Ligt eraan waar een man nog meer lichaamshaar heeft. Maar bijgewerkt en kale ballen kan altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met een kale lul hoor.
Ah bahquote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
dat is echt té smerig inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Beter dat dan van die lange haren eraan. brrr
en dan toch verwachten zonder klachten gepijpt te worden, terwijl jij wél altijd de boel bijhoudtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef CyclingGirl het volgende:
En dan die haren die tussen de tanden blijven hangen
Schaar is genoegquote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag
Autsjquote:
Wel waarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kale leuter, maar buik/been/borsthaar is geen gezicht
Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.quote:
Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, stel je voor een kerel, met een mooie kale cirkel/ovaal rond zijn leuter, maar wel nog buik/borst/beenhaar... Is toch geen gezicht.
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ziet 'r prima uit als ie weet hoe ie 't moet doen
Mja, geen flauw ideequote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:
[..]
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?![]()
ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen![]()
ik ben benieuwd naar je antwoord
Of gewoon alles weg....quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, geen flauw ideeIk ben geen man
maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet
vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg
Nee, want borsthaar en (een beetje) buikhaar is extreem sexyquote:
haha, dan zit het wel goed bij me denk ikquote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, geen flauw ideeIk ben geen man
maar gewoon z'o scheren dat 't 'r een beetje normaal uit ziet
vanaf een centimetertje of 2 boven je lul en dan alles weg
gewoon trimmen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:51 schreef hvan het volgende:
[..]
Nou Pien, Vertel mij eens hoe je dat goed moet doen?![]()
ik loop er zelf ook altijd mee te kutkammen![]()
ik ben benieuwd naar je antwoord
Met een kettingzaagquote:Op woensdag 17 november 2010 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Als Zwolsboy verstandig is gaat ie NU met een scheermes aan de slag
Ik bedoelde ook alleen de schaamstreekquote:Op woensdag 17 november 2010 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want borsthaar en (een beetje) buikhaar is extreem sexy
ligt eraan in welke club je komt en op welke dag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn paren Clubs altijd zuiver voor paren?
dat ligt aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon een pilsje drinken san de bar en wat rond blieken, voor de rest Niks
ligt eraan waar je woont en wat je zoekt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je een paar tips voor dagen en clubs?
Idd, je kunt zelf op internet ook rondzoeken, in je omgeving en kijken wat voor soort feesten ze hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je een paar tips voor dagen en clubs?
Als je niet bekeken wil worden, waarom wil je dan uberhaupt naar een club.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef JANweethetbeter het volgende:
Wat mij altijd tegenhoud om naar clubs is te gaan is het gevoel om bekijken en gekeurd te worden.
Mischien voor je spannende, niet standaard sex contacten ? Gangbangs, Orgies, mmv vvmquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je niet bekeken wil worden, waarom wil je dan uberhaupt naar een club.
Ik heb het niet over keuren, dat is vervelend, weet ik. Maar bij gangbangs/orgies/trio's/quartetjes heeft echt niet iedereen de ogen dicht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef JANweethetbeter het volgende:
[..]
Mischien voor je spannende, niet standaard sex contacten ? Gangbangs, Orgies, mmv vvm
Ik heb geen behoefte om bekeken en gekeurd te worden.
Snap ik, maar bij clubs heb ik altijd zo'n gevoel van: Iedereen kent elkaar, als nieuweling word je gekeurd en mischien wel geignoredquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over keuren, dat is vervelend, weet ik. Maar bij gangbangs/orgies/trio's/quartetjes heeft echt niet iedereen de ogen dicht.
Ik merkt idd wel dat het overduidelijk was dat ik en mijn vriendin nieuw vlees waren. Maar dat werkt eigenlijk positief. Je bent nieuw, dus interessantquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef JANweethetbeter het volgende:
[..]
Snap ik, maar bij clubs heb ik altijd zo'n gevoel van: Iedereen kent elkaar, als nieuweling word je gekeurd en mischien wel geignored![]()
Het heeft mij er iig altijd van weerhouden. Mischien een laag zelfbeeld ?
Wij zijn ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef mozilla het volgende:
Hallo mensen,
Mijn vrouw en ik worden ook nieuwsgierig, vooral door zo'n topic door te lezen.
Maar heeft iemand hier ervaringen met Temptation in Beek en Donk?
bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |