abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72738086
Hoe heet dat nr wat je (nauwelijks) hoort in het 1ste filmpje van de alpha twins ookalweer?... het is puntje van de tong werk

en ik heb remco gespot in 1 van je A-lsuion filmpjes.. groen shirt leunend tegen het hek voor de box Spuit 11
maar ik herken mezelf ook niet op je filmpjes terwijl ik echt niet ver van je heb gestaan
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 14 september 2009 @ 19:31:41 #52
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72738197
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hoe heet dat nr wat je (nauwelijks) hoort in het 1ste filmpje van de alpha twins ookalweer?... het is puntje van de tong werk

en ik heb remco gespot in 1 van je A-lsuion filmpjes.. groen shirt leunend tegen het hek voor de box Spuit 11
maar ik herken mezelf ook niet op je filmpjes terwijl ik echt niet ver van je heb gestaan
Nadenken zat er niet in op dat moment, dus onthouden is niet gelukt en uit t filmpje is t ook bijna niet te halen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 14 september 2009 @ 19:46:35 #53
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72738755
Super jammer scotty dat je zo'n rukgeluid hebt anders waren het echt supervette filmpjes geweest, nu is t gewoon n hoop dof geluid iedere keer als de bass dr in komt

Alphaverb pt 4/6 is btw 01 . Like Thiz 02 . Thunderstyle
Alphaverb pt 6/6 is 01. Never enough 02. To be Announced. Bij dat filmpje sta ik op 3.25 nog op, toen kwam ik nog even mijn laatste nummertje meepakken en alles eruit gooien (zwart vest). Hebben we toch gemeet
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72738934
Interessant.. Van Platinum-agency.com, over nieuwe alias van Dutch Master
quote:
Slim Shore aka Henry Snijders was formerly known as the on-stage face of the Dutch Master project. In 2007 Henry was discovered by the Dutch Master Works-label and was asked to join their crew. His talent for producing and his major dj-skills contributed highly to the success of this project and soon Henry played big events like Defqon 1, In Qontrol, Q-base, Qountdown, X-Qlusive and Hardbass. Besides rocking big events in Holland he also got to play all across Europe and Australia, smashing dancefloors with banging tunes as Motion, Slammin’ the Bass, Pride, Floorspin, Resort to the Beat, Taste Me and The Scene. Unfortunately differences in views to where the Dutch Master project was going in the future broke up the cooperation between Henry and Dutch Master Works. Henry had to make a new step and decided to return to his old love: Slim Shore. An alias he used long before he got signed to any label. The name may have changed but the producer/dj remains the same. Henry’s fully focused on making Slim Shore a name you wont forget. Henry will keep bringing you big ass productions and killer dj-sets, Slim Shore is on his way again. Party hard!
Toch even tracklist nieuwe setje spammen
quote:
01. Showtek - Black
02. Scope DJ - My Vision
03. Headhunterz - Reloaded Part 2
04. Grandmaster Q - Until Then (Josh & Wesz Remix)
05. Floorcrushers - Psycho Stylez
06. The R3bels - Growl
07. Scope DJ - Twilight
08. Mad@Faq - Make Some Noise (T.A.T. Remix)
09. Josh & Wesz - Like Thiz
10. Bass Modulators - Give It Up
11. Deepack Vs. D-Block & S-Te-Fan - In Other Wordz
12. Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
13. A-Lusion - Show That Feeling

[ Bericht 22% gewijzigd door ElDani op 14-09-2009 19:56:20 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_72738937
het is wel te doen om hem te herkennen... ik herken het nr ook ik kom alleen niet op de titel

het is een hele kenmerkende intro tot aan 1.09 daarna dat zangstuk en ik kom er gewoon niet op hoe ie heet...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 14 september 2009 @ 19:58:19 #56
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72739187
noisecontrollers - gaia/interview of hoe ie ook heet
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72739327
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef T_Killer het volgende:
noisecontrollers - gaia/interview of hoe ie ook heet
klopt, het is Noisecontrollers - Interview, nu weet ik het weer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 september 2009 @ 20:10:02 #58
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_72739621
scotty..tijdens alusion (althans filmpje 1) stond je echt een meter naast ons..
hoe ik dat weet? ik herken mijn mooie hoofd uit duizenden
The only limit is your own imagination
  maandag 14 september 2009 @ 21:13:34 #59
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72742427
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef T_Killer het volgende:
Alphaverb pt 4/6 is btw 01 . Like Thiz 02 . Thunderstyle
Alphaverb pt 6/6 is 01. Never enough 02. To be Announced. Bij dat filmpje sta ik op 3.25 nog op, toen kwam ik nog even mijn laatste nummertje meepakken en alles eruit gooien (zwart vest). Hebben we toch gemeet
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:

mooi ga'k ff op YT bij werken

tof dak toch nog wat FOK!ers op de cam heb
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef T_Killer het volgende:
Super jammer scotty dat je zo'n rukgeluid hebt anders waren het echt supervette filmpjes geweest, nu is t gewoon n hoop dof geluid iedere keer als de bass dr in komt
Ja een vriendin van me heeft een uber cam, moet ff achterkomen welke dat is ga'k die ook halen Vind dat altijd vet om filmpjes te maken
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 14 september 2009 @ 22:20:00 #60
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72746357
Als tvp nog een beetje over zaterdag.
Ik werd inderdaad verrast door m'n Ripperinnetje met een kaartje en door mijn moeder die wilde fungeren als taxi
Eenmaal afgezet hoorde we DblockSteFan startten dus meteen linksvoor naar de FOK!-meet Was gezellig mensen Koepert&Huig met hun danspasjes, Bartman&NLS die in elk intro Shiverz hoorde
Maar toen die ook daadwerkelijk voorbij kwam (mn zonnebril heeft het niet overleefd).
Tijdens de NC's een rondje terrein gedaan, blijft toch echt de dikste locatie!!!

Na het rondje nog snel naar de A2 gerend, waar ik zowat de hele meet weer linksvoor trof .... en mèn OOOO mèn wat een klappers en wàt een geluid , Do you want heavy, communicate, shiverz en nog zo een paar afsluitend met Rochard's Mash Up. Samen met de FOK!kers & Rem's crew hebben we die bunker een aantal meters verder de grond in gestampt. Ik zag echt meerdere gasten met een smile onze kant opkijken om te zien hoe fokking hard dat wij daar allemaal losgingen
Nat van het zweet door naar de hangar voor Zatox, kan me weinig van zn plaatjes herinneren want kwam daar veel bekende tegen en liepen van midden achter, naar mid-voor om te eindigen linksvoor. Iig gebleven tot B-front kwam, nog ff Lunatic gehoord, was enorm fijn om die 's op een feest te horen.
Vandaar ff Deepack meegepikt maar kon ons niet echt bekoren dus tijd voor een rondje. Tijdens dat rondje zag ik iets wat ik nog nooit op een feest gezien had ... KOFFIE! Doorlopend met mn bakkie pleuah kwamen we uit bij Chuckie na een iddie-bittie-rondje daar weer verder de hoek om kwamen we langs een bioscoop ... zo vanne wtf? een bioscoop ... q-base wordt langzaam aan een kleine lowlands.

Nog ff bij de hardcore gestaan voordat de PsychoPunx begonnen. Ik meen dat zij een nummer draaide wat zo'n jump-melodietje heeft ... iemand?. Wederom een heerlijk tijd gehad in die bunker daaro.
Vandaar met T-killer over&weer tussen bunker1<->Main<->bunker1->hangar. Daar mijn posse weer getroffen met een solo-huig. Respect voor die man & ook voor de Bartmaniac (heeft weer dikke karma-punten gescoord ) .. en dan ook nog Eindhoven in de dag erna

All-in-all: Q-Base 0h-nin9 .. master-MASTER-MASTER

@ ScOtTy: geef foto's een [ img=610 ]xx[/img] tag dan vult hij het scherm & is clickable zonder de lay-out te verneuken - masterverslag kerl .. iedereen btw
Wat je vindt, ...
  maandag 14 september 2009 @ 22:37:22 #61
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72747572
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ ScOtTy: geef foto's een [ img=610 ]xx[/img] tag dan vult hij het scherm & is clickable zonder de lay-out te verneuken - masterverslag kerl .. iedereen btw
Danku
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 14 september 2009 @ 22:46:39 #62
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72748208
Leuke verslagen van Q-base jongens, volgend jaar ben ik weer present
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 14 september 2009 @ 23:46:20 #63
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_72751793
quote:

Eenmaal afgezet hoorde we DblockSteFan startten dus meteen linksvoor naar de FOK!-meet Was gezellig mensen Koepert&Huig met hun danspasjes, Bartman&NLS die in elk intro Shiverz hoorde
Maar toen die ook daadwerkelijk voorbij kwam

Ik heb het toch 1 keertje goed gehad
quote:

Ik meen dat zij een nummer draaide wat zo'n jump-melodietje heeft ... iemand?. Wederom een heerlijk tijd gehad in die bunker daaro.

Dat is Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)

Doe maar eens op LSDB psyko punkz @ defqon luisteren
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_72753546
Man man man wat was Q-base weer lekker
.
Begonnen met een rondje terrein en een beetje hier en daar even blijven hangen. Uitendelijk einde van Ruthless en begin van Brennan Heart gezien.

Plaatjes van Brennan blijven dikke prima, alleen jammer dat die gewoon echt niet kan mixen. Vroeger bij zijn setjes nooit echt opgemerkt, maar de laatste tijd begin ik me er echt aan te irriteren.

Gelukkig begon A-lusion al snel en konden we van stage wisselen. Eigenlijk nauwelijks platen van onthouden, maar het ging er erg hard. Prima mixwerk ook, voor zover het me nog bijstaat.

Vervolgens door naar DBSTF. Niet heel verrassend maar omdat ik nauwelijks feestjes heb aangedaan dit jaar, waren vrijwel alle platen 'nieuw' voor me. Sound of thunder ook eindelijk eens live gehoord, held Villain er gelijk bij. (Die er IMO trouwens wel erg knullig bij stond op die booth).

Ook het begin van de NC nog meegemaakt, die stonden echter niet in de planning en toen ze begonnen met die fucking clownz hadden we 't al snel gezien.

Eerst wat gegeten en daarna even bij Dana gaan kijken. Erg vet dat ze met Vinyl draait, maar verder was de act niet echt aan mij besteed. Ze mixte wel erg traag en dat helpt niet echt met de snelheid van een oldskool set.

Lasers @ Main

Lasers bij Alpha Twins @ Scantraxx bunker
Helaas van Alpha twins maar de laatste 20-ish minuten gehoord, wat een heerlijk setje was dat. Vond ze vroeger eigenlijk te 'donker' maar ze draaiden echt prima. Afsluiten met de Philippe Rochard Mashup Ook niets dan lof over de lasershow daar.

Ineens draaide iedereen zich om, want er bleek een stevige vuurwerkshow aan de gang te zijn. Alpha twins waren net klaar, dus we konden nog snel even wat kiekjes van het laatste restje vuurwerk maken. We moesten immers toch die kant uit, want de Italian Madness stond op de planning. Half uurtje gestaan, toch niet echt het 'vuurwerk' waar ik op hoopte, maar dat verwachtte ik stiekem ook niet met 3 DJ's achter de booth.

Zijn toen even naar het terreurwerk in de Quarantine zone gaan kijken. Buiten blijven staan omdat het ook daar allemachtig druk was. Daar redelijk op tijd weer vertrokken om naar de Dirty Workz bunker te verhuizen, laatste beetje Demoniak gezien waarna het tijd was voor de Transfarmers. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de kerel waar ik mee was had ze al eerder zien draaien en had me al verzekerd dat dit een leuk setje ging worden. Hij kreeg inderdaad gelijk, was een prima setje. Leuk concept ook; 2 gasten laten mixen en een 3e laten spelen met effecten en scratchwerk, dan gaat zo'n setje erg hard.
Het is hierna half 2, beentjes begin je toch al wel te voelen, maar sinds vorig jaar wisten we dat je op dat moment beter iets rustiger aan kan doen dan dat je gaat zitten, want dan is afgelopen.

Op mijn aandringen naar Amnesys gegaan.

Vind zijn tracks heerlijk en wilde hem wel eens live zien, maar in het kleine half uur dat ik hem aan het werk heb gezien ben ik toch minder van hem gaan houden. Mixwerk was erg slecht, en platenkeuze was ik ook niet echt heel erg kapot van.

Hoopte veel van zijn eigen werk te horen, maar we zijn naar mijn weten alleen getrakteerd op 4D Future. Gozer waar ik mee was vermaakte zich er ook niet echt, maar met uitzicht op EA en Tha Playa, en de toenemende drukte zijn we toch maar blijven staan.

Toen laatst genoemden echter ook niet echt vet bleken, en we nauwelijks ruimte hadden was het tijd om weer te verhuizen. Op naar Deepack dan maar.

Ook deepack viel niet tegen.

WTF op de Open Air strip was toch ook wel een mooi momentje. Ik heb hier, en vervolgens tijdens Tatanka, volgens mij ongeveer naast Scotty gestaan, want mijn camera-beelden zijn vanuit ongeveer dezelfde invalshoek. Na deepack dachten we even bij Tatanka te blijven hangen. Normaal niet zo'n fan van zijn stijl, maar wat een heerlijk setje had deze man. Vooral "If you don't give a fuck, you won't get a fuck" is me erg bijgebleven, dat is neem ik aan Confucius? Deze plaat sprak de trance-fan in mij erg aan. Prima setje!

Tot half 5 bij Tatanka blijven staan waarna het tijd was voor de Psyko Punkz. Na alle ophef verwachtte ik eigenlijk dat die tent uit zijn voegen zou breken, maar er was meer dan genoeg ruimte om helemaal los te gaan. Not an Addict, Overclipping, die nieuwe TBA die hier al eerder voorbij is gekomen over de Dreamer of Dreams. Yumyum, heerlijk setje.

Na deze helden set maar door gegaan naar de NRA die prima draaiden.

Na echter de filmpjes van Alphaverb te hebben gezien, en over zany gehoord te hebben dat ook hij veel hardcore draaiden, heb ik bijna spijt van die keuze, alhoewel het laatste half uur stampen in de regen ook wel iets magisch had.

En met een tevreden gevoel, dropen wij rond 06:50 zondagmorgen weer af, wetende dat we een mooi feestje achter de rug hadden :p

Geen fokkers gezien, althans niet waarvan ik het wist. Alleen een 3tal personen met "Heerlijk, hard, hardstyle"-shirts voorbij zien lopen (ergens rond een uur of 7 ofzo, ze gingen richting Power Plant) waarvan ik me later bedacht dat dat een Fokker moest wezen .

Al met al; eigenlijk geen extreme knal setjes gehoord helaas, zoals bv. Josh & Wesz vorig jaar. Ook maar bar weinig nummers gehoord die me kippenvel konden geven, en merk toch wel dat hardstyle langzamerhand wel aan 't veranderen is (of mijn muzieksmaak, wellicht). Me evengoed wel prima vermaakt, en volgend jaar zul je me er ook zeker weer vinden Maar waar was vince ?

Overigens, ook erg grappig om te zien aan alle filmpjes dat iedereen een bepaalde vorm van Parkinson ontwikkeld zodra de beat erin komt Blijven staan blijkt toch lastig.

Nog een laatste sfeerbeeld van de Scantraxx Bunker:

PS. Excuses dat het met al die films en pics een tikkeltje rommelig is geworden, maar vooruit.

[ Bericht 0% gewijzigd door LtNoX op 15-09-2009 01:59:53 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_72753580
tvp
pi_72756698
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef NLS04 het volgende:
[..]

dat nummer is echt zo vet, die mid schopt kont
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72756807
Twitter van Prophet zelf..

http://twitter.com/scantraxxrecord
pi_72758177
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef ElDani het volgende:

Hij is idd vrij nieuw op twitter. Stuur berichtjes naar de verkeerde zany
Overigens die Ashley die op de orange stage staat. Ik kan me voorstellen dat hij haar wilt zien http://twitter.com/ashley_jojo (denk niet dat het om het optreden gaat...)
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:09:55 #69
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_72758560
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:43 schreef ElDani het volgende:

Volgens frontliner is het een fake adres..

kan me wel iets bij voorstellen want er bestaat toch al een scantraxxrecordz twitter? Als ie dan op twitter gaat gebruikt ie toch wel zijn eigen artiestennaam..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:51:21 #70
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:02:58 #71
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72760016
Weet je waar ik nu pas achterkom... Aan t bijna eind vd set van Zatox draait ie Frontliner (Spacer/Warphole, welke dan ook weet ik t, allemaal blije bliepjes) en dat wordt ie stilgelegd, en er weer opgezet... maar.. . zet ie na die "Stop" Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World op... Bijna exact t zelfde deuntje nl.. alleen iets harder "eronder"

[ Bericht 5% gewijzigd door Koepert op 15-09-2009 11:08:30 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  Redactie Frontpage dinsdag 15 september 2009 @ 11:03:26 #72
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72760034
Hard Bass 18 komt 2 oktober, gemixed door Wildstylez en Scope DJ
pi_72763292

Mag ik even een request voor een perfecte openingstrack voor een setje?
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:01:45 #74
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72763302
Ivan Carsten: U try to play me/Triumph nu al te 'koop' op internet

[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 15-09-2009 13:08:40 ]
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_72764639
perfecte openingstrack staat nu in je inbox

wat is dat nr ongelofelijk vet gedaan
pi_72765380
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
perfecte openingstrack staat nu in je inbox

wat is dat nr ongelofelijk vet gedaan
x2, wat heldig en misschien nog wel heldiger dat hij hem gewoon vrijgeeft

terecht dat hij zware respect en zeer veel respons kreeg tijdens zijn optreden op Q-Base
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:12:01 #77
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_72767296
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

B-Front die er mee afsluit, Alphaverb die hem als 2e/3e plaat draait (met retestrak mixwerk!!)
Deepack draaide hem ook nog . Wat een dikke track.

Rip, leuk je nog ff gezien te hebben . Respect voor je vriendin .
There is no rehab for stupidity.
pi_72768173
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

x2, wat heldig en misschien nog wel heldiger dat hij hem gewoon vrijgeeft

terecht dat hij zware respect en zeer veel respons kreeg tijdens zijn optreden op Q-Base
Niets anders dan inmens respect voor deze jongen dat hij al deze DJ tools gewoon snel beschikbaar maakt na afloop voor zijn fans!
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:43:53 #79
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72768296
@ LtNoX

Nais verslag, jammer dat je filmpjes zo kort zijn je geluid is nml een 'stukkie' beter dan dat van mij

Btw heb je die foto's ook in high res, daar zit wel wallpaper materiaal tussen nml.

edit::
wat was alphaverb toch een held... khad het niet meer toen hij deze op gooide !

whahah hier: ist helemaal zwart zie je 1 lichtje, da ben ik ( linksvoor !!! )

[ Bericht 33% gewijzigd door Sc0tTy op 15-09-2009 16:07:31 ]
pi_72769367
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:
@ LtNoX

Nais verslag, jammer dat je filmpjes zo kort zijn je geluid is nml een 'stukkie' beter dan dat van mij

Btw heb je die foto's ook in high res, daar zit wel wallpaper materiaal tussen nml.

Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.
Foto's in hun normale resolutie zal ik zo even uploaden.

edit: Heb alles wat van enige scherpte voorzien was geupload, maar zoals je zelf ziet is het verrekte lastig die fotos scherp te krijgen Hoop in ieder geval dat er wat voor je tussenzit.
http://img170.imageshack.us/gal.php?g=cimg1227p.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door LtNoX op 15-09-2009 16:49:10 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_72770827
Eerste followings van Slim Shore op twitter:

Q-Dance
Jowan
Fusion Records
MC DV8

Ik voel een Fusiondeal aankomen??

Als dat zo is komt er denk ik wel een sublabel bij, de releases stapelen zich meer en meer op en met het recent aangetrokken talent (Toneshifterz, Frequencerz, B-Front) plus dus Slim Shore..
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:00:48 #82
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72771009
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef NLS04 het volgende:

Toen je Coone zei wist ik weer dat ik 'm daar van kende. Ik gaf toendertijd al aan dat ik geen fan van Coone ben, twas mij toch iets te jumpy. Ondanks het feit dat het een funny plaatje is het ook niet meer dan dat.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Rip, leuk je nog ff gezien te hebben . Respect voor je vriendin .
idd. realiseerde me gister laat nog dat ik jou wederom ineens uit het publiek zag opduiken.

Hoe zijn die setjes uit de hangar btw? beetje kwali?
Wat je vindt, ...
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:14:55 #83
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72771547
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.
Foto's in hun normale resolutie zal ik zo even uploaden.

edit: Heb alles wat van enige scherpte voorzien was geupload, maar zoals je zelf ziet is het verrekte lastig die fotos scherp te krijgen Hoop in ieder geval dat er wat voor je tussenzit.
http://img170.imageshack.us/gal.php?g=cimg1227p.jpg
welke camera heb je ?

idd die foto's zijn beetje out of focus, erg jammer zijn wel vet ( had ik ook met mijn cam )
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:26:20 #84
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72771975
voor Alphaverb en zijn free-release van die edit
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72772112
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

welke camera heb je ?

idd die foto's zijn beetje out of focus, erg jammer zijn wel vet ( had ik ook met mijn cam )
Dit was een Casio EX-Z21.

Klein, handelbaar en bovendien low budget, maar kwaliteit valt me alleszins niet tegen. Zag net ook dat er een anti-shake optie opzat die uitstond, dus wellicht hadden de foto's beter gekund.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:33:38 #86
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72772233
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:30 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Dit was een Casio EX-Z21.
[ afbeelding ]
Klein, handelbaar en bovendien low budget, maar kwaliteit valt me alleszins niet tegen. Zag net ook dat er een anti-shake optie opzat die uitstond, dus wellicht hadden de foto's beter gekund.
das volgens mij de zelfde die een vriendin van mij had , die ik naar outland mee had, idd erg fijn dingetje
toch maar is gaan kijken binne kort

09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
die heb ik ook vaak gehoord op Q-Base , weet iemand hoe het nummer 'gangster' heet ?
pi_72772516
Haha, toeval. Hij is best betaalbaar nu zag ik toen ik een plaatje zocht, iets van 150E. Past ook prima in de zak, ook een vereiste. Verder ook weinig te klagen.

Bedoelt u die?
  Redactie Frontpage dinsdag 15 september 2009 @ 17:52:17 #88
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72772921
http://www.analogueplayersinadigitalworld.com/

We Live For The Music (Noise Controllers Remix)
pi_72773033
the world's leading hardstyle act

Jammer dat NC van dat nummer een remix gemaakt hebben trouwens. Beter dan het origineel natuurlijk, maar ook niet echt boeiend.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:06:03 #90
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72773408
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef ElDani het volgende:

Mag ik even een request voor een perfecte openingstrack voor een setje?
Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n slechte plaat
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:08:11 #91
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72773486
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef LtNoX het volgende:
Haha, toeval. Hij is best betaalbaar nu zag ik toen ik een plaatje zocht, iets van 150E. Past ook prima in de zak, ook een vereiste. Verder ook weinig te klagen.

Bedoelt u die?
yez!
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:56:59 #92
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_72775075
Gansta is echt zo fucking vet. Die vocals gewoon bruut en dan die mid heerlijk

Ook echt grappig dat ik altijd dezelfde fokkers tegen kom bij dezelfde acts zeg maar haha en de vriendin van rippert die ik echt 5x heb gezien ofzo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_72776256

Niks te zien, gewoon doorlopen , geen fokkers in beeld

Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72776872
@ Scoty: Wie had je gesproken uit Almelo dan kan best zijn dat je naast mij had gezeten en met me had gepraat rond hoelaat was dat ongeveer?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:56:45 #95
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72777585
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef poiuytr het volgende:
@ Scoty: Wie had je gesproken uit Almelo dan kan best zijn dat je naast mij had gezeten en met me had gepraat rond hoelaat was dat ongeveer?
uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie? ) was 33 .
rond 1 uur ? zatox was nog bezig
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
leuk filmpje alleen is wel van alleen de eerste paar uur
en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!

wies die meid @ 1:03 in dat witte shirt, dies wel leuk voor thuis
pi_72777810
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:

hoe vet is die Remix van Dikke Bleek?! Daniël ook ff bovenop de booth en dat lichtje, hoe herkenbaar nummer is trouwens errug vet, tof dat hij echt T.B.A. heet
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

mooi filmpje Boy jammer dat er geen fokkers te zien zijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72778198
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie? ) was 33 .
rond 1 uur ? zatox was nog bezig
[..]

en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!

Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:24:04 #98
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72778998
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!
whehe, had tof geweest
( zo'n verslag schrijven duurt idd lang )
pi_72780211
http://www.analogueplayersinadigitalworld.com/

HQ previews van nieuwe tracks

Freak, We live for the music (noisecontrollers mix)

ik heb mijn twijfels

Was al gemeld

dan wil ik het volgende melden: Headhunterz - Megasound (showtek edit)

http://mugasha.com/We-Liv(...)eadhunterz/Megasound

tis geen download maar hier kun je hem luisteren

[ Bericht 26% gewijzigd door Tha_Bartman op 15-09-2009 20:58:09 ]
pi_72780597
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ja gasten waren al dronken voordat ze er waren. Die jongen komt de deur niet zovaak meer uit

En meisje is al bezet. knikkende jongen 3 seconde eerder is haar vriendje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')