt voorgelezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag geïrriteerd
GL is me toch iets té treehuggerig, maar bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Libereco het volgende:
Ik wil een kabinet D66, VVD en GroenLinks.
Idd, de oppositie hoeft geen beleid te maken.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.
Precies. En toch is dit al de derde dag op rij dat ik dit lulargument moet aanhoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, de oppositie bestaat uit meerdere partijen, die hoeven het niet eens te zijn.
Bos dinsdag bij EénVandaag ook. Het is duidelijk afgesproken werk.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef Kjerring het volgende:
'Bij u in de kamer loopt het alle kanten uit'
Wie had er nou ook zo'n quote laatst, dat de oppositie het niet met elkaar eens was? Was dat nou bij DWDD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |