abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50034079
Hier maar weer verder in deeltje 2

vorige deel

Parenclub: done or not-done?

Morgen weer eens een keer naar de Fata .. hopen dat het ook een beetje mooi weer is om buiten te zitten en te poedelen in het badje
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_50034215
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_50034366
yeah op naar de parenclub
pi_50034413
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:57 schreef klotezooi het volgende:
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
we komen in de fata al bijna 3 jaar ongeveer 1 keer per maand ofzo we kennen daar best veel stellen ...
Maar idd de mystique (ook 2 keer geweest) behoort ook tot de betere clubs ..

Maar ja we hebben gekozen voor de fata
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_50034460
Ah ok, dan is het idd veel gezelliger
Is bij ons al bijna 2 jaar geleden dat we naar de Mystique zijn geweest (in verwachting)
En bijkomend voordeel is dat we maar 30 minuten moeten rijden
pi_50034508
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:18:54 #7
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50034720
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:15:02 #8
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_50040746
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Viswijfje het volgende:
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
maar daar doen ze het wel met de overbuurman en de mama van je klasgenootje
pi_50042163
Mijn vriendinnetje en ik hebben het er nu al drie jaar over... nog steeds niet gedaan... Ik weet niet... 't is toch een enorme drempel om voor de eerste keer naartoe te gaan...
you Tokkie to me?
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 21:08:51 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_50042212
Het lijkt mij echt helemaal niets. Als mijn vriend daar toe wil, gaat hij maar met een andere vrouw, niet met mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_50042670
Na gisteren een stukje over de Lifestyle convention gezien te hebben twijfelen wij weer...
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50045958
Bij vragen stel ze gerust prive (als dat kan)
Ook wij zijn over de drempel moeten gaan
We zijn trouwens 33 en 35
  zondag 3 juni 2007 @ 13:38:19 #13
58560 Oksel
Gezellig.
pi_50058334
Mijn vriendin wil wel, maar doet het puur voor mij.
pi_50059383
Dan zou ik het niet zo snel doen
Je moet er echt beide achter staan anders heb je de kans dat het mis gaat met alle gevolgen van dien
Het zou namelijk niet de 1e keer zijn dat een stel uit elkaar gaat hiervoor
Je moet het zien als een aanvulling en niet om de ander een plezier te doen terwijl je er zelf niet achter staat
pi_50060709
Als ik een vriendin al langere tijd zou hebben, dan zou me dat zeker een optie lijken.
Verbaal terrorist
pi_50063166
heeft bij ons niks te maken met erachter staan e.d., maar gewoon, we hebben geen zin in mannen die geen nee willen horen, dikke, vieze, onverzorgde of oude (wij zijn twintigers en willen ook seks met twintigers) mensen.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50063320
Dan moet je gewoon naar een club gaan waar enkel paren toegelaten worden
De Mystique heeft de vrijdag/zaterdag/zondag enkel parenavonden
Dus geen single mannen
En als er mensen zijn die geen nee snappen ff naar de eigenaar/personeel gaan en die krijgen dan een waarschuwing en de 2e keer worden ze er gewoon uitgezet
pi_50063889
we willen wel single mannen, JUIST wel, alleen geen mannen die geen nee willen horen.
pi_50064468
Ah ok, sorry mijn fout
Weet niet waar jullie wonen maar er zijn genoeg clubs waar de single mannen wel luisteren hoor als je nee zegt
Dat zijn ook meestal de betere clubs waaronder dus ook de Mystique
  maandag 4 juni 2007 @ 15:03:28 #20
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_50092197
DAmn, het zal bij mij wel bij een droom blijven om er ooit te komen :|
pi_50092697
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).

Waarom heeft dit topic eigenlijk deze titel? Zo lijkt het er op alsof er weer een discussie moet komen over het wel of niet done zijn van parenclubs. Dat lijkt me onzin. Het kan beter een topic zijn waar mensen die parenclubs bezoeken of willen bezoeken hun ervaringen, tips, vragen en verhalen kunnen delen.
PWBF
pi_50093419
[quote]Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).

Dan ga ik die vanavond ook eens even opzoeken!
Leuk filmpje dus
pi_50094255
en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Tally op 05-06-2007 08:45:27 ]
pi_50094850
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef junie het volgende:

[..]

en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.
Same here
PWBF
  maandag 4 juni 2007 @ 23:19:44 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50111545
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:09 schreef klotezooi het volgende:
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
Jammer dat jullie dan juist een andere ervaring hebben als die ik heb meegemaakt...

Hier juist betere ervaringen, vind em nog steeds top de acanthus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')