x2, wat heldigquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
perfecte openingstrack staat nu in je inbox![]()
wat is dat nr ongelofelijk vet gedaan
Deepack draaide hem ook nogquote:Op maandag 14 september 2009 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
B-Front die er mee afsluit, Alphaverb die hem als 2e/3e plaat draait (met retestrak mixwerk!!)![]()
Niets anders dan inmens respect voor deze jongen dat hij al deze DJ tools gewoon snel beschikbaar maakt na afloop voor zijn fans!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2, wat heldigen misschien nog wel heldiger dat hij hem gewoon vrijgeeft
![]()
![]()
terecht dat hij zware respect en zeer veel respons kreeg tijdens zijn optreden op Q-Base
Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:
@ LtNoX
Nais verslag, jammer dat je filmpjes zo kort zijnje geluid is nml een 'stukkie' beter dan dat van mij
Btw heb je die foto's ook in high res, daar zit wel wallpaper materiaal tussen nml.
edit::
wat was alphaverb toch een held... khad het niet meer toen hij deze op gooide !
whahah hier: ist helemaal zwart zie je 1 lichtje, da ben ik( linksvoor !!! )
![]()
Toen je Coone zei wist ik weer dat ik 'm daar van kende. Ik gaf toendertijd al aan dat ik geen fan van Coone ben, twas mij toch iets te jumpy. Ondanks het feit dat het een funny plaatje is het ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef NLS04 het volgende:
Dat is Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)![]()
Doe maar eens op LSDB psyko punkz @ defqon luisteren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Rip, leuk je nog ff gezien te hebben. Respect voor je vriendin
.
welke camera heb je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Klopt, was eerste keer dat ik deze cam bij me had, en ik dacht eigenlijk dat hij de bass (voornamelijk in de bunkers) niet zo goed zou trekken. Helaas, maar volgende keer beter.
Foto's in hun normale resolutie zal ik zo even uploaden.
edit: Heb alles wat van enige scherpte voorzien was geupload, maar zoals je zelf ziet is het verrekte lastig die fotos scherp te krijgenHoop in ieder geval dat er wat voor je tussenzit.
http://img170.imageshack.us/gal.php?g=cimg1227p.jpg
Dit was een Casio EX-Z21.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
welke camera heb je ?
idd die foto's zijn beetje out of focus, erg jammer zijn wel vet( had ik ook met mijn cam )
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:30 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Dit was een Casio EX-Z21.
[ afbeelding ]
Klein, handelbaar en bovendien low budget, maar kwaliteit valt me alleszins niet tegen. Zag net ook dat er een anti-shake optie opzat die uitstond, dus wellicht hadden de foto's beter gekund.
Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n slechte plaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef ElDani het volgende:
Mag ik even een request voor een perfecte openingstrack voor een setje?
yez!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef LtNoX het volgende:
Haha, toeval. Hij is best betaalbaar nu zag ik toen ik een plaatje zocht, iets van 150E. Past ook prima in de zak, ook een vereiste. Verder ook weinig te klagen.
Bedoelt u die?
uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef poiuytr het volgende:
@ Scoty: Wie had je gesproken uit Almelo dan kan best zijn dat je naast mij had gezeten en met me had gepraat rond hoelaat was dat ongeveer?
leuk filmpjequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Wat had het een vet filmpje kunnen zijn als het net wat meer licht was bij de meet
hoe vet is die Remix van Dikke Bleek?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Sc0tTy het volgende:
edit::
wat was alphaverb toch een held... khad het niet meer toen hij deze op gooide !
whahah hier: ist helemaal zwart zie je 1 lichtje, da ben ik( linksvoor !!! )
![]()
mooi filmpje Boyquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niks te zien, gewoon doorlopen, geen fokkers in beeld
Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
uhhhhhhh pfuu zou dat echt niet weten , een van hun(jullie?) was 33 .
rond 1 uur ? zatox was nog bezig
[..]
leuk filmpjealleen is wel van alleen de eerste paar uur
en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!![]()
wies die meid @ 1:03 in dat witte shirt, dies wel leuk voor thuis![]()
whehe, had tof geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan waren wij dat waarschijnlijk niet nee. Stond rond die tijd ook te knallen bij Zatox dus. Ben al halfuur bezig met mijn Q-base verslag zet hem morgen hier wel even neer, wel aardig langdradig geworden!
Ja gasten waren al dronken voordat ze er waren. Die jongen komt de deur niet zovaak meer uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
leuk filmpjealleen is wel van alleen de eerste paar uur
en die dude die midden in het publiek stond te zeiken... echt zo vanneehh WHAT THE FUCK!![]()
wies die meid @ 1:03 in dat witte shirt, dies wel leuk voor thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |