quote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Careautist
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.quote:
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met je schele ogen die omhoog staan,
Je snapt m niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?
Ah, ik ga in december alquote:Op donderdag 17 september 2009 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.
watquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat Ernie die heeft, heeft jouw moeder ze ook?
Is Ernie jouw moeder?
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.quote:
Vanavond pas. Mark komt hier danquote:
Wanneer kom ik dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Ga je niet naar Ajax?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Zeker!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.
In duitsland waren in eerste instantie ook alle concerten uitverkocht maar men besloot om op 3 uurtjes afstand nog extra concerten in te lassen. Mazzeltje dus.
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meerquote:
Kom maar een keerquote:
Ah ja, dat is wel een grote afstand ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meer. Ben zondag nog wel geweest hoor, maar wedstrijden doordeweeks wordt em niet zo vaak meer.
Jij gaat wel?
Ik heb nu nog een week-ov, al ligt mijn weekend-ov al klaar. Maar dan nog, ik heb donderdag tot 5 uur les, dan red ik het sowieso al niet. En ik ben wel zo'n braaf borstje dat niks wilt missenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een grote afstand ja!
Ik vond die passe-partout nou niet bepaald duur, 50 euro maar.
Of heb je een weekend-ov?
Maar ik ga inderdaad wel ja, één van de slechts 15.000
Zo'n modelstudentjequote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een week-ov, al ligt mijn weekend-ov al klaar. Maar dan nog, ik heb donderdag tot 5 uur les, dan red ik het sowieso al niet. En ik ben wel zo'n braaf borstje dat niks wilt missen![]()
50 euro voor 3 potjes voetbal is idd mooie prijs.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jordyhet spijt me. Wat ik zei sloeg inderdaad nergens op
kusje.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:50 schreef Beauregard het volgende:
Alleen IQM's bijdragen zijn de moeite waard. Meer! Meer!
Ik las dat ook l en toen dacht ik al, o hier gaat IQM zeker nog op terug komenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik las dat ook l en toen dacht ik al, o hier gaat IQM zeker nog op terug komen![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat BB een leuk merk is voor een boxer, en ja voor zoveel geld ga ik hem ook boven mijn broek uitsteken ook.
Counterstrike?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme die kankerhuisgenoot zit altijd te downloaden waardoor ik mijn potje cs online met een ping van 400 speel
Ja counterstrikequote:Op donderdag 17 september 2009 13:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Counterstrike?
Zeg er wat van dan!
Mensen die dan ook echt uploadenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja counterstrike
Wel eens gedaan, maar volgens mij zit die gast bij zo'n torrentcommunity waarbij je moet uploaden wat je download. En dat uploaden verneukt je internetsnelheid echt
Torrentsquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja counterstrike
Wel eens gedaan, maar volgens mij zit die gast bij zo'n torrentcommunity waarbij je moet uploaden wat je download. En dat uploaden verneukt je internetsnelheid echt
HIT & RUN!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dan ook echt uploaden![]()
Ik heb gewoon een programmaatje ervoor waardoor je doet alsof je uploadt.
Ik kan het niet eens afkijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
Ik zag dit filmpje net weer.Mijn god.
Plaatsvervangende schaamte all over the place.
Dus het is geen systeemfout dat iedereen er 10 bijkrijgt ofzo?quote:
Hoezo krijg jij er notes bij?quote:
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Lakitu het volgende:
Even een vraagje, jongens: hebben jullie er sinds gister ook 10 notes bij, of ligt het aan mij?![]()
![]()
Gelul.quote:
Ik denk haast wel zeker één van nijnja in PUB vanwege die juicyhil-/Kanye-photoshop en die andere... vast niks ergs, ik gok door een modje die vanuit de onderbuik reageert.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij er notes bij?Ik heb er 1 bij, maar daar had ik zelf om gevraagd bij BT.
Knap, na één hele dag.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt waar.
Ik heb geen notes nu.
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon weer 1 nu, wtf echt!
Als het hiervoor is, is het echt fucking zielig:
[..]
Dan had ie vast de buik vol van je reacties.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk haast wel zeker één van nijnja in PUB vanwege die juicyhil-/Kanye-photoshop en die andere... vast niks ergs, ik gok door een modje die vanuit de onderbuik reageert.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Gast, betaal 4 euro om je notes in te zien, kijk wat je fout doet en leef nog lang en gelukkig of zo.![]()
Je druk maken om notes
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?Betalen om te zien wat mensen die je niet kent schrijven over je posts op een internetforum
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Gast, betaal 4 euro om je notes in te zien, kijk wat je fout doet en leef nog lang en gelukkig of zo.![]()
Je druk maken om notes
Ik ben ook niet van plan om ze te krijgen.quote:
Euh... ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?![]()
Ze zijn aan het slowchatten in je notes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?![]()
Ja, en ondertussen zit jij je dus wel druk te maken om je notes.quote:
Joh.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om ze te krijgen.
Met een abbo kun je ze automatisch lezen, en het zou niet leuk zijn om kritiek te moeten lezen.
Het mag duidelijk zijn het ontvangen van kritiek niet mijn sterkste punt is.
Ik maakte gewoon een constatering.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen zit jij je dus wel druk te maken om je notes.
Dat wordt dan de kleinste flashmob in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef afcajos het volgende:
Whehe zoiets wil ik nog eens gaan uithalen met mn homies
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wordt dan de kleinste flashmob in de geschiedenis van de mensheid.
Da's met de meeste leuke dingen die je ziet en wil nadoen zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Maar zoiets lijkt me wel lachen. Alleen teveel gedoe om het te regelen/voorbereiden.
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's met de meeste leuke dingen die je ziet en wil nadoen zo.
Wat zou het toch straks mooi zijn als jij ook opeens een vent van 45 blijkt met 4 kinderenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.
Nadoen misschien niet, doen wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.
45 okee... maar 4 kinderen?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat zou het toch straks mooi zijn als jij ook opeens een vent van 45 blijkt met 4 kinderen
Ik ben veel banger dat dadelijk uitlekt dat ik nog thuis woon en eigenlijk helemaal geen vriendin heb.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
45 okee... maar 4 kinderen?Ik kan 1 kind al niet uitstaan. Bovendien voel ik me al oud genoeg met 27 jaar.
Thanks.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
iqm is goed op dreef met die fotoshops, complimenten
Ik word gekquote:
Oh, nice.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word gek. Kom ik er vandaag achter dat ik een hele bestemmingsanalyse van dat graf eiland moet maken, voor we er naartoe gaan. En ik heb daar dus helemaal geen tijd voor
. Nouja, dat steken ze maar lekker in hun kontje dan
.
Wil jij me vanavond helpen met taalvaardigheid? -d en -t heb ik al onder de knie (denk ik)
.
Omdat we met zo'n online netwerk werken, waar mij niets over is uitgelegd. Dus ik had geen idee dat ik bepaalde dingen allang had moeten doen/invoeren. Ik loop een beetje achter de feiten aanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, nice.Hoezo kom je daar vandaag pas achter?
Ik kan vanavond niet. Ik help m'n vriendinnetje dan al met haar interview-voorbereidingen.
Tsk, tsk.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat we met zo'n online netwerk werken, waar mij niets over is uitgelegd. Dus ik had geen idee dat ik bepaalde dingen allang had moeten doen/invoeren. Ik loop een beetje achter de feiten aan.
En wie is er nou belangrijker?! Zij of ik
! Ik heb daar morgen een tentamen over hoor
. Zij kan wel wachten
.
Wie is het?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
En nu is het tijd voor jong, vrouwelijk schoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de klapperrrrrrrrrrrr van de week:
[ afbeelding ]
*zwijmel*
Mocht ik maar niet mee. Ik zou onze lieve heer op de knietjes bedankenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsk, tsk.Dadelijk mag je niet mee!
![]()
Zij heeft dat interview morgen.
Oh, boehoe, er wordt één minuut niet gereageerd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Hier is ook al geen ene fuck te doen.
Willa Holland.quote:
Wat, Kreta is toch tof?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mocht ik maar niet mee. Ik zou onze lieve heer op de knietjes bedanken.
En ja, Ik weet dat je nu doordenkt. En zo bedoel ik het niet
!
Ow, lekker op het laatste moment dan zeg.
Je mag wel in m ijn plaats gaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, boehoe, er wordt één minuut niet gereageerd.
[..]
Willa Holland.![]()
![]()
[..]
Wat, Kreta is toch tof?
Whaha!Moet je horen wie het zegt.
quote:
quote:
Dat vind ik één!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Hier is ook al geen ene fuck te doen.
Kom maar meisje.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mocht ik maar niet mee. Ik zou onze lieve heer op de knietjes bedanken.
Nee, dank je.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel in m ijn plaats gaan.
.
ff googlen dan maar!quote:
Serieusquote:
Nederlandquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dank je.Ik hoef niet naar Kreta, ik voel me hier sowieso goed. Ik hoef niet naar Rome toe, ik voel me hier sowieso goed. Ik blijf liever in mijn eigen land.
Dus ik ga niet ver weg, nee, ik ga niet ver weg. Wat ze ook vertellen, het is hier niet zo slecht, ik - ga - niet - ver -weg.
Note?quote:
quote:
Heb gewoon dingen te doen op het momentquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De mensen in deze SC schijnen nog een leven te hebben.
Vast wel, ze zegt me alleen verder niks. Ik heb geen ene film of serie gezien waar ze in gespeeld heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit eerder foto's van haar heb gepost...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, ze zegt me alleen verder niks. Ik heb geen ene film of serie gezien waar ze in gespeeld heeft.
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef jordeeeh het volgende:
tering wat is school demotiverend
klinkt als een liedje van samson en gertquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dank je.Ik hoef niet naar Kreta, ik voel me hier sowieso goed. Ik hoef niet naar Rome toe, ik voel me hier sowieso goed. Ik blijf liever in mijn eigen land.
Dus ik ga niet ver weg, nee, ik ga niet ver weg. Wat ze ook vertellen, het is hier niet zo slecht, ik - ga - niet - ver -weg.
Ech he. Waar is die BobbyBeestinbed kloon nou van?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]'t Is echt zonde van de database.
Pluspunten voor jou.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klinkt als een liedje van samson en gert
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ech he. Waar is die BobbyBeestinbed kloon nou van?
Weet ik veel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ech he. Waar is die BobbyBeestinbed kloon nou van?
Nee, jij serieus?quote:
Ik kan de yeah... no van Jim Carrey niet vinden, anders had die hier gestaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik verdenk jou in ieder geval wel van de lieveheer-kloon.
Ik heb nog nooit van m'n leven een kloon gemaakt. Dat vind ik echt ZO pauper en kansloos.quote:
Wil je daar een eerlijk antwoord op?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven een kloon gemaakt. Dat vind ik echt ZO pauper en kansloos.
Waar zie je me wel niet voor aan?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan de yeah... no van Jim Carrey niet vinden, anders had die hier gestaan.
Wil jij dáár een eerlijk antwoord op?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op?
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op?
Voor een man van 56.quote:
Wááróm niét?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef Allure_ het volgende:
Die streepjes op de e, a & o lukken me ook niet meer. Ik mis ze
.
Omdat ik dom ben, en mijn laptop niet begrijp.quote:
Pardon?! 52 pas hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een man van 56. [ afbeelding ]
Een toetsenbord is een toetsenbord.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben, en mijn laptop niet begrijp.
Laatste wat ik erover wil zeggen: ik heb er ondertussen weer 1 bij. En ik heb serieus nergens gepost behalve in de SC sindsdienquote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen zit jij je dus wel druk te maken om je notes.
Sorry hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een toetsenbord is een toetsenbord.
Dan is het misschien wat IQM zegt, dat ze aan het slowchatten zijn in je notes.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover wil zeggen: ik heb er ondertussen weer 1 bij. En ik heb serieus nergens gepost behalve in de SC sindsdien
Hebben ze niks beters te doen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het misschien wat IQM zegt, dat ze aan het slowchatten zijn in je notes.
Dat zijn fags jaquote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die het stoer vinden om notes te krijgen.
sómmìgé nótés zìjn pósìtíéf dús dàt ís dàn wél léúkquote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die het stoer vinden om notes te krijgen.
M'n gráp wát dóé jéquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
sómmìgé nótés zìjn pósìtíéf dús dàt ís dàn wél léúk
Droevigquote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik krijg powerpoint-les.
Wtf..
True, ik heb namelijk nog nooooooooit met pp gewerkt.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DroevigErg droevig
Ik krijg in het 4e jaar les over de pico-manier van projecten. Dat is een les op woensdag van 11 tot 11.45, en dat is de enige les op die dagLeraar vindt het ook een bullshit les, en er valt amper uitleg over te geven, dus kloten we de hele les en dan mogen we weer naar huis
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, ik heb namelijk nog nooooooooit met pp gewerkt.
* Kuch.
Die les is zeker verplicht?
Die goeie ouwe tijd...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef Allure_ het volgende:
Die streepjes op de e, a & o lukken me ook niet meer. Ik mis ze
.
JA, ik ben benieuwd wat ik nu weer leer op pp -gebied.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Er valt ook zoveel over te leren
JepEn omdat dit jaar onderwijsinspectie langskomt schijten ze m en wordt er extra op afwezigheid gelet
Leraar zei al "K heb respect voor jullie dat jullie toch steeds komen
".
Hij zegt ook altijd dat onze school zaken niet voor elkaar heeft, en dat we gewoon met graftehardware moeten werken.
Hij kaart het steeds weer aan bij de vergadering, maar heeft geen zin
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoi
Ik heb nu 144 rapporten ingewerkt
Ik houd van kloonsquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven een kloon gemaakt. Dat vind ik echt ZO pauper en kansloos.
Waar zie je me wel niet voor aan?
Je kan toch opnieuw wachtwoorden aanvragen?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van kloons
Ik had er best veel.
stomme hacker
RIP kloons
Als ik nog wist welke E-mailadressen ik ervoor gebruikt had.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan toch opnieuw wachtwoorden aanvragen?
[ afbeelding ]
Wat voor soort kloons had jij dan voornamelijk? Relkloons? Kloons die zich voordeden als een echt iemand? R&P-kloons?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik nog wist welke E-mailadressen ik ervoor gebruikt had.
O het gaat vast wel, maar een mail gaan sturen is me wat teveel moeite, ik maak wel weer een keer een paar nieuwe
Ik zeg: pauper & kansloos.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van kloons
Ik had er best veel.
stomme hacker
RIP kloons
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben in feite ook een kloon.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Fascination dat was.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had ooit een kloon "Palingbroek". Omdat je mocht klonen maar niet rellen met die kloon. En toch heeft remlof 'm geshredderd.
Jij bent gewoon een grote hoax. Net zoals dat ik in mijn fantasieen stomende seks had met Barney. Bleek ie gewoon keihard gay te zijn.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fascination dat was.
PWNED!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een grote hoax. Net zoals dat ik in mijn fantasieen stomende seks had met Barney. Bleek ie gewoon keihard gay te zijn.
[ afbeelding ]
Jij vindt zes véél? Puhlease.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die JamesBrownie varianten waren omdat ik steeds mn WWs kwijtraakte omdat ik ze dagelijks veranderde uit paranoia
Ik had een serieuze kloon, voor dingen waarvan ik vind dat niet iedereen ze hoeft te weten en ik had twee andere kloons. Gewoon, zomaar eigenlijk
Nou ja, ik had er een stuk of 6Maar de rest gebruikte ik echt nooit. ( twee heb ik "gekregen" van iemand anders)
Kun je pauper vinden, ik vond het wel leuk eigenlijk
Heb je zelf twitter, eigenlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier, lotgenoten: http://twitter.com/#search?q=ik%20ben%20moe
Dat was zonder mn JB accountsquote:Op donderdag 17 september 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
PWNED!![]()
![]()
![]()
!!!!
[..]
Jij vindt zes véél? Puhlease.Kom terug als je er minstens twintig hebt gehad.
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zelf twitter, eigenlijk?
Whehe twitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ] Heb ik toch al 's gezegd.
Nee, dat is te makkelijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
IQM is overal van de partij. Zelfs op Sugababes.
Bij m'n stagebedrijf gingen ze zelfs met elkaar twitteren.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Whehe twitter.
In wat voor soort omgevingen wordt er nou eigenlijk veel getwitterd?
Concertenhet OV ofzo
Ik weet van een paar bedrijven dat ze het op de werkvloer gebruiken
Wat? De chickies of de site zelfquote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is te makkelijk.
[..]
Bij m'n stagebedrijf gingen ze zelfs met elkaar twitteren.![]()
Beide.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat? De chickies of de site zelf?
Ohquote:Op donderdag 17 september 2009 16:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ] Heb ik toch al 's gezegd.
Jammer dat je dan wakker moest wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb net 2,5 uur geslapen.
Middagslaapjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb net 2,5 uur geslapen.
Fijn voor je oma.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doet m'n ouwe oma van 76 ook.
Pics?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doet m'n ouwe oma van 76 ook.
Pics van je vriendin.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat je dan wakker moest worden
HAHA, HIER HET VRIENDJE VAN BARNEY:quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een grote hoax. Net zoals dat ik in mijn fantasieen stomende seks had met Barney. Bleek ie gewoon keihard gay te zijn.
[ afbeelding ]
Nou hallo.quote:
Daar zit een kern van logica in.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
Middagslaapjes zijn voor mensen die overdag moe zijn. [ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
HAHA, HIER HET VRIENDJE VAN BARNEY:
[ afbeelding ]
[KLB SC #1629] You have a pussy, I have a dickquote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef jordeeeh het volgende:
Care.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[KLB SC #1629] You have a pussy, I have a dick
HE OKE SORRY MAN DAT IK NIET HET INTERNET IEDERE SECONDE F5.quote:
Wie zeurt er nou dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef Allure_ het volgende:
jordeeeh begint echt ouwe zemelaar trekjes te krijgen.
[ afbeelding ]
Familie Knotsquote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je je hand uit je broek halen!! HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUquote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen!! HUHUHUHUHUHUHUHUHUHU
"Johannaaaaa!"quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kanye.quote:"I realize that my place and position in history is that I will go down as the voice of this generation, of this decade, I will be the loudest voice," he said in an interview on Wednesday. "It's me settling into that position of just really accepting that it's one thing to say you want to do it and it's another thing to really end up being like Michael Jordan."
Whehe, nice!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik plas in m'n broek van het lachen en de sinaasappelsap komt uit m'n neus, terwijl ik een klein stijfje heb!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik plas in m'n broek van het lachen en de sinaasappelsap komt uit m'n neus, terwijl ik een klein stijfje heb!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik plas in m'n broek van het lachen en de sinaasappelsap komt uit m'n neus, terwijl ik een klein stijfje heb!![]()
![]()
![]()
Over water kun je inderdaad drijven.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, ik overdreef.Het was gewoon water.
Wat is 'ie toch bescheiden, hè.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over water kun je inderdaad drijven.
Hoe kan jij plassen, terwijl je...quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrouwen die denken een mening te moeten hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij.
Omdat je loopt te zeuren, geef ik daar mijn oprechte mening over.
quote:Top 100 van woensdag 16 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 273 IQM
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij.
Omdat je loopt te zeuren, geef ik daar mijn oprechte mening over.
Dat dus. Ga koken ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen die denken een mening te moeten hebben.
Sharen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mij zojuist vergrepen aan het eerste pilsje van vandaag
Kokenquote:
van woede denk ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oke, komt ie dan he:
koken met potten en pannen
Doe ik. Ik giet af en toe een beetje in de vagina van je moeder.quote:
BWHEHEHE, 4EBE KOOKT MET LESBISCHE MEISJES!!111quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oke, komt ie dan he:
koken met potten en pannen
Ik wist het.quote:
GRRRquote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHE, 4EBE KOOKT MET LESBISCHE MEISJES!!111
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe ik. Ik giet af en toe een beetje in de vagina van je moeder.
Ah, vandaar die ragluchtquote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe ik. Ik giet af en toe een beetje in de vagina van je moeder.
Hoezo weer?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
IQM, gefeliciteerd man! Weer gewonnen. Is dat nu een hattrick?
[..]
Pak je telefoon eens joh kookmuts!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor vanavond![]()
![]()
![]()
lekker swingen weetzelluf
quote:Top 100 van maandag 14 september 2009
001. 360 jordeeeh
002. 310 IQM
003. 198 LudoSanders
quote:Top 100 van dinsdag 15 september 2009
001. 317 IQM
002. 258 jordeeeh
003. 216 Szura
Je hebt gelijk, je moet alleen vandaag nog ff winnen om je hattrick te voltooien.quote:Top 100 van woensdag 16 september 2009
001. 273 IQM
002. 256 Nielsch
003. 200 mr_anonimous
Zal m vast wel lukken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt gelijk, je moet alleen vandaag nog ff winnen om je hattrick te voltooien.
Wat. Enkel kwaliteit van mijn zijde.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh en IQM, stelletje spammers
Ik heb 'm gedownload.quote:
Ik geloofde mezelf bijna.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat. Enkel kwaliteit van mijn zijde.
Dan moet ik opstaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pak je telefoon eens joh kookmuts!
En IQM maar klagen toen ik een maand lang op de 1e plek stond.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt gelijk, je moet alleen vandaag nog ff winnen om je hattrick te voltooien.
Een maand?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En IQM maar klagen toen ik een maand lang op de 1e plek stond.
quote:
Ja, volgens mij nog langer zelfs. Ik had toen 10200 posts ongeveer in 1 maand.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maak een hijsinstallatie die invaliden ook thuis hebben. Met een druk op de knop naar de wc!
Geloof me, die had je al.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik gelijk zo'n bejaardenstatus.
Goed bericht. Denk ik.quote:
Dat was November oid toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, volgens mij nog langer zelfs. Ik had toen 10200 posts ongeveer in 1 maand.
Een passieve tillift.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maak een hijsinstallatie die invaliden ook thuis hebben. Met een druk op de knop naar de wc!
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope, aangezien ik zo meteen weg ben.quote:
November of september inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed bericht. Denk ik.
[..]
Dat was November oid toch?
[..]
Een passieve tillift.
Ik wist hetquote:
1 Dubbele bypass graag.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nog behoefte aan mijn college MB over het hart 4ebe?
Hey metaalhoofdje.quote:
Dat is alweer (bijna) een jaar geleden. Tijd voor een nieuw offensief!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
November of september inderdaad.
Is dat een ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 Dubbele bypass graag.
Nee, wilde ik wel doen, maar dat eerste nummer vond ik niet zo, lisz nog wat.quote:
Dan heb je alsnog genoeg posts gemaakt vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Nope, aangezien ik zo meteen weg ben.
Ik begin al weer wat meer te posten merk ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is alweer (bijna) een jaar geleden. Tijd voor een nieuw offensief!
Plaats / aantal / gebruikerquote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Dit was die 10k in de maand.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Dit was die 10k in de maand.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je eentje 1,37% van alle posts op het forum en 7,70% van alle posts in KLB in een maand geplaatst hebben..
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 10332 Broekpaling
002. 3314 Noorsbloed
003. 3141 jordeeeh
004. 2885 Devvie
005. 2797 gers
006. 2689 NoelGallagher
007. 2524 Emimich
008. 2314 Breathtaking
009. 2305 4EverBlackEyed
010. 2199 IQM
011. 2174 Kali-Mist1
012. 1844 Florian_
013. 1542 Fascination
014. 1532 Silentalarm
015. 1498 Zotheid
Alleen maar SC.
Neen, ik ben er weer.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik begin al weer wat meer te posten merk ik.Het is weer koud aan het worden buiten he.
![]()
Maar er zitten me toch een paar droeftoeters in dat topic, altijd maar geilen om in die lijst te zitten.
Sommige kregen er zelfs de pleuris is toen ik 2 weken achter elkaar tussen de 4 en 600 posts had ofzo.
Best wel zielig om je druk te maken op welke plek je staat qua postaantallen op een forum.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik begin al weer wat meer te posten merk ik.Het is weer koud aan het worden buiten he.
![]()
Maar er zitten me toch een paar droeftoeters in dat topic, altijd maar geilen om in die lijst te zitten.
Sommige kregen er zelfs de pleuris is toen ik 2 weken achter elkaar tussen de 4 en 600 posts had ofzo.
Die hele cd is.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wilde ik wel doen, maar dat eerste nummer vond ik niet zo, lisz nog wat.
Dat was vlak voor zijn verhuizing.quote:
Oeh, die goede oude tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was vlak voor zijn verhuizing.
[KLB BAGGER SC #462] Imo`s, vampirefreaks en sexboeken
Dat topic.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |