abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 september 2009 @ 14:15:38 #1
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72729228
Alweer een deel vol..

Post hier al je ervaringen, ideeën, voors en tegens over parenclubs. 2 verzoekjes:
- Beperk dating tot "zullen we samen naar deze of die club gaan", dus geen swingersitepromotie
- Hou 't lief . Ook als je niks met parenclubs hebt kan je dat nog genuanceerd proberen te zeggen

Deel 3 vind je hierrrr

Game on!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_72729453
Heb niets met parenclubs... , zo genuanceerd genoeg
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72729992
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef trovey het volgende:
Heb niets met parenclubs... , zo genuanceerd genoeg
ik ook niet eigenlijk,,, Neuken?
pi_72733843
mochten mensen nog ervaringen hebben, hoor ik het graag.
fun is inmiddels wel bekend, weet iemand nog andere leuke?
en niet waaar alleen maar van die gerimpelde mensen komen enzo?
pi_72870067
Mystique is wel aardig, maar daar komen ook wel iets oudere mensen (valt op zaterdag redelijk mee).

Als je ietwat dezelfde stijl als de Fun zoekt, dan komt de Privilege in Ronse aardig in de buurt; heel goed qua inkleding, alleen is het volk daar een enorme tegenvaller. Bovendien was het er overal koud toen wij er eens waren, dus zijn we tegen 0h30 maar terug huiswaarst gegaan. Misschien gaan we er nog wel eens, maar dat zal niet heel snel zijn.

Acanthus blijft wel leuk voor feestjes. Limousine in Hasselt eveneens (al moet je daar qua inkleding niet veel verwachten).
pi_72872017
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:47 schreef Sulletjes het volgende:

[..]

ik ook niet eigenlijk,,, Neuken?
.....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72872227
Waarom staat dit sticky en niet centraal?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72904258
Ik ga vanavond voor het eerst naar Fun4Two en we zijn best nieuwsgierig.

We zijn tot nu toe al wel twee keer in de Fata geweest en dat beviel beide keren

Hopelijk zijn er meer jonge aantrekkelijke stellen die zin hebben om vanavond te gaan Wij zijn trouwens 24 en 25.
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
  zondag 20 september 2009 @ 15:25:42 #9
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72934627
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar Fun4Two en we zijn best nieuwsgierig.

We zijn tot nu toe al wel twee keer in de Fata geweest en dat beviel beide keren

Hopelijk zijn er meer jonge aantrekkelijke stellen die zin hebben om vanavond te gaan Wij zijn trouwens 24 en 25.
En, hoe was het?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zondag 20 september 2009 @ 15:27:13 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72934679
Ooit wel interesse in gehad, tot we een site bezochten waar het avond programma van een vrij bekende club opstond.

Het kwam zo gemaakt, kneuterig, a-spontaan en compleet A-GEIL over dat we het maar hebben laten gaan
Intelligent, but fucked up.
pi_72962078
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar Fun4Two en we zijn best nieuwsgierig.

We zijn tot nu toe al wel twee keer in de Fata geweest en dat beviel beide keren

Hopelijk zijn er meer jonge aantrekkelijke stellen die zin hebben om vanavond te gaan Wij zijn trouwens 24 en 25.
yup yup, vertel, hoe hebben jullie dit weekend gehad?
pi_73441466
Zal hier mijn ervaringen delen met de parenclubs die we hebben bezocht. Namelijk de Fun4Two en de Fata
Plus en de minnetjes van de beide clubs en welke waarin beter is.

Afgelopen vrijdag zijn we voor het eerst naar de Fata gegaan, met een stel die we al eerder hebben ontmoet in de Fun4two.
Eerste indruk Fata Morgana:

  • Op de avond dat wij kwamen (vrijdag) is het tamelijk rustig.
  • Het is groot, veel kamers en veel ruimte om lekker te zitten om even uit te "puffen"
  • Werden erg vriendelijk ontvangen en op gemak gesteld
  • Groot bubbelbad

    Sfeer in Fata Morgana:

  • Als je alleen met je partner gaat op vrijdag, is de sfeer op vrijdag niet super. Als je met een ander stel gaat kun je dat makkelijk zelf maken. De gezelligheid van openhaard vuur maakt wel enige sfeer goed, verder was het doordat het niet zo druk was en veel mensen elkaar al kennen kun je moeilijk van die sfeer proeven. Heeft op ons een gemiddelde indruk achter gelaten omdat wij met een ander stel waren.

    Faciliteiten:

  • Kluisjes
  • zwembad omgebouwd tot jacuzzi dus lekker groot en zit goed
  • Genoeg handdoeken
  • Lekker gevarieerd eten en ijsbar
  • Zelfbedieningsbar
  • Snoepjes en kleine versnaperingen (echt pluspunt)
  • Kleine Sauna
  • Massageruimte met fijne olie , maar geen sexy ruimte
  • Veel zitplaatsen waar je lekker kunt zitten of ontspannen na alle inspanning
  • SM kelder met Sling, gynaecoloog stoel, schandpaal en kruis. (Sling is echt een aanrader)
  • Leuk ingerichte kleine kamers en een grote darkroom
  • 2 kamers die je af kunt sluiten
  • Dansvloer

    Algehele indruk van de avond:
    Als je met een bevriend stel gaat is het op zich wel leuk, het is er groot dus je kunt ook even lekker rondlopen en rondkijken of lekker bubbelen. Ik weet wel dat als wij alleen waren geweest hadden we door de sfeer het minder naar ons zin gehad. Het mist namelijk een bepaalde vibe die andere clubs wel hebben. Daarnaast werd je flink aangekeken of geïnspecteerd als je langs andere stellen loopt. De kamers in de Fata zijn iets "goedkoper" ingericht waardoor je ook sfeer kunt missen, maar als je lekker bezig bent zie je dat niet meer;) Daarnaast is het contact leggen in de Fata wat moeizamer.

    Fun4Two
    Eerste indruk:

    De eerste indruk bij de Fun was warm en sfeervol. Mensen zijn open, vriendelijk en beleefd.We waren eigenlijk bang om "gekeurd" te worden door andere stellen maar daar was helemaal geen sprake van. Contact leggen in de Fun ging dan ook heel gemakkelijk. Of je nu wel of niet geïnteresseerd bent in swingen. Het ziet er mooi uit van binnen, het lijkt alsof je in een luxe resort terechtkomt met een warme en romantische uitstraling. Aan alles is gedacht, van de kleedruimte en kluisjes tot aan het toilet, sauna, jacuzzi en restaurant en natuurlijk de ruimtes.
    Bij de Fun is het ook een heerlijke temperatuur binnen, vooral als je in je lingerie loopt.

    Sfeer:

    Doordat het warm is aangekleed, er iets warmer is van binnen en de Fun zich richt op een bepaalde doelgroep is de sfeer zodra je binnenloopt warm. De vibe voelt goed en heel uitnodigend. Mensen zijn open, goedverzorgd en vriendelijk, praten lekker en zo niet dan wens je elkaar een fijne avond en ga je weer verder. Contact maken is gemakkelijk (hoeft niet seksueel te zijn natuurlijk, je bent er ook om lekker uit te gaan) en dit maakt het heel gezellig.

    Faciliteiten:

  • Snelle service aan beide bars
  • Gevarieerd eten (echter wisselt het menu in de week dus het kan zijn dat je vaker hetzelfde eet)
  • Jacuzzi
  • Stoombad
  • Grote Sauna
  • Mooie Massageruimte met fijne olie en rustgevende muziek (af en toe gekreun haha)
  • Dansvloer met rondom zitplaatsen
  • Veel mooie ruimtes om iets leuks te doen
  • Sommige ruimtes met een vibo of een heerlijke stoel/bank
  • Sm ruimte (afsluitbaar)
  • Veel afsluitbare kamers op Amsterdammetje
  • Orgiezolder

    Algehele indruk van de Fun4Two:

    Onze indruk van de Fun4Two is over het algemeen heel goed, zoals boven beschreven is de sfeer fijn, makkelijk contact te maken maar swingen is geen must en je kunt dus ook van je eigen partner genieten zonder dat er teveel aan je gezeten wordt. Het is niet heel groot maar groot genoeg om een hele avond lekker te kunnen genieten. Daarnaast is het er over het algemeen lekker druk op de vrijdag (gezellig druk) en op de zaterdag wat aan de drukke kant waardoor je wel eens rond zal lopen voor je een kamertje gevonden hebt. De faciliteiten zijn goed, de mensen die er komen zijn leuk. Op de vrijdag komen er verschillende leeftijdscategorieën tussen de 20-40 soms iets ouder. op de zaterdag veel tussen de 20-35 en ook wat ouderen. Op de zondag komen er meer "ouderen". De Fun heeft dan ook thema's aangepast op deze leeftijden en doelgroepen. Ik merk dat er bij de fun ook wat meer "mooie" mensen rondlopen dan bij andere clubs. Voor ons bevalt de Fun dus eigenlijk wel.

    Maar wij schromen niet om andere clubs uit te proberen:)
  • Je vader
    pi_73456272
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Blijepeen het volgende:

  • Sm ruimte (afsluitbaar)
  • Is t wat? of is t een beetje donker met wat tralies en handboeien?
    Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
    pi_73465747
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 14:03 schreef Motorist het volgende:

    [..]

    Is t wat? of is t een beetje donker met wat tralies en handboeien?
    Staat een kruis met handboeien, schandpaal met een lang zitje en een soort van bankje hangend aan kettingen. Is minder lekker dan een sling, die beweegt nog een beetje mee en kan je in liggen. Wel leuk dat de deur een oud hek is Vergeet niet je eigen zweep mee te nemen want die is er niet
    Je vader
    pi_73487151
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef Blijepeen het volgende:

    [..]

    Staat een kruis met handboeien, schandpaal met een lang zitje en een soort van bankje hangend aan kettingen. Is minder lekker dan een sling, die beweegt nog een beetje mee en kan je in liggen. Wel leuk dat de deur een oud hek is Vergeet niet je eigen zweep mee te nemen want die is er niet
    Er is van alles behalve een zweep :s
    Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
    pi_73496828
    Hoorde van de eigenaar dat ze die vroeger wel hadden. Maar helaas werden die meegenomen naar huis. Sommige mensen zijn te gierig om er zelf een te kopen
    Je vader
    pi_74366087
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef Blijepeen het volgende:
    Hoorde van de eigenaar dat ze die vroeger wel hadden. Maar helaas werden die meegenomen naar huis. Sommige mensen zijn te gierig om er zelf een te kopen
    Voor dat soort lui zie ik maar 1 soort gepaste straf...
    lijfstraffen..
    Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
    pi_74888051
    Pffff...wou dat ik mijn vrouw zover kon krijgen om es naar een club te gaan...
    Maar desalniettemin allemaal mooi omschreven...krijg er nu nog meer zin in..
    Toch nog maar eens voorzichtig naar boven halen dit onderwerp.. hihi..
    Laat het wel horen!
    Ik ben het maar.
    pi_74888226
    Vraagje... zijn er ook goeie clubs in drenthe??
    (je weet maar nooit)


    Thnx
    Ik ben het maar.
      donderdag 26 november 2009 @ 03:49:01 #20
    281103 friemelaar
    Sommigen weten waarom
    pi_75009878
    Meteen maar goed los gaan op dit forum.......

    Mijn vrouw en ik hebben ons voorgenomen binnenkort voor het eerst een parenclub te gaan bezoeken.
    We hebben gekozen voor Club4Love.
    Omdat wij ook heel onzeker waren hebben we simpelweg de club zelf een Email gestuurt met onze vragen.
    Vandaag een perfect en uitgebreid antwoord ontvangen geweldig.

    Het zal nog wel enkele weken duren voordat we echt gaan, maar ik zal het verloop hier wel melden.
    Open deuren, onweerstaanbaar !
      † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 06:03:22 #21
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_75570109
    TVP
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      maandag 14 december 2009 @ 13:18:26 #22
    281103 friemelaar
    Sommigen weten waarom
    pi_75610712
    Zaterdag was het dan zover……………

    Na een week van spannende voorbereiding (het leek wel sinterklaas) naar Club4Love.
    Wow, wat een zenuwen……..
    Maar lekker vroeg gaan zodat het bij aankomst nog niet zo druk zal zijn.
    Na een ritje van ruim een uur aangekomen bij de club is de eerste indruk : rustig en sfeervol.

    Nu gaat het erom, gaan we naar binnen of durven we toch niet?
    Met knikkende knietjes openen we de deur.
    Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen en melden wie we zijn (die van die e-mail enz.) waarop blijkt dat de portier (eigenaar en medefok!ker) zich de mailwisseling nog goed herinnert. Hij speelt daar goed op in door ons gerust te stellen. Na de (in België verplichte) registratie stelt hij ons aan zijn vrouw voor die ons een rondleiding geeft door de club. Ze adviseert ons vervolgens aan de bar wat te drinken en te babbelen met de andere aanwezigen. De echtgenoot van de bardame zal ons verder inlichten over het reilen en zeilen in de club maar die komt wat later. Ze vertelt ook dat het beslist niet zo is dat iemand die jou aanspreekt gelijk wat van je wil, het gaat meer om de sociale contacten dan om seks. Dat laatste is slechts een bijverschijnsel waar hier gelegenheid toe geboden wordt. Nog voordat we ons eerste drankje op hebben worden we welkom geheten door een ander stel, dat hier vaker komt. Zij nodigen ons uit mee te gaan naar “hun” tafeltje waar al een paar andere mensen staan en zo komen we vrijwel automatisch in contact met meerdere stellen. Ook aan hen laten we weten dat dit ons allereerste clubbezoek is en ze verzekeren ons dat er niets is om zenuwachtig voor te zijn. Steeds weer hoor je de opmerking dat het eigenlijk hetzelfde is als een café, met dat verschil dat de vrouwen hier de baas zijn en dat, als je dat eventueel wilt, seksueel contact hier mogelijk is.

    Rond 22:30 gaat de “dress code” in en je ziet mensen naar de kleedruimten gaan en in lingerie terug komen. Aan ons tafeltje valt het op dat eerst de mannen hun T-shirt / hemd uitdoen en vervolgens wat later naar de kleedruimte gaan om verder om te kleden. Dit is wel het meest vreemde moment van de avond………………
    Na een tijdje zijn de meeste bezoekers omgekleed en ga ik als eerste van ons tweeën ook omkleden. Al na enkele minuten ben ik er aan gewend dat ik alleen een slip en schoenen draag , dat had ik niet verwacht.
    Nu is het ook tijd voor mijn vrouw om zich om te kleden en ook zij blijkt redelijk snel aan het idee gewend.

    Ook nu iedereen in lingerie rond loopt blijft de sfeer ontspannen. De gesprekken gaan op dezelfde gemoedelijke toon verder. Het verschil is dat je nu af en toe mensen richting relaxruimten ziet verdwijnen die dan later weer terug komen. Ook wordt er aan het tafeltje bij ons wat meer gegrapt en degenen die elkaar al kennen beginnen zo af en toe elkaar te zoenen of te strelen.

    Na een tijdje besluiten we eens op onderzoek uit te gaan en de ruimtes boven te bezoeken.
    Dat hebben wij weer….. Niemand aanwezig, alle ruimtes leeg, niets te zien.
    We blijken alleen te zijn en besluiten aan de opwinding toe te geven en samen een kamertje te nemen.
    Al snel horen we andere mensen rondlopen en krijgen we bezoek van een ander koppel dat in hetzelfde kamertje komt liggen. Blijkbaar zoekt dat koppel contact want de vrouw pakt de hand van mijn vrouw vast en begint daarna over mijn rug te strelen.
    Wij hebben echter afgesproken dat we de eerste keer zeker niet zullen “swingen” en we laten weten dat we dat niet willen, ze nemen meteen weer wat afstand.
    Later gaan we weer terug naar ons tafeltje en de gesprekken gaan gewoon door alsof er niets gebeurt is. We hadden ons voorgenomen redelijk op tijd naar huis te gaan, maar het is zo gezellig dat het uiteindelijk 4 uur is voor we ongeveer als laatste vertrekken. We hebben heel wat gespreksstof onderweg. We zijn het er in elk geval over eens: dit is voor herhaling vatbaar.
    Open deuren, onweerstaanbaar !
    pi_75612262
    Kom zaterdag nog eens, kan ik jullie van drank voorzien
    Super dat jullie het zo gezellig vonden
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
    pi_75613395
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
    Kom zaterdag nog eens, kan ik jullie van drank voorzien
    Super dat jullie het zo gezellig vonden
    Helaas kunnen we vanwege verjaardagen en kerst/nieuwjaarsevenementen pas weer aanwaaien in 2010
    pi_75613742
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef biekske2009 het volgende:

    [..]

    Helaas kunnen we vanwege verjaardagen en kerst/nieuwjaarsevenementen pas weer aanwaaien in 2010
    verdorie, moet ik zo lang wachten om kennis te maken
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
    pi_77831900
    Weet iemand welke club het leukst is in de omgeving van Haarlem/Amsterdam? Ik lees hier veel over bijvoorbeeld de Fun4Two, maar dat is wel redelijk ver weg...
    One cannot make an omelette without
    breaking eggs -- but it is amazing how
    many eggs one can break without making
    a decent omelette.
    pi_77865591
    Een parenclub is een super uitvinding. Hemel op aarde.
    Voorwaarde is dat je emotioneel een goede relatie hebt. Ik elke relatie komt naar tig-jaar de sleur in de
    erotiek. Ga 1x per twee maanden naar een nette parenclub. Je hebt een maand voorpret en een maand
    napret. Super gezond en weg stess.
    pi_82779087
    Kun je er ook gewoon alleen een keer een pilsje gaan drinken?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 14 juni 2010 @ 11:18:42 #29
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82779232
    Wij gaan misschien a.s. zaterdag weer eens naar de Fun..
    pi_82961847
    hallo weet u of jij mischien waar we vragen kwijt kunnen op het forum van parenclubs?
    we zijn hier pas lid van geworden van fokforum vandaar dat we dit niet weten.hopelijk reageert u even,alvast bedankt groet ons.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 00:31:30 #31
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82961875
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef Hebus het volgende:
    Mystique is wel aardig, maar daar komen ook wel iets oudere mensen (valt op zaterdag redelijk mee).
    alles is daar bijzonder onhygienisch
    gewone stoffen matrassen enzo, huuuuuuu vies
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82962408
    of iemand??
      vrijdag 18 juni 2010 @ 00:59:20 #33
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82962664
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:49 schreef 007784 het volgende:
    of iemand??
    doe eens gek en stel je vraag eens
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82962881
    oke dan,dan doen wij ons verhaal gewoon,wij zijn een stel en dit is eigelijk al een hele stap van ons om via een forum zoiets te weten te komen!wij voelen nl al een tijdje een leuke bepaalde spanning,we hebben wat rond geneust op het internet naar parenclubs,nou weten wij niet echt of dit wat voor ons is er zijn nl een paar dingen wat wij erg belangrijk vinden en daarom weten wij niet echt waar wij naar op zoek zijn kwa geschikte lokaties,wij willen onze punten graag eve mededelen,dit is voor het eerst in ons leven dat wij dit doen en vandaar dat wij bepaalde dingen voorop stellen kwa club,wij vinden het niet fijn als er een dresscode verplicht is wij hebben nl voor ogen dat alles MAG en NIX moet en als er dat drekt verwacht word van ons vinden wij niet prettig wij bepalen zelf of we dat doen!wij weten ook niet hoe dit precies werkt dat zeg ik er even bij.ook krijgen wij de indruk van een "parenclub" dat het echt gericht is op paren die ook gericht aan patnerruil doen,wij zijn vooral voor elkaar weg en wat daar uit komt weten wij niet.en ook zoeken wij in een club waar je niet met zn allen op 1 groot matras moet liggen als je wat met elkaar zou willen doen!wij hopen dat meer mensen dit hebben en er ook over durven te praten wij hebben nl wel vrienden maar daar zitten we kwa deze fantasien niet mee op 1 lijn!ook willen we even zeggen dat we dit forum fok ook voort eerst doen. liefs ons
      vrijdag 18 juni 2010 @ 01:10:06 #35
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82962909
    oi, doe eens een paar enters en alineas enzo?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82963019
    ecxuus maar zo moest tt maar eve!


    liefs ons
    pi_82963522
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Oksel het volgende:
    Wij gaan misschien a.s. zaterdag weer eens naar de Fun..
    Natuurlijk gaat dat. Zo hebben wij het in het begin een paar maal gedaan. Iedereen laat je met rust. Je bent er veiliger dan in een andere disco.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 01:58:32 #38
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_82963541
    Zit er ook aan te denken maar toch hoor je wel veel slechte dingen..doen of niet?
      † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 02:05:52 #39
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_82963615
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 01:58 schreef maickeltje het volgende:
    Zit er ook aan te denken maar toch hoor je wel veel slechte dingen..doen of niet?
    bron?
    ik hoor juist heel veel positieve dingen
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_82964340
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    bron?
    ik hoor juist heel veel positieve dingen
    Wat raar!

    Ik zeg nu al tijden om te gaan, toch binnenkort ECHT een keer doen.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 09:05:35 #41
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82965778
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 01:15 schreef 007784 het volgende:
    ecxuus maar zo moest tt maar eve!


    liefs ons
    Misschien moeten jullie eerst even leren typen voordat je op een grote-mensen-forum grote-mensen-vragen gaat stellen over parenclubs.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 09:06:00 #42
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82965791
    "eve"

    Dat is wel heel erg trouwens..
      vrijdag 18 juni 2010 @ 11:46:36 #43
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82971169
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 01:15 schreef 007784 het volgende:
    ecxuus maar zo moest tt maar eve!


    liefs ons
    zo moest 't maar even?
    en je verwacht dan echt antwoord?
    nou, ik pas, ik ga dat écht niet proberen te ontcijferen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82971653
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    alles is daar bijzonder onhygienisch
    gewone stoffen matrassen enzo, huuuuuuu vies
    Goh, niet dat we er zo vaak komen, maar de keren dat we er waren viel dat toch goed mee. Geen last van onhygienische toestanden gehad of zo.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 11:57:37 #45
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_82971776
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Goh, niet dat we er zo vaak komen, maar de keren dat we er waren viel dat toch goed mee. Geen last van onhygienische toestanden gehad of zo.
    ja, echt?
    alle matrassen hebben daar gewoon stoffen hoezen, er zit geen afneembare 'stof' op ofzo.
    lig je lekker in de natte plekken van de mensen voor je
    ik vind dat echt hééél vies, een parenclub behoort gewoon afneembare materialen te hebben die geen vocht en viezigheid opnemen, geen vieze stoffen bacteriebroeinesten...
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_82972069
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    ja, echt?
    alle matrassen hebben daar gewoon stoffen hoezen, er zit geen afneembare 'stof' op ofzo.
    lig je lekker in de natte plekken van de mensen voor je
    ik vind dat echt hééél vies, een parenclub behoort gewoon afneembare materialen te hebben die geen vocht en viezigheid opnemen, geen vieze stoffen bacteriebroeinesten...
    Voor zover ik me herinner hadden ze daar allemaal afneembare hoezen hoor. Stoffen hoezen idd, maar afneembaar zodat die na een nachtje gewassen kunnen worden (net als in de fun trouwens, daar liggen ook stoffen hoezen op de matrassen). Geen last gehad van natte plekke afkomstig van mensen voor ons in elk geval, al kan het feit dat we meestal wel als één van de eerste naar boven gaan daar wel bij helpen .
    We gaan ook nooit zonder handdoek op stap in de ruimtes ook.
    pi_82972382
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef 007784 het volgende:
    oke dan,dan doen wij ons verhaal gewoon,wij zijn een stel en dit is eigelijk al een hele stap van ons om via een forum zoiets te weten te komen!wij voelen nl al een tijdje een leuke bepaalde spanning,we hebben wat rond geneust op het internet naar parenclubs,nou weten wij niet echt of dit wat voor ons is er zijn nl een paar dingen wat wij erg belangrijk vinden en daarom weten wij niet echt waar wij naar op zoek zijn kwa geschikte lokaties,wij willen onze punten graag eve mededelen,dit is voor het eerst in ons leven dat wij dit doen en vandaar dat wij bepaalde dingen voorop stellen kwa club,wij vinden het niet fijn als er een dresscode verplicht is wij hebben nl voor ogen dat alles MAG en NIX moet en als er dat drekt verwacht word van ons vinden wij niet prettig wij bepalen zelf of we dat doen!wij weten ook niet hoe dit precies werkt dat zeg ik er even bij.ook krijgen wij de indruk van een "parenclub" dat het echt gericht is op paren die ook gericht aan patnerruil doen,wij zijn vooral voor elkaar weg en wat daar uit komt weten wij niet.en ook zoeken wij in een club waar je niet met zn allen op 1 groot matras moet liggen als je wat met elkaar zou willen doen!wij hopen dat meer mensen dit hebben en er ook over durven te praten wij hebben nl wel vrienden maar daar zitten we kwa deze fantasien niet mee op 1 lijn!ook willen we even zeggen dat we dit forum fok ook voort eerst doen. liefs ons
    Heel diagonaal erover gegaan: de enige clubs zonder dresscode die ik ken zijn de clubs waar single mannen toegelaten zijn (of zelfs de hoofdmoot uitmaken), en gezien de rest van je betoog zijn dat zeker niet de clubs die je wil opzoeken. Niets mis met een dresscode; het creëert een sfeertje en je zou alleen maar opvallen in die club als je als enige gekleed blijft.

    Verder zal er daar niemand zijn die je verplicht wat dan ook met wie dan ook te doen en is er niemand die daar van je verwacht dat je met anderen gaat ruilen.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 13:38:00 #48
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_82976601
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    bron?
    ik hoor juist heel veel positieve dingen
    Gewoon in het algemeen, onhygiënisch, oudere mensen etc.
      † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 14:04:47 #49
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_82978014
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef maickeltje het volgende:

    [..]

    Gewoon in het algemeen, onhygiënisch, oudere mensen etc.
    duidelijk dus een verkeerd beeld
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Heel diagonaal erover gegaan: de enige clubs zonder dresscode die ik ken zijn de clubs waar single mannen toegelaten zijn (of zelfs de hoofdmoot uitmaken), en gezien de rest van je betoog zijn dat zeker niet de clubs die je wil opzoeken. Niets mis met een dresscode; het creëert een sfeertje en je zou alleen maar opvallen in die club als je als enige gekleed blijft.

    Verder zal er daar niemand zijn die je verplicht wat dan ook met wie dan ook te doen en is er niemand die daar van je verwacht dat je met anderen gaat ruilen.
    ik ken ook maar weinig clubs zonder dresscode diegene die ik ken liggen wel in belgie en zijn wel alleen voor koppels
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 14:07:04 #50
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_82978196
    Heb er met mn vriendin wel eens over nagedacht, maar het is voor ons te weinig spontaan en te veel 'gezellig met de groep meedoen'.

    Vinden we een beetje a-sexueel, maar wellicht vergissen we ons.
    Intelligent, but fucked up.
    pi_83064408
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Heel diagonaal erover gegaan: de enige clubs zonder dresscode die ik ken zijn de clubs waar single mannen toegelaten zijn (of zelfs de hoofdmoot uitmaken), en gezien de rest van je betoog zijn dat zeker niet de clubs die je wil opzoeken. Niets mis met een dresscode; het creëert een sfeertje en je zou alleen maar opvallen in die club als je als enige gekleed blijft.

    Verder zal er daar niemand zijn die je verplicht wat dan ook met wie dan ook te doen en is er niemand die daar van je verwacht dat je met anderen gaat ruilen.
    pi_83064531
    hallo,bedankt voor je reactie,
    hier kunnen wij wel wat mee,erg jammer dat we zo onder uit gehaald zijn door andere lezers!
    door ons lange verhaal,we zijn nl geen pubers!
    in ieder geval bedanken we jou voor je duidelijke reactie,groetjes ons.
    pi_87786502
    De 30ste gaan ik en Mrs. stbabylon eindelijk voor het eerst naar een echte club *O*

    Al een paar keer het SC op de kamasutrabeurs in geweest, maar nu voor het echie :D
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 13:32:03 #54
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87790609
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
    De 30ste gaan ik en Mrs. stbabylon eindelijk voor het eerst naar een echte club *O*

    Al een paar keer het SC op de kamasutrabeurs in geweest, maar nu voor het echie :D
    *O* *O* *O*
    dat is een heel groot verschil ;)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87791480
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    *O* *O* *O*
    dat is een heel groot verschil ;)
    We zullen het meemaken :P
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 13:57:50 #56
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87791668
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    We zullen het meemaken :P
    het is net als of je naar een gewoon cafe gaat maar je kan en mag er meer en de kleding is een ietsiepietsie anders ;)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87791961
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    het is net als of je naar een gewoon cafe gaat maar je kan en mag er meer en de kleding is een ietsiepietsie anders ;)
    Ik zou idd niet snel naar het cafe gaan in een harlekijn outfit ;)
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 14:20:34 #58
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87792606
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik zou idd niet snel naar het cafe gaan in een harlekijn outfit ;)
    _O-
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87792723
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    _O-
    Als wij straks de enige zijn in echte halloweenkleding reken ik het jou aan :P
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 15:49:46 #60
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87796031
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Als wij straks de enige zijn in echte halloweenkleding reken ik het jou aan :P
    dan reken ik het mezelf wel aan -O-
    maandag beginnen we met het ombouwen van de zaak ik hoop dat ik dinsdag klaar ben :')
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87796367
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    dan reken ik het mezelf wel aan -O-
    maandag beginnen we met het ombouwen van de zaak ik hoop dat ik dinsdag klaar ben :')
    Ah kijk, dat klinkt al veel belovend genoeg.

    Maar, je zegt, een kroeg met iets meer. Ik krijg nou toch wel een klein beetje het idee dat er dan toch minder wordt geswingt dan ik dacht :?
    pi_87800079
    Oh, wees daar maar niet bang voor. Er wordt genoeg geneukt. Er is niet heel veel partner wissel, wel veel 'gefriemel' :P
    pi_87804152
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef maickeltje het volgende:

    [..]

    Gewoon in het algemeen, onhygiënisch, oudere mensen etc.
    idd. not done voor mij :{w

    Naast dat ik er veel te jaloers voor ben is het ook zo dat wanneer er op tv iets over is dan zijn het over het algemeen vieze lelijke mensen. brrrrr
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 19:29:45 #64
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87805027
    quote:
    1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ah kijk, dat klinkt al veel belovend genoeg.

    Maar, je zegt, een kroeg met iets meer. Ik krijg nou toch wel een klein beetje het idee dat er dan toch minder wordt geswingt dan ik dacht :?
    nee hoor :D
    maar ik zeg het altijd zo tegen de mensen die er een beeld van proberen te vormen :)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87805778
    quote:
    1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    nee hoor :D
    maar ik zeg het altijd zo tegen de mensen die er een beeld van proberen te vormen :)
    ben jij eigenaar van een parenclub?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 20:11:20 #66
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87806718
    quote:
    5.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    ben jij eigenaar van een parenclub?
    yep
    stbabylon komt volgende week eens kijken bij ons ;)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87806791
    quote:
    6s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    yep
    stbabylon komt volgende week eens kijken bij ons ;)
    mag ik zo vrij zijn om te vragen welke club?
    (pm is ook goed)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 20:15:08 #68
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87806886
    quote:
    14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    mag ik zo vrij zijn om te vragen welke club?
    (pm is ook goed)
    klik maar op mijn homepage ;)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87806908
    wij zijn ongeveer twee maanden geleden voor het eerst naar een club geweest, Dolce Vita in Herten. een hele leuke club met gezellige mensen. Inmiddels zijn we al drie keer geweest :P en we zullen zeker nog eens terug gaan. Vooral de eerste zaterdag van de maand is het FEEST! Dan draait Dirty Sound, twee dj's die de sfeer lekker weten op te zwepen ~O>

    Volgende week gaan we naar Party Players in Lelystad, met een ander stel. We zijn nu al twee weken lang over en weer aan het sms-en en mailen en we hebben allemaal zo onze eigen fantasieën en dromen over wat er allemaal zou kunnen gebeuren en zo... heel opwindend! Dus misschien zetten wij volgende week wel de eerste stap op het swingerspad...
    Als je leeft alsof het de laatste dag van je leven is, kom je steeds dichterbij het moment dat je gelijk hebt.
      vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:24:50 #70
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_87837900
    Binnenkort ook maar weer eens gaan, al een hele poos niet geweest. Zal de Fun of de Fata worden.
    L'Enfer, c'est les autres.
      zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:03:48 #71
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_87877431
    Ja wij zjin al een tijdje niet meer geweest. De fun is toch ook het leukst. Wordt toch maar weer eens tijd :) Zal Blijepeen wel blij mee zijn :P
    Be dance |Be real| Be You
    pi_87910830
    Zijn er mensen met ervaring over Party Players in Lelystad? Mijn vriendin en ik hebben er beide nog nooit over gehoord en het ziet er best wel oke uit.
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
      † In Memoriam † zondag 24 oktober 2010 @ 20:58:54 #73
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87911515
    quote:
    1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef TimVerfbom het volgende:
    Zijn er mensen met ervaring over Party Players in Lelystad? Mijn vriendin en ik hebben er beide nog nooit over gehoord en het ziet er best wel oke uit.
    het is/was Le Baron nummertje zoveel
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87911986
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    het is/was Le Baron nummertje zoveel
    Ach so... de stiekemerds :P

    Thanks voor je snelle antwoord :)
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
      † In Memoriam † zondag 24 oktober 2010 @ 21:28:31 #75
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87913462
    quote:
    1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef TimVerfbom het volgende:

    [..]

    Ach so... de stiekemerds :P

    Thanks voor je snelle antwoord :)
    ben er zelf nooit geweest dus kan er verder ook niets over vertellen :)

    maar dit was eerst hun site http://www.clublebaron.eu
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87913674
    quote:
    1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    ben er zelf nooit geweest dus kan er verder ook niets over vertellen :)

    maar dit was eerst hun site http://www.clublebaron.eu
    ik heb ff op je site gekeken, de layout ziet er heel mooi uit maar, de foto's laten je club er een beetje, euh, hoe zeg ik dit netjes?
    sleazy uitzien. sorry dat ik het zeg :@
    ik weet niet of het gewoon aan de foto's ligt? :@

    zou zo zonde zijn als mensen n.a.v. de foto's denken 'nah, laat maar'
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zondag 24 oktober 2010 @ 21:42:14 #77
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_87914345
    Wij willen ook al tijden eens naar een club, maar op een of andere manier komt het er steeds maar niet van :{

    TVP dus :7
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
      † In Memoriam † zondag 24 oktober 2010 @ 21:55:15 #78
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_87915129
    quote:
    1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    ik heb ff op je site gekeken, de layout ziet er heel mooi uit maar, de foto's laten je club er een beetje, euh, hoe zeg ik dit netjes?
    sleazy uitzien. sorry dat ik het zeg :@
    ik weet niet of het gewoon aan de foto's ligt? :@

    zou zo zonde zijn als mensen n.a.v. de foto's denken 'nah, laat maar'
    ik moet idd nog steeds nieuwe foto's laten maken :@
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_87927302
    Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.

    Als je op zaterdagen naar Fun gaat weet je zeker dat je tussen mooie, nette en jonge mensen terecht komt.. :9 In andere clubs is dat nog maar afwachten.
      maandag 25 oktober 2010 @ 10:29:26 #80
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_87928432
    Vind het in de Fata ook wel meevallen maar op zaterdagen is er volgens mij meer volk voor het goedkope uitgaan dan voor de dingen die je echt kan doen in een PC.
    In de Fun is het me trouwens op zaterdag ook weleens tegen gevallen hoor, met de mooie jonge mensen ;)
    Maargoed, mooi is sowieso subjectief.
    L'Enfer, c'est les autres.
    pi_87930146
    quote:
    1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    ik moet idd nog steeds nieuwe foto's laten maken :@
    heb je daar (al) iemand voor?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_87930171
    quote:
    1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:41 schreef Oksel het volgende:
    Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.

    Als je op zaterdagen naar Fun gaat weet je zeker dat je tussen mooie, nette en jonge mensen terecht komt.. :9 In andere clubs is dat nog maar afwachten.
    ik heb het echt enkel over de inrichting he?
    vaak zie je aan de foto's al dat de club sleazy is, terwijl dat misschien helemaal niet zo is, maar dan zijn gewoon de foto's ongelukkig genomen
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      maandag 25 oktober 2010 @ 12:57:05 #83
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_87933063
    Als je naar de website van de Fun kijkt, zie je mensen op de foto's staan. Dit zijn toevallig de mensen die er ook komen. bij veel andere clubs zie je lege foto's. Wat voor mensen komen er dan? Ik denk dat he tbelangrijker is dat je kijkt naar wat voor soort feesten zij geven en wat de dresscode/ toelating is. als je ziet dat er mannen alleen binnen komen, dan komen er ook veel gangbangs voor. Als je hier voorkeur voor hebt is het natuurlijk prima. Mijn ervaring is dan dat je als vrouw minder respectvol behandeld wordt. een club waar enkel paren of single vrouwen naartoe mogen zijn vaak clubs met meer flair, sfeer en respect. Dat zorgt voor een ontspannen, opwindende sfeer, naast natuurlijk de uitstraling van de club.
    Be dance |Be real| Be You
    pi_87991306
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef TimVerfbom het volgende:
    Zijn er mensen met ervaring over Party Players in Lelystad? Mijn vriendin en ik hebben er beide nog nooit over gehoord en het ziet er best wel oke uit.
    Wij gaan a.s. zaterdag de 30e naar partyplayers. dan draait dirty sound en dat is echt te gek! Niet dat we puur voor de muziek gaan :9 maar wij vinden het te gek. kijk maar 'ns ff op www.dj-pedro.nl daar kun je een mix downloaden... krijg je een beetje een idee.
    Dit zal voor ons de eerste keer zijn dat we daar naartoe gaan, en ook voor het eerst samen met een anders stel. Dus wij kunnen je zondag alles vertellen... nou ja, niet alles dan ;)
    Als je leeft alsof het de laatste dag van je leven is, kom je steeds dichterbij het moment dat je gelijk hebt.
    pi_88431826
    Vanavond gezellig met m'n meisje naar Fun4Two :)

    We wilde eigenlijk naar de sauna, maar daar zijn we dit weekend iets te geil voor (en stoute dingen doen in de sauna mag natuurlijk niet o|O).

    Enige nadeel is dat het publiek op zondag meestal ietsje ouder is, dus als er hier nog jonge koppels zijn die ook zin hebben :9 join the club.
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
      zondag 7 november 2010 @ 14:21:51 #86
    168007 Chulaa
    Kroketten regeren de wereld!
    pi_88432307
    ik wil het wel eens proberen :)
    -Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
    -From Belgium
    pi_88432899
    quote:
    1.gif Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef Chulaa het volgende:
    ik wil het wel eens proberen :)
    Ik wil wel met je mee :@
      zondag 7 november 2010 @ 15:00:38 #88
    168007 Chulaa
    Kroketten regeren de wereld!
    pi_88433547
    quote:
    1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Jullie het volgende:

    [..]

    Ik wil wel met je mee :@
    lol dat dacht ik al wel :P
    -Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
    -From Belgium
    pi_88433636
    quote:
    1.gif Op zondag 7 november 2010 15:00 schreef Chulaa het volgende:

    [..]

    lol dat dacht ik al wel :P
    Je weet toch })
      zondag 7 november 2010 @ 15:08:27 #90
    168007 Chulaa
    Kroketten regeren de wereld!
    pi_88433818
    quote:
    1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef Jullie het volgende:

    [..]

    Je weet toch })
    uhhuh :D
    -Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
    -From Belgium
    pi_88661423
    quote:
    1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef TimVerfbom het volgende:
    Vanavond gezellig met m'n meisje naar Fun4Two :) [...]
    Helaas klopte het inderdaad dat de gemiddelde leeftijd op zondag een stuk hoger ligt dan op zaterdag. Ondanks dat we een hele lekkere avond gehad hebben (toch nog onverwacht een leuk stel tegen gekomen waarmee we een beetje gespeeld hebben). Maar voor de rest tot de conclusie gekomen dat we toch liever of op zaterdag gaan of gewoon thuis afspreken.
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_88688107
    Weet je wat dit topic nodig heeft?


    Een FOK!-meet!
    pi_88689873
    Mag je in zon club seks hebben?
    En waar laten jullie (mannen) ofwel meiden het zaad?
    inspuiten en snel naar de plee lopen lijkt me geen optie dat drupt er gewoon eruit.

    (bedoel dus stelletjes die daarheen gaan en alleen met elkaar neuken) en als ze een andere pakken en die rukt die kerel flink en die troep komt eruit waar laat je het ?
    Op de grond laten liggen? en weglopen?
    Interessant he ?
      zondag 14 november 2010 @ 12:10:04 #94
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88695104
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef stbabylon het volgende:
    Weet je wat dit topic nodig heeft?

    Een FOK!-meet!
    Indeed, wij hadden nog een halve club-afspraak staan ;)
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
      zondag 14 november 2010 @ 12:10:24 #95
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88695123
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef Zwolsboy het volgende:
    Mag je in zon club seks hebben?
    En waar laten jullie (mannen) ofwel meiden het zaad?
    inspuiten en snel naar de plee lopen lijkt me geen optie dat drupt er gewoon eruit.

    (bedoel dus stelletjes die daarheen gaan en alleen met elkaar neuken) en als ze een andere pakken en die rukt die kerel flink en die troep komt eruit waar laat je het ?
    Op de grond laten liggen? en weglopen?
    Condooms, doekjes.... :)
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88696948
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Condooms, doekjes.... :)
    en vergeet de handdoeken en douches niet.
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef stbabylon het volgende:
    Weet je wat dit topic nodig heeft?

    Een FOK!-meet!
    mwa, echt? :') :D
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_88698592
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Condooms, doekjes.... :)
    Ja oke condooms maar mn meid en ik hebben al lang en we zijn clean van hiv enzo.
    Dus als ik mn fapsel kwijt wil mag het gewoon in zon handoek??? en waar laat ik die ?
    Heb niet zon zin als daarna een meid zichzelf ermee na de douche ermee afdroogt.
    Interessant he ?
    pi_88698613
    Foutje
    Interessant he ?
    pi_88698857
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Zwolsboy het volgende:

    [..]



    Ja oke condooms maar mn meid en ik hebben al lang en we zijn clean van hiv enzo.
    Dus als ik mn fapsel kwijt wil mag het gewoon in zon handoek??? en waar laat ik die ?
    Heb niet zon zin als daarna een meid zichzelf ermee na de douche ermee afdroogt.
    Dat zijn handdoeken speciaal voor vochten :) Die liggen in grote stapels, met daarnaast een bak waar je ze in kwijt kan.
    pi_88815747
    Bestaat er nog wel verschil tussen man en vrouw :?

    Je ziet steeds vaker mannen die net vrouwen zijn (helemaal kaal) :r ranzig en mijn vriendin vind het helemaal ranzig bijhouden okè maar vrouwen gewoontes overnemen :')
    Interessant he ?
    pi_88818485
    Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
    Haters gonna hate.
      woensdag 17 november 2010 @ 13:58:48 #102
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88818513
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
    Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
    Wat zij zegt :Y En kale ballen ook :9
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88818556
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
    Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
    Ligt eraan waar een man nog meer lichaamshaar heeft. Maar bijgewerkt en kale ballen kan altijd :Y
    pi_88818557
    Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
    Haters gonna hate.
      woensdag 17 november 2010 @ 14:00:33 #105
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88818593
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
    Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
    Ah bah :r Pijpen met een bos haar in je mond :r
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88818598
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
    Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
    dat is echt té smerig inderdaad.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_88818634
    En dan die haren die tussen de tanden blijven hangen :r
    Haters gonna hate.
    pi_88818683
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef CyclingGirl het volgende:
    En dan die haren die tussen de tanden blijven hangen :r
    en dan toch verwachten zonder klachten gepijpt te worden, terwijl jij wél altijd de boel bijhoudt :')

    sommige mannen.. :')
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 17 november 2010 @ 14:59:34 #109
    131889 Ladylicious
    Want more? Good luck.
    pi_88820868
    Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag :P
    Therapy has taught me that nothing is my fault.
    pi_88820902
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
    Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag :P
    Schaar is genoeg :{w
      woensdag 17 november 2010 @ 15:24:23 #111
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88821625
    quote:
    99s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:00 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Schaar is genoeg :{w
    Niet waar! :N
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88821937
    Heggeschaar
    Haters gonna hate.
      † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 15:37:08 #113
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_88822115
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:33 schreef CyclingGirl het volgende:
    Heggeschaar
    Autsj :'(
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_88822205
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:24 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Niet waar! :N
    Een kale leuter, maar buik/been/borsthaar is geen gezicht :)
    pi_88823030
    dat ben ik wel met je eens. Sommige hebben dan een vierkantje geschoren :')
    Haters gonna hate.
      woensdag 17 november 2010 @ 16:03:44 #116
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88823301
    quote:
    99s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Een kale leuter, maar buik/been/borsthaar is geen gezicht :)
    Wel waar :Y Das lekker :9
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88823410
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Wel waar :Y Das lekker :9
    Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.
      woensdag 17 november 2010 @ 16:06:47 #118
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88823438
    quote:
    99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.
    Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doen :Y
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88830495
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doen :Y
    Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen? :)
    ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen :P
    ik ben benieuwd naar je antwoord :)
      woensdag 17 november 2010 @ 18:55:21 #120
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88830671
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:

    [..]



    Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen? :)
    ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen :P
    ik ben benieuwd naar je antwoord :)
    Mja, geen flauw idee :+ Ik ben geen man :P maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet :+ vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg :Y
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88830815
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Mja, geen flauw idee :+ Ik ben geen man :P maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet :+ vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg :Y
    Of gewoon alles weg.... O-)
      woensdag 17 november 2010 @ 18:59:01 #122
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_88830852
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Jullie het volgende:

    [..]



    Of gewoon alles weg.... O-)
    Nee, want borsthaar en (een beetje) buikhaar is extreem sexy :Y
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_88831350
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Mja, geen flauw idee :+ Ik ben geen man :P maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet :+ vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg :Y
    haha, dan zit het wel goed bij me denk ik ;)
    pi_88842411
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:

    [..]



    Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen? :)
    ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen :P
    ik ben benieuwd naar je antwoord :)
    gewoon trimmen?
    desnoods met een tondeuze?
    opzetstukje maatje kort erop, ff eroverheen raggen, en klaar :s)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_88842537
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
    Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag :P
    Met een kettingzaag :')
    Ik hou het bij ja.

    Maar helemaal kaal kom op zeg das voor meisjes.
    Klein beetje borsthaar is gewoon mooi en stoer.
    Mannen met een geheel kale pik en benen en borst is gewoon een travestiet :P

    Nee mannen met extreem veel haar daar beneden is ook niks nee maar gewoon beetje is gewoon leuk ;)

    Meiden kaal of een streepje :P
    Of een kort geknipt bosje en de schaamlipjes kaal.
    Interessant he ?
    pi_88843053
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:59 schreef Pien85 het volgende:

    [..]

    Nee, want borsthaar en (een beetje) buikhaar is extreem sexy :Y
    Ik bedoelde ook alleen de schaamstreek O-) dat weet jij toch wel Pien >:)
    pi_88846513
    Hey! lieve kinders dit is niet echt on-topic meer. Jullie maken van het Parenclub topic een Schaamhaar topic :(

    Back on topic: Wat is je favoriete parenclub?
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
      One tough cookie woensdag 17 november 2010 @ 23:42:41 #128
    169210 liesje1979
    pi_88846657
    Wat TimVerfbom zegt dus. :*
    pi_89033816
    euhm... parenclub: done. Als in 'been there, done it' en als in 'niet not done'.

    En ik ben slechts in twee parenclubs geweest: Dolce Vita en Herten en Party Players in Lelystad. Mijn voorkeur gaat uit naar Dolce Vita!
    Als je leeft alsof het de laatste dag van je leven is, kom je steeds dichterbij het moment dat je gelijk hebt.
    pi_89035135
    Ja, maar jij bent uit 1969. Wij hier op Fok! zijn meestal wat jonger. Dus wat jij zegt, telt niet voor ons allen.
    pi_89074743
    hihi..
    zie zegt dat 69 mijn geboortejaar is en niet mijn favoriete standje..?
    Als je leeft alsof het de laatste dag van je leven is, kom je steeds dichterbij het moment dat je gelijk hebt.
    pi_90253467
    Zijn paren Clubs altijd zuiver voor paren?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 21 december 2010 @ 20:56:35 #133
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_90253630
    Ligt eraan naar welke club je gaat. De fun is hier best strikt mee. Er mogen ook geen mannen alleen in de ruimtes bijvoorbeeld.
    Let goed op, als je bijvoorbeeld gangbang ziet, dan weet je dat die clubs ook enkel mannen toelaten. Dan is de sfeer heel anders dan alleen paren en vrouwen.
    Be dance |Be real| Be You
    pi_90254252
    Gewoon een pilsje drinken san de bar en wat rond blieken, voor de rest Niks
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 21:14:23 #135
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_90254681
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zijn paren Clubs altijd zuiver voor paren?
    ligt eraan in welke club je komt en op welke dag.
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Gewoon een pilsje drinken san de bar en wat rond blieken, voor de rest Niks
    dat ligt aan jezelf.
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_90255521
    Heb je een paar tips voor dagen en clubs?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 21:28:49 #137
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_90255640
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Heb je een paar tips voor dagen en clubs?
    ligt eraan waar je woont en wat je zoekt.
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      dinsdag 21 december 2010 @ 22:20:57 #138
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_90259058
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Heb je een paar tips voor dagen en clubs?
    Idd, je kunt zelf op internet ook rondzoeken, in je omgeving en kijken wat voor soort feesten ze hebben.
    Be dance |Be real| Be You
    pi_90259304
    Noord brabant en wat ik al beschreef
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_90260541
    moet je ff op internet kijken, DAM.
    er zijn clubs die enkel op bepaalde dagen alleengaande mannen binnenlaten, sommigen helemaal niet, sommigen altijd.
    je komt er snel genoeg achter als je ff rondkijkt.

    hou er wel rekening mee dat je als alleengaande man vaak een flink hogere entreeprijs betaald.

    websitetip: http://www.clubtijd.nl/
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_90261049
    Zoeken op internet kan ik wel, vroeg alleen maar naar ervaringen en meningen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 22 december 2010 @ 11:56:53 #142
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_90281781
    Mystique is opzich wel leuk :)
    Be dance |Be real| Be You
      woensdag 22 december 2010 @ 12:02:19 #143
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_90282008
    K heb net gekeken op clubtijd.nl.
    Mijn menig is dat er een beetje misleidende informatie opstaat.
    Zo wordt de Fata aangeprezen als 1 van de mooiste clubs. Dat vond ik eigenlijk heel erg tegenvallen toen ik daar een paar maanden geleden was. Ook de mensen die er kwamen waren veelal niet verzorgd/mooi. (lees mannen en vrouwen met een hema hemd en onderbroek + enorme bierbuik)
    De ambiance heeft de fata alleen bij de openhaard.
    Tevens hadden de mensen die er kwamen geen respect, we gezellig met een stel in een ruimte bezig, kwamen er andere mensen bij, ondanks dat wij allen nee zeiden bleven ze aan ons zitten enz. We zijn uiteraard weggegaan uit die ruimte. Maar ik houd graag van respect en nee is nee.

    Maar uiteraard is het mijn mening, meningen verschillen natuurlijk.
    Be dance |Be real| Be You
    pi_90428386
    Wat mij altijd tegenhoud om naar clubs is te gaan is het gevoel om bekijken en gekeurd te worden.
    hai
    pi_90428553
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef JANweethetbeter het volgende:
    Wat mij altijd tegenhoud om naar clubs is te gaan is het gevoel om bekijken en gekeurd te worden.
    Als je niet bekeken wil worden, waarom wil je dan uberhaupt naar een club.
    pi_90428625
    quote:
    99s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Als je niet bekeken wil worden, waarom wil je dan uberhaupt naar een club.
    Mischien voor je spannende, niet standaard sex contacten ? Gangbangs, Orgies, mmv vvm

    Ik heb geen behoefte om bekeken en gekeurd te worden.
    hai
    pi_90428732
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef JANweethetbeter het volgende:

    [..]

    Mischien voor je spannende, niet standaard sex contacten ? Gangbangs, Orgies, mmv vvm

    Ik heb geen behoefte om bekeken en gekeurd te worden.
    Ik heb het niet over keuren, dat is vervelend, weet ik. Maar bij gangbangs/orgies/trio's/quartetjes heeft echt niet iedereen de ogen dicht.
    pi_90428889
    quote:
    99s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik heb het niet over keuren, dat is vervelend, weet ik. Maar bij gangbangs/orgies/trio's/quartetjes heeft echt niet iedereen de ogen dicht.
    Snap ik, maar bij clubs heb ik altijd zo'n gevoel van: Iedereen kent elkaar, als nieuweling word je gekeurd en mischien wel geignored :)

    Het heeft mij er iig altijd van weerhouden. Mischien een laag zelfbeeld ? ;)
    hai
    pi_90429257
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef JANweethetbeter het volgende:

    [..]

    Snap ik, maar bij clubs heb ik altijd zo'n gevoel van: Iedereen kent elkaar, als nieuweling word je gekeurd en mischien wel geignored :)

    Het heeft mij er iig altijd van weerhouden. Mischien een laag zelfbeeld ? ;)
    Ik merkt idd wel dat het overduidelijk was dat ik en mijn vriendin nieuw vlees waren. Maar dat werkt eigenlijk positief. Je bent nieuw, dus interessant :Y)
    pi_92380980
    Hallo mensen,

    Mijn vrouw en ik worden ook nieuwsgierig, vooral door zo'n topic door te lezen.
    Maar heeft iemand hier ervaringen met Temptation in Beek en Donk?

    bvd
    pi_92478050
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef mozilla het volgende:
    Hallo mensen,

    Mijn vrouw en ik worden ook nieuwsgierig, vooral door zo'n topic door te lezen.
    Maar heeft iemand hier ervaringen met Temptation in Beek en Donk?

    bvd
    Wij zijn ook wel benieuwd :) Beetje jammer dat mannen alleen ook toegelaten worden, maar het ziet er op de foto's wel netjes uit (www.swingersclub-temptation.nl). En Egyptisch is weer eens wat anders :)
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_92494123
    Ik ben zelf met een buddy een tijdje terug voor het eerst naar een parenclub geweest. We zijn naar de Showboat in Zaandam geweest. Opzich een leuke, aparte ervaring, maar voor ons niet echt leuk volk daar. (20 en 27) Het meer jeugdig volk kwam pas lang na middernacht, toen wij dus al weer moesten gaan. Huisvrouwgehalte lag er hoog.

    Boven hangt echt een soort bruin cafe-sfeer, opzich heel gezellig. Lekker wat gedanst en een paar keer naar beneden gegaan. Het vooral op ons zelf gehouden omdat er niet veel te beleven viel. Op het einde wel even een goede show gegeven en even laten zien hoe de pro's te werk gaan. :D
    pi_93101754
    De leukste club is de Gallery's (Meer/Minderhout Belgie), de geilste club van Nederland en omstreken, hier kan je zijn wie je bent, worden jij en je meissie niet lastig gevallen en is het gewoon SCHOON.
    pi_93130672
    Ik ben nog erg jong, maar zie het nu al zitten. Wat is meestal de leeftijd dat in zo'n club zit? Ik bedoel, ik kom net bij de 20..
    pi_93191127
    Jee, ik krijg het idee dat ik al erg oud ben met m'n 38 jaar....(maar zo voelt het niet! :-))
    Zijn wij dan (gezien de leeftijd) het meest op ons plaats op de zondagavond in de Fun?
    We zijn al een tijd benieuwd, en na vorig jaar een aantal swing ervaringen gehad te hebben met vrienden, zitten we op de spreekwoordelijke wip. Maar twijfelen nog....(meer van durven we het, terwijl we niet echt preuts zijn..)
      woensdag 23 februari 2011 @ 16:32:34 #156
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_93206117
    quote:
    1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef Sauvignonblanc het volgende:
    Jee, ik krijg het idee dat ik al erg oud ben met m'n 38 jaar....(maar zo voelt het niet! :-))
    Zijn wij dan (gezien de leeftijd) het meest op ons plaats op de zondagavond in de Fun?
    We zijn al een tijd benieuwd, en na vorig jaar een aantal swing ervaringen gehad te hebben met vrienden, zitten we op de spreekwoordelijke wip. Maar twijfelen nog....(meer van durven we het, terwijl we niet echt preuts zijn..)
    Er loopt genoeg van jullie leeftijd rond hoor! Veel tussen de 30 en 40
    pi_93268523
    quote:
    1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef kenneth3g het volgende:
    Ik ben nog erg jong, maar zie het nu al zitten. Wat is meestal de leeftijd dat in zo'n club zit? Ik bedoel, ik kom net bij de 20..
    Lopen meer mensen van die leeftijd op zaterdagavond in de fun hoor :)
    pi_93331208
    Wat mij altijd heeft geboeid aan parenclubs, is niet zozeer het 'vreemd' gaan dan wel de erotische sfeer. Meestal hebben wij geen PR of andere toestanden. We genieten van de sfeer en het wordt voor ons een spetterende nacht.
    pi_97545216
    Kan iemand mij helpen aan een leuk adres in de buurt van Zwolle. Dus dat ik niet naar de andere kant van het land moet :)
    pi_97571783
    Binnenkort ga ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar een parenclub. Onze keuze is gevallen op Fata Morgana, omdat daa zeker weten alleen maar paren binnen komen. Is het een leuke club voor beginners zoals wij? Op internet las ik iets over openlijk drugsgebruik daar, klopt dat?
      woensdag 1 juni 2011 @ 08:47:00 #161
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97572093
    Wat is een goede club voor vrouw alleen? zonder de hele avond ongemakkelijk aangekeken/gekeurd te worden..
      woensdag 1 juni 2011 @ 09:56:32 #162
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_97573354
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:47 schreef PB-tje het volgende:
    Wat is een goede club voor vrouw alleen? zonder de hele avond ongemakkelijk aangekeken/gekeurd te worden..
    Ik zou dan naar een club gaan die avonden heeft waar mannen alleen niet worden toegelaten. ;)

    En dat staat meestal wel op de website vermeld
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:11:37 #163
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97573736
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef maickeltje het volgende:

    [..]

    Ik zou dan naar een club gaan die avonden heeft waar mannen alleen niet worden toegelaten. ;)

    En dat staat meestal wel op de website vermeld
    Dat is dus een beetje het probleem.. ik ben niet bi... zoenen/strelen vind ik prima.. maar verder geen interesses... helaas hebben veel stellen vaak de regel dat de vrouw wel met andere vrouwen mag maar de man niet... en de mannen die alleen komen zijn in mijn ervaring vaak niet moeders mooiste...
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:14:31 #164
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_97573802
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    Dat is dus een beetje het probleem.. ik ben niet bi... zoenen/strelen vind ik prima.. maar verder geen interesses... helaas hebben veel stellen vaak de regel dat de vrouw wel met andere vrouwen mag maar de man niet... en de mannen die alleen komen zijn in mijn ervaring vaak niet moeders mooiste...
    Ik ben ook met me vriendin geweest op een avond waar alleen vrouwen of stellen toegestaan werden...dan moet je het risico lopen dat je een leuk stel tegen komt waarin de vrouw de man wel de gelegenheid geeft.
    Met de kans dat mannen ook alleen naar binnen mogen..ja dan kan je van alles tegen komen en dan zullen ze je ook keurend aan gaan kijken
    pi_97574061
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    helaas hebben veel stellen vaak de regel dat de vrouw wel met andere vrouwen mag maar de man niet... en de mannen die alleen komen zijn in mijn ervaring vaak niet moeders mooiste...
    Och, maar dat is ook weer een kromme afspraak dan.
    Of je laat mekaar gewoon vrij, of helemaal niks.
    VV mag aan andere vrouwen zitten van me, en ook aan andere mannen, mits ik erbij ben en het goed vind. En andersom ook :)
    Beetje slecht om de een wel vrij te laten en de ander niet..
    ..non est vivere sed valere vita est ..
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:26:41 #166
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_97574100
    quote:
    99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:

    [..]

    Och, maar dat is ook weer een kromme afspraak dan.
    Of je laat mekaar gewoon vrij, of helemaal niks.
    VV mag aan andere vrouwen zitten van me, en ook aan andere mannen, mits ik erbij ben en het goed vind. En andersom ook :)
    Beetje slecht om de een wel vrij te laten en de ander niet..
    ja ik laat me vrouwtje er ook los in, en anders om ook natuurlijk...ik snap het ook niet.
    Maar goed blijkbaar zijn sommige vrouwtjes te jaloers haha
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:30:13 #167
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97574193
    Ik wil gewoon de man en niet de vrouw :P
    pi_97574247
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef PB-tje het volgende:
    Ik wil gewoon de man en niet de vrouw :P
    Denk dat dat prima kan. Zijn zat vrouwen die dan leuk wat anders gaan doen :)
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:33:55 #169
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_97574295
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef PB-tje het volgende:
    Ik wil gewoon de man en niet de vrouw :P
    dan kan je ook naar een cafe gaan :P
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:35:50 #170
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97574346
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef maickeltje het volgende:

    [..]

    dan kan je ook naar een cafe gaan :P
    Kvind de setting in een parenclub dan toch wat leuker ;)
      woensdag 1 juni 2011 @ 10:40:28 #171
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_97574481
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    Kvind de setting in een parenclub dan toch wat leuker ;)
    Dan moet je naar een avond gaan waar ook mannen alleen heen mogen!
    Dat is de enige optie die dan nog over blijft toch
    pi_97575151
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef PB-tje het volgende:
    Ik wil gewoon de man en niet de vrouw :P
    Maar dan moet je natuurlijk niet op een stelletje af stappen :P

    Als ik VV met iemand anders wat laat doen, dan blijf ik ook wel in de buurt, ik ga niet even boodschappen doen teriwjl zij bezig is.
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_97575992
    quote:
    99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:

    [..]

    Maar dan moet je natuurlijk niet op een stelletje af stappen :P

    Als ik VV met iemand anders wat laat doen, dan blijf ik ook wel in de buurt, ik ga niet even boodschappen doen teriwjl zij bezig is.
    Maar je kunt prima een VMV hebben waarbij de dames niet echt met elkaar bezig zijn :)

    En ik kan me prima voorstellen dat ik op bed bezig ben met een meid en daarnaast mijn vriendin met een stel.
      woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:58 #174
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97576223
    quote:
    99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar je kunt prima een VMV hebben waarbij de dames niet echt met elkaar bezig zijn :)

    En ik kan me prima voorstellen dat ik op bed bezig ben met een meid en daarnaast mijn vriendin met een stel.
    Dus, wanneer spreken we af? :P
    pi_97576289
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    Dus, wanneer spreken we af? :P
    Voor een VMV? Ik ga eerst even op vakantie. Maar moet dat ook overleggen met mrs. stbabylon
    pi_97576293
    quote:
    99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Maar je kunt prima een VMV hebben waarbij de dames niet echt met elkaar bezig zijn :)

    En ik kan me prima voorstellen dat ik op bed bezig ben met een meid en daarnaast mijn vriendin met een stel.
    haha, ja dat ben ik met je eens :Y
    ..non est vivere sed valere vita est ..
      woensdag 1 juni 2011 @ 11:38:47 #177
    344122 PB-tje
    Whats in a name?
    pi_97576320
    quote:
    99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Voor een VMV? Ik ga eerst even op vakantie. Maar moet dat ook overleggen met mrs. stbabylon
    He flauw... tease :P
    pi_97577849
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:38 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    He flauw... tease :P
    Heb je haast of zo?
      woensdag 1 juni 2011 @ 13:42:55 #179
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_97580374
    Het wordt weer eens tijd voor een avondje funnen:)
    Be dance |Be real| Be You
    pi_97580673
    Alleen die belachelijk hoge entreeprijzen die ze vragen :o
    En in sommige clubs ben je dan alleen nog maar binnen, moet je daar ook nog eens drinken enz betalen.
    ..non est vivere sed valere vita est ..
      woensdag 1 juni 2011 @ 14:48:32 #181
    131834 Loodje
    Irresistibly sexy you!
    pi_97582330
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
    Alleen die belachelijk hoge entreeprijzen die ze vragen :o
    En in sommige clubs ben je dan alleen nog maar binnen, moet je daar ook nog eens drinken enz betalen.
    Welke club is dat dan? De clubs waar ik heen ga, daar is het goedkoper dan gewoon een avondje stappen, eten en sauna;) en gewoon allincl.
    Be dance |Be real| Be You
    pi_97615515
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:24 schreef Tinus_Tralala het volgende:
    Binnenkort ga ik samen met mijn vriendin voor de eerste keer naar een parenclub. Onze keuze is gevallen op Fata Morgana, omdat daa zeker weten alleen maar paren binnen komen. Is het een leuke club voor beginners zoals wij? Op internet las ik iets over openlijk drugsgebruik daar, klopt dat?
    Niemand?
    pi_97623158
    quote:
    0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef PB-tje het volgende:

    [..]

    Dat is dus een beetje het probleem.. ik ben niet bi... zoenen/strelen vind ik prima.. maar verder geen interesses... helaas hebben veel stellen vaak de regel dat de vrouw wel met andere vrouwen mag maar de man niet... en de mannen die alleen komen zijn in mijn ervaring vaak niet moeders mooiste...
    heb je geen vrijgezelle vriend? vraag hem mee naar een parenclub! doe je voor als stel en zoek een ander leuk stel! en ga daar lekker te keer mee in de vorm van partnerruil! of zet een advertentie op internet dat je een leuke man zoekt om mee te gaan! binnen een uur heb je minimaal 10 reacties! en anders houden ik en mn vriendin ons wel aanbevolen hoor :P wij zijn beide hetero en daten ook af en toe met hetero stellen! erg gezellig :P
    pi_97623380
    Het lijkt mij toch 'link' om te swingen voor je relatie. Ik zou er echt gigantisch onzeker van worden en gaan twijfelen aan m'n relatie als het blijkbaar nodig is om andere mensen in je seksleven te betrekken.

    Hebben jullie die twijfels niet gehad?
    pi_97623636
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
    Het lijkt mij toch 'link' om te swingen voor je relatie. Ik zou er echt gigantisch onzeker van worden en gaan twijfelen aan m'n relatie als het blijkbaar nodig is om andere mensen in je seksleven te betrekken.

    Hebben jullie die twijfels niet gehad?
    ik neem aan dat je het tegen mij hebt?! mwah die twijvels hebben we niet echt gehad! het leek ons wel een eens spannend om wat anders te proberen! elke dag bami eten vonden we allebei eentonig worden! Ons sexleven is hierdoor bovendien ook een heel stuk meer verbeterd! Ons sexleven was al goed, maar we gunnen elkaar ook het plezier hebben met een ander! van andere sexpartners leer je ook weer andere dingen! en die gebruik je vervolgens weer in je eigen relatie!
    het is niet zo dat wij dit wekelijks doen hoor! hooguit 2 a 3 keer per jaar!
    maar je moet inderdaad niet jaloers aangelegd zijn, dan is er niets aan! lijkt mij tenminste!
      donderdag 2 juni 2011 @ 16:34:09 #186
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_97623701
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef hvan het volgende:

    maar je moet inderdaad niet jaloers aangelegd zijn, dan is er niets aan! lijkt mij tenminste!
    sterker nog, ik denk dat dat dan fataal zal zijn voor je relatie :)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_97623771
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef hvan het volgende:

    [..]

    ik neem aan dat je het tegen mij hebt?! mwah die twijvels hebben we niet echt gehad! het leek ons wel een eens spannend om wat anders te proberen! elke dag bami eten vonden we allebei eentonig worden! Ons sexleven is hierdoor bovendien ook een heel stuk meer verbeterd! Ons sexleven was al goed, maar we gunnen elkaar ook het plezier hebben met een ander! van andere sexpartners leer je ook weer andere dingen! en die gebruik je vervolgens weer in je eigen relatie!
    het is niet zo dat wij dit wekelijks doen hoor! hooguit 2 a 3 keer per jaar!
    maar je moet inderdaad niet jaloers aangelegd zijn, dan is er niets aan! lijkt mij tenminste!
    Nouja een klein beetje jaloersheid lijkt me wel zo gezond. Ik heb wel altijd het idee gehad van mensen die naar parenclubs etc. gaan, niet echt van elkaar houden. Niet om nou bekrompen over te komen hoor, daarom stel ik ook vragen enzo. :) Maar ik zou er niet aan moeten denken om mijn liefje met een andere vrouw te moeten delen, omdat het toch 'jij en ik' is, en niet 'jij en ik en een of ander mokkel/vent".
      donderdag 2 juni 2011 @ 16:37:40 #188
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_97623809
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:36 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

    [..]

    Nouja een klein beetje jaloersheid lijkt me wel zo gezond. Ik heb wel altijd het idee gehad van mensen die naar parenclubs etc. gaan, niet echt van elkaar houden. Niet om nou bekrompen over te komen hoor, daarom stel ik ook vragen enzo. :) Maar ik zou er niet aan moeten denken om mijn liefje met een andere vrouw te moeten delen, omdat het toch 'jij en ik' is, en niet 'jij en ik en een of ander mokkel/vent".
    sex en houden van hebben in principe natuurlijkk bar weinig met elkaar te maken.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_97623893
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:37 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    sex en houden van hebben in principe natuurlijkk bar weinig met elkaar te maken.
    Vind ik niet. Uitgezonderd van lustgevoelens vind ik dat liefde uiteindelijk leidt naar seks.
    Dus het heeft zeker wel met elkaar te maken.
      donderdag 2 juni 2011 @ 16:41:38 #190
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_97623907
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:41 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

    [..]

    Vind ik niet. Uitgezonderd van lustgevoelens vind ik dat liefde uiteindelijk leidt naar seks.
    Dus het heeft zeker wel met elkaar te maken.
    maar omgekeerd hoeft sex niet altijd te leiden naar liefde
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_97623990
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:36 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

    [..]

    Nouja een klein beetje jaloersheid lijkt me wel zo gezond. Ik heb wel altijd het idee gehad van mensen die naar parenclubs etc. gaan, niet echt van elkaar houden. Niet om nou bekrompen over te komen hoor, daarom stel ik ook vragen enzo. :) Maar ik zou er niet aan moeten denken om mijn liefje met een andere vrouw te moeten delen, omdat het toch 'jij en ik' is, en niet 'jij en ik en een of ander mokkel/vent".
    sex en houden van zien wij ook als 2 aparte dingen! hoewel sex uit liefde niet te overtreffen valt! maar wij kunnen ze ook heel goed van elkaar scheiden!
    btw wij zijn trouwens nooit in een parenclub geweest ofzo hoor! het lijkt ons eigenlijk allemaal een beetje ordinair! maar dat is onze mening en misschien zitten we er wel helemaal naast! als wij met een stel daten is dat gewoon bij ons of bij het andere stel thuis! dat lijkt ons gewoon veel relaxter!
    pi_97624028
    quote:
    14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:41 schreef Mirjam het volgende:
    maar omgekeerd hoeft sex niet altijd te leiden naar liefde
    Nee dat is waar, vandaar de uitzondering van lustgevoelens.
    Maar als je in een relatie zit lijkt me dat je genoeg aan elkaar hebt, zodat de lustgevoelens in vele malen minder is. Ik vind dat als je van iemand houdt, seks uiteindelijk een uitkomst is. Seks is natuurlijk ook mogelijk zonder liefde maar ik zie het nut daarvan niet in.

    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:44 schreef hvan het volgende:
    sex en houden van zien wij ook als 2 aparte dingen! hoewel sex uit liefde niet te overtreffen valt! maar wij kunnen ze ook heel goed van elkaar scheiden!
    btw wij zijn trouwens nooit in een parenclub geweest ofzo hoor! het lijkt ons eigenlijk allemaal een beetje ordinair! maar dat is onze mening en misschien zitten we er wel helemaal naast! als wij met een stel daten is dat gewoon bij ons of bij het andere stel thuis! dat lijkt ons gewoon veel relaxter!
    Ik denk dat het idee van een parenclub misschien veel spannender is dan het werkelijkheid maken. :P
    pi_97624059
    Wij zijn een stelletje waarvan de vrouw 21 jaar is en ik 26.
    Een parenclub als Fun4Two lijkt ons ook wel eens spannend.

    Zijn wij niet te jong?
    pi_97624986
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef hvan het volgende:

    [..]

    ik neem aan dat je het tegen mij hebt?! mwah die twijvels hebben we niet echt gehad! het leek ons wel een eens spannend om wat anders te proberen! elke dag bami eten vonden we allebei eentonig worden! Ons sexleven is hierdoor bovendien ook een heel stuk meer verbeterd! Ons sexleven was al goed, maar we gunnen elkaar ook het plezier hebben met een ander! van andere sexpartners leer je ook weer andere dingen! en die gebruik je vervolgens weer in je eigen relatie!
    het is niet zo dat wij dit wekelijks doen hoor! hooguit 2 a 3 keer per jaar!
    maar je moet inderdaad niet jaloers aangelegd zijn, dan is er niets aan! lijkt mij tenminste!
    Ik sluit me hierbij aan :Y
    En zoals verder gezegd, het is wel belangrijk dat je lust & liefde uit mekaar weet te houden.
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_97627796
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:46 schreef fokvragen het volgende:
    Wij zijn een stelletje waarvan de vrouw 21 jaar is en ik 26.
    Een parenclub als Fun4Two lijkt ons ook wel eens spannend.

    Zijn wij niet te jong?
    Je meisje zal met 21 jaar zeker 1 van de jongste zijn, maar laat dat je niet weerhouden :) Wij waren ook die leeftijd toen we voor het eerst gingen en er zijn altijd wel een paar jonge stellen. En anders is het gewoon heerlijk om in een erotische sfeer van elkaar te genieten (wij hebben nog steeds wel eens avonden daar we naar een parenclub gaan en geen 'klik' maken met een ander stel).

    Fun4Two is zeker een goede eerste keuze :) En als jullie toch een beetje onzeker zijn kun je ook nog eventueel eerst een profiel maken op een site als SDC.com en samen met een ander (jong) stel gaan.
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_97637579
    Ah bedankt, misschien kunnen we via pm contacten hoe het jullie beviel etc
    pi_97648109
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:42 schreef fokvragen het volgende:
    Ah bedankt, misschien kunnen we via pm contacten hoe het jullie beviel etc
    Prima, je kunt altijd contact opnemen :) (in ons eigen voordeel aangezien wij ook graag meer jonge stellen zien ;))

    Als ik dit weekend tijd (en inspiratie) kan vinden zal ik hier een verslag van onze laatste keer Fun4Two plaatsen.
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_97664214
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:39 schreef TimVerfbom het volgende:

    [..]

    Prima, je kunt altijd contact opnemen :) (in ons eigen voordeel aangezien wij ook graag meer jonge stellen zien ;))

    Als ik dit weekend tijd (en inspiratie) kan vinden zal ik hier een verslag van onze laatste keer Fun4Two plaatsen.
    We zijn benieuwd naar jullie ervaring.
    pi_97715088
    "Moderne" types :r

    [ Bericht 6% gewijzigd door bolknak op 04-06-2011 22:57:26 ]
    pi_97715168
    :?
    ..non est vivere sed valere vita est ..
      † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 04:09:07 #201
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_97726297
    quote:
    99s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
    :?
    idd :? 8)7
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_97728583
    Bekijk zijn posthistorie, die kloon leeft niet lang meer :)
    pi_97782900
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
    Het lijkt mij toch 'link' om te swingen voor je relatie. Ik zou er echt gigantisch onzeker van worden en gaan twijfelen aan m'n relatie als het blijkbaar nodig is om andere mensen in je seksleven te betrekken.

    Hebben jullie die twijfels niet gehad?
    Swingen en jaloezie gaan niet samen. Wij swingen nu 5 jaar en hebben gemerkt dat juist swingersrelaties hele stevige relaties zijn. Belangrijkste oorzaak hiervan is dat je jezelf volledig bloot moet geven, niet alleen naar anderen maar met name ook naar elkaar toe. Jaloezie wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door onzekerheid.

    Voor ons was en is het juist een bevestiging dat we niet onzeker naar elkaar toe zijn. Een soort van overwinning op jezelf. Na 5 jaar kunnen we zeggen dat we eigenlijk nooit echt jaloers zijn, er enorm van kunnen genieten de ander te zien genieten, maar dan wel altijd samen.

    Seks met anderen is gewoon pure lust en geiligheid, maar daarnaast vinden we het ook heerlijk de intimiteit te delen met anderen. Swingen draait niet alleen om platte seks, er moet wel degelijk ook een klik zijn.

    Swingen is geen toverstokje om je relatie te redden of op te leuken. Swingen an alleen maar als beiden zich er in kunnen vinden. Als ik voor ons spreek heeft swingen veel meer gebracht dan we er zelf van hadden verwacht. Het heeft ons samen sterker gemaakt.
    pi_97783084
    quote:
    0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:44 schreef hvan het volgende:

    [..]

    sex en houden van zien wij ook als 2 aparte dingen! hoewel sex uit liefde niet te overtreffen valt! maar wij kunnen ze ook heel goed van elkaar scheiden!
    btw wij zijn trouwens nooit in een parenclub geweest ofzo hoor! het lijkt ons eigenlijk allemaal een beetje ordinair! maar dat is onze mening en misschien zitten we er wel helemaal naast! als wij met een stel daten is dat gewoon bij ons of bij het andere stel thuis! dat lijkt ons gewoon veel relaxter!
    Liefde, sex en lust zijn soms erg lastig te scheiden, de 1 doet het zonder er bij stil te staan de ander heeft er slapeloze nachten van. Nee parenclubs voldoen totaal niet aan het jaren tachtig beeld van Jambers. Met name de kwalitatief betere clubs worden bezocht van hoog tot laag. Op parkings zie je bestelbussen staan, Volkswagen, Mercedes en BMW.

    In alle lagen van de bevolking vindt je swingers terug.

    Thuisfeestjes zijn wel relaxter, maar voor beginners niet zo geschikt.
    pi_97820398
    quote:
    0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef suikerklontjhu het volgende:

    [..]

    Swingen en jaloezie gaan niet samen. Wij swingen nu 5 jaar en hebben gemerkt dat juist swingersrelaties hele stevige relaties zijn. Belangrijkste oorzaak hiervan is dat je jezelf volledig bloot moet geven, niet alleen naar anderen maar met name ook naar elkaar toe. Jaloezie wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door onzekerheid.

    Voor ons was en is het juist een bevestiging dat we niet onzeker naar elkaar toe zijn. Een soort van overwinning op jezelf. Na 5 jaar kunnen we zeggen dat we eigenlijk nooit echt jaloers zijn, er enorm van kunnen genieten de ander te zien genieten, maar dan wel altijd samen.

    Seks met anderen is gewoon pure lust en geiligheid, maar daarnaast vinden we het ook heerlijk de intimiteit te delen met anderen. Swingen draait niet alleen om platte seks, er moet wel degelijk ook een klik zijn.

    Swingen is geen toverstokje om je relatie te redden of op te leuken. Swingen an alleen maar als beiden zich er in kunnen vinden. Als ik voor ons spreek heeft swingen veel meer gebracht dan we er zelf van hadden verwacht. Het heeft ons samen sterker gemaakt.
    Wij zijn nog maar 5 maanden bij elkaar (22 en 26 jaar) maar het lijkt ons ontzettend leuk om een keer met een dame erbij of naar een club te gaan. Het is niet dat wij aan elkaar niet genoeg hebben maar wij zien het als een leuke extra waardoor het allemaal nog spannender wordt. Jaloezie is geen sprake van en zodra dat er wel is dan luisteren we naar elkaar en stoppen ermee. Het moet nooit tussen ons in komen te staan, maar zolang we open en eerlijk naar elkaar zijn zien we dat ook niet gebeuren.

    We gaan gewoon eens gezellig naar een club en zien wel wat er gebeurd, lekker met elkaar genieten. Het lijkt ons niets om gelijk met een ander stel te daten, dat lijkt ons zo geforceerd op sex. Naar een club kan je ook gaan zonder sex te hebben.
    pi_98074642
    Mijn chick is 17 en wil ook neuken in een parenclub, wat moet ik doen. Ik had niet over schommels en alles daar moeten beginnen... het blijft een meisje natuurlijk.
    pi_98075664
    Laat haar de filmpjes op WWW.fun4two.com even zien en vraag dan of ze nog steeds wil
    pi_98078001
    Met 17 kom je daar volgens mij sowieso niet binnen :)
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_98080503
    Hier staan wat filmpjes van fun4two.

    We hebben die van Sexcetera en Playboy tv gezien.

    Sexcetera

    Playboy TV

    We weten dat de filmpjes gedateerd zijn maar we vragen ons af in hoe verre het beeld wat wordt geschetst overeenkomt met een avondje fun4two.. wordt er echt zoveel gesext of is dit wat mooier opgezet dan de werkelijkheid.
    pi_98085249
    Ook wel benieuwd naar :)

    Nou is veel sexen natuurlijk ook niet erg. Liever dat, dan dat de meeste mensen vooral zogenaamd 'aan de wappie' zijn :')
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_98149344
    @Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.

    Dat geldt ook voor de Fun4two, tenminste voor mijn persoonlijke maatstaven dan.
    Ik hou van stijl en vooral klasse. En erotiek. Ik vond het erg ordinair.
    Begon al bij de entree: een te dikke man, ruikend naar sigaren en een kapotte printer en een kassajuffrouw (?) in tijgerprintoutfit. Onee denk je dan.
    Ook van een hartelijke verwelkoming was er geen sprake. Wel van In your face, over-prikkeling, wars van stijlvolheid, subtiliteit:
    Op geen enkele manier erotisch te noemen -en daar kwam ik voor.

    Op de site foto's van mannen in smoking, dames echt stijlvol-erotisch gekleed -niets van dat alles. Veel zonnebankbruin-blingbling en gouden kettingen en dikke bierbuiken. Een bar waar (met respect voor de fans, maar ik zit er niet op te wachten) de Toppers of andere Dries Holvinks-types elk moment binnen kunnen vallen.
    Die 'omkleed-zwembad-hokjes' boven, waar iedereen op elkaar gepropt, zonder enige privacy en airco: ver-schrik-ke-lijk. Daar zakt -op de verkeerde manier dan- je 200 euro-slip van af. Deurhandgrepen in de vorm van penissen…een (van karton?) nagemaakte hoerenstraat inclusief een bordje 'zedenpolitie'…please.
    Wat een fake droefenis. Teleurgesteld vertrokken.
    pi_98162223
    Dries Holvink :'), verder puike recensie.
      zondag 19 juni 2011 @ 11:38:49 #213
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_98364563
    Je moet in de Fun ook niet kijken naar de zaken die niet zo geweldig zijn, maar naar zaken die wel goed zijn. Zoals de vele mooie jonge mensen die er komen. Daarin blinkt de Fun volgens mij uit. Dat het allemaal uiteindelijk goedkoop, nep en ranzig is, daar ontkom je niet aan. De mensen zijn er sowieso op zaterdagavond prima te versmaden. Lekkere wijven, tering. Alhoewel er ook hoeren tussen zitten, maar die herken je al snel aan de man van 50 die er naast loopt.

    [ Bericht 49% gewijzigd door Oksel op 19-06-2011 12:00:07 ]
    pi_98364646
    Geen ervaring mee, mij lijkt het wel eens leuk om daar heen te gaan. De sfeer te proeven, evt mijn meisje gek maken waar andere bijzijn etc.. een trio lijkt me ook nog wel lachen, maar weet niet hoe hard ik blijf als er een vent komt die mijn meisje nog geiler maakt dan ik dat doe..

    Mijn vriendin vind dat iets voor als je oud bent en niet meer weet wat je moet doen, lijkt mij juist wel fijn als je kan seksen met mensen van je eigen leeftijd die er ook nog goed uitzien.

    Not done, dat moet iedereen voor zichzelf toch lekker weten, als het werkt binnen je relatie moet je het vooral doen..
    pi_98552978
    quote:
    0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef fokvragen het volgende:
    Hier staan wat filmpjes van fun4two.

    We hebben die van Sexcetera en Playboy tv gezien.

    Sexcetera

    Playboy TV

    We weten dat de filmpjes gedateerd zijn maar we vragen ons af in hoe verre het beeld wat wordt geschetst overeenkomt met een avondje fun4two.. wordt er echt zoveel gesext of is dit wat mooier opgezet dan de werkelijkheid.
    Voor zover ik me die filmpjes nog kan herinneren, komt de sfeer daar inderdaad wel overeen met wat je daar ziet. Alles hangt af van de avond die je gaat en van het volk, maar de keren dat wij gaan, is het daar altijd wel veel actie. Da's ook één van de zaken die wel leuk vinden aan de fun in vergelijking met andere (in ons geval Belgische) clubs. Daar zie je veel meer een vorm van erotisch uitgaan en showen, en veel minder swingen...
    pi_98553360
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:53 schreef Galene het volgende:
    @Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.

    Dat geldt ook voor de Fun4two, tenminste voor mijn persoonlijke maatstaven dan.
    Ik hou van stijl en vooral klasse. En erotiek. Ik vond het erg ordinair.
    Begon al bij de entree: een te dikke man, ruikend naar sigaren en een kapotte printer en een kassajuffrouw (?) in tijgerprintoutfit. Onee denk je dan.
    Ook van een hartelijke verwelkoming was er geen sprake. Wel van In your face, over-prikkeling, wars van stijlvolheid, subtiliteit:
    Op geen enkele manier erotisch te noemen -en daar kwam ik voor.

    Op de site foto's van mannen in smoking, dames echt stijlvol-erotisch gekleed -niets van dat alles. Veel zonnebankbruin-blingbling en gouden kettingen en dikke bierbuiken. Een bar waar (met respect voor de fans, maar ik zit er niet op te wachten) de Toppers of andere Dries Holvinks-types elk moment binnen kunnen vallen.
    Die 'omkleed-zwembad-hokjes' boven, waar iedereen op elkaar gepropt, zonder enige privacy en airco: ver-schrik-ke-lijk. Daar zakt -op de verkeerde manier dan- je 200 euro-slip van af. Deurhandgrepen in de vorm van penissen…een (van karton?) nagemaakte hoerenstraat inclusief een bordje 'zedenpolitie'…please.
    Wat een fake droefenis. Teleurgesteld vertrokken.
    Dat komt dan toch niet overeen met eender welke avond die wij daar gehad hebben.
    De inkleding, dat is ieders eigen smaak uiteraard en daar hou je van of niet, maar de rare ontvangst, slechte muziek, ordinaire sfeer of bedenkelijk publiek, daar hebben we nog nooit last van gehad. 't Is geen club waar er enkel en alleen twintigers/dertigers rondlopen, noch is het een club waar enkel en alleen maatjes 36/38 rondlopen, maar de onverzorgde, veel te oude, lelijke types die zie je daar toch niet (geen idee van de zondagen). Single mannen in witte slip, bejaarden waar alles lager hangt dan gezond kan zijn en de typische Doorzon-koppels die er bijlopen als in de meest goedkope porno-film, we ze hebben ze al met pakken gezien in andere clubs, maar nooit in de fun.

    Maar goed, ieder heeft zijn eigen smaak uiteraard. Onze maatstaven voor dates/Swingsex liggen ook heel hoog, maar in de fun zijn we nog nooit teleurgesteld geweest.

    Ohja, no privacy in de kleedkamers: er is geen één club die aparte kleedkamers heeft as fas as I know. Beetje raar ook om je heel beschaamd apart te gaan omkleden als je even daarvoor open en bloot lag te neuken maar goed ;-).
    pi_100501005
    We zullen vast niet de eerste zijn die deze vraag stellen maar we kunnen nergens iets terug vinden in de postgeschiedenis vandaar dat we deze oude post maar even gebruiken. Is er iemand bekend met parenclubs in het zuiden van nederland, en dan met name de regio Limburg en Brabant?
    We zouden graag eens een avondje willen plannen om naar een club te gaan, we hebben hier nog geen ervaring mee maar zoeken een beetje 'normale' club waar het ook mogelijk is alleen gezellig iets te drinken om te kijken of het ons bevalt. Ook het publiek moet een beetje gevarieerd zijn, niet alleen mannen en de gemiddelde leeftijd zo ergens tussen de 25-45 .. of zijn dit al teveel eissen :)
    Mocht er niemand zijn die ons verder kan helpen, heeft er misschien iemand tips, bijvoorbeeld links naar parenclubs in deze regio?

    Alvast bedankt!!
    pi_100505966
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:14 schreef hetero_stel het volgende:
    Mocht er niemand zijn die ons verder kan helpen, heeft er misschien iemand tips, bijvoorbeeld links naar parenclubs in deze regio?

    Alvast bedankt!!
    Voor ons is het een beetje ver, maar ik ben al een tijdje benieuwd naar Royal Times (net over de grens in België). Is voor jullie een stuk beter bereikbaar :) nu nog iemand vinden met ervaring over deze tent: www.royaltimes.eu
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_100512185
    Bedankt voor de tip Tim, dat is de eerste die we op ons lijstje kunnen zetten. Als er nu inderdaad ook nog iemand ervaringen heeft :)
    pi_100641222
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:14 schreef hetero_stel het volgende:
    We zullen vast niet de eerste zijn die deze vraag stellen maar we kunnen nergens iets terug vinden in de postgeschiedenis vandaar dat we deze oude post maar even gebruiken. Is er iemand bekend met parenclubs in het zuiden van nederland, en dan met name de regio Limburg en Brabant?
    We zouden graag eens een avondje willen plannen om naar een club te gaan, we hebben hier nog geen ervaring mee maar zoeken een beetje 'normale' club waar het ook mogelijk is alleen gezellig iets te drinken om te kijken of het ons bevalt. Ook het publiek moet een beetje gevarieerd zijn, niet alleen mannen en de gemiddelde leeftijd zo ergens tussen de 25-45 .. of zijn dit al teveel eissen :)
    Mocht er niemand zijn die ons verder kan helpen, heeft er misschien iemand tips, bijvoorbeeld links naar parenclubs in deze regio?

    Alvast bedankt!!
    Meest voor de hand liggend is Mystique lijkt me (Rucphen, niet zo heel ver van Breda). Op zaterdag koppels only, op vrijdagen zijn er ook single mannen denk ik. Op beide dagen is de gemiddelde leeftijd niet zo heel hoog (laagste op zaterdag). Die zal ergens tussen de 30 en 40 liggen denk ik. Qua inkleding zeker ok, en "iets doen" moet je nooit, tenzij dan je omkleden voor dresscode.

    In Limburg heb je Dolce vita ook. Qua inkleding zeker ook ok. Qua populatie durven we niet echt zeggen hoe oud die gemiddeld is (slechts 1 keer geweest op een zaterdag, en dat viel toen wel mee). Ook hier, nothing is imposed; je kiest zelf wat je doet (als je uberhaupt iets doet).

    Ergens rond Venlo zou ook Kasteel Waterloo moeten leggen. No idea hoe het daar is, al hebben we daar al wel goeie dingen over gehoord.

    Als je tot Zuid-Holland wil rijden is de keuze eenvoudig: Fun4two :). Enkel koppels op alle dagen (gigolo-night en trio-night uitgezonderd), mooie inkleding, mooie mensen, jonge mensen (zeker op zaterdagen)... Alles wat je zoekt dus :D.

    En als je de grens naar Belgie oversteekt:
    Club Limousine in Hasselt: enkel koppels op zaterdagen en gemiddelde leeftijd zal zeker ergens tussen 35 en 40 liggen dan. Normaal gezien goed eten. Erotische ruimtes zijn beperkt en klein, is eerder een ero-disco.

    Club B5 in Balen: goedkoop, op sommige zaterdagen met specifieke feestjes zeker bevolkt door jonge mensen, maar redelijk gericht op feestjes in combinatie met neukpartijen boven. Inkleding zeer beperkt, en kleine ruimtes boven.

    Club Bornedries tegen Sint-Truiden: overwegend ouder publiek, dus zeker niet jullie ding.

    Circle Club in Schoten: redelijk recente club. Op zaterdagen redelijk jong publiek maar ook meer op ero-disco activiteiten gericht. Goed de agenda in het oog houden want voor je het weet kom je in een gangbang-avond of sexslavinnen-avond terecht.

    Club Liberties, vlakbij Hulst: kleine club, leuke inkleding. Staat er om gekend dat het publiek redelijk vlot contact legt met nieuwelingen. Gemiddelde leeftijd eerder richting 35-40.

    Er zijn er een pak meer ongetwijfeld, maar die kennen we niet of die vermijden we bewust (single mannen oriented of te zeer gekend als drugs-keet).
    pi_100642727
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:53 schreef Galene het volgende:
    @Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.

    Dat geldt ook voor de Fun4two, tenminste voor mijn persoonlijke maatstaven dan.
    Ik hou van stijl en vooral klasse. En erotiek. Ik vond het erg ordinair.
    Begon al bij de entree: een te dikke man, ruikend naar sigaren en een kapotte printer en een kassajuffrouw (?) in tijgerprintoutfit. Onee denk je dan.
    Ook van een hartelijke verwelkoming was er geen sprake. Wel van In your face, over-prikkeling, wars van stijlvolheid, subtiliteit:
    Op geen enkele manier erotisch te noemen -en daar kwam ik voor.

    Op de site foto's van mannen in smoking, dames echt stijlvol-erotisch gekleed -niets van dat alles. Veel zonnebankbruin-blingbling en gouden kettingen en dikke bierbuiken. Een bar waar (met respect voor de fans, maar ik zit er niet op te wachten) de Toppers of andere Dries Holvinks-types elk moment binnen kunnen vallen.
    Die 'omkleed-zwembad-hokjes' boven, waar iedereen op elkaar gepropt, zonder enige privacy en airco: ver-schrik-ke-lijk. Daar zakt -op de verkeerde manier dan- je 200 euro-slip van af. Deurhandgrepen in de vorm van penissen…een (van karton?) nagemaakte hoerenstraat inclusief een bordje 'zedenpolitie'…please.
    Wat een fake droefenis. Teleurgesteld vertrokken.
    Klinkt echt verschrikkelijk! :D
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:17:31 #222
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_100679280
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:14 schreef hetero_stel het volgende:
    We zullen vast niet de eerste zijn die deze vraag stellen maar we kunnen nergens iets terug vinden in de postgeschiedenis vandaar dat we deze oude post maar even gebruiken. Is er iemand bekend met parenclubs in het zuiden van nederland, en dan met name de regio Limburg en Brabant?
    We zouden graag eens een avondje willen plannen om naar een club te gaan, we hebben hier nog geen ervaring mee maar zoeken een beetje 'normale' club waar het ook mogelijk is alleen gezellig iets te drinken om te kijken of het ons bevalt. Ook het publiek moet een beetje gevarieerd zijn, niet alleen mannen en de gemiddelde leeftijd zo ergens tussen de 25-45 .. of zijn dit al teveel eissen :)
    Mocht er niemand zijn die ons verder kan helpen, heeft er misschien iemand tips, bijvoorbeeld links naar parenclubs in deze regio?

    Alvast bedankt!!
    club4love in oostham(bij leopoldsburg)
    Rio Grande in maaseik

    [ Bericht 1% gewijzigd door goldfinger1963 op 13-08-2011 20:02:38 ]
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:44:30 #223
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100688105
    als je daar als begin 20tiger (man) alleenheen gaat is dat not done? het lijkt me wel wat om een keer te zien/ te beleven.
    pi_100692350
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef mrhaas het volgende:
    als je daar als begin 20tiger (man) alleenheen gaat is dat not done? het lijkt me wel wat om een keer te zien/ te beleven.
    waarom denk jij dat het not done is?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_100693408
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef mrhaas het volgende:
    20tiger
    Say what? :D

    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      zondag 14 augustus 2011 @ 00:37:48 #226
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100698209
    haha duurde e ven voor ik em snapte :p
    @ Mirjam misschien niet echt not done, maar vroeg me of hoe er op gereageerd word als een jongen van 20 daar alleen komt. In het algemeen dan. Ik ben zelf ook niet heel ervaren in seks.
    pi_100699898
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef mrhaas het volgende:
    haha duurde e ven voor ik em snapte :p
    @ Mirjam misschien niet echt not done, maar vroeg me of hoe er op gereageerd word als een jongen van 20 daar alleen komt. In het algemeen dan. Ik ben zelf ook niet heel ervaren in seks.
    nouja, het zal jer niet gebeuren dat iedereen gillend wegrent, ik weet niet precies wat je verwachtingen zijn?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zondag 14 augustus 2011 @ 01:53:24 #228
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100700859
    Weet niet wat reeel.is,.maar.zowiezo gewoon een keer kijken. En misschien iemand daar om mee te seksen. Mag ook een oudere aantrekkelijke vrouw zijn. Maar eind dertig houd het wel op voor mij. Uiteraard ook de dames pleasen! Maar als ik nu zou gaan verwacht ik daar ergens eenzaam in een hoekje te zitten :p
      zondag 14 augustus 2011 @ 02:01:04 #229
    326442 Grunge.
    Corvus corax.
    pi_100701047
    Not done wegens ordinaire mensen. Niet ordinair omdat ze daar komen, maar wegens uiterlijke verschijning. Net als in de Nederlandse porno-industrie.
      † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 03:07:42 #230
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_100702791
    quote:
    7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:01 schreef Grunge. het volgende:
    Not done wegens ordinaire mensen. Niet ordinair omdat ze daar komen, maar wegens uiterlijke verschijning. Net als in de Nederlandse porno-industrie.
    duidelijk dat jij nog nooit er bent geweest :')
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      zondag 14 augustus 2011 @ 03:25:48 #231
    326442 Grunge.
    Corvus corax.
    pi_100703102
    quote:
    13s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:07 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    duidelijk dat jij nog nooit er bent geweest :')
    Er liepen bij jou geen mensen met tramp stamps, tribaltattoo's, Chinese teken-tattoo's of drakentattoo's rond, mannen met nineties-stekeltjes, vrouwen met gel in hun haar gekamd? Lichtroze of lilakleurige lijkenlipgloss, tongpiercings? Waar was dat, waar jij was, waar men er niet ordinair uitzag?
      † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 03:45:23 #232
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_100703324
    quote:
    7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:25 schreef Grunge. het volgende:

    [..]

    Er liepen bij jou geen mensen met tramp stamps, tribaltattoo's, Chinese teken-tattoo's of drakentattoo's rond, mannen met nineties-stekeltjes, vrouwen met gel in hun haar gekamd? Lichtroze of lilakleurige lijkenlipgloss, tongpiercings? Waar was dat, waar jij was, waar men er niet ordinair uitzag?
    dus jij bedoelt dat een advocaat, bankier, enz zulke tattoo's niet hebben :?
    qua kapsel zie jij dus alleen maar tokkies voor je :?
    duidelijk een vertekend wereldbeeld :')
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      zondag 14 augustus 2011 @ 15:03:32 #233
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100713449
    Mirjam, ben jij wel eens in een parenclub geweest als ik vragen mag?
    pi_100717891
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:03 schreef mrhaas het volgende:
    Mirjam, ben jij wel eens in een parenclub geweest als ik vragen mag?
    wat maakt dat uit? :D
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_100718157
    Wat is dat Mystique voor tent eigenlijk?
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
      zondag 14 augustus 2011 @ 16:43:35 #236
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100718265
    Een heleboel!
    pi_100718313
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef mrhaas het volgende:
    Een heleboel!
    vertel :Y)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zondag 14 augustus 2011 @ 19:25:39 #238
    282667 mrhaas
    Op zn konijntjes
    pi_100724237
    oog getuige verslag met iemand die levens echte ervaring heeft. Of iemand die connecties heeft. Alles word gewaardeerd. Leuke trolls ook. Maar ik hoopte eigenlijk meer informatie van je te krijgen!
      † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 23:01:32 #239
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_100737569
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef mrhaas het volgende:
    oog getuige verslag met iemand die levens echte ervaring heeft. Of iemand die connecties heeft. Alles word gewaardeerd. Leuke trolls ook. Maar ik hoopte eigenlijk meer informatie van je te krijgen!
    vraag het maar via PM ;)
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
      maandag 15 augustus 2011 @ 05:12:14 #240
    326442 Grunge.
    Corvus corax.
    pi_100747843
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:45 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    dus jij bedoelt dat een advocaat, bankier, enz zulke tattoo's niet hebben :?
    qua kapsel zie jij dus alleen maar tokkies voor je :?
    duidelijk een vertekend wereldbeeld :')
    Ik denk niet dat die zúlke tattoo's hebben, nee. Zelf ben ik dol op tattoo's, maar niet op die tattoo's. En die zijn er verbazend veel vertegenwoordigd. Ik weet zeker dat een heleboel mensen naar parenclubs willen, maar waar zijn die dan?
    pi_100748822
    Ik zit er over te denken om binnenkort eens heen te gaan.
    Enige drempel is wel de kledingvoorschrift.
    Ben zelf 25 jarige man (account is kloon) en de parenclub hier in de stad is dus echt streng wat kleding betreft.
    Vaak trance achtige feesten (gaaf _O_) met strikt deurbeleid : Geen jeans, geen gympen, wel lak, latex, rubber, SM etc etc.

    Sowieso als 25 jarige man binnen komen stappen met een maat ( nohomo ) is dat een beetje te doen ? Of word er ook echt verwacht van je dat je meiden meeneemt enzo ?
    Drollenvanger 4 tha rescue
    pi_100748866
    Dat soort kleding en muziek is helemaal niks wat mij betreft. Je ziet op een of andere manier alleen dat soort tenten, jammer vind ik dat. Het is helaas wat meer gedwongen lijkt het me...
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_100748877
    quote:
    1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:19 schreef Five_Horizons het volgende:
    Dat soort kleding en muziek is helemaal niks wat mij betreft. Je ziet op een of andere manier alleen dat soort tenten, jammer vind ik dat. Het is helaas wat meer gedwongen lijkt het me...
    Precies, dat heb ik ook.
    Ik kan wel begrijpen dat zo'n tent exclusiever is, en dat ook qua "sfeer en vibe" wil laten zien, maar ik vind dit ook té. Erg jammer.
    Drollenvanger 4 tha rescue
    pi_100748929
    Mja, ik ben niet op zoek naar 'exclusief' publiek, maar je ziet al snel wat high brow, zeg maar. Ik probeer het dan maar via mensen uit de buurt (althans; vooral m'n vrouw :P)
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
      † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 08:34:28 #245
    248016 goldfinger1963
    BBQ KIng
    pi_100748999
    quote:
    7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 05:12 schreef Grunge. het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat die zúlke tattoo's hebben, nee. Zelf ben ik dol op tattoo's, maar niet op die tattoo's. En die zijn er verbazend veel vertegenwoordigd. Ik weet zeker dat een heleboel mensen naar parenclubs willen, maar waar zijn die dan?
    die hebben dus ook zulke tattoo's
    maar normaal zie je die niet omdat ze dan strak in het pak zitten :')

    en op je vraag te antwoorden die lopen niet echt te springen om op een openbaar forum te vertellen dat ze naar een parenclub gaan.
    Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
    Maar hoe je ermee omgaat !
    Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
    pi_100749034
    Volgens mij zijn er genoeg die het zeggen :?
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_100752801
    Er schijnt een hele topicreeks over te zijn op het Fok!forum.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_100763158
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:

    [..]

    vraag het maar via PM ;)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_100796403
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Meest voor de hand liggend is Mystique lijkt me (Rucphen, niet zo heel ver van Breda). Op zaterdag koppels only, op vrijdagen zijn er ook single mannen denk ik. Op beide dagen is de gemiddelde leeftijd niet zo heel hoog (laagste op zaterdag). Die zal ergens tussen de 30 en 40 liggen denk ik. Qua inkleding zeker ok, en "iets doen" moet je nooit, tenzij dan je omkleden voor dresscode.

    In Limburg heb je Dolce vita ook. Qua inkleding zeker ook ok. Qua populatie durven we niet echt zeggen hoe oud die gemiddeld is (slechts 1 keer geweest op een zaterdag, en dat viel toen wel mee). Ook hier, nothing is imposed; je kiest zelf wat je doet (als je uberhaupt iets doet).

    Ergens rond Venlo zou ook Kasteel Waterloo moeten leggen. No idea hoe het daar is, al hebben we daar al wel goeie dingen over gehoord.

    Als je tot Zuid-Holland wil rijden is de keuze eenvoudig: Fun4two :). Enkel koppels op alle dagen (gigolo-night en trio-night uitgezonderd), mooie inkleding, mooie mensen, jonge mensen (zeker op zaterdagen)... Alles wat je zoekt dus :D.

    En als je de grens naar Belgie oversteekt:
    Club Limousine in Hasselt: enkel koppels op zaterdagen en gemiddelde leeftijd zal zeker ergens tussen 35 en 40 liggen dan. Normaal gezien goed eten. Erotische ruimtes zijn beperkt en klein, is eerder een ero-disco.

    Club B5 in Balen: goedkoop, op sommige zaterdagen met specifieke feestjes zeker bevolkt door jonge mensen, maar redelijk gericht op feestjes in combinatie met neukpartijen boven. Inkleding zeer beperkt, en kleine ruimtes boven.

    Club Bornedries tegen Sint-Truiden: overwegend ouder publiek, dus zeker niet jullie ding.

    Circle Club in Schoten: redelijk recente club. Op zaterdagen redelijk jong publiek maar ook meer op ero-disco activiteiten gericht. Goed de agenda in het oog houden want voor je het weet kom je in een gangbang-avond of sexslavinnen-avond terecht.

    Club Liberties, vlakbij Hulst: kleine club, leuke inkleding. Staat er om gekend dat het publiek redelijk vlot contact legt met nieuwelingen. Gemiddelde leeftijd eerder richting 35-40.

    Er zijn er een pak meer ongetwijfeld, maar die kennen we niet of die vermijden we bewust (single mannen oriented of te zeer gekend als drugs-keet).
    Bedankt Hebus en Goldfinger!

    Met zo'n uitgebreide samenvatting kunnen we wel iets mee!! We gaan deze week voor de eerste keer afspreken met een ander stel waarna we een leuke club kunnen gaan uitzoeken om te kijken hoe ons dat bevalt. We zullen proberen ook een leuke samenvatting te plaatsen ..
    pi_100797670
    quote:
    7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:25 schreef Grunge. het volgende:

    [..]

    Er liepen bij jou geen mensen met tramp stamps, tribaltattoo's, Chinese teken-tattoo's of drakentattoo's rond, mannen met nineties-stekeltjes, vrouwen met gel in hun haar gekamd? Lichtroze of lilakleurige lijkenlipgloss, tongpiercings? Waar was dat, waar jij was, waar men er niet ordinair uitzag?
    Al redelijk wat clubs gedaan, maar hetgeen jij hier beschrijft heb ik hoop en al 1 of 2 keer tegengekomen, waarvan minstens 1 keer op een foute fluo-90's party. Hoezo, vooroordeel?
    pi_100797699
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef mrhaas het volgende:
    Weet niet wat reeel.is,.maar.zowiezo gewoon een keer kijken. En misschien iemand daar om mee te seksen. Mag ook een oudere aantrekkelijke vrouw zijn. Maar eind dertig houd het wel op voor mij. Uiteraard ook de dames pleasen! Maar als ik nu zou gaan verwacht ik daar ergens eenzaam in een hoekje te zitten :p
    Zal puur van je eigen gedrag afhangen eerder.
    Als je er rond loopt met een "ik heb betaald dus ik mag"-ingesteldheid, dan ga je van een koude kermis thuiskomen.
    pi_100797729
    quote:
    0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef mrhaas het volgende:
    oog getuige verslag met iemand die levens echte ervaring heeft. Of iemand die connecties heeft. Alles word gewaardeerd. Leuke trolls ook. Maar ik hoopte eigenlijk meer informatie van je te krijgen!
    Een korte samenvatting van eigen ervaringen vind je een bladzijde eerder ook terug hoor ;)
    pi_100808163
    Speciaal om op dit topic te kunnen reageren even geregistreerd bij fok :)
    Wij doen al jaren parenclubs. We zijn 22 en 27 jaar.
    Gaan we voor een man alleen dan gaan we naar Monique
    Gaan we voor een stellen avond dan gaan we naar fata of mystique.
    We zijn naar bijna alle clubs geweest die we weten dat ze bestaan, maar deze springen er toch het meeste uit.
    Meeste mensen hebben eigenlijk geen idee wat een parenclub inhoud en van de websites krijg je ook geen goede indruk
    Voor je kan oordelen moet je het echt ervaren hebben.
    Wij lopen ook wel tegen het probleem aan dat mensen van de eigen leeftijd wat minder makkelijk te vinden zijn. Maar dat vinden we zelf niet zo'n issue.
    pi_100808475
    O ja,
    Ook nog even het volgende:
    Parenavonden zijn compleet anders als avonden met mannen alleen.
    Dus heb je het 1 gezien is dat echt anders dan het andere. mannenavonden zijn meer smeriger (vaak ook irritante kerels) vind ik zelf altijd en parenavonden gezelliger en respectvoller.
    pi_100808508
    quote:
    1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:
    Wat is dat Mystique voor tent eigenlijk?
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_100810236
    quote:
    5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:20 schreef Five_Horizons het volgende:

    [..]

    Leuke parenclub.
    pi_100823439
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:02 schreef wij2 het volgende:

    [..]

    Leuke parenclub.
    :')

    de leukste thuis, merk ik...
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_100844847
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef Five_Horizons het volgende:

    [..]

    :')

    de leukste thuis, merk ik...
    Nee wat er eigenlijk gebeurde was dat ik typte en op enter drukte in de veronderstelling dat hij naar een nieuwe regel ging waarin ik de rest ging beschrijven, maar ineens was het gepost en toen d8 ik laat maar zitten. Hier nogmaals een poging:
    Wij zijn alleen op stellen avonden geweest. Je hebt er van alles. Spannende ruimtes zoals darkroom normale spannende ruimtes eetgedeelte discotheekgedeelte, eigenlijk alles wat je in een uitgebreide parenclub gewend bent.
    We hebben ook eens trouwens iets geks meegemaakt daar. Waren we aan het kijken naar andere sexende stellen. Komt er ineens een vent die mijn vriendin van achter beetpakt en helemaal zijn armen om haar heen slaat. Begon ze te schreeuwen toen was het meteen klaar. Dat was wel echt heel vreemd.
    pi_100844962
    Dan heb ik niks gezegd ;). Maar hoe is dat muziektechnisch? Is dat alleen een discotheek?
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_100845586
    quote:
    1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef Five_Horizons het volgende:
    Dan heb ik niks gezegd ;). Maar hoe is dat muziektechnisch? Is dat alleen een discotheek?
    Ja beetje dance muziek wordt er gedraaid. En aan de zijlijn gebeuren er ook wel eens dingen, maar over het algemeen niet zo heftig als in de daarvoor aangewezen ruimtes. Het is gewoon uitgaan met wat extra's zeg maar zo moet je het zien. Dus net als dat je naar een normale discotheek gaat, alleen dan met een erotisch tintje erbij. En als je het dan compleet wilt maken ga je naar "de ruimtes" maar er zijn zat mensen die alleen gaan feesten en ook die het alleen met hun eigen partner doen.
    pi_100845651
    Okay, dank je. :)
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
    pi_101045629
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:26 schreef hetero_stel het volgende:

    [..]

    Bedankt Hebus en Goldfinger!

    Met zo'n uitgebreide samenvatting kunnen we wel iets mee!! We gaan deze week voor de eerste keer afspreken met een ander stel waarna we een leuke club kunnen gaan uitzoeken om te kijken hoe ons dat bevalt. We zullen proberen ook een leuke samenvatting te plaatsen ..
    Nou zoals beloofd een samenvatting van ons eerste bezoek aan een parenclub. We hadden het eigenlijk niet gepland maar afgelopen vrijdag is het er toch van gekomen. Ons oog was gevallen op Royal Times in België. Het was al 12 uur toen we besloten om naar deze club te gaan, mede zo laat doordat het een beetje onverwacht was.

    Terwijl we er naar toe reden kwam de spanning toch wel al opzetten. Gelukkig was het makkelijk te vinden op een mooie locatie (voor zover dat goed te zien was in het donker :) ). Het was er niet zo heel druk hadden we het idee en dat klopte ook, daar hadden ze ons vooraf ook voor gewaarschuwd omdat het pas de 2de keer was dat ze open waren op vrijdag. Tot aan de deur gelopen en aangebeld, duurde even eer er iemand open deed maar toen was het toch zo ver. Een hele aardige dame kwam open doen, de eigenaresse, terwijl wij een forse uitsmijter verwacht hadden.. Een hele leuke vrouw en ze legde ons alles een beetje uit, er hing een erg gemoedelijke sfeer. We zijn ons vervolgens eerst boven gaan om kleden, ik in een short en mijn vrouw in een leuk rood setje. We hebben heel even boven rond gelopen om de kamers te bekijken en wilden net de zolder op lopen, daar was 1 grote open ruimte, om daar ook even te kijken alleen waren daar net 2 mannen en een vrouw bezig. Zij hing in een soort schommel en die 2 mannen maakten zich klaar om verder te gaan met haar .. uhm toch een beetje ongemakkelijk voelden we ons en zijn vervolgens omgedraaid en naar beneden gelopen. Eerst maar eens de bar opzoeken dachten we :) We vonden het wel allebei een hele mooie nette zaak, mooie kamers en dancing gedeelte. We hebben natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar we hadden het idee dat het een kleine knusse club was.

    Er waren niet veel mensen, maar wel allemaal normale tot aantrekkelijke koppels. Je voelde je er eigenlijk aardig op je gemak, alsof je naar een gewone dancing gaat. Vervolgens iets te drinken besteld en dicht tegen mekaar aan blijven staan. De andere eigenaar kwam vervolgens ook even bij ons staan om even te praten. Hij vroeg waarom we naar een parenclub wilden gaan en hebben zo even over de verschillende soorten clubs gesproken en het verschil met thuis daten, was een leuk open gesprek. Hij legde ons vervolgens uit dat de zaak zaterdag vaak vol was en op vrijdag hadden ze nog niet zo lang open, het idee was ook dat dit meer een doe-avond zou worden en op zaterdag meer ero-dance. Terwijl we aan het kletsen waren kwam een andere man voorbij lopen en legde even een hand op de billen van mijn vrouw .. en tikte me aan om me te vertellen dat ze hele mooie billen had :) Was wel een leuk gebaar want ze hadden in de gaten dat het onze eerste keer was .. mijn vrouw vond het ook een leuk complimentje, zeker omdat de man in kwestie ook best aantrekkelijk was :)

    We hadden wel al snel het idee dat we weer naar boven wilden gaan om met elkaar bezig te zijn, en dan eventueel een andere keer terug te komen op een zaterdagavond als het drukker was. Partnerruil zou er nu toch niet van komen aangezien de meeste stellen met een ander bevriend stel of man/vrouw gekomen waren. Op zich ook helemaal niet erg, is al spannend genoeg om bekeken te worden en bij andere mensen te gaan liggen die ook bezig zijn met elkaar.
    We hadden allebei nooit gedacht dat we seks zouden hebben op zo’n heel groot matras, dat je eigenlijk alleen van tv kent, naast een ander stel dat een trio had met een man .. In het begin durf je niet te kijken maar na een tijdje valt alle schroom van je af en kun je je helemaal laten gaan .. in 1 woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!! Het wond ons beiden enorm op om daar met elkaar bezig te zijn!! Na afloop wisten we ook zeker dat we dit nog een keer wilden doen als het drukker was ..

    Het is niet zo een heel uitdagende eerste keer geworden vandaar dat we twijfelden of we deze ervaring wel online zouden zetten. Maar aan de ene kant, dit is wel een echte eerste keer en wij vonden het allebei geweldig .. We zijn nu al aan het kijken naar een nieuwe datum, zodat we een keer op een zaterdagavond kunnen gaan!
    pi_101045848
    quote:
    0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef hetero_stel het volgende:

    [..]

    Nou zoals beloofd een samenvatting van ons eerste bezoek aan een parenclub. We hadden het eigenlijk niet gepland maar afgelopen vrijdag is het er toch van gekomen. Ons oog was gevallen op Royal Times in België. Het was al 12 uur toen we besloten om naar deze club te gaan, mede zo laat doordat het een beetje onverwacht was.

    Terwijl we er naar toe reden kwam de spanning toch wel al opzetten. Gelukkig was het makkelijk te vinden op een mooie locatie (voor zover dat goed te zien was in het donker :) ). Het was er niet zo heel druk hadden we het idee en dat klopte ook, daar hadden ze ons vooraf ook voor gewaarschuwd omdat het pas de 2de keer was dat ze open waren op vrijdag. Tot aan de deur gelopen en aangebeld, duurde even eer er iemand open deed maar toen was het toch zo ver. Een hele aardige dame kwam open doen, de eigenaresse, terwijl wij een forse uitsmijter verwacht hadden.. Een hele leuke vrouw en ze legde ons alles een beetje uit, er hing een erg gemoedelijke sfeer. We zijn ons vervolgens eerst boven gaan om kleden, ik in een short en mijn vrouw in een leuk rood setje. We hebben heel even boven rond gelopen om de kamers te bekijken en wilden net de zolder op lopen, daar was 1 grote open ruimte, om daar ook even te kijken alleen waren daar net 2 mannen en een vrouw bezig. Zij hing in een soort schommel en die 2 mannen maakten zich klaar om verder te gaan met haar .. uhm toch een beetje ongemakkelijk voelden we ons en zijn vervolgens omgedraaid en naar beneden gelopen. Eerst maar eens de bar opzoeken dachten we :) We vonden het wel allebei een hele mooie nette zaak, mooie kamers en dancing gedeelte. We hebben natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar we hadden het idee dat het een kleine knusse club was.

    Er waren niet veel mensen, maar wel allemaal normale tot aantrekkelijke koppels. Je voelde je er eigenlijk aardig op je gemak, alsof je naar een gewone dancing gaat. Vervolgens iets te drinken besteld en dicht tegen mekaar aan blijven staan. De andere eigenaar kwam vervolgens ook even bij ons staan om even te praten. Hij vroeg waarom we naar een parenclub wilden gaan en hebben zo even over de verschillende soorten clubs gesproken en het verschil met thuis daten, was een leuk open gesprek. Hij legde ons vervolgens uit dat de zaak zaterdag vaak vol was en op vrijdag hadden ze nog niet zo lang open, het idee was ook dat dit meer een doe-avond zou worden en op zaterdag meer ero-dance. Terwijl we aan het kletsen waren kwam een andere man voorbij lopen en legde even een hand op de billen van mijn vrouw .. en tikte me aan om me te vertellen dat ze hele mooie billen had :) Was wel een leuk gebaar want ze hadden in de gaten dat het onze eerste keer was .. mijn vrouw vond het ook een leuk complimentje, zeker omdat de man in kwestie ook best aantrekkelijk was :)

    We hadden wel al snel het idee dat we weer naar boven wilden gaan om met elkaar bezig te zijn, en dan eventueel een andere keer terug te komen op een zaterdagavond als het drukker was. Partnerruil zou er nu toch niet van komen aangezien de meeste stellen met een ander bevriend stel of man/vrouw gekomen waren. Op zich ook helemaal niet erg, is al spannend genoeg om bekeken te worden en bij andere mensen te gaan liggen die ook bezig zijn met elkaar.
    We hadden allebei nooit gedacht dat we seks zouden hebben op zo’n heel groot matras, dat je eigenlijk alleen van tv kent, naast een ander stel dat een trio had met een man .. In het begin durf je niet te kijken maar na een tijdje valt alle schroom van je af en kun je je helemaal laten gaan .. in 1 woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!! Het wond ons beiden enorm op om daar met elkaar bezig te zijn!! Na afloop wisten we ook zeker dat we dit nog een keer wilden doen als het drukker was ..

    Het is niet zo een heel uitdagende eerste keer geworden vandaar dat we twijfelden of we deze ervaring wel online zouden zetten. Maar aan de ene kant, dit is wel een echte eerste keer en wij vonden het allebei geweldig .. We zijn nu al aan het kijken naar een nieuwe datum, zodat we een keer op een zaterdagavond kunnen gaan!
    Fijn om te lezen en leuk dat jullie het goed naar je zin hebben gehad op zo'n eerste keer.
    Dat viel bij ons wel tegen bij ons allereerste clubbezoek :-D (maar goed, die club was twee weken na ons bezoek ook failliet en dat was niet door ons toedoen ;-) ).

    Gewoon wat clubs en wat avonden uitproberen; jullie merken zelf wel snel genoeg wat jullie ding is en wat niet, welke jullie clubs zijn en op welke avonden jullie je het best voelen (en om dat uit te vinden zal je heus wel eens in clubs terecht komen waar je binnen het uur zoiets hebt van "wegwezen!!!").

    Royal Time is als club ook redelijk nieuw dacht ik; nog nooit geweest maar als ik de feedback op de datingsite waar we zitten mag geloven, kun je er op zaterdagen best wel leuke ero-disco-feestjes hebben idd.
    pi_101049367
    quote:
    0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef hetero_stel het volgende:

    [..] Eerste ervaring Royal Times [..]
    Erg leuk om jullie verhaal te lezen :)
    If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
    pi_101076969
    wij hebben ook wel eens een huilende vrouw in de kleedkamer aangetroffen.
    Blijkbaar was de man nog boven met andere zaken bezig.
    Je moet wel allebei er volledig achterstaand als je zoiets onderneemt en ook goed met elkaar afspreken wat wel en wat niet en het vooral ook af kunnen breken als 1 van de twee het niet meer leuk vindt. Nooit doorbijten. Niet leuk is niet leuk is kappen ermee. Anders krijg je dat dus.
      dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:35:24 #266
    319763 mixedcouple
    Do all things with love
    pi_101084360
    Leuke ervaringen. Wij willen nog steeds een keer graag heen, maar vrouwtje is nog wat onzeker. Ze is een mooie verschijning waar vaak naar gekeken wordt en als zij dan een pc binnenkomt zal dat nog meer zijn (denkt ze, ook vanwege haar afkomst, kom je niet vaak tegen) terwijl ze niet zo van die aandacht houdt.
    Couscous & kaas [L]
      dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:44:26 #267
    342627 tja77
    Proud member of the tittycrew.
    pi_101084682
    Ik blijf gemengde gevoelens hebben bij dit soort parenclubs, en partnerruil avonden.
    Het zal niet voor iedereen weggelegd zijn, en niet iedere relatie zou er tegen kunnen denk ik.
    pi_101084689
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef mixedcouple het volgende:
    Leuke ervaringen. Wij willen nog steeds een keer graag heen, maar vrouwtje is nog wat onzeker. Ze is een mooie verschijning waar vaak naar gekeken wordt en als zij dan een pc binnenkomt zal dat nog meer zijn (denkt ze, ook vanwege haar afkomst, kom je niet vaak tegen) terwijl ze niet zo van die aandacht houdt.
    Ja iedereen kijkt daar naar elkaar
    Het is kijken en bekeken worden heel erg. Je komt immers voor elkaar ;)
      dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:01:49 #269
    319763 mixedcouple
    Do all things with love
    pi_101085355
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef wij2 het volgende:

    [..]

    Ja iedereen kijkt daar naar elkaar
    Het is kijken en bekeken worden heel erg. Je komt immers voor elkaar ;)
    Natuurlijk, dat begrijpen wij wel. Immers zullen wij onze ogen ook de kost geven, maar veel mensen zijn juist heel nieuwsgierig naar haar vanwege haar afkomst. Wel eens naar een thuisfeestje geweest en dan bleef ze de meest gekke vragen krijgen. Dat vindt ze vooral vervelend.
    Couscous & kaas [L]
    pi_101087154
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef mixedcouple het volgende:

    [..]

    Natuurlijk, dat begrijpen wij wel. Immers zullen wij onze ogen ook de kost geven, maar veel mensen zijn juist heel nieuwsgierig naar haar vanwege haar afkomst. Wel eens naar een thuisfeestje geweest en dan bleef ze de meest gekke vragen krijgen. Dat vindt ze vooral vervelend.
    Waar komt ze dan vandaan? Je maakt ons nieuwsgierig? :p
    Eerste keer is ook gewoon heel eng. Toen wij de eerste keer gingen waren we al zenuwachtig voordat we van huis weggingen. En toen we op de parkeerplaats aankwamen bleven we een half uur in de auto zitten. Toen we eindelijk wilden uitstappen reedt er net een stel aan met een hele grote brede neger en toen dachten we ineens... o...o... Bleven we nog maar even zitten. En daarna naar de ingang gelopen helemaal trillen in de rij :p En toen heel vriendelijk ontvangen zijn we ergens gaan zitten en na 2 uur durfden we van onze plaats af te komen en toen kregen we door dat er eigenlijks niets engs aan was :p Vanaf dat moment begonnen alle avonturen. Maar mensen gaan wel veel vragen. De sfeer in parenclubs is heel sociaal en relaxed. Iedereen in zijn waarde laten en met respect behandelen.
      dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:00:23 #271
    319763 mixedcouple
    Do all things with love
    pi_101087638
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef wij2 het volgende:

    [..]

    Waar komt ze dan vandaan? Je maakt ons nieuwsgierig? :p
    Eerste keer is ook gewoon heel eng. Toen wij de eerste keer gingen waren we al zenuwachtig voordat we van huis weggingen. En toen we op de parkeerplaats aankwamen bleven we een half uur in de auto zitten. Toen we eindelijk wilden uitstappen reedt er net een stel aan met een hele grote brede neger en toen dachten we ineens... o...o... Bleven we nog maar even zitten. En daarna naar de ingang gelopen helemaal trillen in de rij :p En toen heel vriendelijk ontvangen zijn we ergens gaan zitten en na 2 uur durfden we van onze plaats af te komen en toen kregen we door dat er eigenlijks niets engs aan was :p Vanaf dat moment begonnen alle avonturen. Maar mensen gaan wel veel vragen. De sfeer in parenclubs is heel sociaal en relaxed. Iedereen in zijn waarde laten en met respect behandelen.
    Marokkaanse....;)
    Echt iets voor ons om ook heel lang te aarzelen wanneer we op plek van bestemming zijn hihi
    Couscous & kaas [L]
    pi_101088198
    Ik denk dat je het beste naar een parenavond kan gaan. ik weet niet wat jullie voorkeur heeft. Maar wij gaan soms ook naar mannen alleen avonden zeg maar en dan in sommige clubs ontstaat wel eens een ongezonde sfeer. Dan gaan die kerels je gewoon volgen met 5 tegelijk. Dan zijn we ook weer meteen weg. En meestal krijgen we ook veel aandacht omdat we relatief jong zijn. Bij parenavonden voelen we ons meer gelijk aan de rest. Daar staat iedereen in dezelfde positie en gelijkwaardig aan elkaar. Ik denk dat waar je vrouw bang voor is dat dat dus vooral op mannenavonden is.
    Qua parenavonden gaan wij het liefst naar mystique en fata morgana. In onze ogen de beste clubs. Ik kan niet echt een voorkeur geven aan die 2. hoe oud zijn jullie? ;) Wat voor afkomst heb je zelf?
      dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:12:38 #273
    319763 mixedcouple
    Do all things with love
    pi_101090573
    Dat soort situaties willen wij dus voorkomen (dat er tig mannen je achtervolgen)... Oké duidelijk, wel een eind uit de richting voor ons, maar wie weet... Wij zijn 32 en 22 en zij Marokkaanse, hij Nederlands ;)

    Iemand hier ooit bij inn4love in Wagenborgen geweest?
    Couscous & kaas [L]
    pi_101165025
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:14 schreef wij2 het volgende:
    wij hebben ook wel eens een huilende vrouw in de kleedkamer aangetroffen.
    Blijkbaar was de man nog boven met andere zaken bezig.
    Je moet wel allebei er volledig achterstaand als je zoiets onderneemt en ook goed met elkaar afspreken wat wel en wat niet en het vooral ook af kunnen breken als 1 van de twee het niet meer leuk vindt. Nooit doorbijten. Niet leuk is niet leuk is kappen ermee. Anders krijg je dat dus.
    Uiteraard; samen uit, samen thuis. Hier is het ook heel eenvoudig; als één van beiden nog maar de minste twijfel heeft, dan gaat het niet door. Moeten we zelfs niet voor praten, een blik volstaat daar meestal al.
    pi_101166675
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef mixedcouple het volgende:
    Dat soort situaties willen wij dus voorkomen (dat er tig mannen je achtervolgen)... Oké duidelijk, wel een eind uit de richting voor ons, maar wie weet... Wij zijn 32 en 22 en zij Marokkaanse, hij Nederlands ;)

    Iemand hier ooit bij inn4love in Wagenborgen geweest?
    Heb een hele tijd leuke swing-activiteiten met een dame van Marokkaanse origine gehad, en in clubs werd zij niet echt overspoeld of zo hoor. De meeste swingers (paren dan, mannen-avonden zou ik sowieso niet aanraden, zeker niet als je v-tje niet echt in de belangstelling wil staan) kunnen daar wel voorbij kijken. Wat extra aandacht misschien, maar denk wel dat dat moet meevallen.
      zondag 28 augustus 2011 @ 19:39:36 #276
    319763 mixedcouple
    Do all things with love
    pi_101300182
    @ Hebus, goed om te horen! Zo kan het dus ook, wij zullen dan toch eerder kiezen voor een parenavond inderdaad. Thanks ;)
    Couscous & kaas [L]
    pi_107995551
    Mijn vriendin en ik zitten er al een tijdje aan te denken om naar een parenclub te gaan. Nu zou ik hierover graag wat meer info hebben, aangezien we er ook nog wel een beetje tegenop zien omdat we niet weten hoe dit er precies aan toe gaat.

    Eerst wat algemene vragen.

    1. Omdat het voor ons de eerste keer is, willen we het liefst niet te ver van huis. We wonen zelf in het noorden. Heeft iemand ervaringen met met parenclubs in Groningen of Drenthe?

    2. Wij zijn zelf 18 en 23, komen er vaak jonge stellen?

    3. Mijn vriendins grote fantasie is om wat met een andere meid te doen, andere mannen heeft ze niet zoveel mee. (Ze zou het ook totaal geen probleem vinden als ik ook wat met een andere meid doe). Gebeurt dit wel vaker dat stellen (of iig meiden) alleen voor andere meiden heengaan?

    Verder nog andere informatie die we moeten weten voordat we voor de eerste keer gaan?

    Alvast heel erg bedankt voor degene(n) die ons kan helpen.
    pi_108000083
    OMG dit lijkt me zo raar!

    Ik vraag me af, waarom ga je naar een parenclub?

    - Om gezien te worden.
    - Swingen.
    - Wat anders..?

    Ik moet er niet aan denken om mijn vriendin te laten gebruiken door andere gasten.

    Waarom ga je dus naar zo'n club?
    pi_108000171
    quote:
    1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 02:34 schreef Sar2007 het volgende:
    Mijn vriendin en ik zitten er al een tijdje aan te denken om naar een parenclub te gaan. Nu zou ik hierover graag wat meer info hebben, aangezien we er ook nog wel een beetje tegenop zien omdat we niet weten hoe dit er precies aan toe gaat.
    Dit topic en de voorgaande even eens doorlezen; staan redelijk wat ervaringen in die je wel al een idee geven van hoe het er daarbinnen aan toe gaat. (wel even over de "ah bah"-reacties heen lezen ;-) ).

    quote:
    Eerst wat algemene vragen.

    1. Omdat het voor ons de eerste keer is, willen we het liefst niet te ver van huis. We wonen zelf in het noorden. Heeft iemand ervaringen met met parenclubs in Groningen of Drenthe?
    Op dat vlak kan ik weinig meer info geven. Groningen/Drenthe is voor ons echt wel iets te ver af, maar wij komen dan ook vanuit Antwerpen.
    Als je omgeving Gouda niet te veraf vindt, dan is Fun4two zeker dé aanrader die je eens moet proberen.

    quote:
    2. Wij zijn zelf 18 en 23, komen er vaak jonge stellen?
    Dat hangt puur van de club en van de avond af. In België (en dat zal in NL niet anders zijn) is het alvast zo dat sommige clubs echt wel een ouder publiek aantrekken; clubs met een jonger publiek zijn iets minder breed gezaaid, maar ze zijn er wel. Om het voorbeeld van fun4two te nemen: daar komen in onze ervaring redelijk wat jonge stellen op af (25-35), maar die concentreren zich wel op de zaterdagen. Op zondagen is het publiek er ietwat ouder, op vrijdagen is het een mix die afhangt van de thema-avond. In onze ervaring met andere clubs zijn zaterdagen meestal de dagen met het meest jonge koppels. Ook ga je meer jonge koppels zien op avonden waar iets specifiek als thema of als feestje georganiseerd is. Op een doorsnee clubavond is dat meestal minder.

    quote:
    3. Mijn vriendins grote fantasie is om wat met een andere meid te doen, andere mannen heeft ze niet zoveel mee. (Ze zou het ook totaal geen probleem vinden als ik ook wat met een andere meid doe). Gebeurt dit wel vaker dat stellen (of iig meiden) alleen voor andere meiden heengaan?
    Dat gebeurt, al ga je weinig stellen vinden die toelaten dat jij als m met de andere v wat doet, terwijl de m van het koppel niets met jouw v kan doen. In veel gevallen gaan dergelijke koppels enkel voor v-v interactie.
    De meeste koppels die je in clubs zal vinden zijn koppels die voor partnerruil gaan met 4 (al dan niet soft of full - enkel spelen of inclusief de daad zelf dus), koppels die op zoek zijn naar v-v interactie met andere koppels of koppels die op zoek zijn naar een extra m erbij (en die laatste zijn zeker geen meerderheid - die gaan ook eerder naar clubs met singles). Als je dus naar clubs gaat met het oog op enkel een trio tussen jou, je vriend
    • in en een vrouw, dan is de kans betrekkelijk groot dat je dat niet zal vinden.
    Er zijn natuurlijk ook single vrouwen in clubs die wat jij zoekt wel toestaan, maar ook dat is een hele kleine minderheid. Zoek je werkelijk zo'n trio, dan is het eerder aangeraden eerst wat op datingsites rond te zoeken.

    quote:
    Verder nog andere informatie die we moeten weten voordat we voor de eerste keer gaan?

    Alvast heel erg bedankt voor degene(n) die ons kan helpen.
    Dingen die je zeker in het achterhoofd moet houden
    • Informeer jezelf over de clubs die je overweegt. Als je in de verkeerde club terecht komt, dan kan dat zo je zin om er ooit nog te komen wegnemen, ook al was dat niet per se het beste voorbeeld van hoe een club kan zijn
    • Gezien jullie leeftijd en gezien jullie geen/minder interesse hebben in mannen: ga niet naar clubs waar singles toegelaten zijn of ga op een avond met enkel koppels. Zeker met haar leeftijd van 18 ga je aangeschoten wild zijn in zo'n club
    • Gezien jullie leeftijd: wees je ervan bewust dat velen interesse zullen hebben. Een jonge meid van 18 trekt aandacht en interesse.
    • Gezien jullie leeftijd: wees zeker waar je aan begint. Kies er beiden zelf voor en kies er heel bewust voor
    • Denk er aan dat niets moet. Je kan de eerste keer even goed om gewoon te kijken en bekeken te worden. Mensen zullen dat zonder meer aanvaarden (en in heel veel gevallen straal je dat ook uit en merken anderen dat zelfs zonder het ook maar ter sprake moet komen
    pi_108000223
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:17 schreef blubberboot het volgende:
    OMG dit lijkt me zo raar!

    Ik vraag me af, waarom ga je naar een parenclub?

    - Om gezien te worden.
    - Swingen.
    - Wat anders..?

    Ik moet er niet aan denken om mijn vriendin te laten gebruiken door andere gasten.

    Waarom ga je dus naar zo'n club?
    Om te swingen en te genieten.
    pi_108001135
    Heel erg bedankt voor je reactie Hebus!

    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Dit topic en de voorgaande even eens doorlezen; staan redelijk wat ervaringen in die je wel al een idee geven van hoe het er daarbinnen aan toe gaat. (wel even over de "ah bah"-reacties heen lezen ;-) ).

    Het hele topic hebben we inderdaad al doorgelezen!

    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Hebus het volgende:
    [..]

    Op dat vlak kan ik weinig meer info geven. Groningen/Drenthe is voor ons echt wel iets te ver af, maar wij komen dan ook vanuit Antwerpen.
    Als je omgeving Gouda niet te veraf vindt, dan is Fun4two zeker dé aanrader die je eens moet proberen.
    Fun4Two hebben we inderdaad over gehoord, en lijkt ons ook wel wat, maar we zoeken het, in ieder geval de eerste keer, liever wat dichter bij huis.

    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Hebus het volgende:
    [..]

    Dat gebeurt, al ga je weinig stellen vinden die toelaten dat jij als m met de andere v wat doet, terwijl de m van het koppel niets met jouw v kan doen. In veel gevallen gaan dergelijke koppels enkel voor v-v interactie.
    De meeste koppels die je in clubs zal vinden zijn koppels die voor partnerruil gaan met 4 (al dan niet soft of full - enkel spelen of inclusief de daad zelf dus), koppels die op zoek zijn naar v-v interactie met andere koppels of koppels die op zoek zijn naar een extra m erbij (en die laatste zijn zeker geen meerderheid - die gaan ook eerder naar clubs met singles). Als je dus naar clubs gaat met het oog op enkel een trio tussen jou, je vriend
    • in en een vrouw, dan is de kans betrekkelijk groot dat je dat niet zal vinden.
    Er zijn natuurlijk ook single vrouwen in clubs die wat jij zoekt wel toestaan, maar ook dat is een hele kleine minderheid. Zoek je werkelijk zo'n trio, dan is het eerder aangeraden eerst wat op datingsites rond te zoeken.
    Dan moeten we maar gewoon eens een club binnenstap en kijken wat er gebeurt ;)
    Ik hoef ook niet persé mee te doen, het gaat er vooral om dat v hier eens wat met een andere v kan doen, en daarna kijken is natuurlijk ook leuk! ;)

    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Hebus het volgende:
    [..]

    Dingen die je zeker in het achterhoofd moet houden
    • Informeer jezelf over de clubs die je overweegt. Als je in de verkeerde club terecht komt, dan kan dat zo je zin om er ooit nog te komen wegnemen, ook al was dat niet per se het beste voorbeeld van hoe een club kan zijn
    Dit doen we sowieso, we zijn waarschijnlijk toch veel te verlegen om zomaar, zonder verdere info, een club binnen te stappen.

    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Hebus het volgende:
    • Gezien jullie leeftijd: wees zeker waar je aan begint. Kies er beiden zelf voor en kies er heel bewust voor
    We hebben het er goed en lang over gehad, en we weten zeker dat we dit willen.

    Iemand anders die hier nog wat aan toe te voegen heeft of die ervaringen heeft met een club in het noorden? :D
      woensdag 15 februari 2012 @ 12:00:50 #282
    342627 tja77
    Proud member of the tittycrew.
    pi_108001336
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef Sar2007 het volgende:
    Heel erg bedankt voor je reactie Hebus!

    [..]

    Het hele topic hebben we inderdaad al doorgelezen!

    [..]

    Fun4Two hebben we inderdaad over gehoord, en lijkt ons ook wel wat, maar we zoeken het, in ieder geval de eerste keer, liever wat dichter bij huis.

    [..]

    Dan moeten we maar gewoon eens een club binnenstap en kijken wat er gebeurt ;)
    Ik hoef ook niet persé mee te doen, het gaat er vooral om dat v hier eens wat met een andere v kan doen, en daarna kijken is natuurlijk ook leuk! ;)

    [..]

    Dit doen we sowieso, we zijn waarschijnlijk toch veel te verlegen om zomaar, zonder verdere info, een club binnen te stappen.

    [..]

    We hebben het er goed en lang over gehad, en we weten zeker dat we dit willen.

    Iemand anders die hier nog wat aan toe te voegen heeft of die ervaringen heeft met een club in het noorden? :D
    Zomaar een vraagje, wie is de 18 jarige? de man of de vrouw, en hoe lang kennen jullie elkaar?
    pi_108001483
    De vrouw. Kennen elkaar 4 jaar.
    pi_108003000
    Een club lijkt mij inderdaad niet de meest handige plek om als stel een vrouw (alleen) te vinden.
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_108003574
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef Sar2007 het volgende:
    Heel erg bedankt voor je reactie Hebus!
    Graag gedaan :-)

    quote:
    Fun4Two hebben we inderdaad over gehoord, en lijkt ons ook wel wat, maar we zoeken het, in ieder geval de eerste keer, liever wat dichter bij huis.
    Het is met recht en reden de beste club van de BeNeLux, en bij uitbreiding Europa waarschijnlijk. Da's natuurlijk ook voor een groot stuk persoonlijke voorkeur, maar er is in onze ervaring geen één die beter is. Zelfs Les Chandelles in Parijs komt niet in de buurt (en die houdt er letterlijk de door-policy op na die velen aan de Fun4two toeschrijven).
    Ik dacht dat Le Baron dichter bij jullie is, maar daar durf ik geen geld op zetten :).

    quote:
    Dan moeten we maar gewoon eens een club binnenstap en kijken wat er gebeurt ;)
    Ik hoef ook niet persé mee te doen, het gaat er vooral om dat v hier eens wat met een andere v kan doen, en daarna kijken is natuurlijk ook leuk! ;)
    Uiteraard :) Dat is trouwens ook de insteek van veel koppels waar v-v primeert.
    Maar 't was gewoon om je verwachtingen wat betreft triootjes met een extra v even juist te zetten ;-).

    Trouwens: Mystique bij Breda heeft af en toe een lovergirl-night, waar een aantal vrouwen alleen op afkomen speciaal voor koppels die eens op zoek zijn naar een extra v.
    pi_108022445
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:18 schreef Hebus het volgende:

    [..]

    Het is met recht en reden de beste club van de BeNeLux, en bij uitbreiding Europa waarschijnlijk. Da's natuurlijk ook voor een groot stuk persoonlijke voorkeur, maar er is in onze ervaring geen één die beter is. Zelfs Les Chandelles in Parijs komt niet in de buurt (en die houdt er letterlijk de door-policy op na die velen aan de Fun4two toeschrijven).
    Ik dacht dat Le Baron dichter bij jullie is, maar daar durf ik geen geld op zetten :).
    Wat ik nu op internet gevonden heb zijn er sowieso 2 hier in het noorden, Swingersdream en 12 have fun, maar beide laten ook mannen alleen toe, helaas.


    We hebben ook nog even wat filmpjes bekeken van Fun 4 two, en dat ziet er zeker interessant uit, alleen jammer dat het zo ver weg is.
    pi_108034824
    Iemand hier trouwens ervaring met 1 van bovenstaande clubs?
    pi_108036025
    Hoi,

    Wij hebben jullie post even bekeken, en in het noorden is het dun bezaaid met een club die ook nog een beetje leuk is.

    Swingersdream die je opnoemt zit op 5 minuten van Groningen, maar daar zal ik zeker als eerste keer niet heen gaan.
    Het thema wat daar is is amateur protitutie dus dat lijkt me niet wat jullie zoeken.

    Kijk maar eens op de site van inn4love die zit ook in het noorden, moet een mooie club zijn.
    Zelf zijn we er niet geweest, omdat de keer als we gaan, wij toch wat verder gaan rijden en dan voor de Fata of medemblik kiezen.

    Succes
    Hou van heerlijk genieten
    pi_108043981
    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:48 schreef happyliving het volgende:
    Hoi,

    Wij hebben jullie post even bekeken, en in het noorden is het dun bezaaid met een club die ook nog een beetje leuk is.

    Swingersdream die je opnoemt zit op 5 minuten van Groningen, maar daar zal ik zeker als eerste keer niet heen gaan.
    Het thema wat daar is is amateur protitutie dus dat lijkt me niet wat jullie zoeken.

    Kijk maar eens op de site van inn4love die zit ook in het noorden, moet een mooie club zijn.
    Zelf zijn we er niet geweest, omdat de keer als we gaan, wij toch wat verder gaan rijden en dan voor de Fata of medemblik kiezen.

    Succes
    Inn4Love hadden wij ook gezien inderdaad, en de website zag er goed uit. Maar als we dan naar ervaringen gaan zoeken, vinden we vrijwel alleen slechte ervaringen van mensen die er de afgelopen tijd zijn geweest.

    Zoals hier: http://www.clubtijd.nl/?fuseaction=ervaringen&clubid=20
    pi_108045250
    Waarom perse een club eigenlijk voor die eerste ervaring met een dame?
    ..non est vivere sed valere vita est ..
    pi_108052150
    Meerdere redenen...

    Een parenclub lijkt ons sowieso een keer een leuke beleving en de sfeer lijkt ons wel wat...
    Verder lijkt het ons ook makkelijker om daar iemand te vinden...
    pi_108056533
    We hebben er nogmaals over nagedacht en we wachten toch wat langer, om toch maar naar een club wat verder weg te gaan. Op het moment denken we aan club Monique, dit lijkt ons, na het lezen van ervaringen, de mooiste, waar veel verschillende mensen komen en op zaterdag geen mannen alleen!
    pi_108057466
    Grappig,

    Ik heb er ook regelmatig met mijn vriendin over nagedacht over een parenclub, en kan me precies in sar2007 vinden,..
    Wij zijn ook bang dat we het gros van de mensen daar te oud / ordinair vinden..

    Wij wonen ook in het noorden, en hier heb je gewoon niet veel.. en daarnaast is zoiets ook zo spannend dat er ook een "durf ik wel" meespeeld!


    Sar, wat misschien in positieve manier meespeeld, is met vrienden naar een club te gaan. bedoel dan niet gelijk "neukvrienden" maar dat je iig met groepje bent, dan heb je elkaar nog in de club.
    pi_108060665
    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef lpkloon het volgende:
    Wij wonen ook in het noorden, en hier heb je gewoon niet veel.. en daarnaast is zoiets ook zo spannend dat er ook een "durf ik wel" meespeeld!
    Het "durf ik wel" is niet zo'n heel groot probleem, we hebben afgesproken dat we gewoon eens heengaan en aan de bar een drankje gaan drinken. Dan zien we wel wat er gebeurt!

    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef lpkloon het volgende:
    Sar, wat misschien in positieve manier meespeeld, is met vrienden naar een club te gaan. bedoel dan niet gelijk "neukvrienden" maar dat je iig met groepje bent, dan heb je elkaar nog in de club.
    Dit is misschien wel een goed idee inderdaad. Dan heb je altijd iemand om mee te praten.

    Hebben jullie een idee wat jullie willen in een parenclub?
    pi_108063558
    het klinkt bijna afgezaagd, maar mijn vriendin wil ook wel eens friemelen met een andere meid.

    Het lijkt haar ook opwindend dat als we seks hebben dat mensen dan toe kunnen kijken en misschien wat kunnen voelen..

    zou zelf bijvoorbeeld ook wel eens willen friemelen aan een man, nooit gedaan, menselijk nieuwsgierig ernaar.

    Het zou ons op zo'n avond absoluut niet om swingen e.d. gaan.. zou al lang bijzonder zijn om seks te hebben terwijl een ander stel naast je dat ook heeft.
    pi_108063890
    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef lpkloon het volgende:
    Het lijkt haar ook opwindend dat als we seks hebben dat mensen dan toe kunnen kijken en misschien wat kunnen voelen..
    Dit lijkt ons inderdaad ook nog wel wat... Of inderdaad met 1 of meerdere stellen om ons heen...

    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef lpkloon het volgende:
    zou zelf bijvoorbeeld ook wel eens willen friemelen aan een man, nooit gedaan, menselijk nieuwsgierig ernaar.
    Dit is dan weer niks voor mij... :)

    Hebben jullie al iets van ervaring?
    pi_108065323
    Nee, we hebben beiden nog geen ervaring,

    ik weet ook niet of het met een man mij iets lijkt hoor, heb er gemengde gevoelens over :P

    Maar, als je verder wil praten en dit topic niet verder wil vervuilen kan je altijd pm/dm of hoe het hier ook heet sturen! :P
    pi_108070084
    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef lpkloon het volgende:
    Sar, wat misschien in positieve manier meespeeld, is met vrienden naar een club te gaan. bedoel dan niet gelijk "neukvrienden" maar dat je iig met groepje bent, dan heb je elkaar nog in de club.
    quote:
    0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef Sar2007 het volgende:
    Dit is misschien wel een goed idee inderdaad. Dan heb je altijd iemand om mee te praten.
    Ja en nee

    Een eerste keer met "vrienden" gaan is inderdaad leuk omdat je in gezelschap bent, maar het neemt ook wel wat van de "sfeer" weg om het zo te zeggen. Je hebt dan inderdaad altijd iemand om mee te praten en je hebt elkaar nog, maar dat kan ook een rem zijn. Zeker bij een eerste keer gaan jullie dan heel waarschijnlijk enkel met elkaar optrekken. Niet dat daar op zich iets verkeerd mee is, maar je zal minder de sfeer meekrijgen, net omdat je enkel met elkaar optrekt. Als je echt een beeld wil hebben van hoe het er aan toe gaat en hoe jullie je er bij voelen, dan denk ik dat een bezoekje met jullie tweetjes beter is.

    Trouwens ook niet zo vanzelfsprekend om die vrienden die je mee zou nemen te vinden. Bij veel swingers weten hun gewone vrienden niet van hun activiteiten :D

    Anyway: als jullie beiden elkaar vinden hierin: have fun! ;-)
    pi_108080439
    Hey,
    Wilde toch nog even reageren, nu ik zag dat jullie topic verplaatst was.
    Dat van de slechte ervaringen had ik nog niet gehoord van inn4love, maar weet wel dat je het niet met een Fata of Fun kunt gaan vergelijken.

    Lees nu dat je de NCC ( parenclub Monique) op jullie lijstje hebt, wij gaan daar ook wel eens heen af en toe, maar dan voor een speciaal thema wat er dan is.

    Gezien jullie leeftijd zou ik dat niet als eerste club pakken, het publiek is over het algemeen iets ouder. En het is een club die erg aktief is neemt niet weg dat het wel gezellig is.
    Maar lijkt me als eerste keer geen aanrader.

    Omdat jullie toch uit het noorden komen, maakt de afstand naar Monique of naar de fata weinig uit, dus zou dan echt voor de fata kiezen.
    Hier heb je ook een echt uitgebreid eten, en kun je ook gaan bubbelen en dat is vaak rustiger aan de sfeer proeven.

    Maar dat is onze mening, en jullie moeten uiteraard zelf doen waar jullie je het beste bij voelen.
    Hou van heerlijk genieten
    pi_108082323
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:49 schreef Hebus het volgende:
    Een eerste keer met "vrienden" gaan is inderdaad leuk omdat je in gezelschap bent, maar het neemt ook wel wat van de "sfeer" weg om het zo te zeggen. Je hebt dan inderdaad altijd iemand om mee te praten en je hebt elkaar nog, maar dat kan ook een rem zijn. Zeker bij een eerste keer gaan jullie dan heel waarschijnlijk enkel met elkaar optrekken. Niet dat daar op zich iets verkeerd mee is, maar je zal minder de sfeer meekrijgen, net omdat je enkel met elkaar optrekt. Als je echt een beeld wil hebben van hoe het er aan toe gaat en hoe jullie je er bij voelen, dan denk ik dat een bezoekje met jullie tweetjes beter is.
    Dat is inderdaad wel zo... Het neemt wel wat van de spannende sfeer weg... Toch maar eens over nadenken.
    pi_108891481
    Hoe vindt je een vrouw/man om mee te gaan?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')