Man man man wat was Q-base weer lekker
.
Begonnen met een rondje terrein en een beetje hier en daar even blijven hangen. Uitendelijk einde van Ruthless en begin van Brennan Heart gezien.
Plaatjes van Brennan blijven dikke prima, alleen jammer dat die gewoon echt niet kan mixen. Vroeger bij zijn setjes nooit echt opgemerkt, maar de laatste tijd begin ik me er echt aan te irriteren.
Gelukkig begon A-lusion al snel en konden we van stage wisselen. Eigenlijk nauwelijks platen van onthouden, maar het ging er erg hard. Prima mixwerk ook, voor zover het me nog bijstaat.
Vervolgens door naar DBSTF.
Niet heel verrassend maar omdat ik nauwelijks feestjes heb aangedaan dit jaar, waren vrijwel alle platen 'nieuw' voor me. Sound of thunder ook eindelijk eens live gehoord, held Villain er gelijk bij. (Die er IMO trouwens wel erg knullig bij stond op die booth).
Ook het begin van de NC nog meegemaakt, die stonden echter niet in de planning en toen ze begonnen met die fucking clownz hadden we 't al snel gezien.
Eerst wat gegeten en daarna even bij Dana gaan kijken. Erg vet dat ze met Vinyl draait, maar verder was de act niet echt aan mij besteed. Ze mixte wel erg traag en dat helpt niet echt met de snelheid van een oldskool set.
Lasers @ Main
Lasers bij Alpha Twins @ Scantraxx bunker Helaas van Alpha twins maar de laatste 20-ish minuten gehoord, wat een heerlijk setje was dat. Vond ze vroeger eigenlijk te 'donker' maar ze draaiden echt prima. Afsluiten met de Philippe Rochard Mashup

Ook niets dan lof over de lasershow daar.
Ineens draaide iedereen zich om, want er bleek een stevige vuurwerkshow aan de gang te zijn. Alpha twins waren net klaar, dus we konden nog snel even wat kiekjes van het laatste restje vuurwerk maken. We moesten immers toch die kant uit, want de Italian Madness stond op de planning. Half uurtje gestaan, toch niet echt het 'vuurwerk' waar ik op hoopte, maar dat verwachtte ik stiekem ook niet met 3 DJ's achter de booth.
![]()
Zijn toen even naar het terreurwerk in de Quarantine zone gaan kijken. Buiten blijven staan omdat het ook daar allemachtig druk was. Daar redelijk op tijd weer vertrokken om naar de Dirty Workz bunker te verhuizen, laatste beetje Demoniak gezien waarna het tijd was voor de Transfarmers. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de kerel waar ik mee was had ze al eerder zien draaien en had me al verzekerd dat dit een leuk setje ging worden. Hij kreeg inderdaad gelijk, was een prima setje. Leuk concept ook; 2 gasten laten mixen en een 3e laten spelen met effecten en scratchwerk, dan gaat zo'n setje erg hard.
Het is hierna half 2, beentjes begin je toch al wel te voelen, maar sinds vorig jaar wisten we dat je op dat moment beter iets rustiger aan kan doen dan dat je gaat zitten, want dan is afgelopen.
Op mijn aandringen naar Amnesys gegaan.
![]()
Vind zijn tracks heerlijk en wilde hem wel eens live zien, maar in het kleine half uur dat ik hem aan het werk heb gezien ben ik toch minder van hem gaan houden. Mixwerk was erg slecht, en platenkeuze was ik ook niet echt heel erg kapot van.
Hoopte veel van zijn eigen werk te horen, maar we zijn naar mijn weten alleen getrakteerd op 4D Future. Gozer waar ik mee was vermaakte zich er ook niet echt, maar met uitzicht op EA en Tha Playa, en de toenemende drukte zijn we toch maar blijven staan.
Toen laatst genoemden echter ook niet echt vet bleken, en we nauwelijks ruimte hadden was het tijd om weer te verhuizen. Op naar Deepack dan maar.
Ook deepack viel niet tegen.
WTF op de Open Air strip was toch ook wel een mooi momentje. Ik heb hier, en vervolgens tijdens Tatanka, volgens mij ongeveer naast Scotty gestaan, want mijn camera-beelden zijn vanuit ongeveer dezelfde invalshoek. Na deepack dachten we even bij Tatanka te blijven hangen. Normaal niet zo'n fan van zijn stijl, maar wat een heerlijk setje had deze man. Vooral "If you don't give a fuck, you won't get a fuck" is me erg bijgebleven, dat is neem ik aan Confucius? Deze plaat sprak de trance-fan in mij erg aan. Prima setje!
Tot half 5 bij Tatanka blijven staan waarna het tijd was voor de Psyko Punkz. Na alle ophef verwachtte ik eigenlijk dat die tent uit zijn voegen zou breken, maar er was meer dan genoeg ruimte om helemaal los te gaan. Not an Addict, Overclipping, die nieuwe TBA die hier al eerder voorbij is gekomen over de Dreamer of Dreams. Yumyum, heerlijk setje.
Na deze helden set maar door gegaan naar de NRA die prima draaiden.
Na echter de filmpjes van Alphaverb te hebben gezien, en over zany gehoord te hebben dat ook hij veel hardcore draaiden, heb ik bijna spijt van die keuze, alhoewel het laatste half uur stampen in de regen ook wel iets magisch had.
En met een tevreden gevoel, dropen wij rond 06:50 zondagmorgen weer af, wetende dat we een mooi feestje achter de rug hadden :p
![]()
Geen fokkers gezien, althans niet waarvan ik het wist. Alleen een 3tal personen met "Heerlijk, hard, hardstyle"-shirts voorbij zien lopen (ergens rond een uur of 7 ofzo, ze gingen richting Power Plant) waarvan ik me later bedacht dat dat een Fokker moest wezen

.
Al met al; eigenlijk geen extreme knal setjes gehoord helaas, zoals bv. Josh & Wesz vorig jaar. Ook maar bar weinig nummers gehoord die me kippenvel konden geven, en merk toch wel dat hardstyle langzamerhand wel aan 't veranderen is (of mijn muzieksmaak, wellicht). Me evengoed wel prima vermaakt, en volgend jaar zul je me er ook zeker weer vinden

Maar waar was vince

?
Overigens, ook erg grappig om te zien aan alle filmpjes dat iedereen een bepaalde vorm van Parkinson ontwikkeld zodra de beat erin komt

Blijven staan blijkt toch lastig.
Nog een laatste sfeerbeeld van de Scantraxx Bunker:
![]()
PS. Excuses dat het met al die films en pics een tikkeltje rommelig is geworden, maar vooruit.
[ Bericht 0% gewijzigd door LtNoX op 15-09-2009 01:59:53 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.