quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef funrider het volgende:
Wat linkjes naar de Expeditie Robinson officiële website in de startpost zou handig zijn.
Ook de fansite toevoegen zou handig zijn.
Expeditie Robinson fansite 1 | fansite 2 | wikipedia |
quote:
4 dusquote:Dennis, 35 jaar, Rotterdam, branche manager, woont samen met zijn vriend.
Die Igor komt deze Expeditie ook nog wel uit de kast denk ikquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Igor komt deze Expeditie ook nog wel uit de kast denk ik
Hij had wel echt die rugzak op die ze bij Expeditie Robinson ook gebruiken!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef Irrem het volgende:
[..]
Met z'n dwarsfluit en z'n beste maat: de rugzak?![]()
En dan vrouwen die naar dat eiland gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Deceit het volgende:
tvp
Krijgen we nou nog een mannenafl.??
Second that.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:38 schreef Reflectionne het volgende:
Even een tvp'tje voor dit topic..
Vanavond weer
Maar kom op, die voordeurquote:
Dat is juist dat ik kijkquote:
Voor mij zijn ze nog te dik.quote:
Ze hebben daar geen weegschaal, Coosquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze nog te dik.![]()
Ik kijk over zes weken wel.
waarom? echt zo een NO NO teamspeler, lijkt me toch vrij belangrijk als je zo'n zware kist mee moet sjouwen, waardeloze instelling, zou m het liefst zo snel mogelijk dumpenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan die vrouwen echt niet uit elkaar houden![]()
die Igor is trouwens ook wel briljant hoor
Lastpakken zát! Die zijn echt neit zomaar weg allemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er moeten echt wel wat lastpakken in dat programma blijven de komende weken anders val je in slaap voor die tv!
* Vrohdon agrees.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Toxic_nl het volgende:
Wat zou er eigenlijk van de wereld terecht zijn gekomen al waren er alleen maar vrouwen, en geen mannen? Hadden we nu dan ook stroom, auto's en vliegtuigen?
Dit soort televisie moet je aan van die feministische kutwijven laten zien.
Snap het ook niet echt. Blijkbaar hadden de meeste dames minder problemen met Simone en was Lianne gewoon een beetje vreemd mens, dat ze zelfs nog voor Marina er uitgestemd werd.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik snapte niet helemaal waarom die ene meid eruit moest, maar die had het niet bepaald tactisch aangepakt geloof ik.
Is mij niet opgevallen, valt wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Waaghals het volgende:
Die Lianne laat me aan Kelly denken, is die soms ook omgebouwd?
Lijkt me niet:quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Waaghals het volgende:
Die Lianne laat me aan Kelly denken, is die soms ook omgebouwd?
Ja, en was zij het ook niet die zei "ik zou zo een jaar op een strand kunnen leven", en daarna heel hard weg rende voor een spinnetje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Die Lianne ook in die filmpjes thuis"Ja, ik leef ook heel basic" terwijl mamsie haar thee en lekkers komt serveren bij het huiswerk maken
Haha, schitterend geformuleerdquote:Expeditie Robinson geeft aan dat vrouwen het zwakke geslacht zijn, ze zijn bekrompen, kunnen niet op de lange termijn plannen en niet handelen in teamverband. Ze zijn rancuneus, afgunstig, haatdragend, en gespeend van iedere vorm van zelf-reflectie. Ze zijn achterbaks en lui, en voelen zich allemaal heel belangrijk en gelijkwaardig. Ze eisen respect zonder ook maar iets te doen wat er voor zou zorgen dat ze het ook echt verdienen.
Esmeralda.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef banananasi het volgende:
Verder hoop ik nog steeds dat Esmeralda het gaat winnen, tof wijf.
Ik ook niet, dit is toch ook Esmeralda?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan die vrouwen echt niet uit elkaar houden![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Esmeralda.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, dit is toch ook Esmeralda?
[ afbeelding ]
Veel vrouwenvleesch, gezeur, gezanik, geroddel en achterklap. Niet veel dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet kijken dit jaar.
Hoe is deze serie ?
Mis ik veel ?
Marjolein is een zeiksnolquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:42 schreef June. het volgende:
Marjolein vind ik tof. Evenals Esmeralda!
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef PhalanX het volgende:
Expeditie Robinson geeft aan dat vrouwen het zwakke geslacht zijn, ze zijn bekrompen, kunnen niet op de lange termijn plannen en niet handelen in teamverband. Ze zijn rancuneus, afgunstig, haatdragend, en gespeend van iedere vorm van zelf-reflectie. Ze zijn achterbaks en lui, en voelen zich allemaal heel belangrijk en gelijkwaardig. Ze eisen respect zonder ook maar iets te doen wat er voor zou zorgen dat ze het ook echt verdienen.
Niet dat een kamp vol mannen betere televisie op kan leveren, want die zijn over het algemeen georganiseerd, gericht op hun doel, ze zijn zich bewust van andermans zwakheden en werken daar omheen. Ze zijn direct en leggen hun geschillen snel neer of leggen ze bij als het nodig is voor de groep. Ze werken hard en vragen niet veel. Mannen zijn wat dat betreft maar saai.
Ik mis dus juist veelquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel vrouwenvleesch, gezeur, gezanik, geroddel en achterklap. Niet veel dus
Ik zie je echt álleen daarover posten altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef qonmann het volgende:
Ik kijk vooral oor de lekkere meiden naar Robinson tv
Dat andere kamp hing ook aan het rad hoorquote:Op zondag 20 september 2009 10:12 schreef sverbern het volgende:
Esmeralda = cool, net als eigenlijk heel kamp zuid wel. stoer hoor, aan dat rad hangen!
Ik verheug me nu al op de confrontatie Simone (de wannabe-leider) vs. Esmeralda (de natuurlijke leider).
nog even genieten van de beeldenquote:
Bloeden in de zee en hopen dat er geen haai langs komtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef DuchessX het volgende:
Sowieso, hoe gaat dat dan als je daar ongesteld bent?
Allerlei messen kwijtgemaakt dacht ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef josja het volgende:
Ik lette even niet op, wat heeft Igor gedaan?
Ah, de handigerdquote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Allerlei messen kwijtgemaakt dacht ik.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef neilpad het volgende:
Oude snoepert Marcel (53) heeft Marina (46) nu al in zijn zak zitten overigens.
Misschien is hij toch terug gekomen op het feit dat hij haar te oud vond..
Ze ging inderdaad erg stevig tekeer tegen die arme Gillquote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef neilpad het volgende:
Damn ik word gewoon bang als Esmeralda aan het schreeuwen is![]()
Yepquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Inderdaad
Zei ze op het eind nou iets van "maar ik wil marcel wel hier houden" ?
Het bleken in ieder geval niét alleen maar praatjes te zijn van onze casanova.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef neilpad het volgende:
Oude snoepert Marcel (53) heeft Marina (46) nu al in zijn zak zitten overigens.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef banananasi het volgende:
Heeft iemand trouwens een cap van die brief aan het eind? Volgens mij kon je nog wat meer lezen.
D'r was er ook één die de nicotine miste. Daar kun je je heel akelig door gaan voelen!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Mooie plaatjes!
Vind het inderdaad jammer dat er elk jaar weer faalhazen tussen zitten die na een week alweer naar huis willen..
Ik mis mijn mamaGrow some fucking balls..
Roken is ook voor paupers.. Dat was die einzelgänger van die advocate. Wat een raar wijf was dat zeg...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:14 schreef Gia het volgende:
[..]
D'r was er ook één die de nicotine miste. Daar kun je je heel akelig door gaan voelen!!
Maar dan geef je je toch niet voor zoiets op!
Ben ik helemaal met je eens. Die meent echt vanwege haar leeftijd de wijsheid in pacht te hebben!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Roken is ook voor paupers.. Dat was die einzelgänger van die advocate. Wat een raar wijf was dat zeg...
Zondag, 2 x geloof ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef sjaakspark het volgende:
Heb gisteren helaas de aflevering gemist. Iemand enig idee wanneer de herhaling komt?¿
Dat dus. Igor is wel koning voedsel zoeken, alleen doet hij dat liever solo....quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is dat willen stoppen ook een resultaat van jezelf niet bezighouden. Als je de hele dag op een strandje ligt ga je natuurlijk ook wel enorm nadenken over thuis en over wat je allemaal niet hebt. Zorg dan gewoon dat je iets te doen hebt. Ga voedsel zoeken, probeer te vissen, doe in ieder geval iets. Al ga je maar bestek maken van babmoe, of mandjes proberen te vlechten van die palmbladeren. Al dat rondgehang, logisch dat je dan naar huis wil.
Kwam er ook niet zo'n 'compliment' tegen Esmeralda toen ze de fuik uit gingen zetten, "ja, ze heeft er ook zo veel tijd in gestoken" eh ja, je hebt niks anders dan veel tijd. Beter doe je dan gewoon iets.
Esmeralda bleef bij die proef zelf veel te recht staan. Dat andere meisje moest zover voorover leunen dat dat gewoon niet te doen is. Esmeralda had ook meer naar voren moeten leunen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net teruggekeken, leuke aflevering.
Vond die Esmeralda wel erg schreeuwerig tijdens die proef, zo kreeg die Jill/Gill ook geen zelfvertrouwen natuurlijk. Wel jammer van die zeurtypes die nu alweer naar huis willen, maarja, dat is elk jaar.
Ben benieuwd naar de kampwissel - dan ziten er straks dus 2 mannen bij 11 (of 12?) vrouwen.
Mee eens. En daarvoor werd nog zo leuk gezegd dat Esmeralda zo sociaal en niet te aanwezig was.. daar komen ze nu ook wel van terug.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Esmeralda bleef bij die proef zelf veel te recht staan. Dat andere meisje moest zover voorover leunen dat dat gewoon niet te doen is. Esmeralda had ook meer naar voren moeten leunen.
Nu waren bij die proef de mannen ook wel iets in het voordeel. Die zijn namelijk al langer en kunnen dan makkelijker zo'n brug vormen.
Maar ik blijf erbij dat het aan Esmeralda lag dat ze verloren. En maar kankeren op dat wicht.
Volgens mij niet, volgens mij is Esmeralda toch een stuk zwaarder dan Jill. Als zij verder voorover leunt, heeft Jill niet genoeg kracht om haar tegen te houden. Was dus beter als ze het met 2 vrouwen hadden gedaan met dezelfde fysieke gestalte zodat ze elkaar in evenwicht houden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Esmeralda bleef bij die proef zelf veel te recht staan. Dat andere meisje moest zover voorover leunen dat dat gewoon niet te doen is. Esmeralda had ook meer naar voren moeten leunen.
Nu waren bij die proef de mannen ook wel iets in het voordeel. Die zijn namelijk al langer en kunnen dan makkelijker zo'n brug vormen.
Maar ik blijf erbij dat het aan Esmeralda lag dat ze verloren. En maar kankeren op dat wicht.
Jammer dat daar geen foto van te vinden is.
Ik wou zelf iets typen, maar toen zag ik deze post en daar staat eigenlijk alles al in. +1 dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef Gia het volgende:
Ben ik helemaal met je eens. Die meent echt vanwege haar leeftijd de wijsheid in pacht te hebben!!
Was toch die ene die commentaar gaf op het afdakje wat die meisjes aan 't bouwen waren?
Laat die grieten dat toch proberen, 't is niet dat ze echt nog wat anders omhanden hebben!
Verder liep het hele zootje te zeuren over honger, terwijl ze halve dagen lagen te zonnen. Ga dan eten zoeken. In een oerwoud vind je heus wel iets eetbaars, als is het dan maar fruit of wortels, het vult toch.
Maar nee, we maken eerst de voorraad rijst op en hopen dan weer nieuw eten te krijgen van de crew.
Zo niet, dan gaan we gewoon naar huis!
Dat ze niet net zover als Jill voorover moest buigen, heb je gelijk in, maar nu stak ze niet meer dan haar armen iets naar voren. Die arme jill moest bijna horizontaal en dan overeind blijven!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij is Esmeralda toch een stuk zwaarder dan Jill. Als zij verder voorover leunt, heeft Jill niet genoeg kracht om haar tegen te houden. Was dus beter als ze het met 2 vrouwen hadden gedaan met dezelfde fysieke gestalte zodat ze elkaar in evenwicht houden.
Zou wel makkelijk zijn om daarmee de complotten te ondermijnen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Heerlijke aflevering!
Doreen had het echt slecht, goede beslissing om die eruit te halen. Een natte krant had nog meer stevigheid over. Combinatie van te weinig eten en teveel inspanning heeft haar genekt... Zonde, was wel een aardig kind zo langzamerhand.
Die advocate is geweldig, helemaal alleen met de regen bij het kampvuur
En volgende week weer een kamp shuffle, dat is al de zoveelste keer. Zouden ze dat nu elke keer gaan doen? Vind het wel wat hebben, dat je nergens zeker van bent.
Ik vermoed dat dat ook de reden is. Zoals vorig jaar was ook niet leuk meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn om daarmee de complotten te ondermijnen..
Ja idd.. Dat was ff een pareltje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat ook de reden is. Zoals vorig jaar was ook niet leuk meer.
Hoewel, die kop van die ene, die er toen uit moest!! Geert was 't?
Dat was toch wel het mooiste ER moment ever!
Da's wel een beetje understatementquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef berney het volgende:
alleen het komt wat rot uit haar strot.
doe eens samenvatting, niet gezien toen en kan hier geen youtube kijken...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja idd.. Dat was ff een pareltje!
Kwam eropneer dat Geert iedereen in het handje had en in het complot om iemand anders weg te stemmen. Hij dacht dat hij gebakken zat en had volgens mij ook de hele expeditie nog vrijwel nooit een stem gehad. Nu dus pats boem eruit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
doe eens samenvatting, niet gezien toen en kan hier geen youtube kijken...
Die heeft ook mazzel dat er veel zelf uit willen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Roken is ook voor paupers.. Dat was die einzelgänger van die advocate. Wat een raar wijf was dat zeg...
Blijft geweldig!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:23 schreef Deceit het volgende:
Ja dan toch ff voor de mensen die het gemist hebben:
Geerts eliminatie
Ze wil er zelf toch ook uit?? Dus eigenlijk heeft ze pech ;Pquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Die heeft ook mazzel dat er veel zelf uit willen.
Anders was zei er op zeker uit gegaan.
Oke, zo klinkt 't wel gaaf!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef banananasi het volgende:
Er waren nog 5 kandidaten in het spel: Hans, Yin, Geert, Hiukwan en Sharon.
Hans, Yin en Geert hadden een complot om met z'n 3tjes de finale in te gaan.
Hiukwan was de volgende 'target' voor de 3, maar wist de 'drie-eenheid' te breken.
Geert had Hiukwan verteld dat hij op Sharon zou gaan stemmen, omdat hij dacht dat Hiu ook op Sharon zou stemmen. Hij zou zoiezo niet op Hiu stemmen, want vier tegenstemmen had geen nut, met 3 lag ze er ook al uit (in de veronderstelling dat Sharon dus ook op Hiu zou stemmen zodat ze er nog een ronde in kon blijven).
Toen is ze naar Sharon gegaan en haar overtuigd om op Geert te stemmen. Hiu zou dan ook op Geert stemmen, zodat Hiu en Geert gelijk kwamen te staan in stemmen. Maar omdat Geert al een tegenstem meer had gekregen in een vorige eilandraad, vloog hij er dus uit.
Volgens mij liet ze het een beetje in het midden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ze wil er zelf toch ook uit?? Dus eigenlijk heeft ze pech ;P
En die gene die d'r leuk vindt.. Denk dat je een van de weinigen bent ja.. Ze doet alsof ze alles beter weet omdat ze toevallig ouder is.. Ik weet niet hoor, heb niet echt gemerkt waar ze wel gelijk in heeft..
en voor de samensmelting waren Geert en Hiu nog de enige van kamp Noord of Zuid.. en hun hadden elkaar belooft nooooit op mekaar te stemmen. Maar geert ging wel lekker met die Yin en Hans complotten smeden. Ze hadden ook iedereen 1 voor 1 eruit gestemd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, zo klinkt 't wel gaaf!haha, mooie actie
Bij het zien van het filmpje was 't toch niet zo duidelijk voor me..
Juist niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij liet ze het een beetje in het midden.
Typische psycholoog
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Da's wel een beetje understatement
En ik vind Igor ook wel wat aandoenlijks hebben
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ze wil er zelf toch ook uit?? Dus eigenlijk heeft ze pech ;P
En die gene die d'r leuk vindt.. Denk dat je een van de weinigen bent ja.. Ze doet alsof ze alles beter weet omdat ze toevallig ouder is.. Ik weet niet hoor, heb niet echt gemerkt waar ze wel gelijk in heeft..
Jawel, voor iedereen die heeft gekeken was het gewoon duidelijk dat Hiu had moeten winnen. Zij is dan ook voor mij de winnares.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Vorig jaar was het eind nog veel beter (en slechter). Het begon al met de dood van Ernst-Paul wat een dikke domper op de finale was. Daarna ook nog eens dat de prijs niemand gegund werd
Echt geweldig was dat!
even gefixtquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:00 schreef June. het volgende:
[..]
Jawel, voor iedereen die heeft gekeken was het gewoon duidelijk dat Hiu Geert eenoor had moeten winnen. Zij Hij is dan ook voor mij de winnares winnaar.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef berney het volgende:
Ik ben zeker weer de enigste fan van Carine.
Heerlijk mens, die mag van mij er lang in blijven. In veel punten heeft ze gewoon gelijk.alleen het komt wat rot uit haar strot.
Carine en Marina , die vallen me ook het meest op, die mogen erin blijven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Starbuck2 het volgende:
Is het al donderdag![]()
ik heb eigenlijk nog niet eens een favoriet.....
Die uitzending op RTL doet het bij mij ook niet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef Myworld het volgende:
Vanavond 23.15 op 2 Be herhalinggeen idee of wij die zender hebben hier
Ik had het zelfde probleem als jij maar ineens kon ik vanavond na opnieuw proberen af te spelen een mediaspeler update downloaden waardoor hij wel goed afspeelt. Dus wellicht lukt het je nu wel.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef Myworld het volgende:
Vanavond 23.15 op 2 Be herhalinggeen idee of wij die zender hebben hier
De meest intelligentste?quote:Op zondag 27 september 2009 01:18 schreef Musti het volgende:
Ik vind nl Carine, de meest intelligentste van de hoop
jawel hoor, had in topic #2 reeds vermeld dat ze de mooiste tieten had.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik hoor niemand over die ENORME tieten van esther
wel jammer van dat smerige accentquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef RijstNatie het volgende:
Oja en Yolanda is de lekkerste van het stel![]()
Inderdaad, dat ze rechten heeft gestudeerd straalt er niet echt vanaf. Ze kan niet eens een fatsoenlijk pleidooi voor zichzelf maken om haar eigen argumenten hard te maken, behalve ''jaa, maar jij bent veel jonger, wat weet jou nou''.quote:Op maandag 28 september 2009 09:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
De meest intelligentste?
Ik vind haar maar een lelijke graftak en een onvolwassen zeurpiet
Als ik voor deze foto een titel zou moeten verzinnen zou ik denken aan woorden als lui, verveling, nutteloos, desinteresse...quote:
Rotturdamsquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
wel jammer van dat smerige accent
Aflevering 4 is donderdag en zondag uitgezonden. Zie http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=35720.0quote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aflevering 4 is nog niet uitgezonden, dus kun je die ook nog niet kijken via de site ... voor degenen die dachten dat het stuk is ...
Dat was het idd! Die Hiu kon ik in het begin wel schieten, maar deze actie was echt fenomenabel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef banananasi het volgende:
Er waren nog 5 kandidaten in het spel: Hans, Yin, Geert, Hiukwan en Sharon.
Hans, Yin en Geert hadden een complot om met z'n 3tjes de finale in te gaan.
Hiukwan was de volgende 'target' voor de 3, maar wist de 'drie-eenheid' te breken.
Geert had Hiukwan verteld dat hij op Sharon zou gaan stemmen, omdat hij dacht dat Hiu ook op Sharon zou stemmen. Hij zou zoiezo niet op Hiu stemmen, want vier tegenstemmen had geen nut, met 3 lag ze er ook al uit (in de veronderstelling dat Sharon dus ook op Hiu zou stemmen zodat ze er nog een ronde in kon blijven).
Toen is ze naar Sharon gegaan en haar overtuigd om op Geert te stemmen. Hiu zou dan ook op Geert stemmen, zodat Hiu en Geert gelijk kwamen te staan in stemmen. Maar omdat Geert al een tegenstem meer had gekregen in een vorige eilandraad, vloog hij er dus uit.
Dat was een wilde inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Pretletter het volgende:
Deze serie is ook wel leuk, met die geile Marcel enzo, maar eigenlijk hebben we in al die jaren maar 1 echte Robinson gezien. De legendarische Frans!
[ link | afbeelding ]
Dat was ook wel leuk trouwens. Aan het begin vond iedereen Hiu vervelend, maar aangezien Yin en Hans nog veel vuiler waren gunde iedereen het Hiuquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:27 schreef Pretletter het volgende:
[..]
Dat was het idd! Die Hiu kon ik in het begin wel schieten, maar deze actie was echt fenomenabel!
Fransquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Pretletter het volgende:
Deze serie is ook wel leuk, met die geile Marcel enzo, maar eigenlijk hebben we in al die jaren maar 1 echte Robinson gezien. De legendarische Frans!
[ link | afbeelding ]
Hij doet het best wel goed!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef banananasi het volgende:
"Maar ook zeker geen winnaar" hahaha
"Wat heb je dan gepresteerd"
- "Ik heb me elf dagen niet gewassen"
Go Eddy!
die psychologe?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet om het één of ander, maar die Belgische trut die zichzelf zoveel beter vindt dan ieder ander, maar niets presteert... dat is gewoon een foute casting geweest. Ik hoop dan ook, dat zij er evengoed nu uitvliegt.
ik schrok even, ik dacht dat ik in het verkeerde topic aan het posten was toen ik jouw ava zagquote:
Nee juist niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet om het één of ander, maar die Belgische trut die zichzelf zoveel beter vindt dan ieder ander, maar niets presteert... dat is gewoon een foute casting geweest. Ik hoop dan ook, dat zij er evengoed nu uitvliegt.
Ja begrijpelijk maar Eddy doet het wel goed. "Geen gezeik, waarom wil je nu al met je janksmoel naar huis?" Zo hoort het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, toch mis ik EP nog behoorlijk in dit programma, ik ben er nog niet aan het gemis gewend
Dat is ook weer waar want iedere keer moet ik toch onwillekeurig aan hem denken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, toch mis ik EP nog behoorlijk in dit programma, ik ben nog niet aan het gemis gewend
Het is wel de ultieme uitdaging om juist met haar al die tijd uit moeten zien te zingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Die moet blijven en die moeten ze zelfs opperhoofd maken.
Dan krijg je wel goeie tv.
Nou Marrije ik zit hier alle ER's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik schrok even, ik dacht dat ik in het verkeerde topic aan het posten was toen ik jouw ava zag
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
Wie is de knapste ?
Weet ik waar ik naar moet kijken
Het is ook geen kritiek op Eddy, het is gewoon dat het programma en EP zo met elkaar verweven zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk maar Eddy doet het wel goed. "Geen gezeik, waarom wil je nu al met je janksmoel naar huis?" Zo hoort het.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar iedere keer als ze een vlek op mijn beeldscherm vormt, zou ik die vlek toch het liefst meteen willen wegvegen.
Die ex junk (althans dat denk ik) Sabine heeft wel flinke jongens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef banananasi het volgende:
[..]
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.
Esther het mietje bedoel je toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef banananasi het volgende:
[..]
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.
wat een smerige vent is ze eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
'ik kan Karien hier nog wel 2 weken willen laten zweten' aldus Simone
Simone is een stoer wijf, maar niet sympathiek. Die gaat het (denk ik) niet redden vanwege het totaal gemis aan empathisch vermogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Symn het volgende:
[..]
wat een smerige vent is ze eigenlijk
je onderschat het vrouwelijk vermogen om door-en-door debiel te zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
die meiden zijn toch niet echt zo dom om meteen een man eruit te stemmen
Haha... ze zijn echt zó irrationeel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
je onderschat het vrouwelijk vermogen om door-en-door debiel te zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is het mysterie van het leven...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef banananasi het volgende:
Hoe redeneren die vrouwen? Ze hebben oh-zo honger, maar ze liggen alleen meer op het strand te doen.
marlies?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Symn het volgende:
wie was nou dat domme wicht dat marcel zo zat op te hemelen ??
Er is ook niet bepaald veel eetbaars te vinden op dat eiland. Best moeilijk dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Ze doen gewoon niks. Ga lekker nutteloos kettingen maken ofzo, dan houd je tenminste jezelf bezig.
Zelfs dakloze kindertjes in India zijn nog nuttiger bezig dan die aangespoelde bakvissen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Ze doen gewoon niks. Ga lekker nutteloos kettingen maken ofzo, dan houd je tenminste jezelf bezig.
Eten zoeken hoeft niet perse, maar gewoon bezig blijven. Van niks doen ga je al alleen maar verder achteruit, lichamelijk en geestelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is ook niet bepaald veel eetbaars te vinden op dat eiland. Best moeilijk dan.
Maarja, zo'n Carolien, daar hakt het er niet geestelijk in, maar vooral lichamelijk. Ze schrikt daar zichtbaar van. Ze zou het echt wel in zich hebben qua doorzettingsvermogen en karakter... maar het vlees is zwak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eten zoeken hoeft niet perse, maar gewoon bezig blijven. Van niks doen ga je al alleen maar verder achteruit, lichamelijk en geestelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |