Dus dan kan dit er ook wel bij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het hok waar ik zit wordt al cultureel bijgeschoold d.m.v. Prog Rock en Heavy Metal.
Nee, dat niet, beetje jammerquote:
You're rich, you're richquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat niet, beetje jammer.
Ik had dat boekje eigenlijk gekocht om te zien of z'n Beatlesgordijntjes erin stonden, want hij had vroeger een lap stof waar m'n oma toen gordijntjes van had gemaakt, maar hij heeft die waarschijnlijk ooit eens weggegooid en die zou ook een leuk bedragje waard zijn nu.
Daarom: altijd alles bewaren. Hij heeft ook nog steeds de dozen van de Beatles-poppen uit de jaren zestig.
Beatles FTWquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader was meer een Stones fan. En dat kan mij nou niet echt heel erg bekoren.
Ik luister ook naar Pink Floyd. Vooral eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vader luistert nog steeds overal naar, maar was voornamelijk Beatles-fan. En Pink Floyd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Pink Floyd. Vooral eigenlijk.
Ik ben te laat geboren.
Briljant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Godtje het volgende:
Zou dit werken?
Die gaat voor de nobel prijs!
Je woont in een plaggenhut?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Twee vuilniszakken met groenafval vol
En het is zelfs alleen afkomstig uit huis
Nee, keihard groeien allemaal. Dat is nou juist het probleem!quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Eentje. Die was erg groot geworden. Heb er nog een nakomeling met een wat schappelijker formaatje van staan. Interesse?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |