Geciteerd voor nageslacht en tvp.quote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Doe er je voordeel mee als je het ooit eens in je hoofd mocht halen om te willen trouwen.quote:
Groeit er weer iets terug danquote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...quote:
Nu is niet iedereen geknipt voor moheel...quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...
quote:'Q. is geen wegpiraat die dronken door rood licht vliegt'
zaterdag 12 september 2009 | 09:09 |
Q. zelf zegt hoogstens 150 km te hebben gereden, maar een getuige schatte de snelheid op ongeveer 200. "Ik had nog nooit iemand zo hard voorbij zien komen." De reclassering en de moeder van het slachtoffer bepleiten een werkstraf. "Ik kan niet slecht over Q. denken, het had ook andersom kunnen zijn", hield zij de rechters voor.
Advocaat R. Drenth vroeg daar rekening mee te houden. "Q. heeft fouten gemaakt, maar hij is geen wegpiraat, die dronken door rode lichten vliegt."
Uitspraak over twee weken.
En is het over?quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
Waar komt deze 4chan-barrage zo plotseling vandaan?
Ja hoor, why?quote:Op maandag 14 september 2009 13:31 schreef dawg het volgende:
tegan!die plaatjes!
hoe is het? doet je msn het nog?
Het is weekend geweest, dus iedereen is ziek van het feestweekend?quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt de helft van de studenten die vanmorgen met mij college moesten volgen waren ziek. Heel rustig college zo.
Is er een griepgolf aan de gang? Los van de mexicaanse griep bedoel ik..
Ze hadden gewoon geen zin op maandagochtendquote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt de helft van de studenten die vanmorgen met mij college moesten volgen waren ziek. Heel rustig college zo.
Misschien heeft de helft wel mexicaanse griep?quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
super cute!quote:
Vèrkesgriep!!1!!!quote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
ooh ik voel me ellendig
ik ben ziek
Nee hoor, merkt-ie niets vanquote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk het niet hoor
ik denk meer een flinke verkoudheid met een beetje koorts er bij of zo
Maar stiekum knijp ik hem wel een beetje
niet voor mezelf, maar ik ben bang dat ik de kat kan besmetten als het mexicaanse griep is![]()
Kan dat?
Ik heb nog nooit een kat aangestoken volgens mij met wat voor ziekte dan ook. Lijkt me uitgesloten in dit geval.quote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk het niet hoor
ik denk meer een flinke verkoudheid met een beetje koorts er bij of zo
Maar stiekum knijp ik hem wel een beetje
niet voor mezelf, maar ik ben bang dat ik de kat kan besmetten als het mexicaanse griep is![]()
Kan dat?
Was Rhu maar een studiegenootje, dan zag ik d'r nog eens in het echt.quote:
quote:
Dat doe ik slechts op de fietsch.quote:"Q. heeft fouten gemaakt, maar hij is geen wegpiraat, die dronken door rode lichten vliegt."
We zijnquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef nectarientje het volgende:
Zo, tijd voor een avondje op de bank![]()
Hoe is het met u allen?
Dat klinkt goed genoegquote:
En hoe is het met jou en je mannen?quote:
Die indrukwekkende collectie bedoel je?quote:
Die is intussen alweer enigszins bijgekomen van door mij op vakantie meegesleept worden, geloof ik. Ik wandel mijn vierdaagses buiten Nijmegen, zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die indrukwekkende collectie bedoel je?De huismannen doen het goed, ze slapen veel, vliegen elkaar af en toe flink in de haren, niets ongewoons. Met mijn parttime man gaat het ook goed
Beetje eng, maar wel lekker
![]()
Hoe is het met jouw madam?
Ocharme, en je had haar niet even gewaarschuwd?quote:Op maandag 14 september 2009 19:09 schreef Litpho het volgende:
Die is intussen alweer enigszins bijgekomen van door mij op vakantie meegesleept worden, geloof ik. Ik wandel mijn vierdaagses buiten Nijmegen, zeg maar.
Tuurlijk welquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ocharme, en je had haar niet even gewaarschuwd?
Die fase hebben Air en ik nooit gehadquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar we zijn wat dat soort dingen betreft nog in de "hoe erg kan het nou helemaal zijn?"-fase
.
Zwijndrecht is dan ook een uitstekend antwoord op die vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die fase hebben Air en ik nooit gehad
Litpho is 'verder'...quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Die fase hebben Air en ik nooit gehad
Hoe lang zat je al te wachten tot je die oude koe er eens bij kon slepen?quote:
Immer... Hoe je het ook bekijkt, 'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.quote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Litpho het volgende:
Hoe lang zat je al te wachten tot je die oude koe er eens bij kon slepen?.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.
Waarom?quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Immer... Hoe je het ook bekijkt, 'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.
Je hebt gelijk, het was Singlesquote:
quote:
Één pot nat.quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was Singles.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Q. het volgende:
Één pot nat.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef Litpho het volgende:
Dat dan weer wel.
Levendig. Druk. Over trouwen aan het denken.quote:
Goed zo. Zet Pirsig dan ook maar op je lijstjequote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens aan De Wereld Van Sofie begonnen.
Voor zover mijn kennis reikt is God nooit getrouwd, dus je hebt vast een streepje voor op de dag des oordeels als medesingle...quote:
Die kende ik nietquote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed zo. Zet Pirsig dan ook maar op je lijstje.
Een terechte klassieker en veel toegankelijker dan je zou denken.quote:
Wij ookquote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
In ieder geval ben ik erg blij voor je Lit (en Mrs. Lit).
Ik moet nu ineens denken aan een bepaalde foto uit KPDquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
Dan moet ik eerst doen wat hij ook deed, een buitenechtelijk kind op de wereld zetten.
Ik had niet anders verwacht van je.quote:Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan een bepaalde foto uit KPD
Als je denkt dat je alles al gezien hebt, post er iemand zoiets....quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1340402/6/50#72731517
My fragile little mind
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My fragile little mind
KPD, jeweetz!quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WHAT THE Fuck?
Ik zie de appel eh link niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My fragile little mind
ja vreselijk he.quote:Op maandag 14 september 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WHAT THE Fuck?
Mijn niet snappen. Klukluk domme indiaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja vreselijk he.* Bengeltje geeft E_M een appeltje voor de dorst uh stress uhh.
En even verderop in dat topic staat een link die nog wel even iets erger is dan dat onschuldige fruit stillevenquote:
Geweld lost alles op.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik was het niet!
Gezakte rijexamenkandidaat gaat door het lint
Bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:12 schreef Q. het volgende:
Welkom op deze stralende 3e dinsdag van september.
Dat zou ik nog wel geinig vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die troonrede hoef jij niet te doen hoor.
Er is weinig goeds aan andersquote:
Dus niemand heeft een goedemorgen maar jij blijft het stug roepen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zeg eerst goedemorgen en lees dan het nieuws.
Of muziek van de beatles luisterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Nu kun je niet meer normaal Ghost kijken
Want daarin gaan ze ook dood?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of muziek van de beatles luisteren
Dat kon je toch al niet zonder dat je naar twee lijken luisterde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of muziek van de beatles luisteren
Beatlesquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kon je toch al niet zonder dat je naar twee lijken luisterde.
Declareren bij je werkgeverquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil die remasters box maar hij is zo duur.
Dat is zo. Maar dan heb ik de box nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ze wel los kopen
Productiviteit en sfeer verhogend. Bijkomend voordeel is dat collega's cultureel geschoold worden tegen een minimale investering aangezien het in groepsverband gebeurd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit samenvatten? Reiskosten naar xxx? Etentje bij yyy?
Dus dan kan dit er ook wel bij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het hok waar ik zit wordt al cultureel bijgeschoold d.m.v. Prog Rock en Heavy Metal.
Nee, dat niet, beetje jammerquote:
You're rich, you're richquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat niet, beetje jammer.
Ik had dat boekje eigenlijk gekocht om te zien of z'n Beatlesgordijntjes erin stonden, want hij had vroeger een lap stof waar m'n oma toen gordijntjes van had gemaakt, maar hij heeft die waarschijnlijk ooit eens weggegooid en die zou ook een leuk bedragje waard zijn nu.
Daarom: altijd alles bewaren. Hij heeft ook nog steeds de dozen van de Beatles-poppen uit de jaren zestig.
Beatles FTWquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader was meer een Stones fan. En dat kan mij nou niet echt heel erg bekoren.
Ik luister ook naar Pink Floyd. Vooral eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vader luistert nog steeds overal naar, maar was voornamelijk Beatles-fan. En Pink Floyd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Pink Floyd. Vooral eigenlijk.
Ik ben te laat geboren.
Briljant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Godtje het volgende:
Zou dit werken?
Die gaat voor de nobel prijs!
Je woont in een plaggenhut?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Twee vuilniszakken met groenafval vol
En het is zelfs alleen afkomstig uit huis
Nee, keihard groeien allemaal. Dat is nou juist het probleem!quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Eentje. Die was erg groot geworden. Heb er nog een nakomeling met een wat schappelijker formaatje van staan. Interesse?quote:
Jezus, wat een klotewerk, nu alleen nog testen. Ze tellen allemaal 5% van het eindcijfer mee...quote:We want to calculate the results of one team in a soccer competition. Input is a, possibly empty, list of match results (number of goals for and against), terminated by the numbers -1 -1 (an impossible score). The program should calculate:
* the number of matches played (the end markers -1 -1 do not count as a match);
* the number of competition points: each match gives 3 for a win, 1 for a draw, 0 for a loss;
* the number of matches won by this team;
* the number of matches that ended in a draw (gelijk spel);
* the number of matches lost by this team;
* the score balance (number of goals against subtracted from number of goals for).
If the input starts with the word "advanced", the program should calculate furthermore:
* the length of the longest sequence of matches without a loss.
Input
1. Either the word "simple" or the word "advanced"
2. a sequence of pairs of non-negative integer numbers (pairs are not explicitly marked, the total number of number is even)
3. two times the number -1
Newlines are not significant in the input.
Output
On consecutive lines, one space between the word and the number, no additional spaces or tabs:
1. "P" followed by the number of matches played
2. "C" followed by the number of competition points
3. "W" followed by the number of wins
4. "D" followed by the number of draws
5. "L" followed by the number of losses
6. "S" followed by the score balance
If the input starts with the word "advanced", the six lines above should be followed by one line containing
7. "LS" followed by the length of the longest sequence without a loss (0 if there are no matches or all matches were lost).
Output has to match the description exactly. Uppercase/lower case, number of spaces, newlines, all these are significant.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk heb groene vingers
[..]
Eentje. Die was erg groot geworden. Heb er nog een nakomeling met een wat schappelijker formaatje van staan. Interesse?
Dat stukje tekst levert dezelfde blank stare op als de tekst die ik de afgelopen anderhalve week aan het vertalen ben. Superkut.quote:
Dit stukje kan je gewoon snel vergeten. Je werk is wel handig om gewoon te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat stukje tekst levert dezelfde blank stare op als de tekst die ik de afgelopen anderhalve week aan het vertalen ben. Superkut.
Voetbalquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Tegan het volgende:
Mijn nieuwe Java-opdracht.
ik zou het toch doen, aangezien je nooit weet welke mongool er -2-0 in gaat vullenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Tegan het volgende:
Mijn nieuwe Java-opdracht.
Het stomme is, dat ik officieel geen rekening hoef te houden met waarden < -1, waardoor hij dus heel erg zou flippen.
Nooit en dan ook nooit userinput vertrouwen. Netjes klappen als iets niet te herkennen is als number (-l is altijd een favoriet) is ook prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Tegan het volgende:
Het stomme is, dat ik officieel geen rekening hoef te houden met waarden < -1, waardoor hij dus heel erg zou flippen.
Debuggingquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
Shit, en er klopt geen zak van. Hij doet bij sommige waarden een teveel. Ben te lui om het uit te zoeken, eerst etenstijd.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik zou het toch doen, aangezien je nooit weet welke mongool er -2-0 in gaat vullen
Mja, dat doe ik ook. Alleen, het hoeft dus niet, we mogen aannemen dat de waarden altijd kloppen. Dus wie is dan de mongoolquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit en dan ook nooit userinput vertrouwen. Netjes klappen als iets niet te herkennen is als number (-l is altijd een favoriet) is ook prima..
Dan laat je het mooi gewoon links liggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat doe ik ook. Alleen, het hoeft dus niet, we mogen aannemen dat de waarden altijd kloppen. Dus wie is dan de mongool(ik dus) die zich loopt te breken over mogelijke constructies die errors opleveren, terwijl de anderen die opties gewoon open laten. Ze beoordelen niet daarop zeg maar.
Kan niet, -1 is ook een valide waardequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat je het mooi gewoon links liggen![]()
Maar zo even snel uit mijn hoofd zou alle input omzetten naar de absolute waarde de trick moeten doen. Daar heeft java vast wel een of andere simpele functie voor.
Het is nooit te vroeg om het wantrouwen van users aan te leren. Of het wantrouwen van het gezond verstand van opdrachtgevers trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Tegan het volgende:
Alleen, het hoeft dus niet, we mogen aannemen dat de waarden altijd kloppen.
Gewoon 300 pop ups elke keer als ze de verkeerde waarde invullenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om het wantrouwen van users aan te leren. Of het wantrouwen van het gezond verstand van opdrachtgevers trouwens.
Ah, foute waardes zelf interpreteren. Ook altijd een favoriet voor je opvolgerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar zo even snel uit mijn hoofd zou alle input omzetten naar de absolute waarde de trick moeten doen. Daar heeft java vast wel een of andere simpele functie methode voor.
Dan is het een debiel ontwerp en zou ik ze er mooi in laten stikkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan niet, -1 is ook een valide waarde.
Nooit hoofdletters voor een methode in Java, Grrrrrrrr. Behalve waar dat wel zo isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoiets als ABS(input) oid...
*disclaimer, mijn uit het hoofd oplossingen werken 9 van de 10 keer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Ben het idd gewend, maar het kost veel meer tijd en denkwerk, terwijl het niet nodig is, maar het is ook lastig af te leren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om het wantrouwen van users aan te leren. Of het wantrouwen van het gezond verstand van opdrachtgevers trouwens.
Ik weet niet welke soort het is. Het is er zo eentje met heel veel groen. Van die lange slanke bladen. Ze heeft paarse bloemen meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke soort is het?Ik heb er thuis namelijk eentje staan en die stinkt zo hard dat ik op het punt sta om hem, tegen m'n principes in, in de kliko te mikken
.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit hoofdletters voor een methode in Java, Grrrrrrrr. Behalve waar dat wel zo is.
Ik heb ook nul ervaring met java, maar volgens mij kennen de meeste talen wel een ABS, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
http://www.euroorchid.com(...)ternet/Group208.html ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet welke soort het is. Het is er zo eentje met heel veel groen. Van die lange slanke bladen. Ze heeft paarse bloemen meen ik me te herinneren.
Die stinkt bij mij dus enormquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets inderdaad ja
Kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Bij die van mij zitten geen bloemen aan, dus stinkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stinkt bij mij dus enorm. Maar een vriendin van me heeft 'm ook en die heeft nergens last van, terwijl ik die van mij achter in de tuin moest zetten van m'n ouders.
Auwquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Ik beet net in mijn lip omdat ik te snel willde eten.
Of die pauperwinkel waar ik hem gekocht heb heeft hem in verrotte aarde gezet ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij die van mij zitten geen bloemen aan, dus stinkt niet
Maar toen er wel bloemen aan zaten stonk-ie ook nietZal wel net een ander ras en merk zijn
Je inbox is vol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
T
Leg me nog eens uit waar jij je series vandaan haalt want ik ga ook downloaden
we doen de tv weg (nou ja niet de tv, voor dvdtjes, maar de euhm dinges, tvdingesen... zenders...., naja je snapt me)
Bittorrentsquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
T
Leg me nog eens uit waar jij je series vandaan haalt want ik ga ook downloaden
we doen de tv weg (nou ja niet de tv, voor dvdtjes, maar de euhm dinges, tvdingesen... zenders...., naja je snapt me)
Duurde bij mij ook lang. Nu kan ik niet zonderquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bittorrents
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet. Ik ben nu vier seizoenen van How I Met Your Mother aan het binnenhalen, nu nog leren hoe ik ze ook fatsoenlijk op dvd kan zetten
Gelukkig is dat heel eenvoudigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet.
Wel eens met nieuwsgroepen liggen kloten maar eerlijk gezegd vind ik lid zijn van een goede private torrenttracker doorgaans veel beter werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bittorrents
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet. Ik ben nu vier seizoenen van How I Met Your Mother aan het binnenhalen, nu nog leren hoe ik ze ook fatsoenlijk op dvd kan zetten
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate afquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die pauperwinkel waar ik hem gekocht heb heeft hem in verrotte aarde gezet ofzo. Ik kan er ook niets over vinden op het internet. Als jij hem niet meer wilt, wil ik hem wel vertroetelen
.
Ik las 'sopdate'quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate af
Ik zo klikken van "GEIL1!1!!!quote:
lekkahquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate af
*gaap* Misschien omdat ik al sinds 20:00 op bed lag met laptop op schoot, GG kijken/code schrijven. Gelukkig op kunnen staan voor de bus, waar ik nu inzit, en maar tot half vier les.quote:
Maar heb je na die post dan nog wel geslapen? Zoals ik het lees ging je wakker blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
*gaap* Misschien omdat ik al sinds 20:00 op bed lag met laptop op schoot, GG kijken/code schrijven. Gelukkig op kunnen staan voor de bus, waar ik nu inzit, en maar tot half vier les.
Heb zin en eindelijk tijd om iets lekkers te koken als ik thuis kom, suggesties?
De groente wat doe je!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Gevulde kalfskotelet met gegratineerde aardappelen en crême brulee als dessert.
Niet echt, beetje in bed gelegen, maar ik voel me niet meer uitgeput dan een normale ochtendquote:Op woensdag 16 september 2009 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar heb je na die post dan nog wel geslapen? Zoals ik het lees ging je wakker blijven
dawgquote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef dawg het volgende:
teganchickie!
Nee hoor. Hoezo?quote:
Sinds wanneer is dat de zwanger smiliequote:
Verhuisd naar een "woning met acceptabele reisafstand naar mijn werk". Met Anna gaat op dit moment iets beter, maar met ups en downs. Maar dat zet ik verder niet hier 'en publique'.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat de zwanger smilie.
Hoe is het met je? En Anna?. Te lang niet gesproken
.
Ow wat leuk. Een huis echt? Met alle poezels en beesten?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
Verhuisd naar een "woning met acceptabele reisafstand naar mijn werk". Met Anna gaat op dit moment iets beter, maar met ups en downs. Maar dat zet ik verder niet hier 'en publique'.
Triest.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
Scholier gooit stoel naar lerares
Toch blij dat ik niet perse een stage hier in tilburg wilde![]()
quote:
Een verbazingwekkend passend antwoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Bij Amersfoort.
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Lithpeauw! Alles bien avec toi?
Mooi! Goed om te lezen. Het is hier wel stil ineens trouwens. Als ik weer moet gaan dan hoor ik het wel hm?quote:
Kan niet klagen. Riante villa, bos om mij heen, zwembad in de achtertuin. Auto onder een dakje. Ongeveer 25 traptreden verwijderd van mijn werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Kuukske het volgende:
Leusden.. * Kuukske Googlemapped even. ...
EDit: Ah! Daar.
Hoe bevalt het??
Toch handig dat ik daar niet meer werk dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Q. het volgende:
Man valt van Domtoren
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
Ik mis je elke dag nog.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch handig dat ik daar niet meer werk dus
Die stalkt gewoon door?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
Een echte stalker mist iemand niet.
Inhoudelijk ben ik het met je eens, maar hij speelt weer goed in op de actualiteit. Met de 'immer toenemende islamisering van dit land' verdienen we die 35 miljard staatsschuld per jaar zo terug.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef nectarientje het volgende:
Echt, ik ga nog begrip hebben voor degene die deze malloot iets aandoet..
Hij doet het voor zichzelf wel leuk ja, maar ik ben het met Rhu eens, het is provoceren om het provoceren. Zelfs ik zou er een tik aan willen wagen..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Inhoudelijk ben ik het met je eens, maar hij speelt weer goed in op de actualiteit. Met de 'immer toenemende islamisering van dit land' verdienen we die 35 miljard staatsschuld per jaar zo terug.
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Hoe gaan we dat controleren?![]()
![]()
Iedereen ook een vergunning achter op die vodden?
Gele sterquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Hoe gaan we dat controleren?![]()
![]()
Iedereen ook een vergunning achter op die vodden?
spuit elf...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...
Als ik de overlevering mag geloven, en gezien de context, is Fatima toepasselijker...quote:
Zelfs in geschrift loop ik altijd een paar meter achter...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de overlevering mag geloven, en gezien de context, is Fatima toepasselijker...
Zolang je deadlines er maar niet onder lijden...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs in geschrift loop ik altijd een paar meter achter...
Heb je ook de dingen die over datum zijn weggegooid of zijn het geen etenswarenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de voorraadkast opgeruimt
en een lijst gemaakt met wat er in zit
op alfabetische volgorde
verder ben ik niet neurotisch of zo
ik ben benieuwd wat vriendje er van zegt
Als 'ie slim is zegt 'ie: prima dat jij er een systeem op wil nahouden, maar dan hou je het ook zelf maar bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
op alfabetische volgorde
Ik hoop het toch niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef nectarientje het volgende:
Nou ja, ik zit nu wel te wachten op het nieuwsbericht dat iemand een gaatje in z'n hoofd geboord heeft..
Dat je gek bentquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
op alfabetische volgorde
Die waren er niet!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook de dingen die over datum zijn weggegooid of zijn het geen etenswaren.
Dan vindt iedereen hem waarschijnlijk geweldig, het Pim-effectquote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet.
Zou ook niet het gewenste effect hebben.
Partij van de Vrijheidquote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef nectarientje het volgende:
Echt, ik ga nog begrip hebben voor degene die deze malloot iets aandoet..
Je kunt ook een lijstje maken met dingen die er horen te staan en zorgen dat het er ook staat, en als het op is geef je dat aan op de lijst zodat je weet wat je moet halen als je weer boodschappen gaat doenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die waren er niet!
goed he!!
Het is geen systeem
het is alleen maar om te zien wat er allemaal wel niet in zit, zodat we dat niet weer kopen
zo hebben we een stuk of 4 potjes sambal oelek
beetje te veel
Over een week klopt het niet meer en trek ik het er weer afTot ik me weer productief voel en dan maak ik een nieuwe
Preciesquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen hem waarschijnlijk geweldig, het Pim-effect.
Dat gaat hier altijd wel redelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook een lijstje maken met dingen die er horen te staan en zorgen dat het er ook staat, en als het op is geef je dat aan op de lijst zodat je weet wat je moet halen als je weer boodschappen gaat doen.
'Gewoon, omdat het kan'quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies
Al vind ik die voddentax wel geniaal! Misschien ga ik nu ook wel stemmen op Wilders
Dat is iets voor prettig gestoorde vrouwen met een pittig kort paars kapsel en tien kattenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet toch een keer iets geks doen
Neuh! Die stemmen op Femke omdat die ook zo lekker pittig is.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is iets voor prettig gestoorde vrouwen met een pittig kort paars kapsel en tien katten.
Daar heb ik ook op gestemdquote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh! Die stemmen op Femke omdat die ook zo lekker pittig is.
SpiceyLipsquote:
Kreeg ik ook wel eens van code kloppenquote:
Deze is denk ik door slaaptekort.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kreeg ik ook wel eens van code kloppen
Code kloppen en stressen->slaaptekort->hoofdpijnquote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze is denk ik door slaaptekort.
Vroeg naar bed dan maarquote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze is denk ik door slaaptekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |