quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
het is de waarheid
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
het is de waarheid
Noem je mij Josti?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:05 schreef jordeeeh het volgende:
Nou jammer dan, open er geen topic over. Josti.
vind ik beter bekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:05 schreef Aestivate het volgende:
Vandaag is rooooooooooooooodddddddd, de kleur van mijn rekeningafschrift saldo.
Die gaan tenminste niet fallietquote:
Maken nog betere muziek ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaan tenminste niet falliet
Dries Roelvink was een van zijn werknemers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef sinadO het volgende:
En waarom gaat ie dan failliet? Wat is er gebeurd met zijn bedrijf? Waardoor ging het mis? Is dat bekend?
Ja en wat minder snoepreisjes maken t.b.v. Warchild.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Kopbal het volgende:
Misschien moet hij maar wat van z'n coltruien gaan verkopen..
Slecht mennesjmentquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef sinadO het volgende:
En waarom gaat ie dan failliet? Wat is er gebeurd met zijn bedrijf? Waardoor ging het mis? Is dat bekend?
Dan verdient ie niet beter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dries Roelvink was een van zijn werknemers.
net alsof marco dat wat kan boeien, geld wilt hij zien!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Slecht mennesjment
Maar de fans staan nog steeds achter hem
Tsja, ook huismoeders hebben een idool helaas.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Slecht mennesjment
Maar de fans staan nog steeds achter hem
Ben ik ook bang voor. Hij moet tenslotte zijn Leontien onderhouden, met een paar ton per jaar ga je dat niet redden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef Dos37 het volgende:
Mooi mooi, alleen gaat ie dan waarschijnlijk nog meer afgrijselijk muziek maken
AHAHAHHA JAA GOED IDEE, IK HEB EEN MOOIE HAHAHA LUISTER LUISTER:quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
HAHAHAHH KOM WE POSTEN GEVATTE OPMERKINGEN MET SONGTEKSTEN VAN HEM ERIN![]()
![]()
Xander de Buisonje toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
AHAHAHHA JAA GOED IDEE, IK HEB EEN MOOIE HAHAHA LUISTER LUISTER:
Wat zou je doooen? als je geen geld meer hebt!
HAHAHAHAHA DIE IS LEUK TOCH!!1!
Waarom klaag je er dan over?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
Nou jammer dan.
Sowieso, mensen die grappig denken te zijn door parodie-teksten op Marco liedjes te verzinnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef Jac0bus het volgende:
Mensen die de hele tijd vandaag is rood gaan roepen als het over Marco z'n TEG gaat
Mensen die mensen zeggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die grappig denken te zijn door parodie-teksten op Marco liedjes te verzinnen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef wallofdolls het volgende:
Vandaag geen brood
meer over mn lippen
![]()
_!!!11_!!1_!11!11
Whehequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef wallofdolls het volgende:
Vandaag geen brood
meer over mn lippen
![]()
_!!!11_!!1_!11!11
Artiesten die niet kunnen boekhouden en vervolgens gaan huilen in de mediaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die grappig denken te zijn door parodie-teksten op Marco liedjes te verzinnen
Vooral voor de mensen die daar werken inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het sneu voor hem en de mensen die daar werken.
En voor het managementteam waaronder Marcoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral voor de mensen die daar werken inderdaad.
Eerder een mismanagementteam. Er is gewoon ontzettend slecht werk verricht, enorm veel risico genomen en ontstellend geprutst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
En voor het managementteam waaronder Marco
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef wallofdolls het volgende:
Vandaag geen brood
meer over mn lippen
![]()
_!!!11_!!1_!11!11
DAT MOET JE ZEGGEN ALS JE VRIENDIN ONGESTELD ISquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag is rood !!!!11
Hahahahahahaahaha
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
"Leontien, mag ik een klinker van je kopen? Of moet ik daarvoor bij je curator zijn, hihihi."
Met een gitaar van de blokker en een hoed voor de Bas Van Der Heiden staan, en gelijk straatkranten verkopen, moet toch ook wel lukken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef Catch22- het volgende:
1 cd en een halfmiljoen mensen kopen hem
dan 10 singles
dan 10x optreden
ben je er weer
Hoe weet je dat?! Niemand kan double digit growth realiseren zonder een bepaalde vorm van risico.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerder een mismanagementteam. Er is gewoon ontzettend slecht werk verricht, enorm veel risico genomen en ontstellend geprutst.
Volgens mij heb je hier wat songteksten in verweven... is het nietquote:Op woensdag 16 september 2009 07:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?! Niemand kan double digit growth realiseren zonder een bepaalde vorm van risico.
Wees blij dat er nog entrepreneurs bestaan anders zouden we allemaal stil zijn. Ik vind het erg vervelend voor hen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 07:57 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier wat songteksten in verweven... is het niet![]()
Er staan her&der in ieder geval wat rare dingen tussen...
hihiquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
DAT MOET JE ZEGGEN ALS JE VRIENDIN ONGESTELD IS
SNAP JE HEM SNAP JE HEM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZAL M NOG EVEN UITLEGGEN: ROOD DE KLEUR VAN DÍÉ LIPPEN WEETJEWEL
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
"Leontien, mag ik een klinker van je kopen? Of moet ik daarvoor bij je curator zijn, hihihi."
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |