abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2007 @ 07:28:35 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55161934
Revolverheld maakte vannacht de vorige vol , dus hier weer verder.
Post hier al je ervaringen, ideeën, voors en tegens over parenclubs. 2 verzoekjes:
  • Beperk dating tot "zullen we samen naar deze of die club gaan", dus geen swingersitepromotie
  • Hou 't lief . Ook als je niks met parenclubs hebt kan je dat nog genuanceerd proberen te zeggen

    Veel plezier!

    Linkje vorige deel: Parenclub: done or not-done? Deel 2
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_55163875
    Ik wil even 1 ding duidelijk maken:

    Ik gok dat 95% van de stellen die naar een parenclub gaan geen sex(penetratie) hebben met andere stellen..
      maandag 10 december 2007 @ 10:38:47 #3
    195027 D.Licious
    Ik heb geen ondertitel
    pi_55164093
    Ik ben nog nooit naar een parenclub geweest, zou dat best wel eens willen maar m'n vriendin ziet dat jammer genoeg (nog) niet zo zitten. Heb haar natuurlijk wel uitgelegd dat er niets MOET (tenminste, dat begrijp ik uit de vele reacties in deze topic-reeks), maar ook dat biedt geen soelaas. Er zit dus voor mij niets anders op dan te wachten tot ze haar mening verandert. De boel forceren is absoluut een no-go area want m'n relatie met haar is me wat dat betreft veel te lief. Ik denk dat er vast nog wel mensen zijn hier met een soortgelijke situatie?
    Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    pi_55164234
    Niets moet. Als je wilt hoef je de hele avond geen sex te zien. Rond kijken is leuk. Het is een leuk avondje stappen. Leuke muziek, jongelui, goed eten. Okay, je hebt wat minder kleren aan. Maar als je vriendin gewoon hotpants en een sexy truitje aandoet, met hoge hakken.. heeft ze niet minder aan dan in het zwembad, welwaar?
      maandag 10 december 2007 @ 10:55:51 #5
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_55164458
    komen er ook dikke mensen/mannen?
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
      maandag 10 december 2007 @ 10:57:35 #6
    195027 D.Licious
    Ik heb geen ondertitel
    pi_55164495
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Oksel het volgende:
    Niets moet. Als je wilt hoef je de hele avond geen sex te zien. Rond kijken is leuk. Het is een leuk avondje stappen. Leuke muziek, jongelui, goed eten. Okay, je hebt wat minder kleren aan. Maar als je vriendin gewoon hotpants en een sexy truitje aandoet, met hoge hakken.. heeft ze niet minder aan dan in het zwembad, welwaar?
    M'n vrouwke op hoge hakken, bestel dan maar alvast een ambulance voor 2 gebroken enkels Ik denk dat ze gewoon een beetje het idee heeft dat er van alles van haar wordt verwacht. Ik heb haar natuurlijk uitgelegd dat dat niet zo is, en dat als we zouden gaan we alleen kijken zonder verder iets te doen (tenzij ze daarbinnen haar mening al wijzigt natuurlijk ) Wat ook speelt is dat ze waarschijnlijk moeite mee heeft om mij met een ander bezig te zien. Van mijn kant heb ik er geen moeite mee dat zij met een andere man 'aan de slag' gaat, lijkt me zelfs supergeil. De enige eis die ik er aan stel is dat we wel alles samen doen, dus niets achter elkaars rug om.
    Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    pi_55164549
    Afgelopen zaterdag waren er in Fun4Two HEEL VEEL mooie mensen. 80% is slank, jong en goed gekleed.

    Ik heb zeker 10 vrouwen gezien, die ECHT mooi waren. Ook jonge meisjes.. die helemaal los gaan. Best leuk om te zien.

    Maargoed, ik was dan ook naar de beste / meest exclusieve (naar ik vermoed) parenclub van Nederland (en omstreken).. Fun4Two.
      maandag 10 december 2007 @ 11:57:45 #8
    195027 D.Licious
    Ik heb geen ondertitel
    pi_55165572
    Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
    Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    pi_55165751
    Geen MM. Denk ik. Heb er nooit homoparen gezien. Denk ook niet dat die dit leuk vinden. Alle mannen die daar komen zijn in ieder geval bi, maar waarschijnlijk hetero, want ze zijn allemaal met vrouwlief.
    pi_55166207
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
    Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
    MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
    pi_55166350
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:

    [..]

    MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
    Helaas, de meeste mensen die ik daar spreek zijn hoog opgeleid, net als ik. Maar bedankt dat je me kleinburgerlijk noemt..
      maandag 10 december 2007 @ 12:48:15 #12
    195027 D.Licious
    Ik heb geen ondertitel
    pi_55166456
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:

    [..]

    MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
    Als jij zo denkt ben je eerder zelf kleinburgerlijk, lijkt me
    Net als Oksel blijkbaar zijn m'n vriendin en ik allebei hoog opgeleid.
    Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    pi_55166810
    Ik gok dat 95% van de stellen die naar een parenclub gaan geen sex(penetratie) hebben met andere stellen..
    [/quote]

    Onze ervaring is wat dit betreft toch echt anders. Ja natuurlijk, voor een aantal mensen is het kijken en bekeken worden al voldoende voor zo´n avondje parenclub. Er wordt naar mijn mening toch ook veel gewisseld of in ieder geval samen (met zijn 4en) gesext.
    pi_55167007
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
    Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
    Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.
      maandag 10 december 2007 @ 13:23:03 #15
    195027 D.Licious
    Ik heb geen ondertitel
    pi_55167118
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 13:17 schreef CoupleBr het volgende:

    [..]

    Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.
    Ok, al moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk wel alleen voor de vrouwen ben hoor. Hoewel ik nooit iets uitsluit, want je weet nooit hoe iets kan lopen, denk ik niet dat ik iets met een man zou doen.
    Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    pi_55176846
    wat Oksel zegt, als je geen seks wilt zien, zie je helemaal niks! En dat is niet alleen bij de Fun zo, maar bij iedere club. Het 'blootgedeelte' is over het algemeen goed afgescheiden van de rest van de club. Alleen als je van de eventueel aanwezige 'natte' gelegenheid gebruikt wilt maken, zul je bloot moeten... (en dan bedoel ik natuurlijk... het bubbelbad of het zwembad o.i.d.)

    O, en ik was er zoeentje die zijn mening binnen herzag! De insteek van de avond was: we doen niks, en als het niet leuk is gaan we gewoon weer weg, zijn we weer een ervaring rijker, weten we dat ook weer. En als het wel leuk is doen we wel wat: we zien wel!

    Nou, en leuk was het...!
    :-)
    pi_55178515
    quote:
    Onze ervaring is wat dit betreft toch echt anders. Ja natuurlijk, voor een aantal mensen is het kijken en bekeken worden al voldoende voor zo´n avondje parenclub. Er wordt naar mijn mening toch ook veel gewisseld of in ieder geval samen (met zijn 4en) gesext.
    In de Fun4Two is er heel weinig "echte" ruil, met penetratie. Wat ik ervan zie. En geloof me, ik zie er genoeg.. daar zorg ik wel voor..
    pi_55202189
    Mmh, lijkt me wel leuk om een keer te doen, maar hoe vind je nou een leuke parenclub waar meer jonge stellen komen (<25). Zijn er hier mensen die er een paar weten in eindhoven die het bezoeken waard zijn en waar voornamelijk jonge stellen komen?
    pi_55203359
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef mijnkloontje het volgende:

    een paar weten in eindhoven die het bezoeken waard zijn en waar voornamelijk jonge stellen komen?
    geeneen zelfs.

    misschien in de buurt een paar met rood pluche, maar goed beschouwd wil je daar nog niet dood gevonden worden. Voor een goeie club zul je toch een eindje moeten rijden! Wij wonen ook in de buurt van Eindhoven, maar kiezen óf voor de Fun bij Gouda, of precies de andere kant op: Acanthus in België, bij Gent. Ook een teringeind rijden, maar daar kun je dan weer blijven slapen! (dat is gratis, en ontbijt met croissantjes!)

    Bij nader inzien, C'est Magnifique in Maaseik is ook niet verkeerd, alleen is het beneden erg gezellig, maar boven weinig actie.
      dinsdag 11 december 2007 @ 22:16:20 #20
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55203793
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef robina het volgende:
    wat Oksel zegt, als je geen seks wilt zien, zie je helemaal niks! En dat is niet alleen bij de Fun zo, maar bij iedere club. Het 'blootgedeelte' is over het algemeen goed afgescheiden van de rest van de club. Alleen als je van de eventueel aanwezige 'natte' gelegenheid gebruikt wilt maken, zul je bloot moeten... (en dan bedoel ik natuurlijk... het bubbelbad of het zwembad o.i.d.)

    O, en ik was er zoeentje die zijn mening binnen herzag! De insteek van de avond was: we doen niks, en als het niet leuk is gaan we gewoon weer weg, zijn we weer een ervaring rijker, weten we dat ook weer. En als het wel leuk is doen we wel wat: we zien wel!

    Nou, en leuk was het...!
    :-)
    Helemaal mee eens, zo hebben mijn vriendin en ik het een maandje of 4 geleden ook aangepakt. Ze vond het zelfs wel meevallen om bloot het zwembad in te moeten, en de kans dat we iets met andere stellen gaan doen acht ik de komende paar jaar erg klein. We zijn nog vrij nieuw in dit wereldje, en willen eerst vooral van elkaar genieten
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_55211840
    Gratis blijven slapen Robina? In Acanthus? Wat betaal je dan voor een hele avond?
    pi_55219202
    je betaalt een lidsmaatschap van 25 euro per jaar, en dan per avond/nacht 90 euro. Er is een groot bord en daar schrijf je je naam op als je wilt blijven slapen. Je moet wel wachten natuurlijk tot zo goed als iedereen weg is, maar dan krijg je een laken mee en kan je op een plaats naar keuze pitten. Sommigen nemen zelfs gewoon slaapzakken mee, en kussens. 's Morgens is er koffie, jus, melk en broodjes/croissantjes met jam. Om 11 uur ofzo moet je pleite zijn... Ideaal voor al je vn ver komt, of wilt drinken 's avonds.
    pi_55219237
    tjee
    het lijkt wel of ik aandelen heb
    pi_55220947
    Dat klinkt best tof

    En als je de Fun vergelijkt met Acanthus? Kleiner? Groter? En de mensen? Het eten? Hoeveel sex er is?
    pi_55221583
    tvp.
    mijn vrouwtje en ik willen ook wel eens een parenclub bekijken.
    ook wij zijn op zoek naar mensen rond de 25 in omgeving eindhoven.
    @ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.

    wat vragen:

    wat kost het over het algemeen?
    als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
    is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
    Motto: Eens is ook dit voorbij...
    Red een boom - eet een bever!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')