D'r was er ook één die de nicotine miste. Daar kun je je heel akelig door gaan voelen!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Mooie plaatjes!
Vind het inderdaad jammer dat er elk jaar weer faalhazen tussen zitten die na een week alweer naar huis willen..
Ik mis mijn mamaGrow some fucking balls..
Roken is ook voor paupers.. Dat was die einzelgänger van die advocate. Wat een raar wijf was dat zeg...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:14 schreef Gia het volgende:
[..]
D'r was er ook één die de nicotine miste. Daar kun je je heel akelig door gaan voelen!!
Maar dan geef je je toch niet voor zoiets op!
Ben ik helemaal met je eens. Die meent echt vanwege haar leeftijd de wijsheid in pacht te hebben!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Roken is ook voor paupers.. Dat was die einzelgänger van die advocate. Wat een raar wijf was dat zeg...
Zondag, 2 x geloof ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef sjaakspark het volgende:
Heb gisteren helaas de aflevering gemist. Iemand enig idee wanneer de herhaling komt?¿
Dat dus. Igor is wel koning voedsel zoeken, alleen doet hij dat liever solo....quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is dat willen stoppen ook een resultaat van jezelf niet bezighouden. Als je de hele dag op een strandje ligt ga je natuurlijk ook wel enorm nadenken over thuis en over wat je allemaal niet hebt. Zorg dan gewoon dat je iets te doen hebt. Ga voedsel zoeken, probeer te vissen, doe in ieder geval iets. Al ga je maar bestek maken van babmoe, of mandjes proberen te vlechten van die palmbladeren. Al dat rondgehang, logisch dat je dan naar huis wil.
Kwam er ook niet zo'n 'compliment' tegen Esmeralda toen ze de fuik uit gingen zetten, "ja, ze heeft er ook zo veel tijd in gestoken" eh ja, je hebt niks anders dan veel tijd. Beter doe je dan gewoon iets.
Esmeralda bleef bij die proef zelf veel te recht staan. Dat andere meisje moest zover voorover leunen dat dat gewoon niet te doen is. Esmeralda had ook meer naar voren moeten leunen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net teruggekeken, leuke aflevering.
Vond die Esmeralda wel erg schreeuwerig tijdens die proef, zo kreeg die Jill/Gill ook geen zelfvertrouwen natuurlijk. Wel jammer van die zeurtypes die nu alweer naar huis willen, maarja, dat is elk jaar.
Ben benieuwd naar de kampwissel - dan ziten er straks dus 2 mannen bij 11 (of 12?) vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |