abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 16:36:05 #26
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72732972
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik zit na te genieten van die filmpjes van Alphaverb, ik was zeker blij dat rip zn meid kwijt was en dat we daar zijn blijven hangen. Hij begon met you can play de games, wat ik al tof vond omdat dat toch een wat oudere plaat is. En toen die edit erin kwam....ik had het niet meer

Ook lekker dattie toen ff het volume wegdraaide en de hele hangar meedeed

De filmpjes zijn btw door zn vriendin gemaakt, die stond met n fototoestel achter de dj-deck. Jammer dat die Qbase edit niet live is opgenomen qua geluid, maar dat het geluid er later onder is gezet
WTF heb ik drie keer gehoord, maar dit is nou 1 van zo'n nummers waar ik dat totaal niet erg van vindt
pi_72733730
Tvp

Trouwens ik snap niet waarom ze Villain echt niet op meer feesten laten hosten! Deze man weet het publiek tenminste los te krijgen Vind het ook jammer dat DV8 zijn plek op de main heeft gekregen. Of heeft dit te maken dat er dit jaar Dirtyworkz was?
  maandag 14 september 2009 @ 17:03:51 #28
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72733760
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:

[..]

Van Odyssee (ervaring van laatste 10 minuten en van horen zeggen van zijn vrinden)
[..]

Dat lijkt me duidelijk zat, afgeserveerd hoop ik!
Expres niet heen geweest. Ik wou al niet uit princiepe. En ze blijkbaar laten zien dat ze er niets van bakt. Nee zolang die ergens draait, kom ik die stage/zaal niet in.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 14 september 2009 @ 17:06:07 #29
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72733819
Na een geslaagde Qbase, nog Fok!kers zin om binnenkort Groningen aan te doen?

http://partyflock.nl/party/157340:Indicator.html
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_72734070
Veel dingen zijn al gezegd,

Q-base was super
Zatox was weer de held
De sfeer in de hangar was bij Zatox mega goed, bij gezellige mensen gestaan die ook de nummers goed kende
Laatste uurtje dana met Bitches en Ho's en al die andere oude klappers
De sfeer bij deepack en later bij Tatanka was stukken minder.
Tatanka draaide showtime en daarna gruwlijk harde platen
Warphole die gedraaid werd
Outside spacer die gedraaid werd. Toen bleken mensen in 1 keer wakker te worden bij de open air. Dus dat gaf het soort publiek wel aan
Brennan Heart vond ik goed draaien.
Set van DBSTF ook erg goed
Frontliner was OK. Lasers in de Scantraxx bunker waren echt mega vet
Half uurtje van Psyko Punkz meegemaakt, helaas moeten gaan door pijn aan de voeten en een vriendin die door haar enkel was gegaan.
Friet met mayo smaakte super
Helaas geen "not an addict" gehoord

Nou dat was het wel zo'n beetje, kort samen gevat

-edit-
En volgens mij 1 van de betere FOk meets sinds lange tijd

[ Bericht 4% gewijzigd door Boy_Snakeye op 14-09-2009 17:39:21 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 14 september 2009 @ 17:47:47 #31
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72735008
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Helaas geen "not an addict" gehoord

Had je iets langer moeten blijven bij Psyko Punkz , maarja als dr gewonden zijn heb je geen keus he
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72735206
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:06 schreef Koepert het volgende:
Na een geslaagde Qbase, nog Fok!kers zin om binnenkort Groningen aan te doen?

http://partyflock.nl/party/157340:Indicator.html
Zou best kunnen, niet zo ver weg =] Zaterdag waarschijnlijk Wildstylez - A-Lusion @ Zak
  maandag 14 september 2009 @ 17:57:29 #33
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72735290
Me verslag staat al klaar, nu alleen nog wachten op de filmpjes
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 14 september 2009 @ 17:59:54 #34
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72735376
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef Mirrodin het volgende:

[..]

Zou best kunnen, niet zo ver weg =] Zaterdag waarschijnlijk Wildstylez - A-Lusion @ Zak
Als alles doorgaat zoals t er nu uitziet, ook present.. (Indicator & Zak)
  maandag 14 september 2009 @ 18:07:25 #35
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_72735622
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Me verslag staat al klaar, nu alleen nog wachten op de filmpjes
oke super, dan wacht ik nog even af!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 14 september 2009 @ 18:37:03 #36
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72736544
-edit- herpost em zo maar forum loopt te zeuren.
pi_72736905
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
En volgens mij 1 van de betere FOk meets sinds lange tijd
ik was er niet bij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72736949
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef Sethje het volgende:
je kunt 10 oktober beter naar twisted gaan
optie hiero.. stukkie voorbij den bosch is dat toch? niet verder dan tilburg iig dacht ik en dat is een uur.

wel mooie line-up.

niet naar Zatox geweest en helemaal niet in The Lab, Psyko Punkz ook gemist. dikke faal wat dat betreft. volgend jaar beter.
  maandag 14 september 2009 @ 18:50:21 #39
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72736962
copy/pasten van YT urls ging niet goed, nu wel goed, jammergnoegpakt zoals gewoonlijk 't forum niet de namen van de filmpjes :/

( Zet alvast je geluid wat zachter, kwaliteit van het geluid is nie denderend )

Q-Base 2009 !!

Ik moest om half 2 de Event Travel bus hebben en ben dus om 11 uur opgestaan.
Na het ochtend ritueel afgevolgt te hebben bedacht ik me met mn slimme kop dat ik de baterijen van de cam niet had gechecked.
Die waren dusch bijna leeg... Gelukkig hadden we nog een setje volle dus die er in gepropt
Naar de bus ! ( die om naar r'dam te gaan )
Die kwam net voorbij de halte, gelukkig is de volgende halte 200m verderop en stonden daar mensen te wachten.
Ik ben er dus keihard achter aan gerend en hem net op tijd gehaald

Op centraal gemeet met m'n maat ( komt uit grun ) en toen zijn we naar de bus gelopen, die pas na een half uur kwam.

Toen de bus eindelijk kwam, wou ik de bus in gaan maar bleek ik niet op lijst te staan :/
( Dat krijg je een reis besteld/annuleert/weer besteld ) Na wat bellen mog de bus chauffeur me toch binnen laten
We dachten dat de bus gelijk naar Q-Base ging, maar nee, hij ging eerst door alblasserdam/dord/sliedrecht.
Tijdens de bus reis moest de buschauffeur 3 kwartier pauze nemen.
Gelukkig had hij hem naast de Mac gezegt, die door een hele meute werd bestormd

Om 17:45 kwamen we eindelijk aan op de parkeerplaats voor de bussen. We hadden toen Pavo al gemist

Na meer als een half uur in de rij hebben staan ( en onder tussen hoofdpijn gekregen :/ ), waren we eindelijk binnen.
We zijn toen gelijk naar de lockers gelopen zodat we onze shit konden op bergen.

Toen was het tijd voor de eerste DJ, Scope DJ in The Lab! Me hoofdpijn was gelijk weg
We konden toen nog een kwartiertje kijken

Daarna kwam gelijk A-Lusion
Ik wist niet wat ik daar van moest verwachten, ik had em nog nooit gezien.
In het begin vond ik het niet zo, hij maakte ook een foutje.

Daarna kwamen de klappers ! Ik zeg Between Worlds / Hardstyle Revolution en vele andere.
We zijn toen ook maar naar achter gelopen want het was te hard om daar zonder oordoppen te blijven.

Me maat wou toen nog een stuk The Prophet kijken, die na A-Lusion kwam en er was toch een half uur leeg in m'n planning dus vond het goed.

Jammer genoeg draaide die weer errrrug traag en ik was er al gauw op uit gekeken.

We zijn toen langzaam naar Isaac gelopen in the Power Plant.
Eigenlijk wist ik ook niet wat ik daar van moest verwachten.

De set was vet, maar was niet echt wat ik op dat moment wou horen ( erg traag, voor thuis juist uber relaxed ).
Na een half uur zijn weg gegaan om wat te gaan eten.
En ik zag toen een fruit toko staan, ik dacht doe eens gezond, haal zo'n bakkie gemixte fruit, wat echt prima te eten was

Daarna na wat relaxen en het terein te verkennen gingen we terug naar de Power Plant voor Dana.

Ze draaide met vinyl! De enige diek daarmee heb gezien.
Ook daar gingen we vrij snel weer weg, ze draaide net als Isaac erg traag en was ook niet wat ik wou horen.

We zijn toen naar de Two Towers gelopen, de enige outdoor stage, voor de Noisecontrollers.
Wat me meteen op viel, de stroboscopen ( hoe schrijf je dat ? ) waren super irritant! En m'n hoofdpijn kwam terug.

Jammer genoeg erg veel eigen werk. En toen ik me cam uitzette kwam er net een nieuwe plaat

Ik vind dat wel jammer, DJ's die bijna alleen hun eigen producties draaien. Het word dan altijd hetzelfde. ( zoals DBSTF, hoorde de platen vanaf ver )

Om kwart voor 11 zijn we weer terug naar de The Lab gegaan want daar gingen de Alpha Twins draaien.

We konden toen nog de laatste 10 min van Frontliner meenemen.

Toen die set afgelopen was en die van de Alpha Twins begon liep toch wel zeker de helft van de zaal weg ( WAAAAAROM ???? ).
Wat achter af echt fijn was, want het was HARD bij de A2's en de ene beuk plaat na de andere kwam op.

Echt gekke werk, voor deze tijd ( er was nog 7 uur te gaan). Alsof ze de laatste van de avond waren, okee, dat waren ze voor de SWAT ook, maar toch
Helemaal los gegaan daaro en voor de menschen die toen weg zijn gelopen, mijn dank is groot . Ben door heel die zaal los gegaan

Toen zij eenmaal klaar waren was het tijd voor Zatox, waar we langzaam heen liepen
We gingen overal eigenlijk voortijd weg zodat we de volgende artiest vanaf het begin konden zien, maar bij de A2's zijn we tot het einde gebleven

We hebben eerst een lange tijd stil gestaan en veel vocht naar binnen gewerkt want A2's hadden ons een beetje uitgeput

Toch zijn we ook bij Zatox ff los gegaan want et was wel een top set

Ik had op een gegeven moment weer honger gekregen en waren naar de hele rij met eet/drink tenten geweest waar we ieder een hamburger haalden.
We zijn toen naast een groepje uit Almelo gaan zitten waar we mee aan de praat raakte ( Als er 1 hier zit Hoi! )

Me maat wou graag naar Alphaverb als afsluiter en ik naar Deepack, maar omdat Deepack 2x draaide hebben we besloten om het schema een beetje om te gooien
We hadden allebij The Pitcher al gezien, dus na de hamburger was het tijd voor Deepack in Two Towers.

In het begin vond ik er niet veel aan, ze mixte erg traag en ook niet zoveel leuke nrs.

Ik kwam daar nog een vriendin van me tegen.

Na een half uur was er opeens heerlijk Goed gemixt, heerlijke plaaten en op het eind ging DV8 nog ff mee bleren op 1 van z'n nummers.
Toen ze er W.T.F. (nieuwe edit) op gooiden ging heel de stage losch

Daarna was het tijd voor Tatanka, dat was een heerlijke set met wat Koepert al zij, weinig italiaans.

We hadden een kwartier voordat de Psyko Punkz begonnen en zijn er toen langzaam heen gelopen, de voetjes begonnen toch wel erg te zeuren dat we pauze moesten nemen.
Waar we ook gehoor aan gaven en hebben een half uur op een dijk voor de Communication gezeten, waar we precies naar binnen konde kijken.

Het begon toen wat te miezeren en we wouden er eigenlijk niet achterkomen of het ook ging regenen. We zijn toen naar binnen gegaan.
Het ging er lekker los en de set was uber

Toen de PP's hadden afgesloten moest Deepack draaien maar die waren te laat ofzo ? Dus 1 van de PP's gooide CTRL+ALT+DEL er nog ff op
We zijn toen weg gegaan om naar The Lab te gaan voor de afsluiter

Eerst nog ff buiten gezeten om een biertje te nuttigen Zodat we met genoeg energie naar Alphaverb konden gaan.
Toen we daar zaten konden we heerlijk naar de Bass Modulaters luisteren terwijl er een paar buiten stonden te shuffelen en te jumpen ( op hardstyle ? :/ ),
Voor de 3e keer van de avond werd gangster ( weet niet hoe die heet ) gedraaid en die blijft net zoals W.T.F. toch heerlijk, hoe vaak je em hoord.

De biertjes waren op en we liepen de stage binnen, het ging er goed los.

De outro van BMs en intro van Alphaverb.

Gelukkig stond het geluid wat zachter en is het beter te horen op de video's.

Alphaverb werd warm onthaald door het publiek dat nog over was, hij gooide er gelijke en heerlijke plaat op, Play The Games ge-edit voor Q-Base.
Hij deed prezies waar ik van hield, oude en nieuwe platen door elkaar heen ennnn met het publiek spelen, hij ging helemaal los achter de decks.

W.T.F. kwam op en de zaal ging LOS!

( Koepert, daar ben ik rond de 1:30 te zien )

Ik wou toen weer met me cam opnemen maar toen donderde hij uit want de baterijen waren leeg Dus maar weer verder op de tel ( waar we heel de avond tussen wisselden ).

arise! / kaboom !

Like Thiz / thunderbase ( ? )

fusion of sound / dikke bleek !

? / ?

Toen ik het filmpje maakte donderde met tel uit want die was ook leeg, net nadat Alphaverb klaar was, ik dacht dus dak het filmpj enie meer had maar in de bus kon ik me tel weer aan zetten (:/) en toen zag ik dat het er precies allemaal nog op stond
Uit eindelijk heb ik 45 minuten van de set van 60 minuten, na de intro hebk em ffies uit gehouden, en dat was dus precies genoeg om het tot het einde te halen ^^.

Ik had nog vollop energie, van mij had ie nog wel wat langer mogen draaien

We zijn toen ff langs de wc gelopen om wat te lozen en weer wat te drinken. Ik was blij dat je het kraanwater kon drinken

Daarna naar de lockers waar ik nog voor ons ieder een musli reep had bewaard en die smaakte heerlijk

Eenmaal in de bus moesten we nog tot 8 uur wachten voordat we weg konden.
Ik heb onderweg naar huis denk ik half uur geslapen ik was daarna gewoon weer wakker :/
Om 12 uur weer thuis

Al met al was Q-Base gewoon vet! Locatie/terein was top en sfeer was erg goed.

Alpha Twins en Alphaverb waren voor mij de helden van de dag ! ( zou het in de naam zitten ? )

In Power Plant waren de lasers echt super kick gedaan en in The Lab was het geluid bizar hard. De haren op m'n armen stonden letterlijk te trillen :|

God wat waren er lekkere billen te zien overal ! ( zoals bij 't filmpje van Scope op et einde ^^ )

Volgend jaar ben ik er weer

Voor de mensen die gaan klagen over het geluid, raad mij eens een goede camera aan

Voor de mensen die gaan klagen over de beelden die te veel bewegen... Jullie denken toch niet dat ik stil kan blijven staan als er een topset word gedraaid ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sc0tTy op 14-09-2009 22:36:14 ]
  maandag 14 september 2009 @ 18:51:03 #40
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_72736983
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:49 schreef 16meter het volgende:

[..]

optie hiero.. stukkie voorbij den bosch is dat toch? niet verder dan tilburg iig dacht ik en dat is een uur.

wel mooie line-up.
Dank u!

Het is idd tussen tilburg en den bosch in gelegen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 14 september 2009 @ 18:58:36 #41
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72737169
Goed verslag, leuke filmpjes

Maar hoezo melding aan mij dat je daar te zien bent? Ik mis weer eens iets?

A Lusion vooraan stond je trouwens waar ik/wij ongeveer gestaan hebben, alleen waarschijnlijk vroeger in de set, k sta er iig niet op, en viel wel op.. Groot, wit en stuiterend..
pi_72737270
leuk verslag, strobes op main vond ik ook een beetje too much.. ze stonden bij noisecontrollers echt constant aan. leek wel de fucking tunnel of terror
  maandag 14 september 2009 @ 19:02:37 #43
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72737273
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
Goed verslag, leuke filmpjes

Maar hoezo melding aan mij dat je daar te zien bent? Ik mis weer eens iets?

A Lusion vooraan stond je trouwens waar ik/wij ongeveer gestaan hebben, alleen waarschijnlijk vroeger in de set, k sta er iig niet op, en viel wel op.. Groot, wit en stuiterend..
Omdat je niet wist hoek er uit zag
pi_72737378
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Ze draaide met vinyl! De enige diek daarmee heb gezien.
Ook daar gingen we vrij snel weer weg, ze draaide net als Isaac erg traag en was ook niet wat ik wou horen.

Toen die set afgelopen was en die van de Alpha Twins begon liep toch wel zeker de helft van de zaal weg ( WAAAAAROM ???? ).
Wat achter af echt fijn was, want het was HARD bij de A2's en de ene beuk plaat na de andere kwam op.

Echt gekke werk, voor deze tijd ( er was nog 7 uur te gaan). Alsof ze de laatste van de avond waren, okee, dat waren ze voor de SWAT ook, maar toch
Helemaal los gegaan daaro en voor de menschen die toen weg zijn gelopen, mijn dank is groot . Ben door heel die zaal los gegaan

Alphaverb werd warm onthaald door het publiek dat nog over was, hij gooide er gelijke en heerlijke plaat op, Play The Games ge-edit voor Q-Base.
Hij deed prezies waar ik van hield, oude en nieuwe platen door elkaar heen ennnn met het publiek spelen, hij ging helemaal los achter de decks.

W.T.F. kwam op en de zaal ging LOS!
Alpha Twins, Alphaverb en Dana (met/zonder vinyl, kies maar) waren echt dikke shit evenals de Psyko Punkz natuurlijk enige jammere voor jou is misschien dat je B-Front gemist hebt (lang leve de opnames) want die had gewoon de kneiter-set van Q-Base 2009
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
daar stond ik ook, niet super groot maar wel groen en stuiterend
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 september 2009 @ 19:07:01 #45
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72737396
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Omdat je niet wist hoek er uit zag
oh zo zoals k zei.. ik mis weer eens wat..

Maar heb je dus geloof ik niet gezien.. miss ook wel... can't recall..

Maar k was vanaf half oid bij A-Lusion, en daar vooraan gestaan, Lange kerel, wit shirt, baggy bruin/groenige broek witte nikes (nu niet meer zo wit) staan stuiteren als wat, dus als je die niet op film hebt, stonden we er niet tegelijkertijd..
  maandag 14 september 2009 @ 19:08:00 #46
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72737422
ja B-Front ben ik niet heen gegaan want die werd uitgezonden + ik wou deepack en tatanka zien
  maandag 14 september 2009 @ 19:08:58 #47
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72737457
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:

daar stond ik ook, niet super groot maar wel groen en stuiterend

Jij staat ook wel op 1 vd filmpjes van A-lusion.. in t linker hoekje van t beeld..
pi_72737502
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef Koepert het volgende:

[..]

Jij staat ook wel op 1 vd filmpjes van A-lusion.. in t linker hoekje van t beeld..
weet je zo welke van de 4?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 september 2009 @ 19:12:34 #49
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72737591
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

weet je zo welke van de 4?
anders zei ik wel filmpje 1

Gok: begin ergens van filmpje 2, maar heb ze allemaal btje doorgescand
iig 1 vd eerste 2.. vooraan dus.
pi_72737697
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

anders zei ik wel filmpje 1

Gok: begin ergens van filmpje 2, maar heb ze allemaal btje doorgescand
iig 1 vd eerste 2.. vooraan dus.
filmpje 1 vanaf 02.32 ongeveer henig tegen het hek leunend en genietend van het geluid owja, A-lusion draaide ook nog Beauty & The Beat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')