Haha, schitterend geformuleerdquote:Expeditie Robinson geeft aan dat vrouwen het zwakke geslacht zijn, ze zijn bekrompen, kunnen niet op de lange termijn plannen en niet handelen in teamverband. Ze zijn rancuneus, afgunstig, haatdragend, en gespeend van iedere vorm van zelf-reflectie. Ze zijn achterbaks en lui, en voelen zich allemaal heel belangrijk en gelijkwaardig. Ze eisen respect zonder ook maar iets te doen wat er voor zou zorgen dat ze het ook echt verdienen.
Esmeralda.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef banananasi het volgende:
Verder hoop ik nog steeds dat Esmeralda het gaat winnen, tof wijf.
Ik ook niet, dit is toch ook Esmeralda?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan die vrouwen echt niet uit elkaar houden![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Esmeralda.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, dit is toch ook Esmeralda?
[ afbeelding ]
Veel vrouwenvleesch, gezeur, gezanik, geroddel en achterklap. Niet veel dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet kijken dit jaar.
Hoe is deze serie ?
Mis ik veel ?
Marjolein is een zeiksnolquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:42 schreef June. het volgende:
Marjolein vind ik tof. Evenals Esmeralda!
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef PhalanX het volgende:
Expeditie Robinson geeft aan dat vrouwen het zwakke geslacht zijn, ze zijn bekrompen, kunnen niet op de lange termijn plannen en niet handelen in teamverband. Ze zijn rancuneus, afgunstig, haatdragend, en gespeend van iedere vorm van zelf-reflectie. Ze zijn achterbaks en lui, en voelen zich allemaal heel belangrijk en gelijkwaardig. Ze eisen respect zonder ook maar iets te doen wat er voor zou zorgen dat ze het ook echt verdienen.
Niet dat een kamp vol mannen betere televisie op kan leveren, want die zijn over het algemeen georganiseerd, gericht op hun doel, ze zijn zich bewust van andermans zwakheden en werken daar omheen. Ze zijn direct en leggen hun geschillen snel neer of leggen ze bij als het nodig is voor de groep. Ze werken hard en vragen niet veel. Mannen zijn wat dat betreft maar saai.
Ik mis dus juist veelquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel vrouwenvleesch, gezeur, gezanik, geroddel en achterklap. Niet veel dus
Ik zie je echt álleen daarover posten altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef qonmann het volgende:
Ik kijk vooral oor de lekkere meiden naar Robinson tv
Dat andere kamp hing ook aan het rad hoorquote:Op zondag 20 september 2009 10:12 schreef sverbern het volgende:
Esmeralda = cool, net als eigenlijk heel kamp zuid wel. stoer hoor, aan dat rad hangen!
Ik verheug me nu al op de confrontatie Simone (de wannabe-leider) vs. Esmeralda (de natuurlijke leider).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |