volgens de Q site is het bijna uitverkocht dus als je wil moet je snel zijnquote:
B-Front die er mee afsluit, Alphaverb die hem als 2e/3e plaat draait (met retestrak mixwerk!!)quote:
OOOOOKKKKquote:Op maandag 14 september 2009 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
B-Front die er mee afsluit, Alphaverb die hem als 2e/3e plaat draait (met retestrak mixwerk!!)![]()
hoezo is dat niet live?quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef T_Killer het volgende:
De filmpjes zijn btw door zn vriendin gemaakt, die stond met n fototoestel achter de dj-deck. Jammer dat die Qbase edit niet live is opgenomen qua geluid, maar dat het geluid er later onder is gezet
Klinkt gewoon anders, merk je dat niet t.o.v. dat filmpje van WTF?quote:
Je zou het in eerste instantie niet zeggen, maar volgens mij is de plaat er wel onder het omgevingsgeluid gezet. Of het is gewoon echt een verdomd goede camera!quote:
Heerlijk, ik heb em ookquote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik zit na te genieten van die filmpjes van Alphaverb, ik was zeker blij dat rip zn meid kwijt was en dat we daar zijn blijven hangen. Hij begon met you can play de games, wat ik al tof vond omdat dat toch een wat oudere plaat is. En toen die edit erin kwam....ik had het niet meer![]()
Ook lekker dattie toen ff het volume wegdraaide en de hele hangar meedeed
Maar dan hebben wij jou ook helemaal gemist bij Alphaverb en op de andere meet (weet btw ook niet hoe je dr uit ziet)quote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb em ook
Ben nu aan het uploaden, het gaat alleen voor geen tiet! 50kb/s
Kheb em 'maar' twee keer gehoord, deepack draaide hem ook alleen de nieuwe edit
whehe ja dan word het moeilijk, ik heb van de meeste hier wel eens een foto gezien maar die heb ik echt niet onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij jou ook helemaal gemist bij Alphaverb en op de andere meet (weet btw ook niet hoe je dr uit ziet)
Van Odyssee (ervaring van laatste 10 minuten en van horen zeggen van zijn vrinden)quote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef Mirrodin het volgende:
Toch wel een erg vette track![]()
Iemand van de Kjubeez gangers nog naar het optreden van Gostosa geweest?
Dat lijkt me duidelijk zat, afgeserveerd hoop ik!quote:1. Het was zeldzaam als de track vloeiend overliep.
2. Ze gooide het kanaal open zonder dat er nog geluid was.
3. Ze probeerde bij het intro van de ene track al in te mixen naar de andere.
4. Headhunterz moest een paar keer ingrijpen.
WTF heb ik drie keer gehoord, maar dit is nou 1 van zo'n nummers waar ik dat totaal niet erg van vindtquote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik zit na te genieten van die filmpjes van Alphaverb, ik was zeker blij dat rip zn meid kwijt was en dat we daar zijn blijven hangen. Hij begon met you can play de games, wat ik al tof vond omdat dat toch een wat oudere plaat is. En toen die edit erin kwam....ik had het niet meer![]()
Ook lekker dattie toen ff het volume wegdraaide en de hele hangar meedeed
De filmpjes zijn btw door zn vriendin gemaakt, die stond met n fototoestel achter de dj-deck. Jammer dat die Qbase edit niet live is opgenomen qua geluid, maar dat het geluid er later onder is gezet
Expres niet heen geweest. Ik wou al niet uit princiepe. En ze blijkbaar laten zien dat ze er niets van bakt. Nee zolang die ergens draait, kom ik die stage/zaal niet in.quote:Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Van Odyssee (ervaring van laatste 10 minuten en van horen zeggen van zijn vrinden)
[..]
Dat lijkt me duidelijk zat, afgeserveerd hoop ik!
Had je iets langer moeten blijven bij Psyko Punkzquote:Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Helaas geen "not an addict" gehoord
Zou best kunnen, niet zo ver weg =] Zaterdag waarschijnlijk Wildstylez - A-Lusion @ Zakquote:Op maandag 14 september 2009 17:06 schreef Koepert het volgende:
Na een geslaagde Qbase, nog Fok!kers zin om binnenkort Groningen aan te doen?
http://partyflock.nl/party/157340:Indicator.html
Als alles doorgaat zoals t er nu uitziet, ook present.. (Indicator & Zak)quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef Mirrodin het volgende:
[..]
Zou best kunnen, niet zo ver weg =] Zaterdag waarschijnlijk Wildstylez - A-Lusion @ Zak
oke super, dan wacht ik nog even af!quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Me verslag staat al klaar, nu alleen nog wachten op de filmpjes
ik was er niet bijquote:Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
En volgens mij 1 van de betere FOk meets sinds lange tijd
optie hiero.. stukkie voorbij den bosch is dat toch? niet verder dan tilburg iig dacht ik en dat is een uur.quote:Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef Sethje het volgende:
je kunt 10 oktober beter naar twisted gaan
Dank u!quote:Op maandag 14 september 2009 18:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
optie hiero.. stukkie voorbij den bosch is dat toch? niet verder dan tilburg iig dacht ik en dat is een uur.
wel mooie line-up.
Omdat je niet wist hoek er uit zagquote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
Goed verslag, leuke filmpjes![]()
Maar hoezo melding aan mij dat je daar te zien bent? Ik mis weer eens iets?![]()
A Lusion vooraan stond je trouwens waar ik/wij ongeveer gestaan hebben, alleen waarschijnlijk vroeger in de set, k sta er iig niet op, en viel wel op.. Groot, wit en stuiterend..
Alpha Twins, Alphaverb en Dana (met/zonder vinyl, kies maar) waren echt dikke shitquote:Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Ze draaide met vinyl! De enige diek daarmee heb gezien.
Ook daar gingen we vrij snel weer weg, ze draaide net als Isaac erg traag en was ook niet wat ik wou horen.
Toen die set afgelopen was en die van de Alpha Twins begon liep toch wel zeker de helft van de zaal weg ( WAAAAAROM ???? ).
Wat achter af echt fijn was, want het was HARD bij de A2's en de ene beuk plaat na de andere kwam op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt gekke werk, voor deze tijd ( er was nog 7 uur te gaan). Alsof ze de laatste van de avond waren, okee, dat waren ze voor de SWAT ook, maar toch
Helemaal los gegaan daaro en voor de menschen die toen weg zijn gelopen, mijn dank is groot. Ben door heel die zaal los gegaan
Alphaverb werd warm onthaald door het publiek dat nog over was, hij gooide er gelijke en heerlijke plaat op, Play The Games ge-edit voor Q-Base.
Hij deed prezies waar ik van hield, oude en nieuwe platen door elkaar heen ennnn met het publiek spelen, hij ging helemaal los achter de decks.
W.T.F. kwam op en de zaal ging LOS!
daar stond ik ook, niet super groot maar wel groen en stuiterendquote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
A Lusion vooraan stond je trouwens waar ik/wij ongeveer gestaan hebben, alleen waarschijnlijk vroeger in de set, k sta er iig niet op, en viel wel op.. Groot, wit en stuiterend..
oh zoquote:Op maandag 14 september 2009 19:02 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Omdat je niet wist hoek er uit zag
quote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
daar stond ik ook, niet super groot maar wel groen en stuiterend
weet je zo welke van de 4?quote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij staat ook wel op 1 vd filmpjes van A-lusion.. in t linker hoekje van t beeld..
anders zei ik wel filmpje 1quote:
filmpje 1 vanaf 02.32 ongeveerquote:Op maandag 14 september 2009 19:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
anders zei ik wel filmpje 1![]()
Gok: begin ergens van filmpje 2, maar heb ze allemaal btje doorgescand
iig 1 vd eerste 2.. vooraan dus.
Nadenken zat er niet in op dat moment, dus onthouden is niet gelukt en uit t filmpje is t ook bijna niet te halen..quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoe heet dat nr wat je (nauwelijks) hoort in het 1ste filmpje van de alpha twins ookalweer?... het is puntje van de tong werk![]()
en ik heb remco gespot in 1 van je A-lsuion filmpjes.. groen shirt leunend tegen het hek voor de boxSpuit 11
maar ik herken mezelf ook niet op je filmpjes terwijl ik echt niet ver van je heb gestaan
Toch even tracklist nieuwe setje spammenquote:Slim Shore aka Henry Snijders was formerly known as the on-stage face of the Dutch Master project. In 2007 Henry was discovered by the Dutch Master Works-label and was asked to join their crew. His talent for producing and his major dj-skills contributed highly to the success of this project and soon Henry played big events like Defqon 1, In Qontrol, Q-base, Qountdown, X-Qlusive and Hardbass. Besides rocking big events in Holland he also got to play all across Europe and Australia, smashing dancefloors with banging tunes as Motion, Slammin’ the Bass, Pride, Floorspin, Resort to the Beat, Taste Me and The Scene. Unfortunately differences in views to where the Dutch Master project was going in the future broke up the cooperation between Henry and Dutch Master Works. Henry had to make a new step and decided to return to his old love: Slim Shore. An alias he used long before he got signed to any label. The name may have changed but the producer/dj remains the same. Henry’s fully focused on making Slim Shore a name you wont forget. Henry will keep bringing you big ass productions and killer dj-sets, Slim Shore is on his way again. Party hard!
quote:01. Showtek - Black
02. Scope DJ - My Vision
03. Headhunterz - Reloaded Part 2
04. Grandmaster Q - Until Then (Josh & Wesz Remix)
05. Floorcrushers - Psycho Stylez
06. The R3bels - Growl
07. Scope DJ - Twilight
08. Mad@Faq - Make Some Noise (T.A.T. Remix)
09. Josh & Wesz - Like Thiz
10. Bass Modulators - Give It Up
11. Deepack Vs. D-Block & S-Te-Fan - In Other Wordz
12. Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
13. A-Lusion - Show That Feeling
klopt, het is Noisecontrollers - Interview, nu weet ik het weerquote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef T_Killer het volgende:
noisecontrollers - gaia/interview of hoe ie ook heet
quote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef T_Killer het volgende:
Alphaverb pt 4/6 is btw 01 . Like Thiz 02 . Thunderstyle
Alphaverb pt 6/6 is 01. Never enough 02. To be Announced. Bij dat filmpje sta ik op 3.25 nog op, toen kwam ik nog even mijn laatste nummertje meepakken en alles eruit gooien (zwart vest). Hebben we toch gemeet
mooi ga'k ff op YT bij werkenquote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoe heet dat nr wat je (nauwelijks) hoort in het 1ste filmpje van de alpha twins ookalweer?... het is puntje van de tong werk![]()
en ik heb remco gespot in 1 van je A-lsuion filmpjes.. groen shirt leunend tegen het hek voor de boxSpuit 11
maar ik herken mezelf ook niet op je filmpjes terwijl ik echt niet ver van je heb gestaan
Ja een vriendin van me heeft een uber cam, moet ff achterkomen welke dat is ga'k die ook halenquote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef T_Killer het volgende:
Super jammer scotty dat je zo'n rukgeluid hebt anders waren het echt supervette filmpjes geweest, nu is t gewoon n hoop dof geluid iedere keer als de bass dr in komt
Dankuquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ ScOtTy: geef foto's een [ img=610 ]xx[/img] tag dan vult hij het scherm & is clickable zonder de lay-out te verneuken- masterverslag kerl
.. iedereen btw
Ik heb het toch 1 keertje goed gehadquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Eenmaal afgezet hoorde we DblockSteFan startten dus meteen linksvoor naar de FOK!-meetWas gezellig mensen
Koepert&Huig met hun danspasjes, Bartman&NLS die in elk intro Shiverz hoorde
![]()
Maar toen die ook daadwerkelijk voorbij kwam
Dat is Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik meen dat zij een nummer draaide wat zo'n jump-melodietje heeft ... iemand?. Wederom een heerlijk tijd gehad in die bunker daaro.![]()
dat nummer is echt zo vet, die mid schopt kontquote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat is Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)![]()
Doe maar eens op LSDB psyko punkz @ defqon luisteren
Hij is idd vrij nieuw op twitter. Stuur berichtjes naar de verkeerde zanyquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef ElDani het volgende:
Twitter van Prophet zelf..
http://twitter.com/scantraxxrecord
Volgens frontliner is het een fake adres..quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef ElDani het volgende:
Twitter van Prophet zelf..
http://twitter.com/scantraxxrecord
x2, wat heldigquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
perfecte openingstrack staat nu in je inbox![]()
wat is dat nr ongelofelijk vet gedaan
Deepack draaide hem ook nogquote:Op maandag 14 september 2009 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
B-Front die er mee afsluit, Alphaverb die hem als 2e/3e plaat draait (met retestrak mixwerk!!)![]()
Niets anders dan inmens respect voor deze jongen dat hij al deze DJ tools gewoon snel beschikbaar maakt na afloop voor zijn fans!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2, wat heldigen misschien nog wel heldiger dat hij hem gewoon vrijgeeft
![]()
![]()
terecht dat hij zware respect en zeer veel respons kreeg tijdens zijn optreden op Q-Base
Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:
@ LtNoX
Nais verslag, jammer dat je filmpjes zo kort zijnje geluid is nml een 'stukkie' beter dan dat van mij
Btw heb je die foto's ook in high res, daar zit wel wallpaper materiaal tussen nml.
edit::
wat was alphaverb toch een held... khad het niet meer toen hij deze op gooide !
whahah hier: ist helemaal zwart zie je 1 lichtje, da ben ik( linksvoor !!! )
![]()
Toen je Coone zei wist ik weer dat ik 'm daar van kende. Ik gaf toendertijd al aan dat ik geen fan van Coone ben, twas mij toch iets te jumpy. Ondanks het feit dat het een funny plaatje is het ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef NLS04 het volgende:
Dat is Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)![]()
Doe maar eens op LSDB psyko punkz @ defqon luisteren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Rip, leuk je nog ff gezien te hebben. Respect voor je vriendin
.
welke camera heb je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.
Foto's in hun normale resolutie zal ik zo even uploaden.
edit: Heb alles wat van enige scherpte voorzien was geupload, maar zoals je zelf ziet is het verrekte lastig die fotos scherp te krijgenHoop in ieder geval dat er wat voor je tussenzit.
http://img170.imageshack.us/gal.php?g=cimg1227p.jpg
Dit was een Casio EX-Z21.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
welke camera heb je ?
idd die foto's zijn beetje out of focus, erg jammer zijn wel vet( had ik ook met mijn cam )
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:30 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Dit was een Casio EX-Z21.
[ afbeelding ]
Klein, handelbaar en bovendien low budget, maar kwaliteit valt me alleszins niet tegen. Zag net ook dat er een anti-shake optie opzat die uitstond, dus wellicht hadden de foto's beter gekund.
Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n slechte plaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef ElDani het volgende:
Mag ik even een request voor een perfecte openingstrack voor een setje?
yez!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef LtNoX het volgende:
Haha, toeval. Hij is best betaalbaar nu zag ik toen ik een plaatje zocht, iets van 150E. Past ook prima in de zak, ook een vereiste. Verder ook weinig te klagen.
Bedoelt u die?
uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef poiuytr het volgende:
@ Scoty: Wie had je gesproken uit Almelo dan kan best zijn dat je naast mij had gezeten en met me had gepraat rond hoelaat was dat ongeveer?
leuk filmpjequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
hoe vet is die Remix van Dikke Bleek?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:
edit::
wat was alphaverb toch een held... khad het niet meer toen hij deze op gooide !
whahah hier: ist helemaal zwart zie je 1 lichtje, da ben ik( linksvoor !!! )
![]()
mooi filmpje Boyquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie?) was 33 .
rond 1 uur ? zatox was nog bezig
[..]
leuk filmpjealleen is wel van alleen de eerste paar uur
en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!![]()
wies die meid @ 1:03 in dat witte shirt, dies wel leuk voor thuis![]()
whehe, had tof geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!
Ja gasten waren al dronken voordat ze er waren. Die jongen komt de deur niet zovaak meer uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
leuk filmpjealleen is wel van alleen de eerste paar uur
en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!![]()
wies die meid @ 1:03 in dat witte shirt, dies wel leuk voor thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |