Wat zij zegtquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
Ligt eraan waar een man nog meer lichaamshaar heeft. Maar bijgewerkt en kale ballen kan altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
Ah bahquote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
dat is echt té smerig inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
en dan toch verwachten zonder klachten gepijpt te worden, terwijl jij wél altijd de boel bijhoudtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef CyclingGirl het volgende:
En dan die haren die tussen de tanden blijven hangen
Schaar is genoegquote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag
Autsjquote:
Wel waarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kale leuter, maar buik/been/borsthaar is geen gezicht
Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.quote:
Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doen
Mja, geen flauw ideequote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:
[..]
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?![]()
ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen![]()
ik ben benieuwd naar je antwoord
Of gewoon alles weg....quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, geen flauw ideeIk ben geen man
maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet
vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg
Nee, want borsthaar en (een beetje) buikhaar is extreem sexyquote:
haha, dan zit het wel goed bij me denk ikquote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, geen flauw ideeIk ben geen man
maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet
vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg
gewoon trimmen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:
[..]
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?![]()
ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen![]()
ik ben benieuwd naar je antwoord
Met een kettingzaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |