quote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Careautist
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.quote:
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met je schele ogen die omhoog staan,
Je snapt m niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?
Ah, ik ga in december alquote:Op donderdag 17 september 2009 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.
watquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat Ernie die heeft, heeft jouw moeder ze ook?
Is Ernie jouw moeder?
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.quote:
Vanavond pas. Mark komt hier danquote:
Wanneer kom ik dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Ga je niet naar Ajax?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Zeker!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.
In duitsland waren in eerste instantie ook alle concerten uitverkocht maar men besloot om op 3 uurtjes afstand nog extra concerten in te lassen. Mazzeltje dus.
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meerquote:
Kom maar een keerquote:
Ah ja, dat is wel een grote afstand ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meer. Ben zondag nog wel geweest hoor, maar wedstrijden doordeweeks wordt em niet zo vaak meer.
Jij gaat wel?
Ik heb nu nog een week-ov, al ligt mijn weekend-ov al klaar. Maar dan nog, ik heb donderdag tot 5 uur les, dan red ik het sowieso al niet. En ik ben wel zo'n braaf borstje dat niks wilt missenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een grote afstand ja!
Ik vond die passe-partout nou niet bepaald duur, 50 euro maar.
Of heb je een weekend-ov?
Maar ik ga inderdaad wel ja, één van de slechts 15.000
Zo'n modelstudentjequote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een week-ov, al ligt mijn weekend-ov al klaar. Maar dan nog, ik heb donderdag tot 5 uur les, dan red ik het sowieso al niet. En ik ben wel zo'n braaf borstje dat niks wilt missen![]()
50 euro voor 3 potjes voetbal is idd mooie prijs.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jordyhet spijt me. Wat ik zei sloeg inderdaad nergens op
kusje.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:50 schreef Beauregard het volgende:
Alleen IQM's bijdragen zijn de moeite waard. Meer! Meer!
Ik las dat ook l en toen dacht ik al, o hier gaat IQM zeker nog op terug komenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik las dat ook l en toen dacht ik al, o hier gaat IQM zeker nog op terug komen![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat BB een leuk merk is voor een boxer, en ja voor zoveel geld ga ik hem ook boven mijn broek uitsteken ook.
Counterstrike?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme die kankerhuisgenoot zit altijd te downloaden waardoor ik mijn potje cs online met een ping van 400 speel
Ja counterstrikequote:Op donderdag 17 september 2009 13:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Counterstrike?
Zeg er wat van dan!
Mensen die dan ook echt uploadenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja counterstrike
Wel eens gedaan, maar volgens mij zit die gast bij zo'n torrentcommunity waarbij je moet uploaden wat je download. En dat uploaden verneukt je internetsnelheid echt
Torrentsquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja counterstrike
Wel eens gedaan, maar volgens mij zit die gast bij zo'n torrentcommunity waarbij je moet uploaden wat je download. En dat uploaden verneukt je internetsnelheid echt
HIT & RUN!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dan ook echt uploaden![]()
Ik heb gewoon een programmaatje ervoor waardoor je doet alsof je uploadt.
Ik kan het niet eens afkijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
Ik zag dit filmpje net weer.Mijn god.
Plaatsvervangende schaamte all over the place.
Dus het is geen systeemfout dat iedereen er 10 bijkrijgt ofzo?quote:
Hoezo krijg jij er notes bij?quote:
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Lakitu het volgende:
Even een vraagje, jongens: hebben jullie er sinds gister ook 10 notes bij, of ligt het aan mij?![]()
![]()
Gelul.quote:
Ik denk haast wel zeker één van nijnja in PUB vanwege die juicyhil-/Kanye-photoshop en die andere... vast niks ergs, ik gok door een modje die vanuit de onderbuik reageert.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij er notes bij?Ik heb er 1 bij, maar daar had ik zelf om gevraagd bij BT.
Knap, na één hele dag.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt waar.
Ik heb geen notes nu.
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon weer 1 nu, wtf echt!
Als het hiervoor is, is het echt fucking zielig:
[..]
Dan had ie vast de buik vol van je reacties.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk haast wel zeker één van nijnja in PUB vanwege die juicyhil-/Kanye-photoshop en die andere... vast niks ergs, ik gok door een modje die vanuit de onderbuik reageert.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Gast, betaal 4 euro om je notes in te zien, kijk wat je fout doet en leef nog lang en gelukkig of zo.![]()
Je druk maken om notes
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?Betalen om te zien wat mensen die je niet kent schrijven over je posts op een internetforum
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Gast, betaal 4 euro om je notes in te zien, kijk wat je fout doet en leef nog lang en gelukkig of zo.![]()
Je druk maken om notes
Ik ben ook niet van plan om ze te krijgen.quote:
Euh... ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?![]()
Ze zijn aan het slowchatten in je notes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier had ik dus nog 59 notes. En sinds die post heb ik volgens mij niet echt iets gedaan. Heb wel die fag van pub een kotsmongool genoemd, maar of je daar 10 notes voor krijgt?![]()
Ja, en ondertussen zit jij je dus wel druk te maken om je notes.quote:
Joh.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om ze te krijgen.
Met een abbo kun je ze automatisch lezen, en het zou niet leuk zijn om kritiek te moeten lezen.
Het mag duidelijk zijn het ontvangen van kritiek niet mijn sterkste punt is.
Ik maakte gewoon een constatering.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen zit jij je dus wel druk te maken om je notes.
Dat wordt dan de kleinste flashmob in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef afcajos het volgende:
Whehe zoiets wil ik nog eens gaan uithalen met mn homies
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wordt dan de kleinste flashmob in de geschiedenis van de mensheid.
Da's met de meeste leuke dingen die je ziet en wil nadoen zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Maar zoiets lijkt me wel lachen. Alleen teveel gedoe om het te regelen/voorbereiden.
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's met de meeste leuke dingen die je ziet en wil nadoen zo.
Wat zou het toch straks mooi zijn als jij ook opeens een vent van 45 blijkt met 4 kinderenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.
Nadoen misschien niet, doen wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Wd nadoen heb ik doorgaans niet zo'n moeite.
45 okee... maar 4 kinderen?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat zou het toch straks mooi zijn als jij ook opeens een vent van 45 blijkt met 4 kinderen
Ik ben veel banger dat dadelijk uitlekt dat ik nog thuis woon en eigenlijk helemaal geen vriendin heb.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
45 okee... maar 4 kinderen?Ik kan 1 kind al niet uitstaan. Bovendien voel ik me al oud genoeg met 27 jaar.
Thanks.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
iqm is goed op dreef met die fotoshops, complimenten
Ik word gekquote:
Oh, nice.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word gek. Kom ik er vandaag achter dat ik een hele bestemmingsanalyse van dat graf eiland moet maken, voor we er naartoe gaan. En ik heb daar dus helemaal geen tijd voor
. Nouja, dat steken ze maar lekker in hun kontje dan
.
Wil jij me vanavond helpen met taalvaardigheid? -d en -t heb ik al onder de knie (denk ik)
.
Omdat we met zo'n online netwerk werken, waar mij niets over is uitgelegd. Dus ik had geen idee dat ik bepaalde dingen allang had moeten doen/invoeren. Ik loop een beetje achter de feiten aanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, nice.Hoezo kom je daar vandaag pas achter?
Ik kan vanavond niet. Ik help m'n vriendinnetje dan al met haar interview-voorbereidingen.
Tsk, tsk.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat we met zo'n online netwerk werken, waar mij niets over is uitgelegd. Dus ik had geen idee dat ik bepaalde dingen allang had moeten doen/invoeren. Ik loop een beetje achter de feiten aan.
En wie is er nou belangrijker?! Zij of ik
! Ik heb daar morgen een tentamen over hoor
. Zij kan wel wachten
.
Wie is het?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
En nu is het tijd voor jong, vrouwelijk schoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de klapperrrrrrrrrrrr van de week:
[ afbeelding ]
*zwijmel*
Mocht ik maar niet mee. Ik zou onze lieve heer op de knietjes bedankenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsk, tsk.Dadelijk mag je niet mee!
![]()
Zij heeft dat interview morgen.
Oh, boehoe, er wordt één minuut niet gereageerd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Hier is ook al geen ene fuck te doen.
Willa Holland.quote:
Wat, Kreta is toch tof?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mocht ik maar niet mee. Ik zou onze lieve heer op de knietjes bedanken.
En ja, Ik weet dat je nu doordenkt. En zo bedoel ik het niet
!
Ow, lekker op het laatste moment dan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |