quote:ik heb ff op je site gekeken, de layout ziet er heel mooi uit maar, de foto's laten je club er een beetje, euh, hoe zeg ik dit netjes?Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben er zelf nooit geweest dus kan er verder ook niets over vertellen![]()
maar dit was eerst hun site http://www.clublebaron.eu
quote:ik moet idd nog steeds nieuwe foto's laten makenOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ff op je site gekeken, de layout ziet er heel mooi uit maar, de foto's laten je club er een beetje, euh, hoe zeg ik dit netjes?
sleazy uitzien. sorry dat ik het zeg
ik weet niet of het gewoon aan de foto's ligt?
zou zo zonde zijn als mensen n.a.v. de foto's denken 'nah, laat maar'
quote:heb je daar (al) iemand voor?Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet idd nog steeds nieuwe foto's laten maken
quote:ik heb het echt enkel over de inrichting he?Op maandag 25 oktober 2010 09:41 schreef Oksel het volgende:
Veel clubs zijn sleazy en cheap. Helaas.
Als je op zaterdagen naar Fun gaat weet je zeker dat je tussen mooie, nette en jonge mensen terecht komt..In andere clubs is dat nog maar afwachten.
quote:Wij gaan a.s. zaterdag de 30e naar partyplayers. dan draait dirty sound en dat is echt te gek! Niet dat we puur voor de muziek gaanOp zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef TimVerfbom het volgende:
Zijn er mensen met ervaring over Party Players in Lelystad? Mijn vriendin en ik hebben er beide nog nooit over gehoord en het ziet er best wel oke uit.
lol dat dacht ik al welquote:
uhhuhquote:
Helaas klopte het inderdaad dat de gemiddelde leeftijd op zondag een stuk hoger ligt dan op zaterdag. Ondanks dat we een hele lekkere avond gehad hebben (toch nog onverwacht een leuk stel tegen gekomen waarmee we een beetje gespeeld hebben). Maar voor de rest tot de conclusie gekomen dat we toch liever of op zaterdag gaan of gewoon thuis afspreken.quote:Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef TimVerfbom het volgende:
Vanavond gezellig met m'n meisje naar Fun4Two[...]
Indeed, wij hadden nog een halve club-afspraak staanquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat dit topic nodig heeft?
Een FOK!-meet!
Condooms, doekjes....quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef Zwolsboy het volgende:
Mag je in zon club seks hebben?
En waar laten jullie (mannen) ofwel meiden het zaad?
inspuiten en snel naar de plee lopen lijkt me geen optie dat drupt er gewoon eruit.
(bedoel dus stelletjes die daarheen gaan en alleen met elkaar neuken) en als ze een andere pakken en die rukt die kerel flink en die troep komt eruit waar laat je het ?
Op de grond laten liggen? en weglopen?
en vergeet de handdoeken en douches niet.quote:
mwa, echt?quote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat dit topic nodig heeft?
Een FOK!-meet!
Ja oke condooms maar mn meid en ik hebben al lang en we zijn clean van hiv enzo.quote:
Dat zijn handdoeken speciaal voor vochtenquote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ja oke condooms maar mn meid en ik hebben al lang en we zijn clean van hiv enzo.
Dus als ik mn fapsel kwijt wil mag het gewoon in zon handoek??? en waar laat ik die ?
Heb niet zon zin als daarna een meid zichzelf ermee na de douche ermee afdroogt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |